POMOC ADMINISTRCYJNA Pozna艅 oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRCYJNA
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: pomoa administracyjna
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Pozna艅 (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w: pomoa administracyjna
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRCYJNA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pozna艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wielkopolskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Pozna艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.05.2019
Data zako艅czenia pracy: 31.08.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Pozna艅, powiat: m. Pozna艅, woj: wielkopolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Pozna艅
Gmina pracodawcy: Pozna艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Pozna艅
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy wa偶na do: 24.04.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 25.02.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obs艂uga frezarki
Ratpol Sp.z o.o. - 2017-10-03 - Kartoszyno (pomorskie)
kelner
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Uniej贸w (艂贸dzkie)
utrzymywanie czysto艣ci naczy艅, narz臋dzi, sprz臋tu, pomoc w przygotowywaniu potraw
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
- zapoznanie sie z przepisami BHP, PPo偶,- Zapoznanie sie z organ. wew. UM艂,- Zapoznanie sie z zakresem dzia艂a艅 realizowanych przez wybran膮 kom贸rk臋 organ.,- pomoc w prowadz. bie偶膮cych spr. wybranej kom贸rki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obs艂. interesant贸w,- pomoc w wybranej kom贸rce organ.,- pomoc w czynno艣ciach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
sprzeda偶 kwiat贸w
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Puck (pomorskie)
Og贸lny zakres obowi膮zk贸w: realizacja podstawy programowej przewidzianej dla przedszkola, wspieranie rozwoju psychofizycznego dziecka, jego zdolno艣ci i zainteresowa艅, prowadzenie obserwacji pedagogicznych, przestrzeganie zasad bezpiecze艅stwa dzieci, wsp贸艂praca ze specjalistami, poradniami.Wymagane dokumenty:1. 呕yciorys z przebiegiem pracy zawodowej.2. Po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagane kwalifikacje do pracy w przedszkolu.3. O艣wiadczenie braku przeciwwskaza艅 do pracy na stanowisku nauczyciela.4. O艣wiadczenie lub po艣wiadczone przez kandydata za zgodno艣膰 z orygina艂em kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadanie polskiego obywatelstwa.5. O艣wiadczenie, 偶e kandydat ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzysta z pe艂ni praw publicznych.6. O艣wiadczenie, 偶e przeciwko kandydatowi nie toczy si臋 post臋powanie karne lub dyscyplinarne lub post臋powanie o ubezw艂asnowolnienie. 7. O艣wiadczenie, 偶e kandydat nie by艂 karany za przest臋pstwo pope艂nione publicznie.Ofert nale偶y sk艂ada膰 w sekretariacie ZSP w Drewnicy w godz. od 8.00 do 15.00 oraz przesy艂a膰 na adres e-mail: zsp_drewnica (at) op.pl do dnia 22.11. 2016r.Na rozmow臋 kwalifikacyjn膮 zostan膮 zaproszone osoby spe艂niaj膮ce wymogi formalne.
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny w Drewnicy - 2016-11-08 - Drewnica (pomorskie)
Praca przy komputerze, obs艂uga klienta, sprzeda偶 produkt贸w finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALE呕NY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2016-11-23 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Micha艂owice (opolskie)
Obs艂uga sekretariatu, obs艂uga interesant贸w, przygotowywanie i redagowanie r贸znego rodzaju pism i dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)
1. Zapoznanie z organizacj膮 urz臋du oraz z wewn臋trzn膮 prac膮 wydzia艂u;2. Archiwizacja dokumentacji finansowo ksi臋gowej, w tym dowod贸w ksi臋gowych oraz wypo偶yczanie dokument贸w z archiwum zak艂adowego w celach s艂u偶bowych w zakresie obj臋tym w艂a艣ciwo艣ci膮 wydzia艂u;3. Kompletowanie materia艂贸w informacyjnych;4. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikaj膮cych z kompetencji wydzia艂u;5. Przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki i odbi贸r poczty z kancelarii og贸lnej;6. Sporz膮dzanie opis贸w teczek;7. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych (ksero, komputer, faks);8. Obs艂uga i udzielanie informacji petentom.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Gryfino (zachodniopomorskie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - D膮browa (kujawsko-pomorskie)
Zak艂adanie teczek w Wydz.EK, pomoc w przekazywaniu dokumentacji do archiwum, przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki, uzupe艂nianie rejestru korespondencji wychodz膮cej, sporz膮dzanie kopii dokument贸w, pomoc przy tworzeniu ewidencji uczni贸w obj臋tych obowi膮zkiem nauki, przygotowywanie materia艂贸w przy opracowywaniu wniosk贸w umo偶liwiaj膮cych pozyskiwanie 艣rodk贸w unijnych
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
prace porz膮dkowe w gospodarstwie, od艣nie偶anie, naprawy ogrodzenia, naprawa schod贸w zewn臋trznych, inne prace gospodarcze w domu i ogrodzie
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Prowadzenie rejestr贸w spraw w wydziale (wniosk贸w i decyzji o pozwolenie na budow臋, zg艂osze艅);Przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych z zakresu wydzia艂u architektury i budownictwa;Bie偶膮ce zaznajamianie si臋 z nowo ukazuj膮cymi si臋 aktami prawnymi dotycz膮cymi prowadzonych spraw;Przygotowywanie dokument贸w do wysy艂ki.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Nowy Dw贸r Mazowiecki (mazowieckie)
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej w j臋zyku ukrai艅skim oraz rosyjskim; wykonywanie zada艅 maj膮cych na celu organizacje spotka艅 z klientami z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - L臋bork (pomorskie)
Wymiana pokryc dachowych. Monta偶 okien dachowych, rynn spustowych, drabinek 艣niegowych. Praca na wysoko艣ci.
"DACHEKSPERT" 艁ukasz Wr贸bel - 2017-04-03 - D艂ugomi艂owice (opolskie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - W艂oszczowa (艣wi臋tokrzyskie)
sprzeda偶 produkt贸w wietnamskich, dostarczanie klientom informacji o produktach firmy, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, wsp贸艂praca z handlowcami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Jab艂onowo (mazowieckie)
w/g programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - L臋bork (pomorskie)
- Znak sprawy: ZSPS.111.01.2017. Dyrektor Zespo艂u Szk贸艂 Przemys艂u Spo偶ywczego im. J. Rymera I Wojewody 艢l. w Katowicach Og艂asza nab贸r na wolne stanowisko pracy: pomoc administracyjna (nazwa stanowiska pracy). Wymiar: 1 etat.- Oferuj臋: odpowiedzialne stanowisko pracy, dobre warunki pracy, mo偶liwo艣膰 realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.- Zatrudnienie od: 3 kwiecie艅 2017 r.- Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z przyjmowaniem nowych pracownik贸w,2. sporz膮dzanie um贸w o prac臋 i 艣wiadectw pracy w oparciu o Kart臋 Nauczyciela i Kodeks Pracy3. wydawanie za艣wiadcze艅 zwi膮zanych z zatrudnieniem nauczycieli i pracownik贸w administracji i obs艂ugi4. prowadzenie kart urlopowych dla pracownik贸w administracji i obs艂ugi5. opracowywanie kalendarza urlop贸w taryfowych dla pracownik贸w obs艂ugi i administracji6. prowadzenie kartotek czasu pracy7. wydawanie i ewidencjonowanie legitymacji ubezpieczeniowych dla pracownik贸w oraz ksi膮偶eczek zdrowia8. dokonywanie sta艂ego przegl膮du teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczania dokument贸w i wpinanie ich na bie偶膮co do teczek akt osobowych9. prowadzenie kontroli pracownik贸w obs艂ugi w ci膮gu tygodnia i prowadzenie stosownej dokumentacji w tym wzgl臋dzie.10. archiwizowanie i przechowywanie w艂a艣ciwie zabezpieczonych dokument贸w prowadzonych w ramach zajmowanego stanowiska11. organizacja szkole艅 pracownik贸w szko艂y w zakresie BHP i p.po偶12. sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych dotycz膮cych zatrudnienia pracownik贸w (GUS, SIO)13. prowadzenie spraw socjalno-bytowych dla pracownik贸w szko艂y przydzia艂 dla nauczycieli 艣rodk贸w czysto艣ci wg Karty Nauczyciela ( dokonywanie oblicze艅 wydatk贸w na ten cel w ramach posiadanych przez szko艂臋 艣rodk贸w finansowych).14. przygotowywanie tekst贸w um贸w z kontrahentami szko艂y i przedk艂adanie do zaopiniowania radcy prawnemu oraz sporz膮dzanie ich aneks贸w wg potrzeb.15. prowadzenie ksi膮偶ki kontroli i zalece艅 Sanepidu16. prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej kontroli stanu bezpiecze艅stwa po偶arowego praz BHP budynku szko艂y17. okresowe przegl膮dy stanu technicznego budynku szko艂y i sk艂adanie informacji Dyrektorowi szko艂y18. opracowanie planu remont贸w budynku szko艂y i jego realizacja19. sukcesywny zakup sprz臋tu szkolnego i pomocy naukowych, zakup i zabezpieczenie szko艂y w 艣rodki czysto艣ci, materia艂y pi艣mienne i biurowe, nadz贸r nad naprawami sprz臋tu szkolnego20. w艂a艣ciwe zabezpieczenie i rozprowadzenie w艣r贸d pracownik贸w obs艂ugi 艣rodk贸w czysto艣ci21. prowadzenie spis贸w inwentarza szko艂y i materialna odpowiedzialno艣膰 za jego zabezpieczenie22. przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji maj膮tku szko艂y:- pod koniec ka偶dego roku kalendarzowego,- raz na dwa lata spis inwentaryzacyjny wewn臋trzny.- Wynagrodzenie: od 2000 z艂/brutto (w tym wys艂uga lat pracy). Umowa na okres pr贸bny 3 miesi膮ce. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezb臋dne:a) wykszta艂cenie co najmniej 艣rednieb) bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputerac) znajomo艣膰 Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy- Wymagania dodatkowe:a) znajomo艣膰 przepis贸w z zakresu administracji samorz膮dowejb) obowi膮zkowo艣膰,c) operatywno艣膰,d) komunikatywno艣膰,e) odporno艣膰 na stres,f) umiej臋tno艣膰 pracy zespo艂owej i samodzielnej,g) dyspozycyjno艣膰
ZESP脫艁 SZK脫艁 PRZEMYS艁U SPO呕YWCZEGO IM. J脫ZEFA RYMERA I WOJEWODY 艢L膭SKIEGO - 2017-03-09 - Katowice (艣l膮skie)
Pe艂nienie obowi膮zk贸w ksi臋gowych, w tym: dokonywanie kontroli dowod贸w ksi臋gowych pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym; gromadzenie um贸w, decyzji i innych postanowie艅, kt贸re b臋d膮 realizowane i spowoduj膮 konieczno艣膰 dokonania wydatk贸w bud偶etowych; weryfikacja otrzymanych dokument贸w pod wzgl臋dem poprawno艣ci ich uj臋cia wynikaj膮cego z klasyfikacji bud偶etowej. Kompleksowa obs艂uga finansowa Projekt贸w finansowanych ze 艣rodk贸w Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE11 NAT/PL/432 pn. Ochrona cennych przyrodniczo siedlisk niele艣nych, charakterystycznych dla obszaru Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd oraz Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk niele艣nych na terenie Beskidzkich Park贸w Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych 艣rodk贸w wg kategorii koszt贸w, 藕r贸de艂 finansowania oraz paragraf贸w bud偶etowych, weryfikacja uruchamianych zada艅 pod wzgl臋dem zgodno艣ci z planem finansowym Projekt贸w, sprawdzanie zgodno艣ci podpisywanych um贸w z planem finansowym Projekt贸w, prowadzenie rejestru um贸w, opisywanie list plac, wyliczanie koszt贸w kwalifikowalnych koszt贸w osobowych w poszczeg贸lnych miesi膮cach, wystawianie dowod贸w PK umo偶liwiaj膮cych zaksi臋gowanie wydatk贸w ponoszonych w ramach Projekt贸w w poszczeg贸lnych miesi膮cach, wystawianie dowod贸w PK umo偶liwiaj膮cych przeksi臋gowanie wydatk贸w ponoszonych z tytu艂u wyp艂aty wynagrodze艅 pomi臋dzy 藕r贸d艂ami finansowania; zapotrzebowanie 艣rodk贸w potrzebnych do realizacji Projekt贸w w poszczeg贸lnych miesi膮cach). Bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w prawa; dba艂o艣膰 o powierzone mienie; przestrzeganie przepis贸w ppo偶. i warunk贸w pracy obowi膮zuj膮cych w Biurze Zespo艂u Park贸w (w tym warunk贸w BHP) oraz przestrzeganie regulamin贸w wewn臋trznych Zespo艂u i dyscypliny pracy; prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych na dostawy towar贸w i us艂ug zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych zwi膮zanych z realizacja dzia艂a艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w, r贸wnie偶 poza terenem Zespo艂u
Zesp贸艂 Park贸w Kraj. Woj. 艢l膮skiego - 2016-06-15 - B臋dzin (艣l膮skie)
- Zapoznanie z przepisami BHP i PPO呕,- Zapoznaie sie z organizacj膮 wew. UM艁,- Zapozanie sie z zakresem dzia艂a艅 realizowanych przez wybran膮 kom贸rk臋 organizacyjn膮,- Pomoc w prowadzeniu bie偶膮cych spraw wybranej kom贸rki organizacyjnej ,- Archiwizowanie dokumentacji wybranej kom贸rki organizacyjnej,- Pomoc w przyjmowaniu dokument贸w sk艂adanych przez interesant贸w w wybranej kom贸rce organizacyjnej,Pomoc w czynno艣ciach kancealryjnych ( koeprtowanie i adresowanie) wybranej kom贸rki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
zbi贸r informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzeda偶, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
przyjmowanie i rejestracja wniosk贸w,obs艂uga i prawa w systemie komputrtowym,wprowadzanie danych naliczanie swiadczen,przygotowywanie projekt贸w,naliczanie 艣wiadcze艅przygotowywanie projekt贸w list wyp艂at, przygotowywanie projekt贸w decyzji administacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Stary Szelk贸w (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
Przygotowanie r贸偶nych rodzaj贸w pod艂o偶y pod malowanie, przygotowanie gruntownik贸w i farb, malowanie powierzchni 艣cian, sufit贸w, elewacji, pokrycia dach贸w, stolarki i 艣lusarki budowlanej, konstrukcji i element贸w metalowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - 艁omianki (mazowieckie)
Wyk艂adanie towaru, pomoc w przyjmowaniu dostaw, aktualizacja cen, dba艂o艣膰 o porz膮dek na sali sprzeda偶y, rozlicznie powierzonej got贸wki. Wymagane: wykszta艂cenie min. zasadnicze zawodowe, ksi膮偶eczka Sanepid-u.System r贸wnowa偶ny, praca tak偶e w weekendy+ 400 z艂 BRUTTO premii absencyjnej.Wymiar czasu pracy: 1/1,1/2 3/4, -mo偶liwo艣膰 wyboru. Tel.: 95 755 01 21 Sylwia Zab艂ocka. Adres e-mail: kinga,burda (at) netto.pl
NETTO SP. Z O.O. - 2017-04-04 - Sul臋cin (lubuskie)
Obs艂uga maszyn poligraficznych w celu wykonania na艂o偶onych zada艅 wynikaj膮cych z plan贸w produkcji zgodnie z obowi膮zuj膮c膮 technologi膮. Czynno艣ci konserwacyjne na maszynie i utrzymanie maszyny w czysto艣ci i sprawno艣ci mechanicznej. Utrzymanie porz膮dku wok贸艂 maszyny. Wype艂nianie punkt贸w kontroli jako艣ci z karty technologicznej. Wype艂nianie kart surowc贸w i wszystkich innych dokument贸w wymaganych przez kierownika produkcji i system ISO. Wykonywanie polece艅 i prac zleconych przez kierownika produkcji. Minimalizowanie odpad贸w produkcyjnych i dbanie o segregowanie 艣mieci.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
praca w brygadzie 艣lusarsko-monta偶owej
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Plewiska (wielkopolskie)