POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI-OBSŁUGA BIURA, PRACOWNIK BIUROWY Wieruszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI-OBSŁUGA BIURA, PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura firmy, kontakt z klientami, obsługa kompuetra , pozyskiwanie reklam, prowadzenie portalu iFB, udział w sesjach i uroczystościach lokalnych, pisanie krotkich relacji i robienie zdjęć, pełna wspólpraca z osobą prowadzącą i odpowiedzialną.
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Wieruszów (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wieruszów, powiat: wieruszowski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Obsługa biura firmy, kontakt z klientami, obsługa kompuetra , pozyskiwanie reklam, prowadzenie portalu iFB, udział w sesjach i uroczystościach lokalnych, pisanie krotkich relacji i robienie zdjęć, pełna wspólpraca z osobą prowadzącą i odpowiedzialną.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI-OBSŁUGA BIURA, PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieruszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieruszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: brak
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
empatia, cierpliwość w podejściu do specyficznego klienta - mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: komunikatywność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 15, 98-400 Wieruszów, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieruszowski
Gmina pracodawcy: Wieruszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieruszów
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, uzgadnianie terminów dostaw, korespondencja z klientem
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "PRZYJAŹŃ" - SŁUPCA - 2016-06-23 - Słupca (wielkopolskie)
Obsługa maszyn.
Studio Graficzne MN Dariusz Piotr Pleskot - 2016-01-28 - Damasławek (wielkopolskie)
zdobywanie zleceńprzygotowywanie strategii i planów sprzedażykontakt z kontrachentamianaliza rynkuprzygotowywanie ofert dla klientów i negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Bażanowice (śląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, osoba może studiować, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
wykonywanie prefabrykatów zbrojarskich; przygotowanie stali zbrojeniowej do montażu;
"ROKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-01-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
bieżące śledzenie cyklu produkcyjnego oraz wykrywanie wad i nieprawqidłowości, pakowanie gotowego produktu - tubek, dbanie o stan techniczny maszyn oraz porządej i czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Kłodzko (dolnośląskie)
Projektowanie w zakresie obiektów mostowych,utrzymywanie kontaktów z inwestorami i projektantami poszczególnych branż, nadzorowanie właściwego przechowywania dokumentów, uzyskiwanie uzgodnień, opinii, decyzji, udział w spotkaniach, naradach, konferencjach, szkoleniach, aktualizowanie wiedzy dotyczącej obowiązujących norm i przepisów, nawiązywanie kontaktów z zagranicznym kontrahentami, praca operacyjna (drukowanie, kopiowanie, kompletowanie dokumentacji).
Ardea Kosecki Kołakowski Sp. J. - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
mycie ręczne, mycie maszynowe, zamiatanie terenu wew. i zew., dezynfekcja, odkurzanie, pranie, opróżnianie koszy, segregacja odpadów, wywożenie makulatury, odpadów, wymiana mat chłonnych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Katowice (śląskie)
Szycie wg gotowych wzorów (torby, sakwy rowerowe, pokrowce, akcesoria szyte) w taśmie lub indywidualnie, obsługa maszyn typu: stębnówka, ryglówka, lamowarka, overlock, utrzymywanie stanowiska pracy w należytym stanie. Praca w akordzie, jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Firma DUO Zbigniew Jędrzejko - 2017-08-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Oblasy (lubelskie)
- pozyskiwanie nowych klientów;- przygotowywanie ofert handlowych;- analizowanie działań;- budowanie pozytywnych relacji z klientami-- zawieranie umów;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kęty (małopolskie)
obsługa maszyn do konfekcji i formowania opakowań foliowych wraz z przygotowaniem materiałów, pakowanie, paletowanie i magazynowanie.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Osiek (małopolskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Radomsko (łódzkie)
ręczne prace transportowe, praca stojąca, praca zmianowa, obsługa linii produkcyjnej, kontrola wykonanego produktu, ważenie wykonanego produktu, umieszczeie durowca w maszynie, obróbka surowcapraca na umowę o pracę wymczasową około 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność całą dobęoferta dostępna w sali F
OTTO Work Force Polska Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Bolesławice (pomorskie)
Wykonywanie prostych prac przy produkcji metalowych komponentów, przenoszenie komponentów w odpowiednie miejsce, obsługa prostych maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Okonek (wielkopolskie)
Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Obsługa pism w aplikacji Biblioteka Akt. Prowadzenie spraw związanych z zajęciami wierzytelności. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji. Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa pism przychodzących w aplikacji Biblioteka Akt. Wydawanie druków, formularzy podatkowych. Prace biurowe związane z techniczną obsługą korespondencji (kopertowanie, rejestrowanie). Wprowadzanie deklaracji podatkowych do systemu. Kserowanie i wpinanie wpływajacych dokumentów. Wykonywanie czynności sprawdzających złożonych dokumentów. Archiwizacja dokumentów.Staż EFS POWER dla osób do 30r.ż. lub RPOWD dla osób od 30r.ż.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Strzelin (dolnośląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej-staż FP
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Miłosław (wielkopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Recz (zachodniopomorskie)
hh
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Zakopane (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
analiza dokumentacji technicznej wykonaniakonstrukcji stalowych,wprowadzanie zmiankonstrukcyjnych,opracowywnie technoligii elementówkonstrukcji detali,montaży
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-01-05 - Słupca (wielkopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zakopane (małopolskie)
Badanie techniczne pojazdów na Stacji Kontroli Pojazdów
PRZEDSIĘBIORSTWO "REWEX" Ewa Adamczak - 2016-08-25 - Legnica (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń biurowych, układanie dokumentów ksiegowych, praca w programach SAGE FORTE KSIĘGOWOŚĆ I FINANSE oraz AUTOSTACJA, bieżące prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)