POZOSTALI USTAWIACZE I OPERATORZY MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA I POKREWNI Sławno oferta pracy INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: POZOSTALI USTAWIACZE I OPERATORZY MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA I POKREWNI
Wynagrodzenie: od 14,7 PLN
Zakres obowiązków: produkcja drzewna, układanie drzewa
Data publikacji: 2019-09-30
Lokalizacja: Sławno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 65a, 76-100 Sławno, powiat: sławieński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: produkcja drzewna, układanie drzewa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 153
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14,7 PLN
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI USTAWIACZE I OPERATORZY MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA I POKREWNI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sławno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sławieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sławno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali ustawiacze i operatorzy maszyn do obróbki drewna i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14,7 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Zdolności manualne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : milewidziane doświadczenie zawodowe na podobym stanowisku, sprwaność fizyczna, gotowość do podjęcia pracy 3 zmianowej. dyspozycyność
Nazwa pracodawcy:
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGARNICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Adres pracodawcy:
Żurawia 32/34/402, 00-515 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Żurawia
Numer budynku pracodawcy: 32/34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 20
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali ustawiacze i operatorzy maszyn do obróbki drewna i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 30.09.2019
Oferta pracy ważna do: 04.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f7ed0fa0d3d41cbafff7382873b5b1a
Podobne oferty pracy
wg. załącznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
uzyskiwanie zgód właścicieli działek, przygotowanie pozostałych dokumentów, kompletowanie dokumentacji projektowych, telefoniczna obsługa klientów, porządkowanie i segregowanie dokumentów firmy, zamawianie materiałów biurowych, utrzymanie min. stanu materiałów biurowych, prowadzenie listy obecności i planów urlopowych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Oświęcim (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Trzcianka (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; równoważny system czasu pracy; wynagrodzenie 2000 zł brutto do uzgodnienia; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą po godz. 10.00
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Restauracja "Karczma Pod Kluką" Anna, Mariusz i Paweł Stachyra - 2017-10-16 - Słupsk (pomorskie)
pracownik biurowy, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, realizacja zamówień dla dostawców, obsługa programów biurowych w tym faktura 2015, SOHO,CRM
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Zakopane (małopolskie)
rozwożenie towaru wydawanie towaruwystawianie WZ
P.P.H.U. GAMART S.A.JASŁO O/WAŁCZ - 2017-08-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Podwilcze (zachodniopomorskie)
konfekcja folii stretch
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Bytów (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
zbiór i sortowanie owoców, cięcie sadu,podlewanie drzewek, wyrywanie chwastów, dbanie o porządek
GONTARZ ŁUKASZ - 2017-07-05 - Goźlin Górny (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Złotów (wielkopolskie)
staż ze środków unijnych POWER dla osób do 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Niedźwiada (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Krościenko nad Dunajcem (małopolskie)
Obsługa prasy
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Budy Kupientyńskie (mazowieckie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Lipsko (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Zwierki (podlaskie)
Dział Administracyjny(kontrola i opisywanie faktur, praca na bazach danych Excelu, na bazach administratora floty, kontrola jakości wykonywanych usług: sprzątania)
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Wieruszów (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
piankowanie szkieletów nabijanie guzików
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Polesie (łódzkie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Suwałki (podlaskie)
Przyjmowanie interesantów i udzielanie im podstawowych informacji, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie korespondencji firmy, w tym korespondecji w języku angielskim, obsługa spotkań służbowych właściciela firmy oraz symultaniczne tłumaczenie klientów anglojęzycznych, sporzadzanie pism i dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych, nadawanie i odbiór korespondencji z placówki pocztowej, obsługa urządzeń biurowych, zamawianie artykułów biurowych i sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Myślenice (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pomoc w rejestracji korespondencji wpływającej oraz wyłce korespondencji w kancelarii ogólnej, pomoc w sprawach administrowania budynku.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lublin (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Katowice (śląskie)
Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Brzozów (podkarpackie)
proste prace fizyczne, nawożenie, rozsadzanie i pileęgnacja roślin
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Godów (lubelskie)