POMOC ADMINISTRACYJNA Lidzbark Warmi艅ski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA
Wynagrodzenie: od 2聽600 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Archiwizowanie dokument贸w ksi臋gowych:przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie dokument贸w; przygotowywanie projekt贸w i dokument贸w urz臋dowych oraz r贸偶nych form korespondencji s艂u偶bowej; obs艂uga urz膮dze艅 (kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki oraz korzystanie ze specjalistycznych program贸w komputerowych).
Data publikacji: 2020-06-25
Lokalizacja: Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Lidzbark Warmi艅ski, powiat: lidzbarski, woj: warmi艅sko-mazurskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Archiwizowanie dokument贸w ksi臋gowych:przyjmowanie, segregowanie i klasyfikowanie dokument贸w; przygotowywanie projekt贸w i dokument贸w urz臋dowych oraz r贸偶nych form korespondencji s艂u偶bowej; obs艂uga urz膮dze艅 (kserokopiarki, faxu, skanera, drukarki oraz korzystanie ze specjalistycznych program贸w komputerowych).
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽600 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Lidzbark Warmi艅ski
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: warmi艅sko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lidzbarski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2809
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽600 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 03.07.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: sumienno艣膰
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
umiej臋tno艣膰 pracy w zespole (zdolno艣ci interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: Dobry stan zdrowia
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: odpowiedzialno艣膰
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7431596739
danePracodawcy_regon: 000538225
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lidzbarku Warmi艅skim
Adres pracodawcy:
D臋bowa 8, 11-100 Lidzbark Warmi艅ski, powiat: lidzbarski, woj: warmi艅sko-mazurskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: warmi艅sko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: lidzbarski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2809
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmi艅ski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Lidzbark Warmi艅ski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964732
Ulica pracodawcy: D臋bowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lidzbarku Warmi艅skim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334306
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik administracji*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42B
Data dodania oferty pracy: 26.06.2020
Oferta pracy wa偶na do: 25.07.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 26.06.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 25.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4d2f5c536a1b7e2ece73de9f76dd9c69
Podobne oferty pracy
1. Przyjmowanie oraz weryfikacja wniosk贸w o 艣wiadczenia rodzinne.2. Wprowadzanie wniosk贸w do systemu informatycznego.3. Prowadzenie sekretariatu, w tym: przygotowywanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencyjnego, wysy艂anie korespondencji.4. Obs艂uga centrali.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Ryglice (ma艂opolskie)
program
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Krasnystaw (lubelskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zg艂osi膰 si臋 do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagr贸d i sk艂adek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku 偶ycia. Wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek ochrona 艣rodowiska.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Rybnik (艣l膮skie)
wysadzabie ro艣lin, piel臋gnacja, zbi贸r warzyw, przygotowanie do sprzeda偶y.
Mariola Guzik - 2015-12-09 - Mnisz贸w-Kolonia (ma艂opolskie)
-Prace budowlane na terenie woj. pomorskiego-Kontakt tel. 609-888-310, -Kontakt e-mail: biuro (at) lech-bud.com.pl-Pracodawca zapewnia dojazd do pracy na terenie woj.pomorskiego.
LESZEK GANDERA LECH-BUD - 2018-08-30 - Gda艅sk (pomorskie)
Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 klientom i kontrahentom ZGDO; pomoc w sporz膮dzaniu sprawozda艅, tworzenie niezb臋dnych zestawie艅; opracowywanie projekt贸w pism wychodz膮cych; pomoc w opracowywaniu uchwa艂 i zarz膮dze艅 ZGDO; pomoc w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych, funduszy zewn臋trznych; prowadzenie ewidencji i rejestr贸w ZGDO; sporz膮dzanie dokument贸w finansowych; numerowanie, dekretowanie dokument贸w finansowo-ksi臋gowych, ksi臋gowanie operacji finansowych, weryfikacja wp艂ywaj膮cych deklaracji o wysoko艣ci op艂at za gospodarowanie odpadami komunalnymi; prace pomocnicze w zakresie spraw zwi膮zanych z wysy艂k膮, segregacj膮 i rejestracj膮 korespondencjo; czuwanie nad terminowym realizowaniem polece艅 Przewodnicz膮cego Zarz膮du ZGDO-pracodawcy, Kierownika Biura bezpo艣redniego prze艂o偶onego, nie wchodz膮cych w zakres czynno艣ci w ramach posiadanych umiej臋tno艣ci i kompetencji, je偶eli wymaga tego interes urz臋du.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
1) przyjmowanie wniosk贸w z zakresu spraw prowadzonych przez referat,2) wysy艂ka decyzji i innej dokumentacji sporz膮dzanej przez referat3 ) pomoc w przygotowanie dokument贸w i projekt贸w uchwa艂 Rady niezb臋dnych do uchwalenia studium uwarunkowa艅 i kierunk贸w zagospodarowania przestrzennego gminy, dr贸g oraz op艂at adiacenckich i planistycznych,4) pomoc w wykonywaniu czynno艣ci maj膮cych na celu przyst膮pienie do sporz膮dzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmiany, 5) prowadzenie rejestru plan贸w miejscowych oraz wniosk贸w o ich sporz膮dzenie lub zmian臋, gromadzenie materia艂贸w z nimi zwi膮zanych oraz przechowywanie orygina艂贸w, w tym r贸wnie偶 uchylonych i nieobowi膮zuj膮cych,6) prowadzenie rejestru wydanych decyzji administracyjnych,7) wydawanie wypis贸w i wyrys贸w ze studium lub planu miejscowego,8)Przyjmowanie wniosk贸w o wydawanie za艣wiadcze艅 w sprawie przeznaczenia terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz o wydanych decyzjach o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy,9) archiwizacja dokumentacji referatu.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Chmielno (pomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Przeworsk (podkarpackie)
1. dokonywanie pod nadzorem pracownika wydzia艂u przedmiar贸w i obmiar贸w rob贸t i us艂ug w zakresie wykonywania remont贸w cz膮stkowych i innych rob贸t i us艂ug zwi膮zanych z bie偶膮cym utrzymaniem dr贸g publicznych i gminnych, dr贸g wewn臋trznych oraz sprawdzanie ich wykonania; 2. pomoc w zakresie przygotowania i prowadzenia inwestycji drogowych i o艣wietlenia ulicznego pod nadzorem pracownika
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Orzesze (艣l膮skie)
Kontrola obiekt贸w, sporz膮dzanie dokumentacji pokontrolnej
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2019-07-16 - Jaworzno (艣l膮skie)
sta偶-obs艂uga programu komputerowego, pisanie pism, adresowanie kopert, archiwizacja dokumentacji oraz wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Tychowo (zachodniopomorskie)
pomoc w przyjmowaniu wniosk贸w i dokument贸w, zakladanie teczek, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, wypisywanie zwrotnych potwierdze艅 odbioru decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - M艂awa (mazowieckie)
przyjmowanie, wydawanie i rejestrowanie ruchu towaru na magazynie
GOSPODARSTWO ROLNO-DROBIARSKIE MATEUSZ MATERNA - 2019-12-13 - Kie艂piny (wielkopolskie)
--
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - 呕ukowo (pomorskie)
Utrzymywanie w nale偶ytej czysto艣ci pomieszcze艅 przydzielonych do sprz膮tania. Sprz膮tanie przychodni. Praca w godzinach od 9.00 do 21.00 na dwie zmiany na umow臋 zlecenie w okresie pr贸bnym z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia umowy.
Lekarze Rodzinni ESKULAP Sp. z o.o. - 2019-09-09 - Siedlce (mazowieckie)
1. Zapoznanie si臋 z podstawowymi dokumentami: m.in. regulamin pracy, regulamin organizacyjny, kodeks etyki, statut gminy.2. Obs艂uga komputera oraz sprz臋tu biurowego.3. Pomoc przy organizowaniu szkole艅 i kurs贸w doskonalenia zawodowego pracownik贸w Urz臋du.4. Podawanie do wiadomo艣ci pracownik贸w Urz臋du wewn臋trznych regulamin贸w i ich zmian. 5. Prowadzenie listy obecno艣ci pracownik贸w.6. Zapoznanie si臋 ze sposobem prowadzenia dokumentacji kadrowej pracownik贸w i ewidencji akt osobowych oraz sprawozdawczo艣ci w tym zakresie. 7. Ewidencjonowanie urlop贸w pracownik贸w Urz臋du oraz os贸b odbywaj膮cych sta偶 w Urz臋dzie.8. Pomoc w przy przeprowadzaniu okresowej oceny pracownik贸w Urz臋du.9. Przygotowywanie projekt贸w zarz膮dze艅 dotycz膮cych spraw z zakresu kadr.10. Przygotowywanie materia艂贸w umo偶liwiaj膮cych Burmistrzowi podejmowanie czynno艣ci z zakresu prawa pracy oraz bezpiecze艅stwa i higieny pracy. 11. Pomoc w prowadzeniu ewidencji czasu pracy pracownik贸w Urz臋du Gminy.12. Wykonywanie innych polece艅 i czynno艣ci s艂u偶bowych zleconych przez Sekretarza Gminy lub Burmistrza Gminy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - 呕ukowo (pomorskie)
- Prace pomocnicze przy produkcji w臋dlin,- Praca jednozmianowa od 5:00-13:00- Kontakt: telefon: 58 536-18-08; e-mail: ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. R膭BA艁A SP. Z O.O. - 2016-09-30 - Bielawki (pomorskie)
Przygotowywanie dokument贸w sprzeda偶owych (faktury, refaktury, proformy) oraz przekazywanie ich do realizacji wed艂ug wewn臋trznych procedur, w 艣cis艂ej wsp贸艂pracy z dzia艂em ksi臋gowo艣ci; kontrola poprawno艣ci dokument贸w sprzeda偶owych oraz dekretowanie ich na odpowiednie konta; sporz膮dzanie korekt, not, kompensat oraz faktur koryguj膮cych; weryfikacja dekretacji faktur kosztowych; raportowanie dotycz膮ce sprzeda偶y (na potrzeby wewn臋trzne i zewn臋trzne); przygotowywanie wezwa艅 do zap艂aty.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Gda艅sk (pomorskie)
wsparcie dzia艂u handlowego w bie偶膮cych zadaniach, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych, kontakt z klientem, sporz膮dzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Wiskitki (mazowieckie)
Wydawanie i przyjmowanie towar贸w handlowych tj pasze, dodatki, surowce do produkcji prasz
M.M. Kraszewscy sp贸艂ka jawna - 2019-07-11 - Szepietowo-Jan贸wka (podlaskie)
praca biurowa w urz臋dzie
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Bie偶u艅 (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Zabrze (艣l膮skie)
Przyjmowanie dostaw materia艂贸w i wskazywanie miejsca za艂adunku na budowie
"FIRMA HALLER" SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-04-04 - Ruda 艢l膮ska (艣l膮skie)
prace 艣lusarskie przy urz膮dzeniach cukrowniczych
Sudzucker Polska/Sudzucker Polska S.A. - 2017-10-10 - Strzelin (dolno艣l膮skie)
1) Zapoznanie si臋 z przepisami i regulaminami w tym: regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, kodeksem etyki, statutem gminy.2) Obs艂uga klient贸w Urz臋du.3) Udzielanie informacji o sposobie za艂atwienia sprawy.4) Kierowanie klient贸w do odpowiednich kom贸rek organizacyjnych Urz臋du.5) Wydawanie druk贸w oraz formularzy urz臋dowych klientom Urz臋du.6) Przyjmowanie, rejestrowanie i rozdzielanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie zgodnie z Instrukcj膮 Kancelaryjn膮 oraz zarz膮dzeniem Burmistrza Gminy 呕ukowo, w szczeg贸lno艣ci:a) odbi贸r przesy艂ek od operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego, b) wprowadzanie przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej w 呕ukowie do systemu informatycznego (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow),c) sprawdzanie prawid艂owo艣ci zaadresowania otrzymanych przesy艂ek, ilo艣ci do艂膮czonych za艂膮cznik贸w wymienionych w pi艣mie oraz stanu opakowania otrzymanej drog膮 pocztow膮,d) przyjmowanie korespondencji za po艣rednictwem poczty elektronicznej, e-puap,e) wydawanie potwierdzenia z艂o偶enia pisma na 偶膮danie klienta,f) przekazywanie korespondencji do zadekretowania Sekretarzowi Gminy,g) segregowanie i wydawanie przesy艂ek (korespondencji)wed艂ug dekretacji z tym zastrze偶eniem, 偶e przesy艂ki zadekretowanie do Burmistrza nale偶y przekaza膰 do Sekretariatu Burmistrza,h) codzienne rozliczanie otrzymanej i wydanej korespondencji (przesy艂ek).7) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wewn臋trznej (mi臋dzyreferatowej).8) Umieszczanie i wype艂nianie piecz臋ci wp艂ywu na pierwszej stronie pisma lub na kopercie w przypadku gdy nie ma mo偶liwo艣ci otwarcia koperty.9) Prowadzenie ewidencji (rejestru) przesy艂ek wp艂ywaj膮cych do Urz臋du i do Rady Miejskiej 呕ukowie oraz wychodz膮cych z Urz臋du i od Rady Miejskiej 呕ukowie w systemie informatycznym (Elektroniczny Obieg Dokument贸w Doc-Flow) oraz w postaci papierowej tj. wydruk贸w z systemu informatycznego z codziennej rejestracji przesy艂ek (korespondencji).10) Wysy艂anie przesy艂ek wychodz膮cych z Urz臋du oraz od Rady Miejskiej w 呕ukowie za po艣rednictwem wybranego operatora wybranego w drodze zam贸wienia publicznego.11) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako niejawne zgodnie z wymogami w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowi膮cych tajemnic臋 s艂u偶bow膮 oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza.12) Post臋powanie z przesy艂kami oznaczonymi jako tajemnica skarbowa zgodnie z wymogami okre艣lonymi w ordynacji podatkowej oraz w zarz膮dzeniu Burmistrza. 13) Przyjmowanie pisemnych skarg i wniosk贸w, w tym: a) Rejestrowanie skarg i wniosk贸w na og贸lnych zasadach jako przesy艂ki (pisma) wp艂ywaj膮ce do Urz臋du lub Rady Miejskiej w 呕ukowie, b) Przekazywanie skarg i wniosk贸w Sekretarzowi Gminy lub Radzie Miejskiej (tj. pracownikowi ds. obs艂ugi Rady) celem zarejestrowania we w艂a艣ciwym rejestrze skarg i wniosk贸w.14) Obs艂uga frankownicy.15) Obs艂uga elektronicznego obiegu dokument贸w w zakresie realizowanych spraw.16) Przygotowywanie dokument贸w do archiwizacji oraz przekazywanie ich do archiwum.17) Wykonywanie innych polece艅 i czynno艣ci s艂u偶bowych zleconych przez Sekretarza Gminy 呕ukowo lub Burmistrza Gminy 呕ukowo.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - 呕ukowo (pomorskie)
praca w chi艅skim markecie; wsp贸艂praca z kontrahentami chi艅skimi i polskimi; obs艂uga klient贸w; sporz膮dzanie raport贸w sprzeda偶y.
PANDA-YU sp. z o.o. - 2016-05-23 - Zambr贸w (podlaskie)
Wyr贸b p膮czk贸w.
MICHA艁 JA艢NICKI DELI CONCEPT - 2018-03-27 - Nysa (opolskie)
Obs艂uga linii produkcyjnej, za艂adunek towar贸w na samochody
P. H. H. D. "JUREX" - 2016-04-06 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
przyjmowanie przesy艂ek przychodzacych, skanowanie dokument贸w, obs艂uga petent贸w, udzielanie informacji interesantom, dystrybucja formularzy urzedowych, pomoc w prowadzeniu Archiwum Zak艂adowego, inne zadania wynik艂e z potrzeby pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - 艢wiebodzin (lubuskie)
- zapoznanie si臋 ze struktur膮 i specyfik膮 samorz膮du na przyk艂adzie UMIG Nak艂o nad Noteci膮,- zapoznanie si臋 z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy,- obs艂uga komputera i innych urz膮dze艅 biurowych,-archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)