POMOC ADMINISTRACYJNA Ostro艂臋ka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prace biurowe
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Ostro艂臋ka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ostro艂臋ka, powiat: m . Ostro艂臋ka, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ostro艂臋ka
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m . Ostro艂臋ka
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1461
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 10.08.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7582340185
danePracodawcy_regon: 142909690
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Makowie Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Przasnyska 77B, 06-200 Mak贸w Mazowiecki, powiat: makowski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: makowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1411
Gmina pracodawcy: Mak贸w Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Mak贸w Mazowiecki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966300
Ulica pracodawcy: Przasnyska
Numer budynku pracodawcy: 77B
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Makowie Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411003
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42B
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy wa偶na do: 10.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 31.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c04a3b8107c5711d4403eda714d71385
Podobne oferty pracy
PRZEPROWADZANIE INWENTARYZACJI
kontakt przez OHP - 2015-12-07 - Gda艅sk (pomorskie)
obs艂uga poczty przychpdz膮cej i wychodz膮cej, archiwizacja dokumenat贸w itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - 艢wi臋toch艂owice (艣l膮skie)
naprawa urz膮dze艅 elektrycznych i spalinowych
"Hecht Polska" Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Bogdaniec (lubuskie)
Prace administracyjne w referacie finansowym Urz臋du Miasta w Gozdnicy z obs艂ug膮 komputera.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gozdnica (lubuskie)
- Zakres obowi膮zk贸w:4.1 - KOORDYNOWANIE PRACY PROJEKTU, A W SZCZEG脫LNO艢CI:1. Pomoc we wdro偶eniu projektu w zakresie doboru obsady, szkolenia Konsultant贸w, planowania grafik贸w, test贸w narz臋dzi informatycznych oraz telekomunikacyjnych, przygotowania do obs艂ugi projektu.2. Odpowiedzialno艣膰 za realizacj臋 kluczowych wska藕nik贸w efektywno艣ci (KPI).3. Planowanie oraz efektywne zarz膮dzanie zasobami dedykowanymi do realizacji projektu, w tym: Kontrola dost臋pno艣ci Konsultant贸w w zakresie wymaganej obsady projektu; Zg艂aszanie Kierownikowi Projektu zapotrzebowania na nowych pracownik贸w. Udzia艂 w spotkaniach rekrutacyjnych z przedstawicielami dzia艂u HR (weryfikacje j臋zykowe, merytoryczne).4. Kontrola efektywno艣ci pracy Konsultant贸w - m.in. poprawno艣膰 i punktualno艣膰 logowania Konsultant贸w, czas przerw, czas rozm贸w, absencje, fluktuacja, rozliczenie nadgodzin.5. Kontrola kompletno艣ci dokumentacji kadrowej w zakresie wniosk贸w urlopowych, przepustek, formularzy zwolnie艅 lekarskich (L4).6. Zg艂aszanie do prze艂o偶onych spraw kadrowych (nieobecno艣ci, brak zaanga偶owania, problemy dyscyplinarne).7. Odpowiedzialno艣膰 za wdro偶enie do pracy nowych pracownik贸w.8. Sta艂a wsp贸艂praca z Kierownikiem Projektu w zakresie obs艂ugi projekt贸w.9. Udzia艂 w spotkaniach roboczych organizowanych pod nadzorem Kierownika Projektu, odbywaj膮cych si臋 w zale偶no艣ci od potrzeb.4.2 - KONTROLA JAKO艢CI/MERYTORYKA:1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad projektem.2. Udzielanie Konsultantom pomocy merytorycznej z zakresu przydzielonych projekt贸w sytuacje niestandardowe, trudne pytania, skargi, reklamacje, brak informacji/wytycznych.3. Przekazywanie Konsultantom nowych informacji pojawiaj膮cych si臋 podczas obs艂ugi projektu oraz weryfikacja ich wiedzy w tym zakresie.4. Bie偶膮cy monitoring (ods艂uchy rozm贸w, telefony kontrolne, ustna lub pisemna weryfikacja wiedzy Konsultanta).5. Prowadzenie coachingu zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.6. Przygotowanie raport贸w z coachingu i monitoringu.7. Prowadzenie warsztat贸w doszkalaj膮cych i uzupe艂niaj膮cych dla Konsultant贸w.8. Zg艂aszanie Kierownikowi Projektu potrzeby przeprowadzania szkole艅 rozwijaj膮cych kompetencje Konsultant贸w.4.3 - ADMINISTROWANIE I ZARZ膭DZANIE PRAC膭 SALI:1. Terminowe otwieranie i zamykanie projekt贸w.2. Kontrola poprawno艣ci dzia艂ania aplikacji obs艂ugowych.3. Kontrola poprawno艣ci dzia艂ania komunikat贸w.4. Przydzia艂 i kontrola stanowisk do obs艂ugi poszczeg贸lnych linii biznesowych.5. Kontrola poprawno艣ci logowania Konsultant贸w.6. Przydzia艂 zada艅 Konsultantom gwarantuj膮cy maksymalne wykorzystanie stanowisk, w tym prawid艂owy przydzia艂 grup, elastyczne zarz膮dzanie obsad膮.7. Przygotowanie danych do rozliczenia koszt贸w osobowych i telekomunikacyjnych w zale偶no艣ci od potrzeb.8. Informowanie dzia艂u IT, Kierownika Projektu, Dyrektora Operacyjnego o nieprawid艂owo艣ciach w funkcjonowaniu urz膮dze艅 technicznych i aplikacji.4.4 - PROCESY GRUPOWE:1. Realizowanie zada艅 zgodnie z wymogami certyfikacji proces贸w grupowych (m.in. TOPS, BEST).4.5 - CLEAN DESK POLICY (POLITYKA CZYSTEGO BIURKA):1. Egzekwowanie przestrzegania zasad polityki Clean Desk Policy przez podleg艂y zesp贸艂 pracownik贸w poprzez bie偶膮c膮 kontrol臋 porz膮dku na stanowiskach pracy i przyleg艂ej powierzchni operacyjnej, a w szczeg贸lno艣ci kontrol臋: Przestrzegania zakazu wnoszenia na powierzchni臋 operacyjn膮 okry膰 wierzchnich, torebek, plecak贸w, toreb itp. Przestrzeganie zakazu wnoszenia na powierzchni臋 operacyjn膮 urz膮dze艅 elektronicznych umo偶liwiaj膮cych zapisywanie lub transmisj臋 d藕wi臋ku i/lub obrazu, jak: telefony kom贸rkowe, iPady, iPody, kamery, aparaty fotograficzne, smartfony, tablety, phablety, laptopy, notebooki, czytniki E-book贸w, odtwarzacze MP3, pami臋ci przeno艣ne, dyktafony. Przestrzegania zakazu trzymania na biurkach rzeczy innych ni偶 wskazane przez pracodawc臋, niezb臋dnych do wykonywania pracy. Przestrzegania zakazu wieszania odzie偶y na oparciach foteli i krzese艂. Przestrzeganie zakazu umieszczania na parapetach okien i obok biurek jakichkolwiek rzeczy niewskazanych przez pracodawc臋. Porz膮dku na biurkach.2. Sporz膮dzanie codziennego raportu kontroli realizacji zasad polityki Clean Desk i przesy艂anie go do Kierownika Projektu lub innej, wskazanej przez pracodawc臋 osoby.4.6 - Wykonywanie innych zada艅 zwi膮zanych z prac膮, zlecanych przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego, Dyrektora Centrum lub Zarz膮d, a kt贸re nie s膮 niezgodne z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa.5. ZAKRES ODPOWIEDZIALNO艢CI: 5.1 - Wykonywanie obowi膮zk贸w s艂u偶bowych zgodnie z aktualnymi procedurami obowi膮zuj膮cymi w Sp贸艂ce.5.2 - Supervisor odpowiada za czysto艣膰 i estetyk臋 stanowiska pracy oraz pomieszcze艅, w kt贸rych wykonuje swoje obowi膮zki jak r贸wnie偶 za czysto艣膰 i estetyk臋 pomieszcze艅 socjalnych.- Wynagrodzenie: nie mniej ni偶 5900 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋. Pierwsza umowa na 3 miesi膮ce. Kolejna na umowa na 1 rok. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w r贸wnowa偶nym i ruchomym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-22:00 + dni wolne od pracy: wszystkie, w zale偶no艣ci od grafiku i 艣wi膮t obs艂ugiwanego rynku. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 4 lata.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Katowice (艣l膮skie)
prace porz膮dkowe, sprz膮tanie pomieszcze艅 hotelowych, pomoc w kuchni, zmywanie naczy艅, przygotowywanie posi艂k贸w, wykonywanie polece艅 prze艂o偶onego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Mi艅sk Mazowiecki (mazowieckie)
jw.
Job Impulse Polska Sp. z o.o. - 2017-12-21 - Janki (mazowieckie)
wykonywanie prostych prac biurowych, tworzenie pism, adresowanie korespondencji, obs艂uga komputera
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Pisz (warmi艅sko-mazurskie)
POMOC ADMINISTRACYJNA, WPISYWANIE DANYCH, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH. PRACA NA OKRES WAKACYJNY LIPIEC-SIERPIE艃
kontakt przez OHP - 2019-06-27 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
diagnostyka elektroniki silnika w pojazdach z wykorzystaniem hamowni podwoziowej
V-TECH POMORZE S.C. - 2017-06-01 - Kosakowo (pomorskie)
sprz膮tanie teren贸w zewn臋trznych
Us艂ugi Porz膮dkowe - Ciski Tadeusz - 2017-11-30 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga stanowiska Awiza (艂膮czenie rozm贸w telefonicznych), konserwacja sieci telefonicznej, bie偶膮ca naprawa sprz臋tu telekomunikacyjnego, bie偶膮ce usuwanie usterek telefonicznych, czynno艣ci zwi膮zane z obs艂ug膮 Punktu Wydawania Materia艂贸w Biurowych
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Bytom (艣l膮skie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Trzcianne (podlaskie)
rejestrowanie korespondencji, prowadzenie rejestr贸w, ewidwncjonowanie informacji podatkowych, pomoc w pracach administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gniezno (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
EXALUS TR7 SP.Z.O.O. SP.K. - 2019-06-05 - Kuchary (wielkopolskie)
1. Zapoznanie z przepisami dotycz膮cymi administracji oraz umiej臋tno艣ci poruszania si臋 w ustawach i rozporz膮dzeniach.2. Zapoznanie si臋 ze struktur膮 organizacyjn膮 i funkcjonowaniem administracji samorz膮dowej.3. Zapoznanie si臋 z przepisami dotycz膮cymi dr贸g publicznych oraz zarz膮dzania na tych drogach.4. Pomoc w prowadzeniu spraw zwi膮zanych z wprowadzeniem zmian w organizacji.5. Uczestnictwo w pracach zwi膮zanych z wprowadzeniem Inteligentnych System贸w Transportowych.
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Prace ziemne. Obs艂uga koparko-艂adowarki.
Marzec Magdalena Dispatch P艂ock - 2016-11-09 - P艂ock (mazowieckie)
Spawanie poszy膰 wagon贸w.
KRAWCZYK MAREK F.H.U. "MOT-BUD" - 2017-06-07 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
tworzenie form do produkt贸w kompozytowych, laminowanie i odr贸bka ko艅cowa- wyroby z granitu
Prima Gran Sp. z o. o. - 2017-02-14 - 呕u艂awki (pomorskie)
obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, przygotowanie projekt贸w pism, prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2020-04-20 - Leszno (wielkopolskie)
ODBIERANIE GOTOWYCH PRODUKT脫W-ODK艁ADANIE DO ODPOWIEDNICH POJEMNIK脫W LUB KARTON脫W
MR JOB Agencja Pracy Tymczasowej - 2019-03-28 - Komorniki (dolno艣l膮skie)
dbanie o czysto艣膰 i porz膮dek wok贸艂 domu, wykonywanie drobnych prac remontowo-naprawczych, obs艂uga portierni i centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Sandomierz (艣wi臋tokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bukowno (ma艂opolskie)
Zgodnie z programem sta偶u.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Grajewo (podlaskie)
1. Obs艂uga korespondencji przychodz膮cej i wychodz膮cej, w tym poczty elektronicznej i korespondencji wewn臋trznej.2. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przyjmowanie i ewidencja poczty, rozdzia艂 wp艂yw贸w do odpowiednich kom贸rek.3. Przedk艂adnie pism do dekretacji stosownie do kompetencji Dyrektora i ich rozdzia艂 wg dyspozycji do odpowiednich kom贸rek.4. Przygotowywanie projekt贸w pism i dokument贸w.5. Przygotowywanie materia艂贸w oraz obs艂uga spotka艅 i narad organizowanych przez Dyrektora.6. Zamawianie materia艂贸w biurowych i spo偶ywczych na potrzeby funkcjonowania sekretariatu.7. Archiwizacja zgromadzonej dokumentacji.8. Przygotowywanie zestawie艅, analiz z zakresu realizowanych temat贸w oraz danych niezb臋dnych do sprawozda艅.9. Obs艂uga klient贸w PCPR.10. Pomoc w organizacji Biura Projekt贸w w zakresie obs艂ugi korespondencji, przygotowywania spotka艅, szkole艅, obs艂uga beneficjent贸w.11. Zapoznanie si臋 ze struktur膮 organizacyjn膮, zadaniami statutowymi, regulaminami oraz zarz膮dzeniami.12. Pomoc w organizacji Dzia艂u Pieczy Zast臋pczej, redagowanie pism, obs艂uga korespondecji, pozyskiwanie inforamcji o rodzicach biologicznych, wysy艂anie zapyta艅 o osobach.13. Wykonywanie innych polece艅, prac biurowych i administracyjnych zleconych przez pracodawc臋, w tym pomoc administacyjna w dzia艂ach obj臋tych absencj膮 chorobow膮.Sta偶 realizowany b臋dzie w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w G艂ogowie, ul. S艂owia艅ska 13
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Lutocin (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSI臉BIORSTWO OBS艁UGI SAMOCHODOWEJ STUDNIK SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-10 - Kurz臋tnik (warmi艅sko-mazurskie)
Przyjmowanie materia艂贸w na magazyn z dok艂adnym sprawdzeniem ich pod wzgl臋dem jako艣ciowym i ilo艣ciowym, prawid艂owe sk艂adowanie materia艂贸w na magazynie, zabezpieczanie ich przed ubytkiem, przygotowywanie materia艂贸w do transportu i zabezpieczanie 艂adunku przed uszkodzeniem, wydawanie towar贸w zgodnie z dokumentacj膮 wydania, czuwanie nad stanem sk艂adowanych materia艂贸w zg艂oszenie jakichkolwiek zmian lub ubytk贸w.
Tomasz Kargol Firma Handlowo - Us艂ugowa MARPOL - 2018-02-09 - Szczepan贸w (ma艂opolskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Polan贸w (zachodniopomorskie)