POZOSTALI MECHANICY MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH I PRZEMYSŁOWYCH Węgorzyno oferta pracy PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: POZOSTALI MECHANICY MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH I PRZEMYSŁOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca mechanika i konserwatora
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POŁUDNIOWA 2, 73-155 Węgorzyno, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca mechanika i konserwatora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
POZOSTALI MECHANICY MASZYN I URZĄDZEŃ ROLNICZYCH I PRZEMYSŁOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgorzyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łobeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Węgorzyno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali mechanicy maszyn i urządzeń rolniczych i przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy:
PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Adres pracodawcy:
POŁUDNIOWA 2, 73-155 Węgorzyno, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: łobeski
Gmina pracodawcy: Węgorzyno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgorzyno
Ulica pracodawcy: POŁUDNIOWA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali mechanicy maszyn i urządzeń rolniczych i przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta.Pracodawca ma możliwość zapewnienia transportu do miejsca wykonywania pracy i z powrotem
Bar ZACISZE Lucyna Juszczyk - 2018-05-16 - Sędziszów (świętokrzyskie)
Pomoc w archiwizacji dokumentów księgowych,wykonywanie prac księgowych w systemie optima,prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Lublin (lubelskie)
wystawianie i księgowanie faktur VAT; kontakty z kontrahentami z Rosji i Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Radomsko (łódzkie)
Sprzątanie powierzchni powierzonych placówek
TOMMAX Spółka z o.o. - 2016-08-01 - Koluszki (łódzkie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Policzko (łódzkie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Świdnik (lubelskie)
Ochrona mienia, praca na terenie Brzezia
IMPEL SECURITY POLSKA sp. z o.o. - 2016-12-15 - Brzezie (opolskie)
Obsługa maszyn do utrzymania czystości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tuszyn (łódzkie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, HAL MAGAZYNOWYCH I POMIESZCZEŃ SOCJALNYCH
POLLUX ACCOUNTANT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Polkowice (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Złotów (wielkopolskie)
Według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Lubomierz (dolnośląskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)
Wg umowy - praca w Słupcy ul. Przemysłow 7
GLOBAL CAMP Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Słupca (wielkopolskie)
praygotowywanie dań kuchni orientalnej- indyjskiej, komponowanie przypraw
MUSA ENTERPRISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-10 - Białystok (podlaskie)
Obsługa linii do automatycznego nitowania lan oraz obsługa innych urzadzeń do obróbki drewna.
RAVEN Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Wykonywanie różnych zabiegów kosmetycznych
P.H.U."Solarex" Agnieszka Guzik - 2015-12-14 - Nowy Targ (małopolskie)
- wprowadzanie nowych klientów do bazy danych- zapoznanie z ofertą handlową firmy- rozliczanie budżetu promocyjnego klientów- zapoznanie z warunkami sprzedaży- obsługa programów , na których pracuje firma
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Słupca (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie miejsca pracy, przygotowanie zaprawy, pomoc przy pracach murarskich
"FB" Waldemar OPERSKALSKI - 2018-03-06 - Pokrzywnica (opolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- staz REKRUTACJA
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Września (wielkopolskie)
Pomocnika bibliotecznego
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Rachanie (lubelskie)
wykonywanie prac biurowych, obsługa książki nadawczej, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Police (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Słupca (wielkopolskie)
Zapewnienie obsługi kancelaryjno- korespondencyjnej, realizowanie czynności administracyjno- biurowych, prowadzenie wykazów i ewidencji związanych z obsługą sekretariatu, realizowanie zadań recepcyjnych oraz prowadzenie terminarza spraw i spotkań, archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Legionowo (mazowieckie)
przewóz towarów różnych
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2015-11-26 - Szałkowo (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdańsk (pomorskie)
-Przeprowadzanie całościowej analizy ekonomicznej z uwzględnieniem oceny sytuacji makroekonomicznej oraz ryzyka finansowego-Projektowanie i przewidywanie makroekonomicznych scenariuszy dla celów planowania inwestycyjnego-Rozbudowa modeli makroekonometrycznych oraz regularna współpraca z regulatorami-Rozwój i ocena modeli ekonometrycznych dla celów prognozowania makroekonometrycznego
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Zabierzów (małopolskie)
Prace pomocnicze przy produkcji mebli
MATEX Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Starczanowo (wielkopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
organizacja imprez kulturalnych,promocja biblioteki
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Bogate (mazowieckie)