POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW Słupsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,- pomoc przy obsłudze klienta zewnętrznego,- redagowanie prostych pism urzędowych,- pomoc przy archiwizacji dokumentacji wytworzonej w Oddziale.
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,- pomoc przy obsłudze klienta zewnętrznego,- redagowanie prostych pism urzędowych,- pomoc przy archiwizacji dokumentacji wytworzonej w Oddziale.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Rekrutacja w ramach programów : - RPO- EFS: skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia spełniających dodatkowo jedno z nw. warunków tj. długotrwale bezrobotnych tzn. pozostających bez pracy dłużej niż rok, posiadających stopień niepełnosprawności, - POWER- EFS: program skierowany do osób bezrobotnych w wieku do 29 roku życia w tym: osoby do 25 roku życia pozostające w ewidencji urzędu pracy nie dłużej niż 4 miesiące; - Program Regionalny Praca dla Pomorzan 2020 - FP program skierowany jest do osób bezrobotnych w wieku 30-50 lat; osób bezrobotnych z obszarów wiejskich; osób o niedopasowanych kompetencjach i kwalifikacjach zawodowych, osób z niepełnosprawnościami, kobiet powracających na rynek pracy po urodzeniu dziecka.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2020
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36eedb8bea747e7b557e1a06b5dae9f4
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Bukowno (małopolskie)
staż - praca z osobą niepełnosprawną, prowadzenie zajęć wg planu, prowadzenie dziennika dokumentującego realizowane zajęcia, dbanie o czystość oraz estetykę w pracowni i na stanowisku pracy, prowadzenie obserwacji podopiecznych, dokumentowanie ich pracy, omawianie spostrzeżeń za zebraniach zespołu wspierająco-aktywizującego, zapewnienie opieki i bezpieczeństwa podopiecznym, systematyczne przygotowanie się do zajęć, dbanie o czystość i estetykę placówki, stosowanie się do poleceń dyrektora. Wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Stare Dłutowo (warmińsko-mazurskie)
transport międzynarodowy
DAKPOL Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
.
TOM-BRUK Tomasz Kaczmarek - 2016-07-29 - Jarocin (wielkopolskie)
proste prace produkcyjne oraz obsługa maszyn produkcyjnych
Stip United Sp. z o. o. - 2019-02-14 - Mielec (podkarpackie)
określono we wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Dobra (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Strączno (zachodniopomorskie)
planowanie dostaw i odbiorów samochodówoptymalizacja kosztów transportudbałość o jakość dostawkontrola jakości i terminowość przyjmowanych zleceńanaliza wskaźników kosztowychorganizacja przewozów drobnicowychnadzór procesu realizacji zleceń transportowych
Grupa Producentów Owoców i Warzyw Agrea sp. z.o.o. - 2016-04-14 - Rzeczyca (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności biurowych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Nowy Targ (małopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe, obsługa interesantów, prowadzenie korespondencji biurowej, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1.Zapoznanie się zregulaminem organizacyjnych pracy oraz znajomość przepisów BHP , ocena analizay ryzyka zawodowego na stanowisku pracy .2.Funkcjonowanie i zadania Biura Powiatowego.3.Obsługa urzadzeń biurowych.4.Obvsługa składnicy akt.5.Obsługa dokumentacji związanej z rejestracją zwierząt oraz ewidencją gospodarstw i działaniami Wspólnej Polityki Rolnej.6.Wysyłka korespondencji z biura .7.Przygotowanie do archiwizacji dokumentacji w Biurze.8. Samodzielna praca w programie Mikrosoft, Word i EXel.9.Obsługa beneficjentów zgłaszającyc się do Biiura Powiatowego.10. Zapoznanie się i posługiwanie się wiedzą z zakresu polityki rolnej, przede wszystkim Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej, a także instrumentów pomocy krajowej.11.Obsługa aplikacji e-wniosek.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Wieruszów (łódzkie)
Produkcja części do samochodów: stacyjki, zamki drzwiowe, osprzęt elektroniczny paneli drzwiowych, przełączniki deski rozdzielczej, przełączniki wycieraczek i świateł do pojazdów firmy Hyundai oraz Kia.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie sekretariatuobsługa transakcjiprowadzenie księgi HACCP, gospodarki paletowej, WDT
Eco-Consulting Quality Standards Sp. z o.o. Pawlikowski Zygm - 2016-04-27 - Iskrzyczyn (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lipsko (mazowieckie)
praca przy produkcji suszu warzywnego
Suszarnia Warzyw Jaworski Spółka Jawna - 2016-07-01 - Bramki (mazowieckie)
Wydawanie sprzętu górniczego. Praca - KWK Budryk, ul. Zamkowa 10, Ornontowice. Kontakt z pracodawcą osobisty pomiędzy godz. 8:00 a 15:000 lub telefoniczny.
PUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-16 - Ornontowice (śląskie)
wg
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Sejny (podlaskie)
wykonywanie na odpowiednuch maszynach różnorodnych prac tokarskich, kontrola wykonanaych prac
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Złotów (wielkopolskie)
archiwizacja dokumentów , przepisywaie pism, przyjmowanie wniosków , faktur, prowadzenie ksiązki nadawczej
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Choszczno (zachodniopomorskie)
- kontakt z odbiorcami w zakresie realizacji bieżących zamówień,- czynności biurowe związane z dokumentowaniem zamówień,
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wąwelnica (zachodniopomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW WEDŁUG RECEPTUR, WYDAWANIE POSIŁKÓW Z KARTY
DR INVEST S.C. DAMIAN DRUPKA, RAFAŁ KRAMARZ - 2019-01-07 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Asystpowanie przy leczeniu stomatologicznym, praca przy recepcji i umawianie pacjentów. Praca w godz. 8-16, 11-19.
PRAKTYKA IMPLANTOLOGICZNA FILIP KOPRYK - 2017-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2020-02-20 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Określony w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Gdańsk (pomorskie)
określonbo we wniosku
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Łobez (zachodniopomorskie)