POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA Orzeszkowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: - kontakt z klientem zagranicznym- obróbka drewna
Data publikacji: 2015-12-03
Lokalizacja: Orzeszkowo (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orzeszkowo, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontakt z klientem zagranicznym- obróbka drewna
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI OPERATORZY MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Orzeszkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali operatorzy maszyn i urządzeń do obróbki drewna
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie zw. ze stolarstwem
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: międzychodzki
Gmina pracodawcy: Międzychód
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzychód
Ulica pracodawcy: 17 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 143
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali operatorzy maszyn i urządzeń do obróbki drewna
Data dodania oferty pracy: 03.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa administracyjno-biurowa, wprowadzanie do systemu list wzlotów, obsługa korespondecji, prowadzenie ewidencji członków, wystawianie dokumentów sprzedaży, prowadzenie rozliczeń lotów, obsługa systemu OPTIMA, kontakty i współpraca z instytucjami zew.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Kościelec (śląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Łobez (zachodniopomorskie)
pomoc w pakowaniu, pomoc w wykonywaniu nadruków, praca na stanowisku produkcyjnym
Human & Hunter Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Chorzów (śląskie)
asysta przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych związanych z przygotowaniem remontów i inwestycji;
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lubaczów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Olkusz (małopolskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pławno (łódzkie)
Praca administracyjno-biurowa;
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa biura, petentów, centraliz telefonicznej, obsługa urzadzeń biurowych i komputera, inne zadania zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kobylany (lubelskie)
Pomoc w kuchni.
ŚRÓDMIEŚCIE OSKAR KUBICKI (wspólnik spółki cywilnej) - 2017-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych w domach jednorodzinnych i wielororodzinnych
EUROINSTAL Maciej Pilch - 2017-01-04 - Lulinek (wielkopolskie)
Czyszczenie, szlifowanie krzeseł.
Moskała Sławomir MEBLE MOSKAŁA - 2016-08-23 - Barwałd Średni (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Tarnówka (wielkopolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Projektowanie ogrodów, pielęgnacja ogrodów.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Zgierzynka (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
roznoszenie posiłków pacjentom Szpitala Wojskowego w Krakowie
ASPEN-RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Kraków (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa maszyn związanych z obróbką plastyczną stali, prasy, gilotyny, zawężarki, lasera- prace fizyczne (umieszczanie i zdejmowanie elementów na wymienionych maszynach)- praca na linii produkcyjnej- pomocnik w dziale produkcji - pracownik fizyczny
Elpigaz Sp. z o.o. Zakład Produkcji Zbiorników w Gorlicach - 2018-07-31 - Gorlice (małopolskie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Pleszew (wielkopolskie)
-- wszlekiego rodzaju prace ogólnobudowlane:- montaż okien, drzwi- ocieplenie budynków- podłączanie sanitariatów i kanalizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zielona Wieś (pomorskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
praca na produkcji
KISA DONERPRODUKTION SP.ZO.O. - 2017-03-16 - Rakoniewice (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Zakopane (małopolskie)
Obsługa klienta zgodna ze standardami firmy, dbanie o porządek na terenie stacji
FHU DSM Dariusz Mor - 2016-11-28 - Lębork (pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szczawnica (małopolskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Administrowanie serwerami Microsoft. Administrowanie sieciami logicznymi. Serwis komputerów i oprogramowania Microsoft. Diagnostyka problemów ze sprzętem i oprogramowaniem Microsoft. Opieka nad infrastrukturą IT Klientów.
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2018-05-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
ZAKŁAD USŁUGOWO - PRODUKCYJNY AUGUSTYNIAK PRZEMYSŁAW - 2017-02-15 - Brzeg (opolskie)