POZOSTALI ELEKTROMECHANICY I ELEKTROMONTERZY/ STANOWISKO: MŁODSZY MONTER Szczecin oferta pracy LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: POZOSTALI ELEKTROMECHANICY I ELEKTROMONTERZY/ STANOWISKO: MŁODSZY MONTER

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - MONTAŻ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW WEDŁUG DOKUMENTACJI- OBSŁUGA ELEKTRONARZĘDZI- WYKORZYSTANIE POWIERZONYCH ZADAŃ ZGODNIE ZE STANDARDAMI I WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI- PROSTA PRACA MONTERSKA POLEGAJĄCA NA PRZYŁĄCZANIU DROBNYCH ELEMENTÓW

Data publikacji: 2020-01-29

Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
GOLENIOWSKA 62, 70-847 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- MONTAŻ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW WEDŁUG DOKUMENTACJI- OBSŁUGA ELEKTRONARZĘDZI- WYKORZYSTANIE POWIERZONYCH ZADAŃ ZGODNIE ZE STANDARDAMI I WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI- PROSTA PRACA MONTERSKA POLEGAJĄCA NA PRZYŁĄCZANIU DROBNYCH ELEMENTÓW

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska:
POZOSTALI ELEKTROMECHANICY I ELEKTROMONTERZY/ STANOWISKO: MŁODSZY MONTER

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali elektromechanicy i elektromonterzy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali elektromechanicy i elektromonterzy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: SPRAWNOŚĆ MANUALNA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA KONDYCJA FIZYCZNA

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: UMIEJĘTNOŚCI TECHNICZNE, MANUALNE

Nazwa pracodawcy:
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Adres pracodawcy:
CELNA 1, 70-644 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: CELNA

Numer budynku pracodawcy: 1

danePracodawcy_nrKraz: 13331

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 100

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali elektromechanicy i elektromonterzy

Data dodania oferty pracy: 29.01.2020

Oferta pracy ważna do: 28.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8d8f3ff38b43ee9a69e8b539d83c88a

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 000 PLN

prace biurowe, pomoc w archiwizacji dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Augustów (podlaskie)

SAMODZIELNY REFERENT W BIURZE GOSPODARKI MAJĄTKIEM [OGŁOSZENIE NR 12/MGM/2019] - od 2 300 PLN

- Zakres obowiązków:1. Obsługa procesu realizacji faktur zakupowych wpływających do biura w terminie pozwalającym na ich terminową zapłatę:- przeprowadzanie wstępnej kontroli formalnej i merytorycznej, - wpisywanie kosztów wynikających z faktur do prowadzonych zestawień z podziałem na źródło finansowania i miejsce ich powstania,- dla faktur związanych ze zużyciem mediów, podział kosztów na budynki oraz najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do prowadzonego rejestru zamówień publicznych,- wprowadzanie danych wynikających z faktury do Zintegrowanego Systemu Informatycznego - SIMPLE.ERP z podziałem na rodzaje kosztów i źródła finansowania,- przekazywanie faktury do płatności zgodnie z ustalonym obiegiem dokumentów.2. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych biura.3. Prowadzenie rejestru zużycia mediów z podziałem na budynki (energia elektryczna - dystrybucja i sprzedaż, woda i ścieki, gaz, energia cieplna) zgodnie z fakturami zakupowymi oraz rejestru stanów liczników zgodnie z cyklicznie przekazywanymi przez kierowników obiektów danymi. Bieżąca analiza zgodności danych.4. Prowadzenie rejestrów umów opiniowanych przez i zawieranych z inicjatywy biura (dostawy, usługi, darowizny, najmu, dzierżawy, współpracy, sponsorskie). 5. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja tabel podziału kosztów mediów na najemców zgodnie z zawartymi umowami najmu.6. Obsługa procesu realizacji umów i zamówień zlecanych przez biuro zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień publicznych.7. Obsługa procesu realizacji umów najmu długoterminowego.8. Obsługa procesu realizacji najmów krótkoterminowych, w tym:- ofertowanie najmu powierzchni,- sporządzanie kalkulacji potencjalnego najmu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami,- bieżąca korespondencja z potencjalnym najemcą, w tym negocjowanie warunków udostępnienia,- poszukiwanie rozwiązań odpowiadających zapotrzebowaniu potencjalnego najemcy,- dokonywanie wstępnej rezerwacji przedmiotu najmu we współpracy z Działem Planowania Dydaktyki,- bieżące informowanie kierowników obiektów o planowanym najmie, konieczności modyfikacji wyposażenia przedmiotu najmu,- prowadzenie dokumentacji najmu,- bieżące przygotowywanie obciążeń za najem oraz prowadzenie ewidencji opłat. 9. Obsługa procesu udostępnień powierzchni dla organizacji studenckich, kół naukowych oraz jednostek uczelnianych.10. Pomoc w przygotowywaniu pomieszczeń na konferencje, zjazdy i inne uroczystości organizowanie przez Uniwersytet.11. Sporządzanie projektów umów, pism, zleceń, zamówień, zapytań ofertowych, protokołów, wniosków itp. wynikających z działalności biura.12. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja zestawień powierzchni wynajętych i wydzierżawionych na potrzeby podatku od nieruchomości.13. Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji własnościowej gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno-ewidencyjnych i bieżących.14. Prowadzenie ewidencji gruntów, nieruchomości i budynków, sporządzanie zestawień dla potrzeb prawno ewidencyjnych i bieżących, współpraca w zakresie kompletowania dokumentacji posiadanych przez Uniwersytet nieruchomości.15. Opracowywanie założeń do projektów planów rzeczowo finansowych oraz planów zamówień publicznych.16. Opracowywanie danych do kalkulacji kosztów eksploatacyjnych poszczególnych obiektów (pomieszczeń). 17. Zlecanie bieżących napraw firmom zewnętrznym. 18. Prowadzenie spraw związanych ze szkodami.19. Przygotowywanie analiz i zestawień na potrzeby kierownika biura i kierowników innych jednostek.20. Przygotowywanie i redagowanie pism, projektów umów oraz prowadzenie archiwizacji dokumentacji.21. Administrowanie wysyłanych maili oraz umieszczanie informacji na stronie internetowej.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe lub średnie (preferowane z zakresu prawa, ekonomii, finansów lub administracji), 2. W przypadku wykształcenia średniego staż pracy na podobnym stanowisku przynajmniej 3 lata,3. Umiejętność obsługi narzędzi pakietu MS Office,4. Biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (w przypadku obcokrajowców),5. Kompetencje komunikacyjne, kultura osobista i umiejętność współpracy z ludźmi,6. Dobra organizacja pracy,7. Umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.Wymagania dodatkowe:1. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,2. Podstawowa znajomość przepisów prawa ze szczególnym uwzględnieniem: kodeksu cywilnego, kodeksu handlowego, ustawy o finansach publicznych.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-12 - Katowice (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

zgonie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Nowy Targ (małopolskie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI OKIEN Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 250 PLN

pobieranie materiału do produkcji okien; • obsługiwanie maszyn, urządzeń i narzędzi do produkcji okien; • obrabianie materiałów (cięcie, frezowanie); • wytwarzanie okna z tworzyw sztucznych (PCV) (zgrzewanie, okuwanie, uszczelkowanie, szklenie); • regulowanie okna z tworzyw sztucznych (PCV);
Hensfort - 2019-04-19 - Przemyśl (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY ADMINISTRACYJNI - 1 017,4 PLN

program stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Międzyrzecz (lubuskie)

POZOSTALI OPERATORZY MASZYN DO PRODUKCJI WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 1 000 PLN

obsługa automatycznej zgrzewarki do folii Hymac, sortowanie folii na maszynach
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Długołęka (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIURA GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - 997,4 PLN

- wypisywnie dokumentów, - kserowanie dokumentów,- wysyłanie korespondencji,- tworzenie dokumentów w programie WORD i EXEL,- archiwizacja dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych,
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Radlin (śląskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 2 860 PLN

Kontakt telefoniczny z klientem biznesowymRealizacja wyznaczonych celów firmyKorespondencja mailowa z klientamiObsługa zgłoszeń
Grupa Biznes Polska - Wnorowski i wspólnicy Sp. J. - 2020-01-28 - Białystok (podlaskie)

FORMIERZ ODLEWNIK - od 1 850 PLN

Praca w Warsztacie Odlewniczym. Wykonywanie prac formierskich, szlifowanie, wybijanie rdzeni itp.; jedna zmiana; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (7-15).
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2016-02-03 - Słupsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM - od 2 250 PLN

UTRZYMANIE W NALEZYTEJ STARANNOŚCI W POKOJACH HOTELU, SPRZATANIE POMIESZCZEŃ OGÓLNIOE DOSTEPNYCH, ZAPLECZA, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W HOTELACH - KORYTARZE, WINDY, TOALETY, SZATNIE
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Grzybowo (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z podstawowymi aktami prawnymi dotyczącymi pracy samorządu oraz przepisami BHP i p.poż.,pomoc przy obsłudze osób bezrobotnych,archiwizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem Urzędu (gromadzenie, przechowywanie, archiwizowanie),udzielanie informacji,obsługa urządzeń biurowych,pomoc bezrobotnym przy wypełnianiu dokumentów,wysyłanie korespondencji,wpinanie dokumentów do teczek,pomoc przy wydawaniu zaświadczeń osobom bezrobotnym.
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Słupca (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Samodzielność, komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu, umiejętność organizacji pracy, praca z klientem, umiejętność obsługi komputera. Mile widziana umiejętność obsługo sklepu internetowego.
Galeria Świateł "EL-BIS" Elżbieta Lubecka - 2018-07-13 - Racibórz (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

wprowadzanie danych do systemów komputerowych, wykonywanie podstawowych czynności biurowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

obróbka wstępna warzyw i owoców,obróbka termiczna warzyw i owoców, mięs,przygotowywanie deserów,kompletowanie posiłków,dekorowanie potraw,wypieki
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

oferta dla osób do 30 roku życia - pomoc przy przeprowadzeniu spisów inwentaryzacyjnych, porządkowanie akt zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej, pomoc w przygotowywaniu dokumentacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Nowinka (podlaskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 017,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)

PRACA FIZYCZNA 204 - od 19,14 PLN

przekładanie żywych kurczaków
HODOWLA DROBIU Marek Brzozowski - 2016-09-01 - Żyrardów (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

- przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy;- zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w ARiMR oraz KPA;- obsługa sprzętu biurowego;- pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta;- pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie z RWA;- pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucją korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Starogard Gdański (pomorskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY CONTACT CENTER - od 15 PLN

Obsługa telefoniczna połączeń przychodzących
kontakt przez OHP - 2019-03-11 - Łódź (łódzkie)

POZOSTALI OPERATORZY STACJONARNYCH MASZYN I URZĄDZEŃ GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - PRCOWNIK RODUKCJI DS. TONERÓW I TUSZY - od 2 057,97 PLN

praca na produkcji materiałów eksploatacyjnych do drukarek - montaż , demontaż kaset tonerowych(rozkładanie, czyszczenie, mntaż kaset tonerowych).
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Częstochowa (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WSPARCIA RODZINY, POMOCY SPOŁECZNEJ I PRACY SOCJALNEJ - 1 017,4 PLN

wydawanie i przyjmowanie wniosków o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, prowadzenie rejestru przedmiotowych wniosków, informowanie petentów o ich uprawnieniach, pracy zespołu oraz terminach komisji, przygotowanie dokumentacji na posiedzenie składu orzekającego, archiwizacja dokumentacji zespołu
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Cieszyn (śląskie)