POMOC ADMINISTRACYJNO - BIUROWA Racibórz oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNO - BIUROWA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej:http://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/informacja-o-wolnym-stanowisku-pracy-pomocy-administracyjno-biurowej-pracownik-ds-zamowien-publicznych-w-dziale-administracji-i-realizacji-swiadczen-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy-25-08-2020r-.html

Data publikacji: 2020-08-27

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej:http://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/informacja-o-wolnym-stanowisku-pracy-pomocy-administracyjno-biurowej-pracownik-ds-zamowien-publicznych-w-dziale-administracji-i-realizacji-swiadczen-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy-25-08-2020r-.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNO - BIUROWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej

danePracodawcy_nip: 6391696887

danePracodawcy_regon: 003457272

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
informacje na temat wymaganych dokumentów dostępne na stronie internetowej: http://bip.ops-raciborz.pl/menu-przedmiotowe/praca-ogloszenia/informacja-o-wolnym-stanowisku-pracy-pomocy-administracyjno-biurowej-pracownik-ds-zamowien-publicznych-w-dziale-administracji-i-realizacji-swiadczen-w-pelnym-wymiarze-czasu-pracy-25-08-2020r-.html

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: raciborski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2411

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469

Adres strony pracodawcy: www.ops-raciborz.pl

Ulica pracodawcy: Sienkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 27.08.2020

Oferta pracy ważna do: 09.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cb0f426826a449f2d12584a3c15fa53c

Podobne oferty pracy

POMOC ADMINISTRACYJNA - 3 000 - 3 400 PLN

Pomoc w obsłudze sekretariatu, pomoc w sprawach kadrowych
Zespół Szkół w Otrębusach - 2018-08-02 - Otrębusy (mazowieckie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 15,7 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, mile widziane osoby z grupą inwalidzkąZakres obowiązków: utrzymanie czystości na terenie magazynów Dinopraca wg grafiku; niedziela nocna zmiana i sobota ranna zmiana nie wszystkie działy
AMLUX SP. Z O. O. - 2019-05-28 - Krotoszyn (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - od 13,7 PLN

Wykonywanie prac pomocniczych przy rozbiorze, pakowaniu kurczaka, przetwórstwo
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAGNUS PIOTR SZYMKIEWICZ - 2018-09-14 - Gowidlino (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

1) Zapoznanie się z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2) Obsługa klientów Urzędu.3) Udzielanie informacji o sposobie załatwienia sprawy.4) Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu.5) Wydawanie druków oraz formularzy urzędowych klientom Urzędu.6) Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej w Żukowie zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną oraz zarządzeniem Burmistrza Gminy Żukowo, w szczególności:a) odbiór przesyłek od operatora wybranego w drodze zamówienia publicznego, b) wprowadzanie przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej w Żukowie do systemu informatycznego (Elektroniczny Obieg Dokumentów Doc-Flow),c) sprawdzanie prawidłowości zaadresowania otrzymanych przesyłek, ilości dołączonych załączników wymienionych w piśmie oraz stanu opakowania otrzymanej drogą pocztową,d) przyjmowanie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-puap,e) wydawanie potwierdzenia złożenia pisma na żądanie klienta,f) przekazywanie korespondencji do zadekretowania Sekretarzowi Gminy,g) segregowanie i wydawanie przesyłek (korespondencji)według dekretacji z tym zastrzeżeniem, że przesyłki zadekretowanie do Burmistrza należy przekazać do Sekretariatu Burmistrza,h) codzienne rozliczanie otrzymanej i wydanej korespondencji (przesyłek).7) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wewnętrznej (międzyreferatowej).8) Umieszczanie i wypełnianie pieczęci wpływu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma możliwości otwarcia koperty.9) Prowadzenie ewidencji (rejestru) przesyłek wpływających do Urzędu i do Rady Miejskiej Żukowie oraz wychodzących z Urzędu i od Rady Miejskiej Żukowie w systemie informatycznym (Elektroniczny Obieg Dokumentów Doc-Flow) oraz w postaci papierowej tj. wydruków z systemu informatycznego z codziennej rejestracji przesyłek (korespondencji).10) Wysyłanie przesyłek wychodzących z Urzędu oraz od Rady Miejskiej w Żukowie za pośrednictwem wybranego operatora wybranego w drodze zamówienia publicznego.11) Postępowanie z przesyłkami oznaczonymi jako niejawne zgodnie z wymogami w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oraz w zarządzeniu Burmistrza.12) Postępowanie z przesyłkami oznaczonymi jako tajemnica skarbowa zgodnie z wymogami określonymi w ordynacji podatkowej oraz w zarządzeniu Burmistrza. 13) Przyjmowanie pisemnych skarg i wniosków, w tym: a) Rejestrowanie skarg i wniosków na ogólnych zasadach jako przesyłki (pisma) wpływające do Urzędu lub Rady Miejskiej w Żukowie, b) Przekazywanie skarg i wniosków Sekretarzowi Gminy lub Radzie Miejskiej (tj. pracownikowi ds. obsługi Rady) celem zarejestrowania we właściwym rejestrze skarg i wniosków.14) Obsługa frankownicy.15) Obsługa elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie realizowanych spraw.16) Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum.17) Wykonywanie innych poleceń i czynności służbowych zleconych przez Sekretarza Gminy Żukowo lub Burmistrza Gminy Żukowo.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Żukowo (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - 2 192 - 3 178,4 PLN

Roboty pomocnicze ogólnobudowlane z zakresu: murarskie, tynkarskie, betoniarskie, zbrojarskie, rozbiórkowe, remontowe. Umowa zlecenie 160-232 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7:00-20:00, praca przez cały tydzień. Miejsce pracy: ul. Rakietowa 33, Wrocław, województwo dolnośląskie (pracodawca zapewnia dojazd i nocleg). Proponowany okres wykonwyania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Wrocław (dolnośląskie)

OSOBA DO OBSŁUGI BUDKI GASTRONOMICZNEJ - od 1 950 PLN

utrzymywanie w czystości stanowiska pracy, przygotowywanie posiłków, rozliczanie kasy, sprzedaż frytek, lodów, kawy i innych, praca na 3/4 etatu w godz. 9-15 lub 15-21 lub do uzgodnienia z pracodawcą
Aspect Monika Wieczorek - 2020-08-31 - Opole (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA/ STAŻ - 1 017,4 PLN

pomoc w realizacji zadań z zakresu spraw organizacyjno-administracyjnych, prowadzenie teczek rzeczowych, pomoc w realizacji zadań archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Opole Lubelskie (lubelskie)

POMOCNIK INSTALATORA - od 3 500 PLN

praca fizyczna na budowach (brak delegacji - codzienny powrót do domu)
ZAKŁAD INSTALACJI WOD.-KAN., C.O i GAZ Marian Kęcel - 2016-09-16 - Poznań (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Zwierzyn (lubuskie)

PRACOWNIK PRALNI/POKOJOWA - od 2 600 PLN

Praca w pralni oraz prace porządkowe w Zakładzie Usług Leczniczo-Wypoczynkowym PZL Mielec w Krynicy-Zdroju. Praca w systemie 2 lub 3 zmianowym.
ZAKŁAD USŁUG LECZNICZO-WYPOCZYNKOWYCH "PZL-MIELEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-12 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 1 850 PLN

prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Drezdenko (lubuskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - do 1 850 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Złotoryja (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 250 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-10-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR PRZECINARKI TAŚMOWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa przecinarki taśmowej.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY BRUSKI - 2016-04-01 - Dzierżążno (pomorskie)

SPECJALISTA (ASSOCIATE) K/M (J. ANGIELSKI) - od 14 250 PLN

Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji zarządzania audytem wewnętrznym; Współpraca z kierownikami audytu wewnętrznego na całym świecie; Pełnienie funkcji przedstawiciela w inicjatywach projektu audytu wewnętrznego; Regionalna sprawozdawczość regulacyjna; Raportowanie na potrzeby komitetów i rad podmiotów zależnych; Wykorzystywanie aplikacji audytu wewnętrznego, aby odpowiadać na żądania danych ad hoc od kierownictwa wyższego szczebla; W razie potrzeby uczestnictwo w projektach funkcjonalnych i międzyfunkcyjnych. Oczekiwania : wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja biznesowa/handel, umiejętności: audyt wewnętrzny, analiza biznesowa, przygotowywanie wskaźników wydajności dla audytu wewnętrznego, finanse korporacyjne, międzynarodowe zarządzanie finansami, zarządzanie projektami, doświadczenie zawodowe: 2 lata w instytucji finansowej, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości w mowie: biegle, poziom znajomości w piśmie: biegle,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 2 600 PLN

Sprzątanie szkoły - sal lekcyjnych, hal sportowych, prace porządkowe na terenie GSS.
Gdańska Szkoła Szermierki - 2020-02-19 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

obsługa punktu informacyjnego, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA W WYDZIALE POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POMOCOWYCH ROZWOJU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ ( POWER STAŻ SKIEROWANY DO OSÓB DO 29.R.Ż.) - 1 033,7 PLN

Udział w procesie przygotowani( zbierania i opracowywania) materiałow do publikacji w prasie, pomoc w prowadzeniu badań opinii publicznej, tworzenie i systeamtyzowanie baz danych ankietowych, współtworzenie serwisu dla organizacji pozarządowych oraz jej aktualizowanie.
kontakt przez PUP - 2020-03-02 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedaż towarów z branży chemii gospodarczej i kosmetyków; obsługa drukarki fiskalnej; układanie towarów na regałach; obsługa klienta; obsługa programu komputerowego związanego ze sprzedażą i przyjmowaniem towarów; zamawianie i przyjmowanie towarów; sporządzanie, układanie i archiwizowanie dokumentów sprzedaży; prace porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Gorlice (małopolskie)

KASJER / SPRZDAWCA - od 2 350 PLN

Praca na hali sprzedaży:
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-14 - Świerzno (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

MISTRZ KLAWIATURY - od 2 PLN

Przepisywanie nagrań ze słuchu
kontakt przez OHP - 2016-11-09 - Pińczów (świętokrzyskie)

OPERATOR POMPY DO BETONU - 2 000 - 2 500 PLN

Operator pompy do betonu, praca w godz. 7-15
Kruszywa Sp.z o.o Spółka Komandytowa - 2016-03-21 - Chorula (opolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2 100 PLN

Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - 3 062 - 3 360 PLN

Załadunek oraz rozładunek towarów w kontenerach chłodniczych.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 5 500 PLN

kierowca kat. C+E
"AGA - TRANS 2" Grzegorz Targosz - 2017-01-10 - Tarnawa Dolna (małopolskie)

SPAWACZ - do 2 500 PLN

prace spawalnicze MAG
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Barwice (zachodniopomorskie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

Diagnostyka,naprawa,konserwacja i okresowe przeglądy maszyn oraz elektronarzedzi.Zapewnienie sprawności urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych
CIECHOLEWSKI-WENTYLACJE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Koźmin (pomorskie)