POMOC ADMINISTRACYJNA 1/2 ETATU Tychy oferta pracy Młodzieżowy Dom Kultury Nr 1 im. Artystów Rodu Kossaków
Stanowisko: POMOC ADMINISTRACYJNA 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 1 265,41 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kancelaryjna placówki zgodnie z instrukcja kancelaryjną, zakładanie oraz aktualizowanie akt osobowych pracowników, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich oraz kart urlopowych pracowników, sporządzenie wniosków do dyrektora o dokonanie zakupu zgodnie z regulaminem zamówień publicznych, prowadzenie spraw dotyczących wychowanków zajęć : wykazy komputerowe, listy, druki wpłat itp., przyjmowanie wpłat gotówkowych i wystawianie rachunków oraz ich rozliczanie, sporządzanie sprawozdań, wykazów analiz i innych dokumentów dotyczących powierzonego stanowiska, rejestr faktur i przekazywanie ich księgowej, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z placówki, zamawianie i zakup materiałów biurowych znaczków, biletów autobusowych i innych materiałów niezbędnych do pracy, odbieranie telefonów służbowych oraz e-maili i przekazywanie informacji osobom zainteresowanym, dostarczanie i odbiór korespondencji do MZO i Urzędu Miasta oraz do placówek współdziałających z nasza placówką, współdziałanie z poszczególnymi działami MZO w sprawach dotyczących powierzonego stanowiska, sporządzanie list obecności pracowników oraz wykazów godzin pracy, obsługa urządzeń biurowych: komputera, kserokopiarki, faxu, skanera, pomoc w organizowaniu imprez masowych
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Młodzieżowy Dom Kultury Nr 1 im. Artystów Rodu Kossaków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kancelaryjna placówki zgodnie z instrukcja kancelaryjną, zakładanie oraz aktualizowanie akt osobowych pracowników, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich oraz kart urlopowych pracowników, sporządzenie wniosków do dyrektora o dokonanie zakupu zgodnie z regulaminem zamówień publicznych, prowadzenie spraw dotyczących wychowanków zajęć : wykazy komputerowe, listy, druki wpłat itp., przyjmowanie wpłat gotówkowych i wystawianie rachunków oraz ich rozliczanie, sporządzanie sprawozdań, wykazów analiz i innych dokumentów dotyczących powierzonego stanowiska, rejestr faktur i przekazywanie ich księgowej, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z placówki, zamawianie i zakup materiałów biurowych znaczków, biletów autobusowych i innych materiałów niezbędnych do pracy, odbieranie telefonów służbowych oraz e-maili i przekazywanie informacji osobom zainteresowanym, dostarczanie i odbiór korespondencji do MZO i Urzędu Miasta oraz do placówek współdziałających z nasza placówką, współdziałanie z poszczególnymi działami MZO w sprawach dotyczących powierzonego stanowiska, sporządzanie list obecności pracowników oraz wykazów godzin pracy, obsługa urządzeń biurowych: komputera, kserokopiarki, faxu, skanera, pomoc w organizowaniu imprez masowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 265,41 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: POMOC ADMINISTRACYJNA 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 265,41 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe administracja i zarządzanie lub podobne, mile widziane prawo jazdy kat B, mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w praogramach Word, Excel
Nazwa pracodawcy:
Młodzieżowy Dom Kultury Nr 1 im. Artystów Rodu Kossaków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy: Placówki wychowania pozaszkolnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 13.01.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prasowanie i podprasowywanie odzieży damskiej.
Anagram Sylwia Darul - 2018-06-25 - Ozorków (łódzkie)
Pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Kafelkowanie, prace wykończeniowe. Praca na terenie woj. śląskiego.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Gliwice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, miesa i wędlin, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego, wagi elektronicznej, obsługa krajalnic. Wykształcenie zawodowe/średnie - sprzedawca, min. doświadczenie handlowe. Miejsce pracy: Gowino - ul. Wejherowska 56A 84-200 Wejherowo
Sklep Ogólnospożywczy i Przemysłowy - J. Semak - 2017-02-21 - Małe Gowino (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Świdnica (dolnośląskie)
•Prowadzenie i nadzorowanie działań w ramach usuwania usterek, wykonywania przeglądów urządzeń, planowania zadań prewencyjnych;•Konserwacje i bieżące naprawy oraz stały nadzór nad sprawnością techniczną maszyn i urządzeń produkcyjnych;•Zapewnienie ciągłości utrzymania ruchu maszyn, urządzeń i instalacji;•Nadzór nad prawidłową i bezpieczną eksploatacją maszyn, urządzeń technicznych;•Tworzenie harmonogramów przeglądów i napraw maszyn i urządzeń;•Uczestniczenie w planowaniu i odbiorach inwestycji technicznych oraz koordynowanie prac firm zewnętrznych w tym zakresie;•Nadzór i prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej;•Podejmowanie inicjatyw w zakresie optymalizacji procesów i funkcjonowania działu;•Obsługa Techniczna i wykonywanie przezbrojeń linii produkcjiPraca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Charzynie.
Nordfish-Foodmark Sp. z o.o. - 2017-03-15 - Charzyno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz bazy kandydatów w odpowiednich systemach HR-owych.Procesowanie aplikacji pracowników, formularzy, statystyk i innych materiałów poufnych.Przygotowanie raportów i analiz z zakresu HR.Wspieranie pracowników w kwestiach związanych z administracją personalną oraz kalkulacją benefitów.Odpowiadanie na pytania pracowników dotyczące różnych obszarów HR za pośrednictwem maila, telefonu lub innymi drogami.Przygotowanie dokumentów personalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowych.Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych procedurwsparcie Team Leadera w codziennych obowiązkach.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac spawalniczych zleconych przez brygadzistę, wykonywanie operacji spawania gazowego różnymi technikami, obsługiwanie i konserwowanie urządzeń i sprzętu do spawania, zgrzewania, lutowania i przecinania, nadzorowanie innych pracowników, dbałość o powierzony sprzęt oraz utrzymywanie go w należytym stanie.
VIPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Ujsoły (śląskie)
Murowanie od podstaw, praca na obiektach prywatnych i przemysłowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 na terenie Bielska-Białej i okolic.
Complexbud Matuszewski Tomasz - 2016-05-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Utrzymanie czystości zakładu produkcji przemysłowej, dbanie o powierzony sprzęt.
ISS Facility Service - 2016-03-24 - Częstochowa (śląskie)
szlifowanie, skręcanie, sczepianie elementów stalowych konstrukcji
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
Wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
obsługa klientaobsługa towarowaprace porządkoweobsługa komputerafakturowanie i dokumentacja magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Pomoc administracyjna (staż)
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Tychy (śląskie)
Sprzedaż materiałów budowlanych i nawozów. Współpraca z wykonawcami i rolnikami, doradztwo w kwestii doboru materiałów budowlanych i nawozów.
"WIMAX" Spółka Jawna Witkowski - 2017-10-16 - Stryków (łódzkie)
Zapoznanie się z Regulaminem Pracy, Regulaminem Organizacyjnym i innymi aktami prawnymi związanymi z realizacją zadań przez gminę; poznanie zasad obiegu dokumentów i korespondencji; iobsługa podstawowych urządzeń biurowych; zapoznanie się z zakresem zadań i kompetencji Wydziału Organizacyjnego; pomoc w obsłudze punktu informacyjnego, poczty przychodzącej i wychodzącej; pomoc w przygotowywaniu materiałów na sesję ikomisje rady miasta; przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowegoZapoznanie się z Regulaminem Pracy, Regulaminem Organizacyjnym i innymi aktami prawnymi związanymi z realizacją zadań przez gminę; poznanie zasad obiegu dokumentów i korespondencji; obsługa podstawowych urządzeń biurowych; zapoznanie się z zakresem zadań i kompeetencji Biura ds. Pozyskiwania Środków Zewnętrznych, Promocji Miasta i Obsługi Inwestora; pomoc w przygotowywaniu i dystrybucji materiałów promocyjnych; pomoc przy organizowaniu imprez kulturalnych; przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wojkowice (śląskie)
1. Pomoc w sprawach związanych z organizacją pracy na stanowisku ds. obsługi świadczeń wychowawczych, w tym m.in. przyjmowanie i ewidencjonowanie wniosków o świadczenia wychowawcze.2. Przygotowywanie i pomoc w sporządzaniu decyzji dla osób uprawnionych do świadczeń wychowawczych, pomoc w sporządzeniu list wypłat świadczeniobiorców.3. Pomoc w sporządzaniu sprawozdań, obsługa programów komputerowych w zakresie powierzonych obowiązków, odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń oraz współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Łęczycy w zakresie spraw dotyczących świadczeń wychowawczych.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Łęczyca (łódzkie)
obsługa programu SIO, arkusz organizacyjny, prace administracyjno-biurowe
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 1 TĘCZOWA LOKOMOTYWA WOLSZTYN - 2017-09-21 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przewóz towarów na terenie kraju i zagranicy. Czas pracy - wg obowiązujących przepisów. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 336 29 35.
Przedsiębiorstwo Przewozu Towarów PKS Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Drezdenko (lubuskie)
sporządzanie planów produkcyjnych i sprzedażowych w wybranych obszarach działalności formy, przygotowywanie danych raportowych dotyczących zapasów,produkcji w toku, stanów magazynowych itp.,ocenianie ryzyk i ich wpływu na realizację strategii i planów,opracowywanie korekt planów i strategii na podstawie uzyskanych danych i prognoz,uczestniczenie w opracowywaniu budżetu firmy w zakresie przygotowywanych strategii i planów, doskonalenie kompetencji własnych,kontrolowanie realizacji zadań wykonywanych przez podległych pracowników, motywowanie i rozliczanie pracowników, zapewnienie bezpieczeństwa środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp i ppoż.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i PPoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
Doczyszczanie pobudowlane, mycie okien, czyszczenie posadzki, mycie, zamiatanie
AJ Maciej Pokrywka - 2018-04-12 - Gdynia (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Świdnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lębork (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Skalbmierz (świętokrzyskie)
praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Wołczyn (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Białystok (podlaskie)