POZOSTALI ROBOTNICY PRZEMYSŁOWI I RZEMIEŚLNICY Przecław oferta pracy INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: POZOSTALI ROBOTNICY PRZEMYSŁOWI I RZEMIEŚLNICY

Wynagrodzenie: od 18,3 PLN

Zakres obowiązków: - mieszanie komponentów na beton, produkcja płyt i słupków betonowych.

Data publikacji: 2021-06-07

Lokalizacja: Przecław (wielkopolskie)

Pracodawca: INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
DŁUGA 21, 64-514 Przecław, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- mieszanie komponentów na beton, produkcja płyt i słupków betonowych.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18,3 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: - wyskokość wynagrodzenia brutto: 18,30zł/h

Nazwa stanowiska: POZOSTALI ROBOTNICY PRZEMYSŁOWI I RZEMIEŚLNICY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przecław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3024

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali robotnicy przemysłowi i rzemieślnicy gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18,3 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2021

Data zakończenia pracy: 27.06.2023

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku 1 miesiąc, - gotowość do pracy w systemie zmianowym, - dobra kondycja fizyczna.

Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 1

Nazwa pracodawcy:
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 9552379278

danePracodawcy_regon: 362709554

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Adres pracodawcy:
ALEJA POKOJU 13/6, 31-548 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: - skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Kraków

danePracodawcy_kodPowiatu: 1261

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Kraków

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463

Ulica pracodawcy: ALEJA POKOJU

Numer budynku pracodawcy: 13

danePracodawcy_nrLokalu: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|754990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali robotnicy przemysłowi i rzemieślnicy gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.06.2021

Oferta pracy ważna do: 28.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5bd52d00dfb794b5789d1da97d93c965

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 1 290 PLN

sprzątanie klatek schodowych w budynku mieszkalnym w Tychach i teren wokół budynku
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2019-03-18 - Tychy (śląskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

x
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Godkowo (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO - od 2 965 PLN

prowadzenie zajęć ogólnorozwojowych i edukacyjnych z dziećmi pięcio i sześcio letnimi w oddziale przedszkolnym
Szkoła Podstawowa im. Maksymiliana Wilandta w Darzlubiu - 2019-08-22 - Darzlubie (pomorskie)

STOLARZ - 20 - 28 PLN

Produkcja mebli.
STREFA MEBLI Adam Karpiński - 2019-09-23 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 13,7 PLN

montaż elementów na produkcji, montaż podzespołów, kontrola jakości, obsługa maszyn, kontrola etykiet w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Mława (mazowieckie)

STOLARZ - 20 - 28 PLN

Produkcja mebli.
STREFA MEBLI Adam Karpiński - 2019-09-23 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

PSYCHOLOG - 4 192 - 5 837 PLN

Praca z młodzieżą niedostosowaną społecznie. Praca w systemie II zmianowym w/g grafiku, w godz. 8.00 - 20.00
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY - 2021-03-05 - Podgłębokie (lubelskie)

KIEROWNIK DZIAŁU OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 100 PLN

- nadzór i kontrola nad przestrzeganiem przepisów: prawa ochrony środowiska, prawa wodnego oraz odpadów- Zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie z wymogami pozwolenia wodno-prawnego,- Zapewnienie właściwych parametrów technologicznych oczyszczalni,- Nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrolewłaściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków, - Nadzór i kontrola nad wynikami badań wykonywanych w laboratorium,- Współpraca z zewnętrznymi organami kontroli (WIOŚ, PSSE, PIP)
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kole - 2017-12-07 - Koło (wielkopolskie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 14,7 PLN

Kompletowanie, pakowanie oraz magazynowanie elementow do montażu,przygotowywanie urządzeń,narzędzi i materiałów do montażu,montowanie elementów i podzespołów stolarki budowlanej, montowanie okuć metalowych,regulacja zmontowanych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Siedlnica (lubuskie)

STOLARZ - 20 - 28 PLN

Produkcja mebli.
STREFA MEBLI Adam Karpiński - 2019-09-23 - Białystok (podlaskie)

DRUKARZ SITODRUKOWY - od 1 850 PLN

Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy.
JAN FINISH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-02 - Sulęcin (lubuskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO/SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Rozwóz i sprzedaż mebli na targowiskach. Praca na terenie Małopolski i Śląska.
Meble "KAROL" Karol Faber - 2017-09-04 - Zebrzydowice (małopolskie)

MŁODSZY ASYSTENT W ODDZIALE EPIDEMIOLOGII - od 2 650 PLN

- Wykonywanie prac związanych z bieżącą obsługą oddziału i sytuacją epidemiologiczną w województwie.- Godziny pracy: 7:30-15:05.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2020-03-10 - Katowice (śląskie)

LAKIERNIK/POMOCNIK LAKIERNIKA SAMOCHODOWEGO - od 2 100 PLN

Przygotowywanie samochodów, prace lakiernicze, autokosmetyka
P.H.U."DANCAR" Daniel Pomoger - 2018-04-09 - Włoszakowice (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY (164 Y) - od 2 100 PLN

oferta robót publicznych skierowana do osób bezrobotnych zamieszkałych na terenach wiejskich - zakres czynności w/g zakresu.
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Wiązowna (mazowieckie)

KROJCZY - od 1 850 PLN

wykrawanie elementów materiału według schematów, branża meblarska
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Gniezno (wielkopolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI SZKŁA - do 2 500 PLN

obsługa maszyn do obróbki szkła
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)

MECHANIK - od 4 000 PLN

diagnoza usterki, podstawowa wiedza elektromechaniki, samodzielna naprawa, czystość w otoczeniu pracy
Zakład Handlowy BASP S.J. Januszewscy - 2016-03-24 - Netta Pierwsza (podlaskie)

PALACZ PIECÓW ZWYKŁYCH - od 2 800 PLN

palenie, przewóz opału
Handel i Usługi Adam Rodziewicz Morąg - 2021-05-27 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR BUDYLARKI - od 15,1 PLN

- Nakładanie butylu na ramki dystansowe,- Kontrola jakości nałożonego butylu- Kontrola czystości ramet,- Uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Tczew (pomorskie)

DORADCA KLIENTA - 1 033,7 PLN

- udzielanie informacji o aktualnych naborach o dotacje- przygotowywanie wniosków o dotacje w ramach programów: Leader, Czyste powietrze- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji kredytowych (pośrednictwo finansowe)- przygotowywanie sal i obiektów w celu przeprowadzenia szkoleń- prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)

KRAWIEC - od 2 300 PLN

KOMPLEKSOWE SZYCIE ODZIEŻYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE ODZIEŻOWE, UMIEJĘTNOŚĆ SZYCIA NA MASZYNACH, ZNAJOMOŚĆ TECHNOLOGII SZYCIA
ICON KNITTER & WOJNIAK SPÓŁKA CYWILNA - 2017-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. KOSZTÓW - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

TECHNOLOG PRODUKCJI PIECZARKI - od 4 000 PLN

nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów technologicznych uprawy, planowanie i zarządzanie pracą innych pracowników
"AGROFRESH DOBROWOLSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-02 - Bucz (wielkopolskie)


Wybierz powiat