POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Wynagrodzenie: od 2 490 PLN
Zakres obowiązków: prace porządkowe na terenie przedszkola oraz prace w kuchni przy wydawaniu posiłków
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace porządkowe na terenie przedszkola oraz prace w kuchni przy wydawaniu posiłków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 490 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 490 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: książeczka sanepidowska
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Oferta dla osób powyżej 30 roku życia
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy ważna do: 17.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d80711dfecff14d5769b0654dd6a9cf8
Podobne oferty pracy
praca w restauracji oraz do obsługi imprez okolicznościowych
Brygida Duda F.H.U. Eko-Tanko - 2016-01-14 - Koniusza (małopolskie)
kontakty z klientami, przygotowywanie ofert
ANBI-TECH s.c. - 2016-06-16 - Olewin (małopolskie)
zh
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Koszenie trawy, drobne prace naprawcze.
BEŁCHATÓWDIS Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Bełchatów (łódzkie)
pomoc przy czynnościach samoobsługowych dzieci, porządkowanie miejsca zabaw, rozdawanie posiłków dzieciom, pomoc nauczycielom przy czynnościach opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wohyń (lubelskie)
montaż urządzeń technicznych, produkcja elementów drewnianych, montaż gotowych domów szkieletowych, prace malarskie, stolarskie, ślusarskie
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Ustroń (śląskie)
skanowanie dokumentów rejestrowanie dokumentów, przyjmowanie oraz łaczenie rozmow telefonicznych, udzielanie inf. dotyczących organizacji i kompetencji Wydzialu Edukacji, Kultury i Sportu, redagowanie pism, aktykułów, przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego, pomoc przy org. imprez i spotkań kulturalnych, sportowych i innych, pomoc w realizacji projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Zakopane (małopolskie)
- zapoznanie się z zabiegami- obsługa klienta- przygotowanie klienta i stanowiska pracy- zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Zaborów (mazowieckie)
montaż mebli, transport
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Pawłowice (śląskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych, wprowadzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Zielona Góra (lubuskie)
dostarczanie towaru do klientów
JOANNA GIŻEWSKA-CHRZĄSZCZ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE UBÓJ I PRZETWÓRSTWO INDYKA - 2016-06-28 - Słupia Kapitulna (wielkopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Gołymin-Ośrodek (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KONSUMENTA, GRILLOWANIE POTRAW, PRZYGOTOWANIE SALI DO OBSŁUGI KLIENTAWYMAGANIA: UMIEJĘTNOŚCI PODSTAWOWE GASTRONOMICZNE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MIN. 6 MIESIĘCY PRAKTYKI W ZAWODZIE
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace administr.-biurowe w wydziale spraw obywatelskich, gospodarki rolnictwa i ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Szprotawa (lubuskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Prace związane z produkcją i przerobem ziemniaków
Przedsiębiorstwo Przerobu Ziemniaków - Krochmalnia - 2017-07-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
obsługa automatycznego obkrawacza
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Galewice (łódzkie)
obsługa maszyn stolarskich
WYRÓB I SPRZEDAŻ TRUMIEN BOGDAN ŁANIAK - 2016-07-27 - Kębłów (lubelskie)
PRACA NA W//W STANOWISKU
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Starorypin Rządowy (kujawsko-pomorskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lubaczów (podkarpackie)
Prowadzenie ksiąg podatkowych i kadr
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Słupca (wielkopolskie)
naprawa samochodów dostawczych oraz ciężarowych o ładowności do 5 ton, regeneracja alternatorów, rozruszników, regeneracja skrzyń biegów, wykonywanie ogólnej mechaniki samochodowej
BUS SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie spraw osobowych, realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej, analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego, sporządzanie z zakresu prowadzonych spraw stosownej statystyki i sprawozdawczości oraz opracowywanie analiz kadrowych, organizowanie odpraw, narad, konferencji i spotkań okolicznościowych, obsługa sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP według potrzeb ( zastępstwo)
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w branży spożywczej przy produkcji i pakowaniu paluszków surimi
LUCKY UNION FOODS - EURO Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Łozienica (zachodniopomorskie)
umiejętność obsługi prasy membranowej KOLMAG PSM-2LVR-265X130/N2 służących do produkcji elementów meblowych w technologii 3D, umiejętność obsługi prasy przelotowej SOMA OXPJB-475 produkującej blaty kuchenne
AXELL POLSKA 2004 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i usprawnienie współpracy zarówno w obrębie działu handlowego jak i współpracy z innymi działami. Przygotowywanie dokumentów, raportów, tłumaczeń, analiz handlowych oraz dokumentów wewnętrznych zgodnie z wytycznymi Dyrektora Handlowego oraz pracowników Działu Handlowego. Kontrola i aktualizacja danych handlowych. Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu handlowego. Kontakt z klientami firmy (m.in.: przygotowywanie dokumentacji, nadzór nad korespondencją, przygotowywanie ofert, rejestracja umów, rozwiązywanie bieżących problemów).- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie na stanowisku asystenta dyrektora min. 2 lata. Wymagana umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Wymagana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego (konieczność używania w codziennej pracy). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.plWAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA.
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Katowice (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Blok Dobryszyce (łódzkie)