POKOJOWA Ustka oferta pracy BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "SŁOWINIEC" JANUSZ REJENT


Największy wybór odzieży

Stanowisko: POKOJOWA

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem pracy; sprzątanie pokoi w pensjonatach, ośrodkach na terenie Ustki; wynagrodzenie 2000,00 zł brutto

Data publikacji: 2016-04-11

Lokalizacja: Ustka (pomorskie)

Pracodawca: BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "SŁOWINIEC" JANUSZ REJENT

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zgodnie ze stanowiskiem pracy; sprzątanie pokoi w pensjonatach, ośrodkach na terenie Ustki; wynagrodzenie 2000,00 zł brutto

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: POKOJOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pokojowa

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
BIURO USŁUG TURYSTYCZNYCH "SŁOWINIEC" JANUSZ REJENT

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Słowiańska 2/15, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, kontakt z pracodawcą telefoniczny: 602-128-153 lub e-mailowy: januszrejent22 (at) wp.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: słupski

Gmina pracodawcy: Ustka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ustka

Ulica pracodawcy: Słowiańska

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pokojowa

Data dodania oferty pracy: 12.04.2016

Oferta pracy ważna do: 11.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZĄTANIEM GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - od 2 000 PLN

Pozostali pracownicy zajmujący się sprzątaniem gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Barcin (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER-PRACOWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

wykształcenie zawodowe.Zakres obowiązków: przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu, wystawianie faktur, obsługa klienta, przeprowadzanie inwentaryzacji, współpraca z pozostałymi działami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Perzyce (wielkopolskie)

POKOJOWA - od 13,7 PLN

utrzymywanoie czystości w pokojach hotelowych zgodnie z wyznaczonymi standardami, optymalne wykorzystanie środków czystości, dbać o czystość w częściach wspólnych hotelu.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Zakopane (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 13 PLN

przygotowywanie produktów do produkcji -gotowania, prace porządkowe w obrębie kuchni
"LUNA" S.C. Sławomira Pakosz, Szymon Misiewicz - 2017-04-04 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

PRZYJMOWANIE I SELEKCJONOWANIE KORESPONDENCJI, OBSŁUGA TELEFONÓW, ODBIÓR POCZTY ELEKTRONICZNEJ, OBSŁUGA KOMPUTERAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIEWYNAGRODZENIE OD 2.100,00ZŁPRACA W GODZINACH: 07:00-15:00UMOWA NA ZASTĘPSTWO
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA HYDROTECHNICZNEGO ODRA 3 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
SECURITY GROUP Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)

TECHNIK LEŚNY - od 2 000 PLN

organizacja, nadzór z zakresu gospodarki leśnej
USŁUGI LEŚNE JAN CZARNIK - 2017-07-21 - Breń (zachodniopomorskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

Szycie odzieży lekkiej, praca głównie na dzianinie.+ 2 miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych
MFM Dress Maria Dzięgielowska - 2016-09-01 - Tuszyn (łódzkie)

POKOJOWA - od 13,7 PLN

SPRZĄTANIE APARTAMENTÓW, WYMIANA RĘCZNIKÓW I POŚCIELI, BIEŻĄCA KONTROLA STANU TECHNICZNEGO POKOIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE BRAK LUB NIEPEŁNE PODSTAWOWE, OBSŁUGA ODKURZACZA PAROWEGO, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU, PUNKTUALNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH, MIN 0,5 ROKU DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU POKOJOWA, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO W MOWIEPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MODELARZ W DREWNIE - 14 - 15 PLN

Wykonywanie/budowa modeli odlewniczych z drewna. Wynagrodzenie od 14-15 zł/h brutto. Praca na jedna zmianę od pon. do pt. w godz. 6-14.
"METALODLEW-SERWIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Kraków (małopolskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

pokojowa
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Poznań (wielkopolskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

sprzątanie pomieszczeń, zmiana pościeli w hotelu, wynagrodzenie
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR KONKURSU – „WYGRAJ WESELE MARZEŃ” - od 2 500 PLN

Konkurs Wygraj Wesele Marzeń jest przeznaczony dla osób, które zamierzają wziąć ślub. Dla zwycięzców przeznaczone są nagrody finansowe, w tym nagroda główna: 15 000 zł. Organizatorem konkursu jest Fundacja Przyjazny Świat Dziecka. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie internetowej Fundacji.Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:- obsługa biurowa konkursu- weryfikacja zgłoszeń- współpraca z komisją konkursowąGodziny pracy 8.00- 16.00.Wynagrodzenie: stawka miesięczna + premia
Concept Seven Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 3 000 PLN

- Kompleksowe przygotowanie ofert handlowych na produkty i usługi. Prowadzenie sprawozdawczości handlowej, planów sprzedaży, back logu. Utrzymywanie kontaktów z klientami firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi i zagranicznymi i poddostawcami, wyjazdy do klientów i poddostawców, udział w organizacji spotkań w firmie i u klientów. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. licencjat. 2-3 lata doświadczenia zawodowego. Dobra znajomość pakietu MSOffice. Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: marek.mika (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 700 PLN

- Samodzielne prowadzenie Sekretariatu, obsługa kancelaryjna oddziału, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów kadrowo-księgowych, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie projektów pism, umów i aneksów, bieżąca obsługa biura w zakresie zlecania tłumaczeń i organizacji podróży służbowych (m. in. rezerwacje lotów i hoteli), elektroniczna archiwizacja dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych, przygotowywanie zebrań, konferencji i spotkań, koordynacja prac personelu sprzątającego oraz sezonowego utrzymania terenów zielonych, zaopatrzenie biura w art. biurowe i materiały eksploatacyjne.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu, czynne prawo jazdy kat. "B", komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32 255-58-21, 502-849-556) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 18, 40-246 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stazu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obróbka wstępna,- krojenie i szatkowanie warzyw i owoców,- mycie sprzetu kuchennego i stołowego,- utrzymywanie porządku - kuchni, magazynu i stołowki.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

Sprzątanie pokoi i holi hotelowych. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Podczelu. Możliwość zakwaterowania.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2018-07-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 4 000 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów Praca na terenie PL
WIKTORIA Raklama Usługi Produkcja Andrzej Jercha - 2018-06-13 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 14 PLN

sprzątanie hotelowych pomieszczeń ogólnodostepnych
kontakt przez OHP - 2018-06-12 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POKOJOWA - 997,4 PLN

prace mające na celu utrzymanie w ładzie i czystości pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Gościno (zachodniopomorskie)

LISTONOSZ ROWEROWY - od 2 300 PLN

Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientami, prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Poczta Polska - 2018-02-10 - Brwinów (mazowieckie)

KIEROWCA CIAGNIKA SIODŁOWEGO - od 1 850 PLN

kierowanei pojazdem,
MARKAM - 2016-05-23 - Niemodlin (opolskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wiśniowa Góra (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Drobne prace remontowe
Firma Turystyczna "HOTEL NEPTUN" s.a. - 2016-12-29 - Łeba (pomorskie)

POKOJOWA - od 1 850 PLN

zapewnienie higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych i pomieszczeniach ogólnodostępnych
Suknie Ślubne Madonna Adam Lewicki - 2016-02-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 13 PLN

utrzymanie czystości w pokojach hotelowych i na terenach ogólnodostępnych hotelu
Mr Clean AJT Polska Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-28 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - WYKOŃCZENIE WNĘTRZ - od 3 500 PLN

montaż regipsow, paneli podłogowych, kafelek, malowanie.
Centrum Likwidacji Szkód DODRMEX - KAMIL SIEROK - 2016-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)