POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI-OBSŁUGA BIURA, PRACOWNIK BIUROWY Wieruszów oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI-OBSŁUGA BIURA, PRACOWNIK BIUROWY

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa biura firmy, kontakt z klientami, obsługa kompuetra , pozyskiwanie reklam, prowadzenie portalu iFB, udział w sesjach i uroczystościach lokalnych, pisanie krotkich relacji i robienie zdjęć, pełna wspólpraca z osobą prowadzącą i odpowiedzialną.

Data publikacji: 2018-01-18

Lokalizacja: Wieruszów (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Wieruszów, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
Obsługa biura firmy, kontakt z klientami, obsługa kompuetra , pozyskiwanie reklam, prowadzenie portalu iFB, udział w sesjach i uroczystościach lokalnych, pisanie krotkich relacji i robienie zdjęć, pełna wspólpraca z osobą prowadzącą i odpowiedzialną.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska:
POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI-OBSŁUGA BIURA, PRACOWNIK BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieruszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieruszowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, kierunek: brak

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
empatia, cierpliwość w podejściu do specyficznego klienta - mile widziane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: komunikatywność

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

Adres pracodawcy:
Waryńskiego 15, 98-400 Wieruszów, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie PUP

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: wieruszowski

Gmina pracodawcy: Wieruszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wieruszów

Ulica pracodawcy: Waryńskiego

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy: Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 01.02.2018

Oferta pracy ważna do: 02.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI/REFERENT - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, uzgadnianie terminów dostaw, korespondencja z klientem
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "PRZYJAŹŃ" - SŁUPCA - 2016-06-23 - Słupca (wielkopolskie)

POZOSTALI KIEROWNICY DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 6 000 PLN

zdobywanie zleceńprzygotowywanie strategii i planów sprzedażykontakt z kontrachentamianaliza rynkuprzygotowywanie ofert dla klientów i negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Bażanowice (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane wyższe, osoba może studiować, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

BETONIARZ-ZBROJARZ - do 2 000 PLN

wykonywanie prefabrykatów zbrojarskich; przygotowanie stali zbrojeniowej do montażu;
"ROKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2017-01-27 - Bogatynia (dolnośląskie)

POZOSTALI OPERATORZY INNYCH MASZYN I URZĄDZEŃ PRZETWÓRCZYCH GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 000 PLN

bieżące śledzenie cyklu produkcyjnego oraz wykrywanie wad i nieprawqidłowości, pakowanie gotowego produktu - tubek, dbanie o stan techniczny maszyn oraz porządej i czystość w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Kłodzko (dolnośląskie)

POZOSTALI PROJEKTANCI I ADMINISTRATORZY BAZ DANYCH - 2 200 - 2 500 PLN

Projektowanie w zakresie obiektów mostowych,utrzymywanie kontaktów z inwestorami i projektantami poszczególnych branż, nadzorowanie właściwego przechowywania dokumentów, uzyskiwanie uzgodnień, opinii, decyzji, udział w spotkaniach, naradach, konferencjach, szkoleniach, aktualizowanie wiedzy dotyczącej obowiązujących norm i przepisów, nawiązywanie kontaktów z zagranicznym kontrahentami, praca operacyjna (drukowanie, kopiowanie, kompletowanie dokumentacji).
Ardea Kosecki Kołakowski Sp. J. - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTAŁE POMOCE I SPRZĄTACZKI BIUROWE, HOTELOWE I PODOBNE - od 1 850 PLN

mycie ręczne, mycie maszynowe, zamiatanie terenu wew. i zew., dezynfekcja, odkurzanie, pranie, opróżnianie koszy, segregacja odpadów, wywożenie makulatury, odpadów, wymiana mat chłonnych
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Katowice (śląskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

Szycie wg gotowych wzorów (torby, sakwy rowerowe, pokrowce, akcesoria szyte) w taśmie lub indywidualnie, obsługa maszyn typu: stębnówka, ryglówka, lamowarka, overlock, utrzymywanie stanowiska pracy w należytym stanie. Praca w akordzie, jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Firma DUO Zbigniew Jędrzejko - 2017-08-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

POZOSTALI OPIEKUNOWIE DZIECIĘCY - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Oblasy (lubelskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

- pozyskiwanie nowych klientów;- przygotowywanie ofert handlowych;- analizowanie działań;- budowanie pozytywnych relacji z klientami-- zawieranie umów;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kęty (małopolskie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - 997,4 PLN

obsługa maszyn do konfekcji i formowania opakowań foliowych wraz z przygotowaniem materiałów, pakowanie, paletowanie i magazynowanie.Oferta stażu przeznaczona dla osób powyżej 50 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Osiek (małopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

wg. umowy
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Radomsko (łódzkie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI I PRZETWÓRSTWA METALI - do 14,86 PLN

ręczne prace transportowe, praca stojąca, praca zmianowa, obsługa linii produkcyjnej, kontrola wykonanego produktu, ważenie wykonanego produktu, umieszczeie durowca w maszynie, obróbka surowcapraca na umowę o pracę wymczasową około 160 godzin w miesiącu, dyspozycyjność całą dobęoferta dostępna w sali F
OTTO Work Force Polska Sp. z o.o. - 2017-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE - od 13,36 PLN

Wykonywanie prostych prac przy produkcji metalowych komponentów, przenoszenie komponentów w odpowiednie miejsce, obsługa prostych maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Okonek (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Przygotowywanie korespondencji do wysyłki. Obsługa pism w aplikacji Biblioteka Akt. Prowadzenie spraw związanych z zajęciami wierzytelności. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji. Obsługa urządzeń biurowych.Obsługa pism przychodzących w aplikacji Biblioteka Akt. Wydawanie druków, formularzy podatkowych. Prace biurowe związane z techniczną obsługą korespondencji (kopertowanie, rejestrowanie). Wprowadzanie deklaracji podatkowych do systemu. Kserowanie i wpinanie wpływajacych dokumentów. Wykonywanie czynności sprawdzających złożonych dokumentów. Archiwizacja dokumentów.Staż EFS POWER dla osób do 30r.ż. lub RPOWD dla osób od 30r.ż.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Strzelin (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ-STAŻ FP MIŁOSŁAW - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej-staż FP
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Miłosław (wielkopolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Recz (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI INŻYNIEROWIE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 500 PLN

analiza dokumentacji technicznej wykonaniakonstrukcji stalowych,wprowadzanie zmiankonstrukcyjnych,opracowywnie technoligii elementówkonstrukcji detali,montaży
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-01-05 - Słupca (wielkopolskie)

DIAGNOSTA UPRAWNIONY DO BADAŃ TECHNICZNYCH - od 3 000 PLN

Badanie techniczne pojazdów na Stacji Kontroli Pojazdów
PRZEDSIĘBIORSTWO "REWEX" Ewa Adamczak - 2016-08-25 - Legnica (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, układanie dokumentów ksiegowych, praca w programach SAGE FORTE KSIĘGOWOŚĆ I FINANSE oraz AUTOSTACJA, bieżące prace zlecone.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Starogard Gdański (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)