PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka

Stanowisko: PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2. Koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3. Merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4. Organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5. Promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6. Systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7. Koordynowanie harmonogramu spotkań Rady Programowej CIFAL Płock;8. Opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;9. Współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego z Europy Środkowej i Wschodniej;10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;11. Merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;12. Przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL.13. Doradztwo/ Konsultowanie/ Przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej.14. Podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju.15. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock.16. Wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych.17. Prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;18. Organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;19. Organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;20. Współudział w monitorowaniu polityki gospodarczej miasta;21. Redagowanie oraz aktualizacja strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora.

Data publikacji: 2017-07-07

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badań i Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2. Koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3. Merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4. Organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5. Promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6. Systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7. Koordynowanie harmonogramu spotkań Rady Programowej CIFAL Płock;8. Opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;9. Współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego z Europy Środkowej i Wschodniej;10. Poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;11. Merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;12. Przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL.13. Doradztwo/ Konsultowanie/ Przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej.14. Podnoszenie świadomości wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych w zakresie zrównoważonego rozwoju.15. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka oraz miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie zadań CIFAL Płock.16. Wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych.17. Prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;18. Organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;19. Organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;20. Współudział w monitorowaniu polityki gospodarczej miasta;21. Redagowanie oraz aktualizacja strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. CIFAL PŁOCK

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902);2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia;6. biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;7. bardzo dobra znajomość edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.Wymagania dodatkowe:znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902),- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446),- z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 814),- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.),- z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1870),- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257).

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);2.list motywacyjny - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);4.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) - Urząd Miasta Płocka z siedzibą w Płocku, pl. Stary Rynek 1, jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan);10. oświadczenie o biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11.oświadczenie o bardzo dobrej znajomości edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 17 lipca 2017 roku. Aplikacje złożone w formie papierowej nie będą rozpatrywane.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;Al. J. Piłsudskiego 6;ul. Miodowa 8.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Pl. Stary Rynek

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 07.07.2017

Oferta pracy ważna do: 17.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA KAT C+E - od 6 000 PLN

przewóz rzeczy
GWARANT Demarczyk Janusz - 2017-12-08 - Bytom (śląskie)

STOLARZ - od 1 050 PLN

prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Chojniczki (pomorskie)

INWENARYZATOR - od 11 PLN

Liczenie towarów za pomoca skanera
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI ADMINISTACYJNO - BIUROWEJ - od 2 000 PLN

Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Ochrona indywidualnych i zbiorowych interesów konsumentów:a. przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji prawnych, pomoc w zredagowaniu pisma, analiza dokumentów związanych z procedurą reklamacyjną, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,b. udzielanie informacji prawnych przez telefon, ukierunkowanie konsumenta w dalszych działaniach,c. obsługa administracyjna wniosków skierowanych do Miejskiego Rzecznika Konsumentów o interwencję w sprawie:- pomoc w napisaniu wniosku i przyjęcie odpowiednich dokumentów,- analiza danych, sklasyfikowanie i ocena sprawy,- przygotowanie projektów pism do przedsiębiorców,- przedstawienie wariantów rozwiązywania sprawy,- podejmowanie działań związanych do zawarcia ugody pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą,- przygotowanie projektu pozwu i kompletowanie załączników do pozwu.2) Edukacja konsumencka:- prowadzenie edukacji konsumenckiej z młodzieżą,- uczestnictwo w spotkaniach, szkoleniach, dyżurach mających na celu edukację konsumencką.3) Obsługa Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-08 - Płock (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

- Sprzątanie w szkole
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - 2018-03-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedawanie towarów, organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem jakościowym i ilościowym, sprawna realizacja zamówień, inkasowanie należności, obsługa urządzeń kasowych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Złotów (wielkopolskie)

PRAKTYKANT W WOJEWÓDZKIEJ INSPEKCJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ - nieodpłatny

zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej.
ŚWIĘTOKRZYSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W KIELCACH - 2016-04-18 - Kielce (świętokrzyskie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - 2 000 - 3 000 PLN

mile widziane doświadczenie w zawodzie, koniecznie znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego
Usługi Transportowe GRZEGORZ SROKA - 2015-12-01 - Lubichowo (pomorskie)

SPRZĄTACZKA/WOŹNA ODDZIAŁOWA - od 1 850 PLN

SPRZATANIE SAL DYDAKTYCZNYCH, DROBNE PRACE PORZĄDKOWE W OGRODZIE, PODAWANIE POSIŁKOW, ZMYWANIE NACZYŃWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚC SPRZĄTANIA
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 000 PLN

Wykonywanie prac porządkowych, mycie korytarzy, holi, toalet. Mile widziane również osoby niepełnosprawne.
MATBEX Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Łódź (łódzkie)

PODINSPEKTORA DS. OBSŁUGI ZADAŃ INWESTYCYJNO-REMONTOWYCH I WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 2 300 PLN

1) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względem merytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw,2) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,3) zapoznanie się z dokumentacją techniczną,4) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, prace geodezyjne, geologiczne,5) negocjowanie warunków umów,6) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową,7) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów,8) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje,9) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym,10) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,11) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,12) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz do ujawniania występujących na budowie nieprawidłowości,13) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji,14) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lub robót i przekazania ich do użytku,15) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00 euro,16) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawo zamówień publicznych,17) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych,18) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych,19) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji,20) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi w zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego,21) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych,22) rozpatrywanie skarg i wniosków,23) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego,24) przekazywanie Wydziałowi Finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00 zł.,25) inne zlecone prace przez Kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej wynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/3128/podinspektor-ds-obslugi-zadan-inwestycyjno-remontowych-i-wspolpracy-w-zakresie-zamowien-publicznych
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

OPERATOR MASZYN DO SZYCIA - od 11 000 CZK

Szycie osłon (namiotów) dla przyczep kempingowych
SVITAP J. H. J. spol. s r. o. - 2015-10-28 - Czechy (Czechy)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ DROGOWYCH - od 2 500 PLN

Mechanik maszyn i urządzeń drogowych - naprawa i przeglądy maszyn i urzadzeń drogowych. Pożądane wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziane doświadczenie. Praca w delegacji na terenie kraju przy budowanych odcinkach dró i autostrad.Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie oraz diety żywieniowe.
TISBUD PLUS BEATA GARGULA - 2018-04-24 - Nowy Sącz (małopolskie)

OPERATOR MASZYN - do 2 000 PLN

-Kontrola działania urządzeń na produkcji,-Kontakt telefoniczny: 58-535-20-59.-Kontakt e-mail: biuro (at) grupaprogres.pl
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-30 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR-SPECJALISTA DS. BHP - od 700 PLN

Prowadzenie spraw, dokumentacji koordynowanie i doradztwo w zakresie bezpieczeństwa i higieny służb i pracy funkcjonariuszy, pracowników cywilnych oraz osadzonych.
ARESZT ŚLEDCZY W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU - 2016-09-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PODINSPEKTOR - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 1 900 PLN

Pomoc przy produkcji pieczywa
Piekarnia Galicyjska Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Jeżowe (podkarpackie)

PRACOWNIK RESTAURACJI - od 2 268 PLN

Praca w restauracji przy przygotowywaniu posiłków oraz przy obsłudze gości zgodnie ze standardami firmy. Sprzątanie restauracji (w tym również toalet) w godzinach otwarcia oraz po zamknięciu restauracji w godzinach nocnych. Zaznajamianie nowych pracowników z zagranicy ze znajomością standardów firmy, z wizją obsługi gości, z celami restauracji, z obsługą maszyn wykorzystywanych do przygotowywania posiłków. Zapewnianie podstawowego szkolenia nowo zatrudnionym osobom zarówno z kraju jak i z zagranicy. Dbanie o czystość stanowiska pracy i utrzymywanie go przez swoją zmianę w ciągłym porządku. Wykonywanie poleceń przełożonego w trakcie zmiany. Znajomość podstawowych wymogów związanych z przestrzeganiem zasad BHP. Szybka i skoordynowana praca na stanowiskach. Współpraca z załogą.Godzina zakończenia pracy: 4:00 (restauracja otwarta całą dobę)Praca na czas określony: 10 miesięcySystem czasu pracy: zależny od godzin otwarcia restauracji
AMREST SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem pracy - produkcja reklam przestrzennych.Miejsce pracy: Rypin.
KAUFMANN Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 925 PLN

przygotowywanie posiłków tradycyjnej kuchni ormiańskiej
ZORRO Zorik Harutyunyan - 2016-07-14 - Sochaczew (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

prace: przy naprawie dróg gminnych, przy zbieraniu poboczy na drogach gminnych, koszenie trawy w parkach, placach, boiskach sportowych, prace remontowe w budynkach komunalnych
kontakt przez PUP - 2018-03-10 - Mokrsko (łódzkie)

BRUKARZ - do 13 PLN

prace brukarskie, prace przy budowie dróg
STRABAG SP. Z O.O. - 2017-01-11 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZA PIELĘGNIARKA/MŁODSZY PIELĘGNIARZ - od 3 036 PLN

wg zakresu obowiązków
ZAKŁAD KARNY W CZARNEM - 2017-06-29 - Czarne (pomorskie)

INŻYNIER BUDOWY - od 5 000 PLN

- Prowadzenie budowy w sposób zgodny z wiedzą i sztuką budowlaną oraz prawem budowlanym- Bezpośredni nadzór realizacji robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną, harmonogramy i plany organizacji robót, jakości, kontroli i badań;- Koordynację robót realizowanych przez podwykonawców i gromadzenie odpowiedniej dokumentacji- Weryfikacja jakościowa i ilościowa wykonywanej pracy podwykonawców;- Przygotowywanie raportów o stanie zaawansowania budowy;- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji budowlanej;- Sporządzanie dokumentacji powykonawczej oraz weryfikacja dokumentacji budowlanej;- Dbanie o przestrzeganie zasad BHP;- Przygotowywanie odpowiednich dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur;- Uczestnictwo w odbiorze poszczególnych etapów robót- Uczestnictwo przy zamknięciu i odbiorze budów;
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Ropczyce (podkarpackie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 100 PLN

nadzorowanie załadkunku i rozładunku, wykonywanie czynności obsługowych oraz usuwanie drobnych usterek ciągnika siodłowego i naczepy, kierowanie ciągnikiem siodłowym.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Jawor (dolnośląskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - do 5 500 PLN

Kierowca ciągnika siodłowegoTransport międzynarodowy (Polska-Rumunia)
Enterprise Katarzyna Głowacka - Peret - 2016-06-17 - Mielec (podkarpackie)

KIEROWCA - MAGAZYNIER - 2 500 - 3 000 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat. B
TERMIKA GRALA, WOJCIECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż towaruobsługa kasy fiskalnejekspozycja towaru
LUMPEX Piotr Crząścik - 2016-04-18 - Ustroń (śląskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE LOKALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 2 500 PLN

prace przy decyzjach o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
Urząd Miejski w Sosnowcu - 2016-05-17 - Sosnowiec (śląskie)


Wybierz powiat