PORTIER Piotrków Trybunalski oferta pracy "PIOCEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: PORTIER
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2021-06-09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: "PIOCEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DWORSKA 6a, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PORTIER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: portier
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
"PIOCEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7710021995
danePracodawcy_regon: 590320957
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
DWORSKA 6a, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9:00-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1062
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967430
Ulica pracodawcy: DWORSKA
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|541306
Zawód wykonywany przez pracownika: portier
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 09.06.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a97d8b69a25e86ff4574a13b858b40d
Podobne oferty pracy
spawanie konstrukcji, naprawa maszyn
PHU "REM-BUD" Jacek Bloch - 2016-01-28 - Lębork (pomorskie)
Spawanie elementów konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Koło (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Mochowo (mazowieckie)
organizacja pracy kierowców, przeglądy techniczne/ust.terminów, ewidencja czasu pracy kieorwców,raportowanie
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "ARBA" A. Królikowski - 2015-12-22 - Sierakowo (mazowieckie)
malarz proszkowy
Firma ARKAN Kazimierz Białas - 2020-06-17 - Śmigno (małopolskie)
zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Mochowo (mazowieckie)
Praca w Zespole Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie (Niepubliczna Branżowa Szkoła I Stopnia Specjalna w Tarnowie ul. Okrężna 4a)
MIKAPOLIS Sp. z o.o. - 2021-05-18 - Tarnów (małopolskie)
Optymalizacja istniejących systemów automatyki opartych na sterownikach PLC; tworzenie i modyfikowanie dokumentacji elektrycznej w programie SEE ELECTICAL; uruchamianie nowych maszyn, urządzeń układów kontrolno - pomiarowych; realizacja zadań serwisowych w obszarze aplikacji
E-TOWERS FAMABA SA - 2020-02-26 - Głogów (dolnośląskie)
Prace przy renowacji foteli samochodowych z ekoskóry, skóry i dermy. Praca u zleconiodawcy.
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Nysa (opolskie)
Praca w Zespole Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie (Niepubliczna Branżowa Szkoła I Stopnia Specjalna w Tarnowie ul. Okrężna 4a)
MIKAPOLIS Sp. z o.o. - 2021-05-18 - Tarnów (małopolskie)
Praca w Zespole Niepublicznych Szkół Specjalnych w Tarnowie (Niepubliczna Branżowa Szkoła I Stopnia Specjalna w Tarnowie ul. Okrężna 4a)
MIKAPOLIS Sp. z o.o. - 2021-05-18 - Tarnów (małopolskie)
zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Mochowo (mazowieckie)
Wytwarzanie elementów z drewna.Praca na dwie zmiany w godzinach od 6:00 do 14:00 oraz od 14:00 do 22:00.
kontakt przez PUP - 2020-06-08 - Czeladź (śląskie)
praca przy obróbce drewna, obsługa maszyn tartacznych, montaż palet i elementów drewnianych
P.P.H.U. "Inter Arimar" A. Świrski - 2017-08-07 - Łobez (zachodniopomorskie)
Administrowanie serwerami Microsoft. Administrowanie sieciami logicznymi. Serwis komputerów i oprogramowania Microsoft. Diagnostyka problemów ze sprzętem i oprogramowaniem Microsoft. Opieka nad infrastrukturą IT Klientów.
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2017-09-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obowiązki związne z wykonywanym zawodem: dekretowanie, księgowanie, ściąganie należności.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Przygotowywanie i nadzór nad prawidłową realizacją budowy, przebudowy gminnych budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz obiektów komunalnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; przygotowywanie i nadzór budów urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym:1) nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych;2) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;3) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania; współpraca z przedsiębiorstwem wodociągowo - kanalizacyjnym (Spółką Wodociągi Słupsk) w zakresie:1) przygotowywania i nadzoru budowy i przebudowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej;2) przekazywania wybudowanych i przejętych sieci oraz urządzeń wodno-kanalizacyjnych (po odbiorze), na majątek Spółki w zamian za udziały, w tym przygotowanie właściwej dokumentacji powykonawczej; przygotowywanie i nadzór budowy mikroinstalacji odnawialnych źródeł energii, na potrzeby budynków komunalnych mieszkalnych i użyteczności publicznej oraz w przypadku programów realizowanych przez Gminę na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych, w tym:1) przygotowywanie projektów porozumień (umów) i uchwał dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;2) nadzór nad właściwym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań, zgodną z podpisanymi porozumieniami (umowami); współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz z innych źródeł i stanowiskiem ds. analizy i monitoringu planów rozwoju Gminy, w zakresie właściwego przygotowania wniosków i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań; współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonywanych zadań, w tym:1) podania wartości szacunkowej zamówienia określonej zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych,2) przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień dot.: wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia i jego realizacji, opisu warunków udziału w postępowaniu, pożądanego lub wymaganego terminu wykonania zamówienia, kryteriów oceny ofert, postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) przekazania w formie elektronicznej kompletnej dokumentacji zgodnej z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiącej załącznik do SIWZ);4) przygotowywania projektów wyjaśnień i zmian SIWZ; współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie realizowanych zadań, w tym:1) niezwłocznego (przed przekazaniem placu budowy) przekazania dokumentacji projektowo kosztorysowej (wraz z zezwoleniem właściwego organu na prowadzenie robót) stanowiącej załącznik do zawartej umowy o wykonanie robót budowlanych,2) nadzoru nad właściwym (zgodnym z podpisanymi umowami) świadczeniem usług;3) przygotowywania dokumentacji odbiorowej umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub postanowienia o braku sprzeciwu do zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych;10. współpraca z innymi referatami Urzędu Gminy i Jednostkami Gminy w zakresie właściwego zakończenia realizowanych zadań inwestycyjnych, w tym z:1) Referatem Finansowym w zakresie rozliczania i przekazywania inwestycji na środek trwały;2) Referatem Budownictwa, Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska w zakresie przekazywania niezbędnej dokumentacji powykonawczej celem naliczenia opłat adiacenckich;3) Referatem Gospodarki Komunalnej i Jednostkami Gminy w zakresie przekazywania dokumentacji powykonawczej dotyczącej wytworzonego majątku oraz sporządzania sprawozdań;współpraca z innymi stanowiskami pracy Urzędu Gminy i z podmiotami zewnętrznymi w zakresiedotyczącym wspólnie realizowanych zadań;przygotowywanie w uzgodnieniu z Kierownikiem Referatu zleceń naaktualizację dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie wykonywanych zadań;weryfikowanie na bieżąco potrzeb inwestycyjnych w zakresie prowadzonych zadań oraz przygotowywanie propozycji do projektu budżetu gminy;przygotowywanie projektów umów, uchwał, zarządzeń w zakresie wykonywanych obowiązków, każdy z tych dokumentów musi zawierać opinię formalno-prawną radcy prawnego.4. Informacja o warunkach pracy:1) Osoba zatrudniona na tym stanowisku, będzie wykonywać pracę biurową zespołową, przy wykorzystaniu urządzeń informatycznych,2) Praca jednozmianowa na drugim piętrze budynku Urzędu Gminy, pomieszczenie wyposażone jest w typowe urządzenia biurowe z wykorzystaniem urządzeń informatycznych.3) Praca w systemie czasowym, w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek 8.30-16.30, wtorek-piątek 7.30-15.30. 5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej: Urząd zatrudnia osoby niepełnosprawne, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
GMINA KOBYLNICA - 2017-10-31 - Kobylnica (pomorskie)
Praca w charakterze wykładowcy na kierunku technik usług kosmetycznych.Wymagania konieczne:wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-07 - Racibórz (śląskie)
wykonywanie prac malarskich, tapeciarskich, termomodernizacyjnych, praca na terenie Śląska
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Sosnowiec (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Radom (mazowieckie)
-bieżące monitorowanie lokalnego rynku pracy, szczególnie pod kątem możliwościzatrudnienia młodzieży przez pracodawców,-stała współpraca z podmiotami posiadającymi wolne miejsca zatrudnienia,-analiza kwalifikacji zainteresowań oraz predyspozycji zawodowych młodzieży,-pozyskiwanie ofert pracy-przedstawienie młodzieży bezrobotnej, w tym absolwentom OHP i młodzieży będącej na progu ukończenia nauki w jednostce opiekuńczo-wychowawczej OHP ofert: zatrudnienia, stażu pracy, uzyskania wsparcia w ramach innych działań OHP,-przedstawienie młodzieży uczącej się - w szczególności uczestnikom jednostek opiekuńczo-wychowawczych OHP, pozostałej młdzieży uczącej się, w tym studentom ofert: praktycznej nauki zawodu, zatrudnienia krótkoterminowego, sezonowego, praktyk u pracodawcy, stażu u pracodawcy, pierwszego stałego zatrudnienia tuż po ukończeniu szkoły, udziału w projektach na rzecz rynku pracy,-monitorowanie zatrudnienia młodzieży, w tym realizacji praktycznej nauki zawodu u pracodawców przez uczestników OHP,-ścisła współpraca z doradcą zawodowym i specjalistą ds. rozwoju zawodowego OHP.
Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2019-11-26 - Jabłonka (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2021-05-19 - Mochowo (mazowieckie)
obsługa klienta w restauracji, obsługa baru
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Świętochłowice (śląskie)
Malowanie pomieszczeń. Układanie glazury i terakoty.
KAMBUD RACHWAŁ RADOSŁAW - 2020-04-01 - Lublin (lubelskie)
ostrzenie narzędzi, ocena narzędzi która będzie poddana procesowi ostrzenia, zapakowanie (zabezpieczenie) ostrego narzędzia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Montaż stali zbrojeniowej, zadania związane z czyszczeniem, prostowaniem, cięciem siatek, szkieletów zbrojeniowych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku.
REAL WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Michałowice (mazowieckie)
przewożenie ładunków
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Ostrowy nad Okszą (śląskie)
prace porządkowe na terenie Galerii Cuprum Arena w Lubinie, praca w godz. 3:00- 10:00
MAREK ODZIEMEK VIVA SERVICE - 2020-09-30 - Lubin (dolnośląskie)
Stylistka paznokci
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż asortymentu, obsługa magazynu.
CB ELEKTRON Anna Śledź-Fedoczyńska - 2020-05-04 - Chyża (lubelskie)