POMOC ADMINISTRACYJNA-REFERENT DS ROZLICZEŃ Kamieniec Ząbkowicki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA-REFERENT DS ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KSIĘGOWANIE WPŁAT ZA CZYNSZ
Data publikacji: 2016-06-10
Lokalizacja: Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kamieniec Ząbkowicki, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KSIĘGOWANIE WPŁAT ZA CZYNSZ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA-REFERENT DS ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamieniec Ząbkowicki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Data zakończenia pracy: 15.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + SKIEROWANIE REFUNFACJA CZĘŚCI WYNAGRODZENIA ZATRUDNIONEGO SKIEROWANEGO BEZROBOTNEGO DO 30-GO ROKU ŻYCIA NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART. 150F USTAWY O PROMOCJI ZATRUDNIENIA I INSTYTUCJACH RYNKU PRACY
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI NA ZASADZIE BEZPOŚREDNIEJ PŁATNOŚCI LUB KONTRAKTU
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 15.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy. Obsługa kasy fiskalnej. Dbałość o prawidłową ekspozycję towaru. Utrzymywanie porządku na sali sprzedaży.
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie towaru do transportu.
HURTOWNIA ALKOHOLI WANDA WAŁKUSKA - 2017-11-22 - Łomża (podlaskie)
staż- obsługa programu komputerowego, archiwizacja dokumentacji, wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Tychowo (zachodniopomorskie)
Pielęgnacja ogrodu,koszenie trawy, pielenie, podlewanie
"Bazuny" Dymowska i Ankiersztejn Spółka Jawna - 2016-07-04 - Kościerzyna (pomorskie)
-obsługa obrabiarek stolarskich przy produkcji stolarki budowlanej
Henryk Pastuszka "Sęk" Stolarka Budowlana - 2017-02-06 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
praca w referacie finansowym, zapoznanie się z dokumentacją, rozliczanie VAT, obsługa podatków, wystawianie decyzji wymiarowych
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
Obsługa komputera; obsługa kserokopiarki; rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących w dzienniku korespondencyjnym całego działu; nadawanie numerów z dziennika korespondencyjnego pismom wychodzącym; wypisywanie kopert i potwierdzeń odbioru do pism wychodzących.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Czeladź (śląskie)
• sprawdzenie jakości produktu przed montażem (wymiary ,kąty)• właściwy dobór narzędzi i używanie ich zgodnie z przeznaczeniem• przy montażu szczególną uwagę skierować na powierzchnie przylegania, powierzchnie ślizgowe, pasowania, estetykę wykonania• dobór elementów złącznych i normaliów zgodnie z dokumentacją złożeniową• prowadzenie karty montażu, oraz karty dostosowania narzędzia
"EKOFORM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Jawiszowice (małopolskie)
Realizacja zada należących do kompetencji samorządu województwa.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
1. Zapoznanie się z aktami prawnymi z zakresu działania oddziału w szczególności z ustawą o pomocy społecznej.2. Sporządzanie projektów pism, opinii, sprawozdań.3. Wysyłanie korespondencji.4. Archiwizowanie dokumentacji.
PODLASKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BIAŁYMSTOKU - 2016-04-26 - Białystok (podlaskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Błonie (mazowieckie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Skierniewice (łódzkie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Świnna (śląskie)
pomoc adminstracyjna w prowadzeniu świadczeń
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Ruda Maleniecka (świętokrzyskie)
DBANIE O CZYSTOŚĆ I ESTETYKĘ POMIESZCZEŃ. KONSERWACJA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA. PRZYGOTOWYWANIE SAL NA IMPREZY I WARSZTATY. OBSŁUGA LOGISTYCZNA IMPREZ I WARSZTATÓW. KONSERWACJA SAL, INFRASTRUKTURY ORAZ SPRZĘTU PO IMPREZACH I WARSZTATACH
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Ciepłowody (dolnośląskie)
obsługa klientów hurtowni, przyjmowanie, wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
prace administracyjno - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Błonie (mazowieckie)
ręczne wyginanie z drutu (elementy sztucznych podkładów świarkowych), praca siedzaca, możliwe wykonywanie pracy w domu (chałupnictwo), mile widziani emeryci lub renciści
Wyrób z tworzyw sztucznych wieńców i wiązanek Wiesław Tuszyński - 2016-11-18 - Pułtusk (mazowieckie)
praca związana z laminatem poliestrowo - szklanym
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, wykładanie towarów, utrzymywanie o czystości
Adam Gros Firma Handlowo Produkcyjna ADMAX - 2018-04-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
do uzgodnienia
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2018-03-13 - Radom (mazowieckie)
wg programu stażowgo
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Marki (mazowieckie)
Praca przy elewacji budynków, prace wykończeniowe, ogólne prace budowlane
ALL WATER WALDEMAR WITKOWSKI - 2018-05-17 - Mrzezino (pomorskie)
Praca w magazynie firmy, przyjmowanie i wydawanie towaru. Dowóz towaru do klientów firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00
SIMBHP Sp. jawna - 2017-05-04 - Słupsk (pomorskie)
Wykładanie towaru (dział warzywa i owoce). Sortowanie warzyw/owoców pod względem jakości.
A-Z Consulting - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy prowadzeniu spraw w zakresie odwołania od decyzji organu I instacji, kompletowanie dokumentacji dla organu odwoławczego, przygotowywanie projektów decyzji. Praca w godzinach 7-15 lub 8-16.
POWIATOWY URZĄD PRACY W ŁODZI - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie samochodu dostawczego, rozwożenie towaru, za i wyładunek towaru (teren woj. wielkopolskiego)
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Moraczewo (wielkopolskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)