PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚRODOWISKA I ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH Płock oferta pracy Starostwo Powiatowe w Płocku
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚRODOWISKA I ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów decyzji oraz innych dokumentów związanych z realizowaniemzadań z zakresu gospodarki leśnej, sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, dokonywanie oceny udatności upraw leśnych, prowadzenie spraw związanych z wypłatą ekwiwalentównależnych rolnikom za zalesienie gruntów ornych, prowadzenie sprawzwiązanych z wydzierżawieniem obwodów łowieckich polnych, w tym ustalanie czynszu dzierżawnego, przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów, w odniesieniu do nieruchomości będących własnością gminy oraz decyzji nakazujących usunięcie drzew i krzewów z wałów przeciwpowodziowych.
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów decyzji oraz innych dokumentów związanych z realizowaniemzadań z zakresu gospodarki leśnej, sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, dokonywanie oceny udatności upraw leśnych, prowadzenie spraw związanych z wypłatą ekwiwalentównależnych rolnikom za zalesienie gruntów ornych, prowadzenie sprawzwiązanych z wydzierżawieniem obwodów łowieckich polnych, w tym ustalanie czynszu dzierżawnego, przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na usunięcie drzew i krzewów, w odniesieniu do nieruchomości będących własnością gminy oraz decyzji nakazujących usunięcie drzew i krzewów z wałów przeciwpowodziowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE ŚRODOWISKA I ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista ochrony środowiska
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: leśnictwo lub ochrona przyrody
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Starostwa lub przesłać pocztą na adres Starostwa z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Środowiska i Rozwoju Obszarów Wiejskich" do dnia 14.02.2020r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy:
samorząd terytorialnyKierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.02.2020
Data dodania oferty pracy: 07.02.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f2b0693b8a184a55fd614d82441d0ffd
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów zoologicznych, przyjmowanie dostaw, cenowanie artykułów, obsługa kasy fiskalnej i terminala
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Będzin (śląskie)
Obsługa klienta, dbanie o czystość w lokalu,
Jaciow Dawid Pizzeria & Restauracja Długa 2 - 2017-09-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Wymagania:1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo lub studia podyplomowe w zakresie podatków,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)pół roku stażu w administracji publicznej,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowejII.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 95%2)praca w terenie 5%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, 2)prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową dla osób fizycznych i prawnych oraz opłatą targową,3)ustalenie wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych, podatku rolnego od osób fizycznych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych na dany rok podatkowy oraz wydawanie decyzji w tym zakresie,4)sporządzanie pism dotyczących odwołań podatników od decyzji podatkowych i zażaleń na postanowienia oraz przekazywanie ich do SKO i WSA,5)całokształt prac związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w tym sporządzanie sprawozdań w zakresie zwrotu podatku akcyzowego ,6)dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie wymiaru i prowadzenie spraw dotyczących podatków i opłat lokalnych oraz podatku rolnego,7)opiniowanie wniosków w sprawach ulg podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych oraz wystawianie decyzji, wezwań i postanowień w w/w sprawach,8)naliczanie opłaty prolongacyjnej w decyzjach dotyczących rozłożenia na raty podatków i opłat lokalnych.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-08-18 - Racibórz (śląskie)
Opieka nad osobami w każdym wieku, dotkniętymi chorobami psychicznymi lub zaburzeniami zdrowia psychicznego. Umiejętność radzenia sobie z trudnymi przejawami zachowań, podawanie leków psychiatrycznych.
Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej - 2016-08-26 - Gostynin (mazowieckie)
Produkcja i prace pomocnicze przy produkcji wędlin i wyrobów wędliniarskich
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Sława (lubuskie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraków (małopolskie)
montaż mebli, oklejanie płyt meblowych, formatowanie płyt meblowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Zbulitów Duży (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie: brak wymagań; mile widziana komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy; zakres obowiązków: organizacja eventów, tworzenie bazy danych, telemarketing, prowadzenie negocjacji przez telefon, obsługa sekretariatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
LOYAL TRADE JOLANTA GACEK - 2016-01-05 - Gliwice (śląskie)
koordynacja zadań inwestycyjnych
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-03-02 - Kwidzyn (pomorskie)
praca w żłobku z dziecmi od 1 roku do 3 lat
Towarzystwo "AMICUS" - 2016-09-09 - Białystok (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku będącym przedmiotem postępowania:1) prowadzenie spraw związanych z ewidencją, utrzymaniem i eksploatacją obiektów i urządzeń komunalnych (głównie gminnych rowów melioracyjnych i komunalnych oraz zbiorników wodnych); 2) prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem zanieczyszczeniom wód, naruszeniem stanu wody na gruncie oraz innych zadań wynikających z ustawy Prawo wodne; 3) przygotowywanie projektów uchwał oraz opinii do wniosków o zatwierdzenie taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków; 4) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej i innych opłat za usługi wodne wynikających z ustawy Prawo wodne; 5) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem projektów zagospodarowania złoża oraz opiniowanie planów ruchu zakładu górniczego, w tym: a) przygotowywanie projektów opinii lub uzgodnień Prezydenta Miasta w sprawach wydania przez właściwe organy decyzji, wymagających takich opinii lub uzgodnień z mocy prawa geologicznego i górniczego, w zakresie oddziaływania na środowisko prac objętych tymi decyzjami (dot. koncesji górniczych), b) przygotowywanie projektów opinii w sprawie wydawania przez właściwe organy decyzji dotyczących zatwierdzenia planów ruchu zakładów górniczych; 6) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych z zakresu ochrony środowiska, w tym: a) przygotowywanie treści materiałów informacyjnych w zakresie edukacji ekologicznej społeczeństwa (ulotki, broszury, artykuły prasowe, komunikaty), b) przygotowywanie akcji edukacyjnych dzieci i młodzieży (kontakty z placówkami oświatowymi, typowanie placówek oświatowych do nagradzania za akcje proekologiczne, rozsyłanie materiałów edukacyjnych), c) zlecanie organizacjom pozarządowym i innym uprawnionym podmiotom realizację zadań związanych z ochroną środowiska i kształtowaniem postaw proekologicznych; 7) prowadzenie, aktualizacja i archiwizacja elektronicznych wykazów, baz danych oraz zestawień zawierających informacje w sprawach dotyczących odpowiednio realizowanych zadań i czynności, w zakresie niezbędnym dla potrzeb bieżącego i w miarę możliwości przyszłego raportowania tych informacji; 8) opiniowanie inwestycji i projektów z zakresu gospodarki wodnej i melioracji; 9) koordynowanie działań wynikających z funkcjonowania aglomeracji wodno-ściekowej Kędzierzyn-Koźle; 10) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, usługi i dostawy z zakresu prowadzonych spraw; 11) wykonywanie na polecenie przełożonych innych zadań Wydziału oraz zadań zleconych Wydziałowi, pozostających w zakresie jego właściwości.http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/6676/podinspektor-ds-gospodarki-wodnej-geologii-i-edukacji-ekologicznej
Urząd Miasta - 2019-02-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca w grupie przedszkolnej - prowadzenie zajęc z gimnastyki korekcyjnej
Fundacja Przyjaciół Przedszkola " AGUGU" - 2015-12-02 - Świdnica (dolnośląskie)
załadunek i wyładunek towaru, istnieje możliwość zrobienia kursu na wózek widłowy
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-05-05 - Karpicko (wielkopolskie)
1) prowadzenie postępowań w zakresie ustalania uprawnień osób ubiegających się o oddanie w najem komunalnych lokali mieszkalnych; 2) prowadzenie postępowań w zakresie zamiany lokali mieszkalnych; 3) prowadzenie korespondencji dotyczącej gospodarki lokalami mieszkalnymi; 4) opracowywanie list osób uprawnionych do oddania w najem komunalnych lokali mieszkalnych na czas nieokreślony oraz podawanie ich do publicznej wiadomości; 5) przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych,półrocznych i rocznych sprawozdań oraz analiz.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2610/podinspektor-ds-najmu-lokali-mieszkalnych
Urząd Miasta - 2017-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie; doświadczenie mile widziane; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; obsługa Word, Excel; zakres obowiązków: prowadzenie i rozliczanie dnia, przygotowywanie księgowości; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
wg.zawodu :gotowanie, sprzątanie, prace pomocnicze
KLASZTOR ŚW. FRANCISZKA Z ASYŻU ZAKONU BRACI MNIEJSZYCH KONWENTUALNYCH(FRANCISZKANÓW) - 2017-01-30 - Kraków (małopolskie)
praca w Folwarku Nadawki
CASABLANCA CATERING Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-10-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Informacje na stronie Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie (BIP)
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Krasnystaw (lubelskie)
Obsługa klienta baru
JANUSZ SIDOROWICZ - 2017-04-03 - Zbiersk-Cukrownia (wielkopolskie)
znajomość układania pracy w taśmie (szycie konfekcji damskiej)
POLGAN PPHU - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)
Montaż dociepleń budynków
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Myślenice (małopolskie)
Ewidencjonuje i rozdziela zgodnie z poleceniem, korespondencję wchodzącą i wychodzącą.Przepisuje zlecone teksty oraz sporządza pisma, analizy, meldunki służbowe techniką komputerową.Prowadzi listę obecności funkcjonariuszy oraz roczne karty ewidencji obecności.W przypadku posiadania umiejętności dokonuje tłumaczeń roboczych, pisemnie j. ukraińskiego i białoruskiego na potrzeby realizacji zadań nałożonych na pełnomocnika granicznego, jego zastępców oraz wynikających z bieżącej pracy Oddziału.Sporządza miesięczne i kwartalne wykazy nadgodzin wypracowanych przez funkcjonariuszy Wydziału Granicznego.Zapewnia zaopatrzenie Wydziału w papier xero i materiały biurowe.Prowadzi nadzór nad korzystaniem ze sprzętu biurowego.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-01-18 - Chełm (lubelskie)
Sprzątanie biur
Quavo Sp. zo.o. - 2017-03-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Bogdanowo (wielkopolskie)
Opieka psychologiczna nad pacjentami.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Nowe Sioło (podkarpackie)
-
ZUMA Katarzyna Dzikowska - 2018-10-01 - Poznań (wielkopolskie)
Nauczanie, wychowanie, opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy (25/25),wg grafiku pracy przedszkola, na cały rok szkolny, a od 1 września 2019r. Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie zgodnie z Kartą Nauczyciela i stopniem awansu zawodowego.Kontakt z pracodawcą: sekretariat.p050 (at) wroclawskaedukacja.pl lub 71 7986794
Przedszkole nr 50 "Mały Kolejarz" - 2018-12-17 - Wrocław (dolnośląskie)
1)bieżąca obsługa mieszkańców;2)przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;3)obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentacji w Urzędzie;4)prowadzenie rejestru kart usług świadczonych w Urzędzie;5)obsługa Internetu, poczty elektronicznej i centrali telefonicznej.Zatrudnienie od stycznia 2019 r.Przewidywany okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia.Szczegóły oferty na stronie internetowej www.ug.damnica.ibip.pl w zakładce nabór
URZĄD GMINY DAMNICA - 2018-12-13 - Damnica (pomorskie)