POMOC ADMINISTRACYJNO - BIUROWA Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNO - BIUROWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej:http://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/informacja-o-wolnym-stanowisku-pracy-pomocy-administracyjno-biurowej-pracownik-ds-zamowien-publicznych-w-dziale-administracji-i-realizacji-swiadczen-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy-25-08-2020r-.html
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej:http://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/informacja-o-wolnym-stanowisku-pracy-pomocy-administracyjno-biurowej-pracownik-ds-zamowien-publicznych-w-dziale-administracji-i-realizacji-swiadczen-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy-25-08-2020r-.html
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNO - BIUROWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
danePracodawcy_nip: 6391696887
danePracodawcy_regon: 003457272
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
informacje na temat wymaganych dokumentów dostępne na stronie internetowej: http://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/informacja-o-wolnym-stanowisku-pracy-pomocy-administracyjno-biurowej-pracownik-ds-zamowien-publicznych-w-dziale-administracji-i-realizacji-swiadczen-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy-25-08-2020r-.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469
Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 09.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb0f426826a449f2d12584a3c15fa53c
Podobne oferty pracy
Pomoc w obsłudze sekretariatu, pomoc w sprawach kadrowych
Zespół Szkół w Otrębusach - 2018-08-02 - Otrębusy (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, mile widziane osoby z grupą inwalidzkąZakres obowiązków: utrzymanie czystości na terenie magazynów Dinopraca wg grafiku; niedziela nocna zmiana i sobota ranna zmiana nie wszystkie działy
AMLUX SP. Z O. O. - 2019-05-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykonywanie prac pomocniczych przy rozbiorze, pakowaniu kurczaka, przetwórstwo
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAGNUS PIOTR SZYMKIEWICZ - 2018-09-14 - Gowidlino (pomorskie)
1) Zapoznanie się z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2) Obsługa klientów Urzędu.3) Udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy.4) Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu.5) Wydawanie druków oraz formularzy urzędowych klientom Urzędu.6) Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej w Żukowie zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną oraz zarządzeniem Burmistrza Gminy Żukowo, w szczególności:a) odbiór przesyłek od operatora wybranego w drodze zamówienia publicznego, b) wprowadzanie przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej w Żukowie do systemu informatycznego (Elektroniczny Obieg Dokumentów Doc-Flow),c) sprawdzanie prawidłowości zaadresowania otrzymanych przesyłek, ilości dołączonych załączników wymienionych w piśmie oraz stanu opakowania otrzymanej drogą pocztową,d) przyjmowanie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-puap,e) wydawanie potwierdzenia złożenia pisma na żądanie klienta,f) przekazywanie korespondencji do zadekretowania Sekretarzowi Gminy,g) segregowanie i wydawanie przesyłek (korespondencji)według dekretacji z tym zastrzeżeniem, że przesyłki zadekretowanie do Burmistrza należy przekazać do Sekretariatu Burmistrza,h) codzienne rozliczanie otrzymanej i wydanej korespondencji (przesyłek).7) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wewnętrznej (międzyreferatowej).8) Umieszczanie i wypełnianie pieczęci wpływu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma możliwości otwarcia koperty.9) Prowadzenie ewidencji (rejestru) przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej Żukowie oraz wychodzących z Urzędu i od Rady Miejskiej Żukowie w systemie informatycznym (Elektroniczny Obieg Dokumentów Doc-Flow) oraz w postaci papierowej tj. wydruków z systemu informatycznego z codziennej rejestracji przesyłek (korespondencji).10) Wysyłanie przesyłek wychodzących z Urzędu oraz od Rady Miejskiej w Żukowie za pośrednictwem wybranego operatora wybranego w drodze zamówienia publicznego.11) Postępowanie z przesyłkami oznaczonymi jako niejawne zgodnie z wymogami w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oraz w zarządzeniu Burmistrza.12) Postępowanie z przesyłkami oznaczonymi jako tajemnica skarbowa zgodnie z wymogami określonymi w ordynacji podatkowej oraz w zarządzeniu Burmistrza. 13) Przyjmowanie pisemnych skarg i wniosków, w tym: a) Rejestrowanie skarg i wniosków na ogólnych zasadach jako przesyłki (pisma) wpływające do Urzędu lub Rady Miejskiej w Żukowie, b) Przekazywanie skarg i wniosków Sekretarzowi Gminy lub Radzie Miejskiej (tj. pracownikowi ds. obsługi Rady) celem zarejestrowania we właściwym rejestrze skarg i wniosków.14) Obsługa frankownicy.15) Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.16) Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum.17) Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Sekretarza Gminy Żukowo lub Burmistrza Gminy Żukowo.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Żukowo (pomorskie)
Roboty pomocnicze ogólnobudowlane z zakresu: murarskie, tynkarskie, betoniarskie, zbrojarskie, rozbiórkowe, remontowe. Umowa zlecenie 160-232 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7:00-20:00, praca przez cały tydzień. Miejsce pracy: ul. Rakietowa 33, Wrocław, województwo dolnośląskie (pracodawca zapewnia dojazd i nocleg). Proponowany okres wykonwyania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)
utrzymywanie w czystości stanowiska pracy, przygotowywanie posiłków, rozliczanie kasy, sprzedaż frytek, lodów, kawy i innych, praca na 3/4 etatu w godz. 9-15 lub 15-21 lub do uzgodnienia z pracodawcą
Aspect Monika Wieczorek - 2020-08-31 - Opole (opolskie)
pomoc w realizacji zadań z zakresu spraw organizacyjno-administracyjnych, prowadzenie teczek rzeczowych, pomoc w realizacji zadań archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)
praca fizyczna na budowach (brak delegacji - codzienny powrót do domu)
ZAKŁAD INSTALACJI WOD.-KAN., C.O i GAZ Marian Kęcel - 2016-09-16 - Poznań (wielkopolskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Zwierzyn (lubuskie)
Praca w pralni oraz prace porządkowe w Zakładzie Usług Leczniczo-Wypoczynkowym PZL Mielec w Krynicy-Zdroju. Praca w systemie 2 lub 3 zmianowym.
ZAKŁAD USŁUG LECZNICZO-WYPOCZYNKOWYCH "PZL-MIELEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Drezdenko (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa przecinarki taśmowej.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY BRUSKI - 2016-04-01 - Dzierżążno (pomorskie)
Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji zarządzania audytem wewnętrznym; Współpraca z kierownikami audytu wewnętrznego na całym świecie; Pełnienie funkcji przedstawiciela w inicjatywach projektu audytu wewnętrznego; Regionalna sprawozdawczość regulacyjna; Raportowanie na potrzeby komitetów i rad podmiotów zależnych; Wykorzystywanie aplikacji audytu wewnętrznego, aby odpowiadać na żądania danych ad hoc od kierownictwa wyższego szczebla; W razie potrzeby uczestnictwo w projektach funkcjonalnych i międzyfunkcyjnych. Oczekiwania : wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja biznesowa/handel, umiejętności: audyt wewnętrzny, analiza biznesowa, przygotowywanie wskaźników wydajności dla audytu wewnętrznego, finanse korporacyjne, międzynarodowe zarządzanie finansami, zarządzanie projektami, doświadczenie zawodowe: 2 lata w instytucji finansowej, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości w mowie: biegle, poziom znajomości w piśmie: biegle,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie szkoły - sal lekcyjnych, hal sportowych, prace porządkowe na terenie GSS.
Gdańska Szkoła Szermierki - 2020-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa punktu informacyjnego, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)
Udział w procesie przygotowani( zbierania i opracowywania) materiałow do publikacji w prasie, pomoc w prowadzeniu badań opinii publicznej, tworzenie i systeamtyzowanie baz danych ankietowych, współtworzenie serwisu dla organizacji pozarządowych oraz jej aktualizowanie.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż towarów z branży chemii gospodarczej i kosmetyków; obsługa drukarki fiskalnej; układanie towarów na regałach; obsługa klienta; obsługa programu komputerowego związanego ze sprzedażą i przyjmowaniem towarów; zamawianie i przyjmowanie towarów; sporządzanie, układanie i archiwizowanie dokumentów sprzedaży; prace porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Gorlice (małopolskie)
montaż i instalowanie systemów alarmowych
BIURO BEZPIECZEŃSTWA SNAJPER DARIUSZ ZIELIŃSKI - PIOTR ROGOWSKI S.C. - 2017-02-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca na hali sprzedaży:
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-14 - Świerzno (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
x
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- HANDLOWO- USŁUGOWE "TOPAZ" Ewa Walendziuk - 2019-12-04 - Białystok (podlaskie)
Przepisywanie nagrań ze słuchu
kontakt przez OHP - 2016-11-09 - Pińczów (świętokrzyskie)
Operator pompy do betonu, praca w godz. 7-15
Kruszywa Sp.z o.o Spółka Komandytowa - 2016-03-21 - Chorula (opolskie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Załadunek oraz rozładunek towarów w kontenerach chłodniczych.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Gdańsk (pomorskie)
kierowca kat. C+E
"AGA - TRANS 2" Grzegorz Targosz - 2017-01-10 - Tarnawa Dolna (małopolskie)
prace spawalnicze MAG
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Barwice (zachodniopomorskie)
Diagnostyka,naprawa,konserwacja i okresowe przeglądy maszyn oraz elektronarzedzi.Zapewnienie sprawności urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych
CIECHOLEWSKI-WENTYLACJE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Koźmin (pomorskie)