POMOC ADMINISTRACYJNA 呕ukowo oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: 1) Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2) Obs艂uga klient贸w Urz臋du.3) Udzielanie informacji o sposobie za艂atwienia sprawy.4) Kierowanie klient贸w do odpowiednich kom贸rek organizacyjnych Urz臋du.5) Wydawanie druk贸w oraz formularzy urz臋dowych klientom Urz臋du.6) Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie zgodnie z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮 oraz zarz膮dzeniem Burmistrza Gminy 呕ukowo, w szczeg贸lno艣ci:a) odbi贸r przesy艂ek od operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego, b) wprowadzanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie do systemu informatycznego (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow),c) sprawdzanie prawid艂owo艣ci zaadresowania otrzymanych przesy艂ek, ilo艣ci do艂膮czonych za艂膮cznik贸w wymienionych w pi艣mie oraz stanu opakowania otrzymanej drog膮 pocztow膮,d) przyjmowanie korespondencji za po艣rednictwem poczty elektronicznej, e-puap,e) wydawanie potwierdzenia z艂o偶enia pisma na 偶膮danie klienta,f) przekazywanie korespondencji do zadekretowania Sekretarzowi Gminy,g) segregowanie i wydawanie przesy艂ek (korespondencji)wed艂ug dekretacji z tym zastrze偶eniem, 偶e przesy艂ki zadekretowanie do Burmistrza nale偶y przekaza膰 do Sekretariatu Burmistrza,h) codzienne rozliczanie otrzymanej i wydanej korespondencji (przesy艂ek).7) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wewn臋trznej (mi臋dzyreferatowej).8) Umieszczanie i wype艂nianie piecz臋ci wp艂ywu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma mo偶liwo艣ci otwarcia koperty.9) Prowadzenie ewidencji (rejestru) przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej 呕ukowie oraz wychodz膮cych z Urz臋du i od Rady Miejskiej 呕ukowie w systemie informatycznym (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow) oraz w postaci papierowej tj. wydruk贸w z systemu informatycznego z codziennej rejestracji przesy艂ek (korespondencji).10) Wysy艂anie przesy艂ek wychodz膮cych z Urz臋du oraz od Rady Miejskiej w 呕ukowie za po艣rednictwem wybranego operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego.11) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako niejawne zgodnie z wymogami w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowi膮cych tajemnic臋 s艂u偶bow膮 oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza.12) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako tajemnica skarbowa zgodnie z wymogami okre艣lonymi w ordynacji podatkowej oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza. 13) Przyjmowanie pisemnych skarg i wniosk贸w, w tym: a) Rejestrowanie skarg i wniosk贸w na og贸lnych zasadach jako przesy艂ki (pisma) wp艂ywaj膮ce do Urz臋du lub Rady Miejskiej w 呕ukowie, b) Przekazywanie skarg i wniosk贸w Sekretarzowi Gminy lub Radzie Miejskiej (tj. pracownikowi ds. obs艂ugi Rady) celem zarejestrowania we w艂a艣ciwym rejestrze skarg i wniosk贸w.14) Obs艂uga frankownicy.15) Obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w w zakresie realizowanych spraw.16) Przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum.17) Wykonywanie innych polece艅 i czynno艣ci s艂u偶bowych zleconych przez Sekretarza Gminy 呕ukowo lub Burmistrza Gminy 呕ukowo.

Data publikacji: 2017-03-30

Lokalizacja: 呕ukowo (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: 呕ukowo, powiat: kartuski, woj: pomorskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅

Zakres obowi膮zk贸w:
1) Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2) Obs艂uga klient贸w Urz臋du.3) Udzielanie informacji o sposobie za艂atwienia sprawy.4) Kierowanie klient贸w do odpowiednich kom贸rek organizacyjnych Urz臋du.5) Wydawanie druk贸w oraz formularzy urz臋dowych klientom Urz臋du.6) Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie zgodnie z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮 oraz zarz膮dzeniem Burmistrza Gminy 呕ukowo, w szczeg贸lno艣ci:a) odbi贸r przesy艂ek od operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego, b) wprowadzanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie do systemu informatycznego (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow),c) sprawdzanie prawid艂owo艣ci zaadresowania otrzymanych przesy艂ek, ilo艣ci do艂膮czonych za艂膮cznik贸w wymienionych w pi艣mie oraz stanu opakowania otrzymanej drog膮 pocztow膮,d) przyjmowanie korespondencji za po艣rednictwem poczty elektronicznej, e-puap,e) wydawanie potwierdzenia z艂o偶enia pisma na 偶膮danie klienta,f) przekazywanie korespondencji do zadekretowania Sekretarzowi Gminy,g) segregowanie i wydawanie przesy艂ek (korespondencji)wed艂ug dekretacji z tym zastrze偶eniem, 偶e przesy艂ki zadekretowanie do Burmistrza nale偶y przekaza膰 do Sekretariatu Burmistrza,h) codzienne rozliczanie otrzymanej i wydanej korespondencji (przesy艂ek).7) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wewn臋trznej (mi臋dzyreferatowej).8) Umieszczanie i wype艂nianie piecz臋ci wp艂ywu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma mo偶liwo艣ci otwarcia koperty.9) Prowadzenie ewidencji (rejestru) przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej 呕ukowie oraz wychodz膮cych z Urz臋du i od Rady Miejskiej 呕ukowie w systemie informatycznym (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow) oraz w postaci papierowej tj. wydruk贸w z systemu informatycznego z codziennej rejestracji przesy艂ek (korespondencji).10) Wysy艂anie przesy艂ek wychodz膮cych z Urz臋du oraz od Rady Miejskiej w 呕ukowie za po艣rednictwem wybranego operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego.11) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako niejawne zgodnie z wymogami w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowi膮cych tajemnic臋 s艂u偶bow膮 oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza.12) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako tajemnica skarbowa zgodnie z wymogami okre艣lonymi w ordynacji podatkowej oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza. 13) Przyjmowanie pisemnych skarg i wniosk贸w, w tym: a) Rejestrowanie skarg i wniosk贸w na og贸lnych zasadach jako przesy艂ki (pisma) wp艂ywaj膮ce do Urz臋du lub Rady Miejskiej w 呕ukowie, b) Przekazywanie skarg i wniosk贸w Sekretarzowi Gminy lub Radzie Miejskiej (tj. pracownikowi ds. obs艂ugi Rady) celem zarejestrowania we w艂a艣ciwym rejestrze skarg i wniosk贸w.14) Obs艂uga frankownicy.15) Obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w w zakresie realizowanych spraw.16) Przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum.17) Wykonywanie innych polece艅 i czynno艣ci s艂u偶bowych zleconych przez Sekretarza Gminy 呕ukowo lub Burmistrza Gminy 呕ukowo.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: 呕ukowo

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kartuski

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpocz臋cia pracy: 14.04.2017

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat)

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kartuzach

Adres pracodawcy:
M艣ciwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, badanie lekarskie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: kartuski

Gmina pracodawcy: Kartuzy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Kartuzy

Ulica pracodawcy: M艣ciwoja II

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy:
Zakres prowadzonej dzia艂alno艣ci - aparat wykonawczy samorz膮du gminnego. Wsp贸艂praca z PUP od grudnia 1999r.

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Kartuzach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.03.2017

Data dodania oferty pracy: 30.03.2017

Oferta pracy wa偶na do: 14.04.2017

Data przyj臋cia oferty pracy: 30.03.2017

Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy

Podobne oferty pracy

POMOC ADMINISTRACYJNA - STA呕YSTA - 997,4 PLN

Praca biurowa, obs艂uga sprz臋tu biurowego. Kompletowanie i dekretowanie dokument贸w do ksi臋gowania. Bie偶膮ce ksi臋gowanie dochod贸w i wydatk贸 w systemie komputerowym.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - 艁osice (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2聽800 PLN

Obs艂uga sekretariatu, obs艂uga spotka艅 i narad s艂u偶bowych w biurze budowy, prowadzenie korespondencji, realizacja bie偶膮cych zada艅 wyznaczonych przez Dyrekcj臋 budowy, dbanie o wizerunek firmy
STAL - SYSTEMS S.A. - 2016-04-26 - Jaworzno (艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽000 PLN

prace biurowe w kancelarii Urz臋du Miasta i w ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - M艂awa (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

zawarty w programie sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Tczew (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 15 PLN

rozwijanie sieci sprzeda偶y, t艂umaczenie um贸w handlowych i redagowanie ofert dla klient贸w indyjskich, kontakty z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

MURARZ-TYNKARZ - do 2聽400 PLN

Budowa dom贸w wolnostoj膮cych w brygadzie 6 murarzy i 2 pomocnik贸w.Wybudowanie dom贸w wolnostoj膮cych od fundament贸w do wi臋藕by. Budowa jednego domu - ok. 2 miesi臋ce. Miejsce wykonywania pracy - wg zlece艅, aktualnie: Smolec, ul. Leszczynowa, Jagodowa. Proponowany okres zatrudnienia: rok.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Smolec (dolno艣l膮skie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBS艁UGI BIUROWEJ- SAMODZIELNEGO REFERATU CZYNNO艢CI ANALITYCZNYCH I SPRAWDZAJ膭CYCH, - 997,4 PLN

Dokonywanie zcynno艣ci analitycznychbez, udzia艂u podatnika-por贸wnywanie danych wysy艂anie korespondencji , wezwa艅 archiwizacji dokument贸w, wprowadzanie tytu艂贸w wykonawczych do programu, wysy艂anie korespondencji wezwa艅, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Wierusz贸w (艂贸dzkie)

SPRZEDAWCA - od 1聽900 PLN

obs艂uga kasy fiskalnej, obs艂uga klient贸w baru
DONER KEBAP "SIDE-ALANYA" OMER DEMIR - 2016-08-04 - Barlinek (zachodniopomorskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Myszyniec Stary (mazowieckie)

SPRZ膭TACZKA - od 1聽850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem II zmiany 7-14/14-21
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe "KARABELA-CK" Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)

MAGAZYNIER - od 2聽800 PLN

Przyjmowanie towar贸w na magazyn. Zapewnienei odpowiednich warunk贸w przechowywania towar贸w. Wydawanie towaru klienta z zachowaniem obiegu dokumentacji.
"JANAR BIS" Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Ko艣cielniki Dolne (dolno艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Obs艂uga biura projektu. Prowadzenie rozm贸w telefonicznych ze szko艂ami. Przygotowanie dokumentacji projektu. Obs艂uga poczty elektronicznej. Promowanie projektu. Przygotowanie listy uczestnik贸w projektu. Monitorowanie przebiegu projektu.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)

POMOC KUCHENNA - 2聽700 - 3聽500 PLN

-
D i M Nadzieja - 2017-03-28 - Mi臋dzyzdroje (zachodniopomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2聽000 PLN

pomoc w przygotowywaniu posi艂k贸w
25 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY W BIA艁YMSTOKU Grupa Zabezpieczenia 艁om偶a - 2016-12-29 - 艁om偶a (podlaskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA DEP.PR.BI.OB.INW.I WSP.Z ZAGR. ST(FP) - 997,4 PLN

- Zapoznanie z przepisami BHP i PPO呕,- Zapoznaie sie z organizacj膮 wew. UM艁,- Zapozanie sie z zakresem dzia艂a艅 realizowanych przez wybran膮 kom贸rk臋 organizacyjn膮,- Pomoc w prowadzeniu bie偶膮cych spraw wybranej kom贸rki organizacyjnej ,- Archiwizowanie dokumentacji wybranej kom贸rki organizacyjnej,- Pomoc w przyjmowaniu dokument贸w sk艂adanych przez interesant贸w w wybranej kom贸rce organizacyjnej,Pomoc w czynno艣ciach kancealryjnych ( koeprtowanie i adresowanie) wybranej kom贸rki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

FAKTURZYSTKA - od 925 PLN

Sprawdzanie poprawnosci dokument贸w handlowych przychodz膮cych i wychodz膮cych. Kontrola zgodno艣ci: cennika, zam贸wienia, PZ i faktury. Przestrzeganie termin贸w sporz膮dzania dokument贸w. Uzgadnianie cen z Kierownikami dzia艂贸w. Praca na kasie. Obs艂uga klienta.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Zamo艣膰 (lubelskie)

PRAWNIK - od 3聽000 PLN

- Aktualnie poszukujemy pracownika do pomocy w biurze z wykszta艂ceniem prawniczym. - CRW Opinion sp. z o.o. jest firm膮 oferuj膮c膮 profesjonalne opinie i ekspertyzy kryminalistyczne wykonywane przez bieg艂ych s膮dowych. Wsp贸艂pracujemy 艣ci艣le z wszystkimi organami procesowymi jak s膮dy, prokuratury oraz policja.Posiadamy do艣wiadczenie w opiniowaniu S膮dowo - lekarskim, zatrudniamy specjalist贸w z wielu dziedzin medycyny, zar贸wno w sprawach karnych jak i cywilnych. - Zakres obowi膮zk贸w: Wsp贸艂praca z Prokuratorami i S膮dami. Kontakt z bieg艂ymi. Praca z aktami sprawy. Pomoc w koordynacji zespo艂u eksperckiego.- Wynagrodzenie: 3000 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze prawnicze lub osoba w trakcie studi贸w prawniczych. Do艣wiadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: praca.crwopinion (at) gmail.com
CRW OPINION SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-26 - Katowice (艣l膮skie)

ELEKTROMONTER POD ZIEMI膭 DO 1 KV - 3聽000 - 4聽000 PLN

praca na terenie KGHM PM
ASIM-BUD sp. z o.o. - 2017-01-30 - Lubin (dolno艣l膮skie)

SPRZ膭TACZKA - od 13 PLN

SPRZ膭TANIE POMIESZCZE艃, KUCHNI, 艁AZIENKI, ODKURZANIE, MYCIE OKIEN, WYCIERANIE KURZU, MYCIE N MOKRO, WYNOSZENIE 艢MIECI;WYMAGANIA: DO艢WIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU;CZAS PRACY: WG GRAFIKU 2 GODZ. DZINNIE OD 17.00-19.00;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN, BOL.艢MIA艁EGO47/13 (WEJ艢CIE OD UL. 5 )LIPCA
Pracownia Alternatywnej Komunikacji Wizualnej Bartosz Mate艅ko - 2017-09-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Rzeku艅 (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - od 2聽000 PLN

SPRZEDA呕 PRODUKT脫W BANKOWYCH. POZYSKIWANIE KLIENTA.
J&T FINANSE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-02-01 - Zi臋bice (dolno艣l膮skie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Krak贸w (ma艂opolskie)

POMOC ADMININISTRACYJNA - od 1聽850 PLN

pomoc w przygotowywaniu sprawozda艅, obs艂uga petenta
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Barczewo (warmi艅sko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽100 PLN

praca biurowa, praca umys艂owa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Srokowo (warmi艅sko-mazurskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

obieg i rejestracja poczty przychodz膮cej i wychodz膮cej
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Pi艂a (wielkopolskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - od 2聽100 PLN

Do zada艅 pracownika nale偶e膰 b臋dzie przygotowywanie i dor臋czanie przesy艂ek urz臋dowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na terenie miasta Ustka oraz wprowadzanie do systemu "e-poczta"
Urz膮d Miasta Ustka - 2018-01-08 - Ustka (pomorskie)

ELEKTRONIK UTRZYMANIA RUCHU NR.REF. UP/16/11 - od 24 PLN

zapewnienie poprawnego funkcjonowania system贸w automatyki i wizualizacji w Przedsi臋biorstwie;wymagania:艣wiadectwo kwalifikacyjne eksploatacji (grupa 1 i 3), umiej臋tno艣膰 programowania sterownik贸w PLC, paneli Panel View, RSNetworx, wynagrodzenie 24 z艂 brutto/h+ premia i inne benefity
CEREAL PARTNERS POLAND TORU艃-PACIFIC SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)