POMOC KSIĘGOWEJ Poćwiardówka oferta pracy P-D Biuro Rachunkowe Grażyna Polit
Stanowisko: POMOC KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji księgowej. Możliwosć przyuczenia (staż)
Data publikacji: 2019-01-16
Lokalizacja: Poćwiardówka (łódzkie)
Pracodawca: P-D Biuro Rachunkowe Grażyna Polit
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:95-060 Poćwiardówka 62a, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pomoc przy prowadzeniu dokumentacji księgowej. Możliwosć przyuczenia (staż)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poćwiardówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeziny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: P-D Biuro Rachunkowe Grażyna Polit
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach
Adres pracodawcy:
95-060 Poćwiardówka 62a, powiat: brzeziński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: brzeziński
Gmina pracodawcy: Brzeziny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poćwiardówka
Numer budynku pracodawcy: 62a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzezinach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 16.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym i merytorycznymwprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanieprogramów komputerowych administrowanie infrastruktura i oprogramowaniem administrowanie bazami danych, systemamii sieciami Projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci, Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, wszczególności w zakresie obsługi i doradztwa testowanie i analiza oprogramowania analizowanie wymagań biznesowych/projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesiewytwórczym modyfikacja, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowanie programów komputerowych poprawa błędówaplikacji/systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania
SII SP. Z O.O. - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; miejsce pracy: Ustka, Słupsk i okolice; godz. pracy 7-15; wstępnie kontakt telefonicznt z pracodawcą w celu ustalenia terminu spotkania
Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane "ALMAR" Krzysztof Woźniak - 2017-05-22 - Ustka (pomorskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna (suszarnie, walce, prasy, sortowanie łuszczki, naprawa łuszczki i sklejki),odbieranie produktu drzewnego z maszyny, kontrola otrzymanego towaru oraz posortowanie go do odpowiednich pojemników.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
spawanie konstrukcji stalowych i aluminium, przygotowywanie materiałów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Zabór (lubuskie)
Podany w innej formie
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Magdalenka (mazowieckie)
pomoc w przygotowywaniu dokumentów do ksi ęgowania, pomoc przy dekretacji dokumentów, pomoc przy prowadzeniu ewidencji środków trwałych, pomoc w przygotowaniu danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych, nimerowanie dowodów księgowych, pomoc przy wystawianiu faktur miesięcznych za usługi opiekuńcze, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Bojanowo (wielkopolskie)
Sprzątanie klatek schodowych i terenu wokól zabudowań
Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa „A - Z” Krzysztof Zmarz - 2016-02-10 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa sklepu spożywczo-przemysłowego
Sklep Ogólnospożywczy Marzanna Jędrzejczak - 2016-04-19 - Wronki (wielkopolskie)
-udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzieleniu indywidualnych i grupowych porad zawodowych -ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia,-udział wspólnie z doradcą zawodowym w udzielaniu indywidualnych i grupowych informacji zawodowych o możliwościach szkolenia i kształcenia oraz o zawodach i rynku pracy,-prowadzenie dokumentacji zgodnie z wymaganiami na stanowisku pracy.
ŁÓDZKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-03 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
KASOWA OBSŁUGA KLIENTÓW, DROBNE PRACE PORZĄDKOWE. PRACA W BARDZO ATRAKCYJNYM SYSTEMIE CZASU PRACY. BRANŻA PALIWOWA. Kontakt z pracodawcą e-mail: MAREK1217 (at) PLUSNET.PL.
PARTNER-CONSULT PHU MARIUSZ RADECKI - 2016-06-16 - Wrocław (dolnośląskie)
prace na magazynie
KJK Rolnictwo Katarzyna Kaczmar - 2016-02-18 - Jeżów (łódzkie)
ręczne prace transportowe, pakowanie wyrobów gotowych, prace porządkowe
OTTO POLSKA SP. Z O.O. - 2015-12-21 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
TWORZENIE SZATY GRAFICZNEJ ZA POMOCĄ PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH WE WSPÓŁPRACY Z ROSYJSKOJĘZYCZNYM INFORMATYKIEM I WSPÓŁTWORZENIE REKLAMY UKIERUNKOWANEJ NA RYNEK WSCHODNI, OBRABIANIE I MODYFIKOWANIE MATERIAŁU ZDJĘCIOWEGO NA POTRZEBY PROJEKTU. Dziełem będzie realizacja projektu poprzez tworzenie szaty graficznej za pomocą programów komputerowych we współpracy z rosyjskojęzycznym informatykiem, a także współtworzenie na poczet projektu reklamy ukierunkowanej na rynek wschodni. Dzieło realizowane będzie przez 3 lata i kolejnego jego etapy będą oddawane co miesiąc. Pracownik otrzyma wynagrodzenie w wysokości 144 000 zł brutto, wypłacane w miesięcznych transzach po wykonaniu każdego z etapów dzieła.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie potraw kuchni arabskiej oraz śródziemnomorskiej według oryginalnych przepisów.Praca w godz. 8-16Miejsce pracy: Łódź, al. Piłsudskiego 135
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż, opieka nad zwierzątami (gryzonie, ptaki, rybki akwariowe itd.), dbanie o czystośc i higienę zwierzat
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sosnowiec (śląskie)
Załadunek komponentów do maszyny, przezbrajanie maszyn na liniach produkcyjnych, regulowanie maszyn, ustawianie parametrów, współpraca z inżynierami, mechanikami, liderami linii w celu optymalizowanie i usprawniania procesu, dbałość o maszynę i oprzyrządowanie, informowanie o awarich i usterkach maszyn, transport niski materiałów produkcyjnych.
Sonoco Poland Packaging Services Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Stryków (łódzkie)
Obsługa klienta na najwyższym poizomie oraz towarowanie stoiska pozwalające zapewnić jak najlepszą dostępność i porpawną ekspozycję produktów. Praca w godzinach nocnych (pomiędzy godziną 22:00 a 6:00). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: osobisty - złożenie CV w Punkcie Obsługi Klienta w sklepie.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie deklaracji podatkowych PIT, CIT, VAT. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Edyta Grubek EG USŁUGI KSIĘGOWE - 2017-02-27 - Pruszków (mazowieckie)
Pracownik obsługi klienta-praca fizycznaPraca tylko w weekendy!!
AMREST SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Rzgów (łódzkie)
wg programu stażu. Staż ze środków unijnych PO WER skierowany dla osóbponiżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Widawa (łódzkie)
Spawanie MIG, ślusarz
FPHU PIĄTEK Piątek Jerzy - 2018-04-09 - Mielec (podkarpackie)
ochrona osób i mienia, przeciwdziałanie zjawiskom związanym z przestępczością
TEMIDA GROUP SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Turek (wielkopolskie)
Sprawowanie opieki pielęgniarskiej nad mieszkańcami.
Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II Glinik Dolny - 2017-02-01 - Glinik Dolny (podkarpackie)
obsługa klienta, prezentacje nieruchomości, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zakres podstawowych zadań: 1. wydawanie decyzji administracyjnych; 2. uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3. przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4. przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5. realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6. bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7. analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8. tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9. nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10. dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez:a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach;b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór;d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń;e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu;f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego;g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień;h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego;i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługii eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim;j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego;k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę;l)nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach;m)przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy;n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji;o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych;p)ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem;q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lipcu 2018 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie co najmniej 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-08-30 - Ustka (pomorskie)
Podstawowe prace w księgowości
Zakład Przerobu Drewna "Cieczko" Cieczko Brygida i Cieczko Jerzy s.c. - 2017-04-21 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)