PODINSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy Urząd Miejski w Tarnowskich Górach


Największy wybór odzieży

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na bidety

Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - OFERTA KONKURSOWA

Wynagrodzenie: od 2 450 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.

Data publikacji: 2019-06-12

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sienkiewicza Henryka 2, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE OCHRONY ŚRODOWISKA - OFERTA KONKURSOWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość oprogramowania Ms Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 21.06.2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego, Rynek 4, pokój nr 12.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: tarnogórski

Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 12.06.2019

Oferta pracy ważna do: 21.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d30dd3818acf2b61e28f5d225b104fc0

Podobne oferty pracy

HANDLOWIEC DO OBSŁUGI KLIENTÓW HOTELOWYCH - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa istniejących, przedstawianie oferty handlowej, sprzedaż towarów, produktów. Praca na terenie całego kraju.
FLOKATEX Izabela Kaczmarska i Jacek Kaczmarski Sp. Jawna - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)

FREZER - od 2 000 PLN

obsługa frezarek oraz prace frezerskie
"ZYKAN" Zygmunt Niemczyk - 2017-05-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

- sprzątanie pokoi
Firma Handlowo Usługowa Katarzyna Motas-Stabryła - 2017-12-12 - Łukowe (podkarpackie)

PRACOWNIK OCHRONY(NR 5741) - od 2 300 PLN

- ochrona obiektów handlowych i przemysłowych- różne lokalizacje, dogodne warunki pracy- wynagrodzenie: podstawa plus premie
GRUPA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 1 850 PLN

pakowanie towarów
Odlewnia FERRUM - Wodecki Sp. J. - 2016-04-13 - Końskie (świętokrzyskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 2 500 - 6 000 PLN

sprzedaż ciągników i maszyn komunalnych Praca na terenie woj. podlaskiego
AGRO KOPLANY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-17 - Koplany (podlaskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 3 000 PLN

Naprawa samochodów ciężarowych w firmowym warsztacie samochodowym
KRYSIAK JERZY "JUREX" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWO-DETALICZNEGO - 2018-06-12 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 250 PLN

sprzątanie pomieszczeń magazynowych, produkcyjnych i biurowych.Praca w godzinach: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00.Pracodawca dodatkowo oferuje pakiet medyczny.
HMH Hardek Mąka Hardek Spółka Jawna - 2019-06-03 - Klecza Dolna (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 200 PLN

Ogólny zakres obowiązków:-prowadzenie bieżącej sprzedaży biletów pasażerom na podstawie zapisów zawartych w umowach, w tym wystawianie faktur oraz paragonów, a także wszelkich dokumentów potwierdzających przychody oraz rozchody zarówno towarów jak i wartości pieniężnych;-wypełnianie wniosków o wydanie spersonalizowanej karty ŚKUP oraz obsługa urządzeń związanych ze sprzedażą biletów rejestrowanych na kartach ŚKUP;-sprawowanie bieżącego monitoringu wielkości zapasu biletów, znajdującego się na stanie oraz bieżące zamawianie i dysponowanie ilością biletów, zapewniającą zachowanie ciągłości sprzedaży;-udzielanie informacji pasażerom na temat aktualnie obowiązujących rozkładów jazdy tj. przekazywanie informacji o godzinach odjazdów oraz przebiegu tras poszczególnych linii;-współpraca z pionem księgowym w zakresie rozliczania stanów biletów i analiz ekonomicznych;-udzielanie informacji klientom biura Centrum Obsługi Pasażerów oraz Kolektury Biletowej na temat taryfy opłat MZK, zasad korzystania z ulg, przepisów porządkowych oraz możliwości złożenia odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej lub warunków jej zamiany na opłatę manipulacyjną;
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2018-09-28 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA - KIEROWCA - od 2 500 PLN

Prowadzenie spraw logistycznych biura małopolskiej WK OHP, prowadzenie dokumentacji dotyczącej wykorzystania samochodów służbowych. Podróże służbowe - prowadzenie samochodu służbowego.
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Kraków (małopolskie)

TECHNIK INFORMATYK - 997,4 PLN

1.Pisanie ofert 2.Kontakt z klientem3.Instalacja systemów4.Robienie kopii5.Składanie komputerów6.Pomoc zdalna7.Konserwacja urządzeń
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kartuzy (pomorskie)

PRACOWNIK TECHNICZNY - od 3 493,21 PLN

Naprawa różnego rodzaju zniszczeń (konserwator). Praca w 2 os. zespole.
GASTRONOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Sopot (pomorskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI - od 2 250 PLN

mechaniczne odmulanie rowów,- usuwanie awarii drenarskich,- oczyszczanie przepustów- koszenie skarp rowów,- usuwanie zakrzaczeń, zatorów
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Lutocin (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

do uzgodnienie
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Radom (mazowieckie)

PRACA FIZYCZNA NA WARSZTACIE - 14 - 17 PLN

Praca polega na odnowie lakierniczej i wymianie lub naprawie zużytych podczas eksploatacji części. W miarę nabycia doświadczenia oraz wiedzy możliwa praca w formie własnej działalności.
OBEN Sp. z o.o., Sp. k - 2016-02-24 - Zielona Góra (lubuskie)

KASJER - od 2 350 PLN

obsługa kasy fiskalnej
AUCHAN POLSKA SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 350 PLN

Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Średnia Wieś (podkarpackie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY/PLACOWY - od 1 850 PLN

Sprzątanie terenu zewnętrznego.
CENTER-MEBEL sp. z o.o. sp.K. - 2016-07-18 - Łomża (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych
Gospodarstwo Rolne we Włostowie Władysław Ankurowski - 2017-10-04 - Opatów (świętokrzyskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 500 - 4 000 PLN

sprzedaż maszyn i urządzeń rolniczych na terenie Dolnego Śląska
AGROWIEC Remigiusz Weżgowiec - 2017-02-28 - Starczówek (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 1 017,4 PLN

w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Lębork (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. ZEZWOLEŃ NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU W WYDZIALE OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - 3 000 - 3 500 PLN

zgodnie ze zgłoszeniemwww.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-11-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 16 PLN

Prace pomocnicze, wykopy pod kable.Praca w ramach umowy zlecenia na okres 2 miesięcy.Miejsce pracy: Łódź, ul. Rolna, Park im. S.Żeromskiego.
F.P.H.U. "COMPLEXUS" BAL, MAJCHER, POMPA Sp. Jawna - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY. - od 2 100 PLN

Nadzór nad dokumentami finansowymi.
KÓŁKO Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna A. Czopor Izdebki - 2018-08-07 - Izdebki (podkarpackie)

POZOSTALI SPRZEDAWCY SKLEPOWI (EKSPEDIENCI) / STANOWISKO: PRACOWNIK HALI- NAPOJE/CHEMIA - od 2 250 PLN

UZUPEŁNIANIE ASORTYMENTU SPRZEDAWANYCH TOWARÓWDODATKOWO OFEROWANE SĄ: DODATKOWA OPIEKA ZDROWOTNA DLA PRACOWNIKÓW I ICH RODZIN, DOFINANSOWANIA DO URLOPU, KARY PODARUNKOWE NA ŚWIĘTA, PACZKI DLA DZIECI, KARTY SPORTOWO-REKREACYJNE.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE (MILE WIDZIANE OSOBY DOJRZAŁE, MŁODE, PO SZKOLE). CHĘĆ DO PRACY,ODPOWIEDZIALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY ZESPOŁOWEJPRACA NA DWIE ZMIANY W GODZINACH: 06:00-14:00, 14:00-22:00WYNAGRODZENIE: 2.250,00 ZŁ BRUTTO (MOŻLIWOŚĆ UZYSKANIA PREMII KWARTALNEJ)
RELLA INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO BUDOWLANEJ - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) udział w przygotowywaniu i opracowywaniu projektów decyzji o:a) zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę;b) pozwoleniu na rozbiórkę wraz z zatwierdzeniem projektu rozbiórki;c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, drogi gminnej lub powiatowej;d) pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;e) niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości, w przypadku konieczności wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych z określeniem granic niezbędnej potrzeby oraz warunków korzystania z sąsiedniego budynku, lokalu lub nieruchomości;f) zmianie pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;g) przeniesieniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, za zgodę strony, na rzecz której decyzja została wydana, na rzecz innego podmiotu, jeżeli przyjmie on wszystkie warunki zawarte w tej decyzji;h) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, w przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nadzoru budowlanego, w drodze decyzji, istotnego odstąpienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;i) uchyleniu pozwolenia na budowę/zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w innych przypadkach wynikających z art. 145 Kodeksu postępowania administracyjnego, w wyniku wznowienia postępowania administracyjnego na żądanie strony lub z urzędu;j) na żądanie wnoszącego wniosek, odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego, poprzedzającej wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę;2) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących udzielania odstępstwa lub odmawiania udzielenia odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych;3) sprawdzanie kompletności i zgodności projektu budowlanego z wymaganiami Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych;4) przyjmowanie zgłoszeń:a) zamiaru rozbiórki budynków i budowli, także obiektów i urządzeń budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy obiektów wymagających pozwolenia na rozbiórkę;b) zamiaru budowy, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy budowy objętej obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;c) zamiaru wykonania robót budowlanych, wnoszenie sprzeciwu, w drodze decyzji, jeżeli zgłoszenie dotyczy wykonywania robót budowlanych objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;d) zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części, nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę;5) prowadzenie rejestru wniosków o:a) pozwolenie na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwolenie na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwolenie na realizację inwestycji drogowej;6) prowadzenie rejestru decyzji o:a) pozwoleniu na budowę (również w formie elektronicznej - RWD);b) pozwoleniu na rozbiórkę (również w formie elektronicznej - RWD);c) zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;7) prowadzenie rejestru zgłoszeń: zamiaru budowy i wykonania robót budowlanych oraz rozbiórki budynków i budowli oraz zmiany sposobu użytkowania;8) przekazywanie uwierzytelnionych kopii rejestrów wniosków o pozwolenie na budowę/o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz kopii rejestrów decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, z wyjątkiem rejestrów dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia;9) przekazywanie kopii ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym, kopii ostatecznych odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego wraz z tym projektem i kopii innych decyzji, postanowień i zgłoszeń organom nadzoru budowlanego;10) wizje terenowe przy wykonywaniu obowiązków określonych przepisami prawa budowlanego;11) rejestracja dziennika budowy, rozbiórki, montażu oraz zamiaru budowy instalacji zbiornikowych gazów płynnych z pojedynczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3;12) wydawanie zaświadczeń:a) o samodzielności lokalu mieszkalnego lub przeznaczonego na cele inne niż mieszkalne;b) potwierdzających powierzchnię użytkową i wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego potrzebne do uzyskania dodatku mieszkaniowego;13) udzielanie odpowiedzi na skargi oraz przesyłanie odwołań i zażaleń do organów II instancji wraz z ewentualnym odniesieniem się do ich treści;14) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie przepisów odrębnych;15) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w obszarze budownictwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-07-18 - Płock (mazowieckie)