POMOC KSIĘGOWEJ- PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI Gniezno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC KSIĘGOWEJ- PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: układanie dokumentacji, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, archiwizacja dokumentów, kontakt z klientem.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Gniezno (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gniezno, powiat: gnieźnieński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
układanie dokumentacji, wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, archiwizacja dokumentów, kontakt z klientem.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: POMOC KSIĘGOWEJ- PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gniezno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gnieźnieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie mile widziane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, powiat: gnieźnieński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gnieźnieński
Gmina pracodawcy: Gniezno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gniezno
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-ksiegowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie usług opiekuńczych wg zlecenia
Polski Czerwony Krzyż - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie i ewidencja faktur, wystawianie faktur, sprawdzanie dokumentacji księgowej
AMIKA Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - Petelska Lucyna - 2015-12-21 - Chełm (lubelskie)
obsługa i organizacja przyjęć pacjentów komercyjnych w zakresiemedycyny estetycznej
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta, rozpatrywanie reklamacji, dokonywanie zwrotów, obsługa centrali komunikacyjnej.
KAUFLAND POLSKA MARKETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-17 - Myślenice (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi i chorymi przewlekle, pomoc w czynnościach dnia codziennego pacjentów, pomoc personelowi pielęgniarskiemu.
Serdeczna Troska sp. z o.o. - 2016-06-29 - Kraków (małopolskie)
obsługa koprki
KOWALSKI RECYCLING SP. Z O. O. - 2017-06-16 - Nietążkowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie pokoi hotelowych na przyjęcie gości, oraz sprzątanie ciągów komunikacyjnych, pomoc przy sprzątaniu toalet w terenie
AMW REWITA Sp. z o.o. Dom Wczasowy - 2018-01-12 - Białobrzegi (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; znajomość MS OFFICE; komunikatywność; zakres obowiązków: praca w drogerii oraz przyjmowanie i wydawanie listów, przesyłek, udzielanie informacji dot. rodzaju ubezpieczeń oraz umiejętność właściwego doboru dla klienta; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; miejsce pracy Gliwice, os. Kopernika;
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "IMIOŁEK" JACEK IMIOŁEK - 2016-11-22 - Gliwice (śląskie)
kontakty handlowe z kontrahentami, pozyskiwanie i obsługa klientów narodowości chińskiej, monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Łazy (mazowieckie)
Pracownik ogólnobudowlany
P.R.B.H. FIGO Robert Figas - 2017-04-28 - Ciężkowice (małopolskie)
Wykształcenie podstawowe; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność czytania rysunku technicznego; zakres obowiązków: samodzielne wykonywanie budynków; umowa zlecenie; miejsce pracy: teren Śląska
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gliwice (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Stoszowice (dolnośląskie)
Praca na budowie.
"HYDRO-TERM" Popławski Jerzy - 2016-05-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "MAG" CISEK AGNIESZKA - 2015-11-17 - Trzeboś (podkarpackie)
Szycie bielizny- biustonoszy i majtek
VIOLA S.C. MACIEJ MRÓZ I ANETA MRÓZ - 2016-01-12 - Krępa (łódzkie)
Brak danych
"Kontbud" - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla zadań remontowych,prowadzenie dokumentacji związanej ze sprawami gospodarki materiałowej, opracowanie i rozliczanie zapotrzebowań na zakupy materiałowe, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją usług, bieżące prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych, nadzór nad terminami przeglądów technicznych budynków, urządzeń w tym również urządzeń podlegających Urzędowi Dozoru Technicznego. - Wynagrodzenie: 3300-3900 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, budowlane. Staż pracy min. 2 lata. Umiejętności i wiedza do wykonywania kosztorysów inwestorskich. Umiejętność obsługiwania komputera i programów do kosztorysowania. Umiejętność pracy z pakietem programów Office. Umiejętność czytania rysunków technicznych.Kontakt e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać poczta na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice.
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
POMOC PODCZAS PRAC NAPRAWCZYCH I OBSŁUGIWANYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Pilzno (podkarpackie)
wpisywanie pojazdów, wydawanie przepustek, obchody terenu
ANHED Andrzej Hedrych - 2016-07-26 - Drezdenko (lubuskie)
prowadzenie PKP i R rejestrów VAT ewidencji środków trwałych i wyposażeń dekretacja dokumentów
PPHU "Roger" Kancelaria Doradcy Podatkowego A. Jagiełło - 2016-07-08 - Brzeziny (łódzkie)
Wysyłanie ofert, pozyskiwanie zamówień, realizacja zamówień-sporządzanie dokumentacji. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt e-mailowy: a.kita (at) andropol.com.pl
ANDROPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-24 - Andrychów (małopolskie)
obsługa wózka widłowego przy linii produkcyjnej, dostarczanie i odbieranie asortymentu na produkcję, obsługa urządzeń przy linii produkcyjnej
Falubaz Polska SA S.K.A. - 2015-11-04 - Zielona Góra (lubuskie)
1.Przygotowywanie, weryfikowanie, dekretowanie, dystrybucja i księgowanie dokumentów księgowych,2.Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych,3.Rozliczanie i kontrola gospodarki magazynowej,4.Rozliczanie i kontrola rejestru środków trwałych i wyposażenia,5.Kontrola prawidłowej i terminowej realizacji operacji księgowych, 6.Sporządzanie deklaracji dla instytucji zewnętrznych (w tym: podatkowych, GUS, NBP, PFRON),7.Praca w systemie ERP,
kontakt przez OHP - 2016-02-19 - Żarów (dolnośląskie)
Do głównych zadań pracownika tego należy, m.in.: świadczenie pomocy administracyjnej oraz wsparcie Działu Księgowości w organizacji pracy, pomoc w formalno - rachunkowej kontroli dokumentów księgowych, przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych, nadzorowanie dekretów kontrolingowych, uzgadnianie rejestrów vatowskich, uzgadnianie rozrachunków, wprowadzanie danych do systemu księgowego,
MBJ BIZNES SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzorowanie spawalnictwa w firmie oraz sporządzenie dokumnetacji dotyczącejnadzoru nad spawalnictwem (WPS, WPQR) i inne. Praca w wymiarze 1 etatu , w godz. 7-15, jednozmianowa, wstępnie okres próbny do 3 miesięcy ( z możliwością przedłużenia). Wymagane: wykształcenie wyższe , znajomość zagadnieniń z zakresu spawalnictwa, bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego (technicznego - w piśmie, w mowie wystarczy średnia znajomość jęz.), wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok - na podobnym stanowisku. Wynagrodzenie od 3.000 zł do 6.000 zł. (w zależności od umiejętności i doświadczenia). Kontakt z Pracodawcą od pon do pt. w godz. 7-15, pod nr tel. 58-681-60-12 lub e-mail kadry (at) inbul.pl
MIROSŁAW BULCZAK Firma Produkcyjno Usługowa IN-BUL - 2016-04-18 - Migi (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Radom (mazowieckie)
operator traka taśmowego
STOLARNIA-TARTAK Król Witold Osiek - 2016-01-11 - Osiek (świętokrzyskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy produkcji odzieży damskiej. Krojenie produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Łódź (łódzkie)