POMOC ADMINISTRACYJNA Lubań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw z zakresu wydawania uprawnień do kierowania: prowadzenie akt kierujących i ewidencji wydanych druków praw jazdy kat. A, B, C, D, E; przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych; przyjmowanie do depozytu prawa jazdy; przyjmowanie zawiadomień o zatrzymaniu prawa jazdy; obsługa interesantów.
Data publikacji: 2020-02-13
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw z zakresu wydawania uprawnień do kierowania: prowadzenie akt kierujących i ewidencji wydanych druków praw jazdy kat. A, B, C, D, E; przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych; przyjmowanie do depozytu prawa jazdy; przyjmowanie zawiadomień o zatrzymaniu prawa jazdy; obsługa interesantów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lwówecka 10, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie do odbycia stażu.Miejsce przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej: Data i godzina zgłoszenia się na rozmowę kwalifikacyjną: Okres stażu: 4 miesiąceDni i godziny odbywania stażu: poniedziałek - czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-14:00Nr oferty: OfPr/20/0112Nr wniosku: WnSTAZ/20/0035Źródło finansowania stażu: POWER/RPODeklaracja zatrudnienia: 1 miesiąc, umowa o pracę
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Lwówecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c105d7474028fe1616793dd22ad7ef9
Podobne oferty pracy
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
Pracownik ochrony fizycznej bez licencji, praca na terenie Szubina, nie jest wymagany ustalony stopień niepełnosprawności lecz będzie to dodatkowym atutem.
Multiservice sp. z o.o. - 2015-12-02 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Produkcja garmażerki - gotowanie i pakowanie przedżołądków wołowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Żuków (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Kowala-Stępocina (mazowieckie)
przygotowanie pism do wysyłki, pomoc w prowadzeniu postepowania administracyjnego, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
URZĄD GMINY I MIASTA W TULISZKOWIE - 2017-04-28 - Tuliszków (wielkopolskie)
Zapoznanie z zasadami opracowywania planów urlopów pracowników i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Obsługa skupu złomu,- Praca na terenie Gniew,- Wynagrodzenie do uzgodnienia z Pracodawcą,- Kontakt telefoniczny 660-734-556,- Adres e-mail: a.lewko (at) selmet.pl
SELMET B.J. RUDNICCY SPÓŁKA JAWNA - 2018-11-14 - Gniew (pomorskie)
praca wg. harmonogramu pracy w przedszkolu
Niepubliczne Przedszkole "KRAINA ZABAWY" Jolanta Czerwińska - 2018-07-23 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Ochrona obiektu. Praca 12 godzin, 7:00-19:00, 19:00-7:00, umowa na okres próbny, miejsce pracy Wrocław. oferta wyłącznie dla osób niepełnosprawnychKontakt z pracodawcą: 601 745 438
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)
1) przyjmowanie wniosków z zakresu spraw prowadzonych przez referat,2) wysyłka decyzji i innej dokumentacji sporządzanej przez referat3 ) pomoc w przygotowanie dokumentów i projektów uchwał Rady niezbędnych do uchwalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, dróg oraz opłat adiacenckich i planistycznych,4) pomoc w wykonywaniu czynności mających na celu przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmiany, 5) prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę, gromadzenie materiałów z nimi związanych oraz przechowywanie oryginałów, w tym również uchylonych i nieobowiązujących,6) prowadzenie rejestru wydanych decyzji administracyjnych,7) wydawanie wypisów i wyrysów ze studium lub planu miejscowego,8)Przyjmowanie wniosków o wydawanie zaświadczeń w sprawie przeznaczenia terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz o wydanych decyzjach o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy,9) archiwizacja dokumentacji referatu.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Chmielno (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów związanych z udzieleniem dotacji na cele ochrony środowiska, pomoc w prowadzeniu procesu przygotowywania inwestycji gminnych
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Godów (śląskie)
Przyjmowanie faktur vat, rozrachunki z dostawcami, odbiorcami,wykonywanie przelewów, rozliczenia z ZUS, US Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Budmax Materiały Budowlane H.I.R Reitor, P.Piskoń - 2016-04-05 - Nakło (opolskie)
przestrzeganie wymagań opisanych w procedurach i instrukcjach systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności, bieżąca kontrola manualna i wzrokowa surowca, mycie i dezynfekcja stanowiska pracy, obsługa myjni
Efes-Pol Fedai Simsek Sp.zo.o. - 2016-05-25 - Złotkowo (wielkopolskie)
do uzgodnienia
PIEROŻARNIA RZESZOWSKA GROSZEK JADWIGA - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoa administracyjna
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji, uzgadnianie sald kont, rozliczanie należności i zobowiązań.
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Włodawa (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Złotów (wielkopolskie)
jw
GDF Sp. z o.o. - 2018-10-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Milówka (śląskie)
sprzedaż telefoniczna i bezpośrednia usług oferowanych przez agencję interaktywną: stron www., sklepów internetowych, projektów graficznych
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Tarnów (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Dalików (łódzkie)
wykładanie i sprzedaż towarów
KOPEĆ JOLANTA - 2018-11-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
czynności związane z prowadzeniem Biura Rady Gminy w Strzegowie
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Strzegowo (mazowieckie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
STRZYŻENIE PAŃ I PANÓW
SNELA TERESA ASTER-SKLEP - 2019-10-23 - Rawicz (wielkopolskie)
Opis stanowiska:• Obsługa wózka widłowego• Rozładunek i załadunek pojazdów - przyjmowanie dostaw oraz wydawanie towarów i materiałów wraz ze sprawdzeniem ich ilości i jakości• Zaopatrzenie działów produkcji i pakowania w niezbędne materiały zgodnie z harmonogramem zamówień i w określonym czasie• Odbiór wyrobów gotowych z działów produkcji• Wystawianie dokumentów magazynowych - przychodu i rozchodu.
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
OBSŁUGA, KONSERWACJA, BIEŻĄCE NAPRAWY URZĄDZEŃ I INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, WYKONYWANIE PRAC OGÓLNOBUDOWLANYCH I MONTAŻOWYCH, NADZÓR NAD PRACAMI WYKONYWANYMI PRZEZ FIRMY ZAENETRZNE, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW NATURY TECHNICZNEJ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE, UPRAWNIENIA ENERGETYCZNE E (W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTROENERGETYCZNYCH);KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914804616 LUB C.V NA MAIL 1050.ka (at) bi1.pl
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zgodny z programem stażu opracowanym przez Organizatora stażu:Ośrodek Pomocy Społecznej w Izbickuul. Powstańców Śl. 16, 47-180 Izbicko.Osoba do kontaktu: p. Iwona Mróz tel. 77 4617206
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Izbicko (opolskie)
.
GEOS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-22 - Jugowice (dolnośląskie)