POZOSTALI KUCHARZE Słubice oferta pracy Handel Artykułami Przemysłowymi Jarosław Grabka
Stanowisko: POZOSTALI KUCHARZE
Wynagrodzenie: od 2 510 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie posiłków zgodnie z recepturami kuchni orientalnej, raportowanie towarów i list strat, przyjmowanie towru i dostaw, szkolenie kelnerów w zakresie menu
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Słubice (lubuskie)
Pracodawca: Handel Artykułami Przemysłowymi Jarosław Grabka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 1, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie posiłków zgodnie z recepturami kuchni orientalnej, raportowanie towarów i list strat, przyjmowanie towru i dostaw, szkolenie kelnerów w zakresie menu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 510 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POZOSTALI KUCHARZE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słubice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kucharze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 510 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali kucharze (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
rok doświadczenia na stanowisku kucharz,przyrządzanie dań, przyrządzanie przekąsek, zmysł estsetyczny dań
Nazwa pracodawcy:
Handel Artykułami Przemysłowymi Jarosław Grabka
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 3, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: słubicki
Gmina pracodawcy: Słubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słubice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Nazwisko osoby zgłaszającej: Jolanta Zalisz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kucharze
Data dodania oferty pracy: 09.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Transport drogowy zbóż
P.U. EURO-TRANS S.C. A.J. KOWZAN - 2016-05-25 - Szamotuły (wielkopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, odbieranie poczty, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Świdnik (lubelskie)
praca na magazynie ze stalą, przenoszenie, dźwiganie, praca ciężka fizyczniepraca na czas określony (2 lata) poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca na jedną zmianę oferta dostępna w sali D
ANER STAL Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie czynności konserwacyjnych i remontowych przy układach elektrycznych , automatyki . Współpraca z mechanikami i pracownikami obsługującymi maszyny .
PLASTIC FORM B. Jagiełło-Waszkiel, A. Waszkiel J.Wiśniewska, A.Wiśniewski Sp. Jawna - 2016-07-15 - Świdwin (zachodniopomorskie)
DOWÓZ TOWARÓW DO KLIENTOW
MACIEJ KIZIOR COMPANY SOLO - 2016-10-17 - Dębica (podkarpackie)
obsługa pensjonatu, sprzątanie, prace porządkowe
ISKRA Katarzyna Gossa, ul. Łąkowa 19, Sztumskie Pole, 82- 400 Sztum - 2017-06-06 - Sztumskie Pole (pomorskie)
pozostali pracownicy ds. rachunkowości i księgowości
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Mielec (podkarpackie)
jw.
FOTO MARCIN/ Działalność fotograficzna - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sortowanie odpadów na linii sortowniczej
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Mechanik samochodowy, praca przy przyczepach , maszynach budowlanych. prace fizyczne.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Rączna (małopolskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej- oferta stażu realizowana w ramach projektu pn. " Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Mieście Nowym Sączu (II) w ramach RPO.Wymagania: wykształcenie średnie lub wższe, obsługa komputera, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Wolbrom (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prace wykończeniowe: malowanie, gipsowanie itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łuków (lubelskie)
zapoznanie się z dokumentacją wew. OPS,zapoznanie się z ustawą o ochronie danych osobowych, zapoznanie się z zakresem czynności: opracowanie projektów aktów prawnych, upoważnień, pełnomocnictw, kart informacyjnych spraw, prowadzenie dokumentacji OPS
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Oświęcim (małopolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łobez (zachodniopomorskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Skorzynice (dolnośląskie)
oferta dla osób pow. 50 roku życia - zamiatanie, odkurzanie, mycie podłóg, scielenie łóżek, dostarczanie ręczników i środkóczystości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Augustów (podlaskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Puławy (lubelskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)
praca przy obróbce drewna
PALETA-TRANS IMPORT-EKSPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-29 - Żelazno (dolnośląskie)
nauczyciel w przedszkolu w Złotnikach Kujawskich
Przedszkole Publiczne KUJAWIACZEK - 2018-02-15 - Złotniki Kujawskie (kujawsko-pomorskie)
- pisanie i wysyłanie pism - korespondencji księgowej;- opisywanie rachunków;- zakupywanie artykułów biurowych, pomocy dydaktycznych, środków czystości;- pomoc w przygotowywaniu i sporządzaniu list płac;- pomoc w prowadzeniu i sporządzaniu rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym;- Pomoc w prowadzeniu i sporządzaniu raportów kasowych;- przygotowanie i sporządzanie umów z kontrahentami i dostawcami;- inne prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Oświęcim (małopolskie)
odbieranie plastikowych części od robota, kontrola wizualna, pakowanie do pojemnika
InterKadra ul. Wielicka 50 30-552 Kraków - 2017-02-10 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)