PODINSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI Kołobrzeg oferta pracy Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Informacje nt. oferty znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Data publikacji: 2017-07-06
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Informacje nt. oferty znajdują się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista komunikacji społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
przy wykształceniu srednim wymagany co najmniej 3-letni staż pracy
Nazwa pracodawcy: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Plac Ratuszowy 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1- pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 17.07.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Komunikacji".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Plac Ratuszowy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: samorząd
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista komunikacji społecznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.07.2017
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 17.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzorowanie działania klubu,zarządzanie zespołem,kontakt z klientami,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Bilczyce (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów przemysłowych
"BEMEX" Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Zambrów (podlaskie)
doświadczenie zawodowe,miejsce pracy: teren woj. Wielkopolskiego
P.P.H.U RABAU Marcin Rasiak - 2017-05-29 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w restauracji w Pałacu Sieniawa
ARCHE S.A. Pałac Sieniawa - 2016-02-03 - Sieniawa (podkarpackie)
wg stanowiska, praca indywidualna z dzieckiem z niepełnosprawnością, z dojazdem do domu ucznia - 2/18 etatu
Zespół Placówek Oświatowych w Jurkowie - 2016-10-19 - Półrzeczki (małopolskie)
Prowadzenie ogółu spraw dotyczących procesu windykacji należności , w szczególności : bieżące monitorowanie i kontrolowanie zaległych płatności z tytułu najmu i dzierżawy oraz bezumownego użytkowania lokali mieszkalnych i użytkowych i innych należności; prowadzenie ewidencji wykonywanych czynności windykacyjnych w programie Czynsze ; podejmowanie wszelkich działań w kierunku niedopuszczenia do przedawnienia wierzytelności oraz powstania wysokich zadłużeń najemców, prowadzenie procedur dotyczących umorzenia zaległości czynszowych , rozkładania spłaty zaległości na raty lub odraczania terminów spłat zaległości , prowadzenie ogółu spraw dotyczących zawarcia ugody w sprawie spłaty zadłużenia i bieżący monitoring realizacji ugody , podejmowanie działań zmierzających do ustalenia faktycznej sytuacji finansowo-majątkowej dłużnika, bezpośredni kontakt z dłużnikami , prowadzenie negocjacji w zakresie spłaty zaległości , prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , wysyłanie przesądowych wezwań do zapłaty i uprzedzeń o zamiarze wypowiedzenia umowy najmu i dzierżawy , wypowiadanie umów najmu , kwalifikowanie i kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i komorniczego o zapłatę oraz eksmisję, sporządzanie wniosków egzekucyjnych w zakresie zapłaty i egzekwowanie należności na podstawie orzeczeń sądowych , w drodze postępowania egzekucyjnego , występowanie do komornika o zawieszenie bądź umorzenie egzekucji , prowadzenie spraw o eksmisję z lokali , miesięczne sporządzenie przypisu opłat sądowych i komorniczych z tytułu toczących się postępowań wobec dłużników , sporządzanie dyspozycji płatności opłat sądowych i komorniczych , sporządzanie wykazu umorzeń czynszowych , sporządzenie informacji o dokonanych umorzeniach , odroczeniach lub rozłożeniach na raty , prowadzenie teczek najemców zadłużonych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-01-24 - Chodzież (wielkopolskie)
Montaż wentylacji i klimatyzacji.
COMFORTCLIMA SERWIS JANUSZ KOWALSKI - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, ODBIÓR TOWARU, OBSŁUGA KKASY FISKALNEJ, WYKŁADANIE TOWARU
CENTRUM SEZONOWE PUSTYNIA BEATA BARSZCZ - 2016-09-29 - Pustynia (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, koordynowanie i nadzór nad pracą kasjerek
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-08-11 - Żary (lubuskie)
Poradnictwo i terapia dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą, ich rodzin i umieszczonych w nich dzieci. Uczestnictwo w okresowej ocenie sytuacji dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej. Przeprowadzanie badań psychologicznych kandydatów do pełnienia pieczy zastępczej i osób sprawujących tę funkcję. Sporządzanie opinii. Prowadzenie szkoleń dla rodzin zastępczych mających na celu podnoszenie ich kwalifikacji. Prowadzenie grupy wsparcia dla rodzin zastępczych. Podejmowanie współpracy z instytucjami, jak np. sądem, szkołami w zakresie opieki nad dzieckiem i rodziną. Prowadzenie dokumentacji podejmowanych działań.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu - 2017-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sprzedaż artykułów w drogerii. Obsługa kasy fiskalnej. Umiarkowany stopień niepełnosprawności . Praca na 1/2 etatu w godzinach oda godz. 9,00 do godz. 17,00.Początkowa umowa o pracę na okres próbny. Miejsce pracy Kartuzy ul. Rynek 5 G . Kontakt tel. 506-146-157 lub na e- mail frankluzino (at) wp.pl
FIRMA FRANK Franciszek Landowski - 2015-12-30 - Kartuzy (pomorskie)
opieka medyczna nad pensjonariuszami
"WI-KA" Sp. Z.O.O. - 2016-07-18 - Kamień Mały (warmińsko-mazurskie)
operatotr koparki i ładowarki
EDMAR Usługi Hydrauliczne i Wykończeniowe Marcin Bączyk - 2017-08-17 - Dobroń (łódzkie)
Przyłączenie silników do 10 kW z czujnikami.
RTC Robert Capała - 2016-05-23 - Dęblin (lubelskie)
sprzedaż towarów, zamawianie towarów od dostawców z Wietnamu, prowadzenie negocjacji z kontrahentami pochodzenia wietnamskiego
PSR POLSKA Sp. z o. o. - 2018-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,Obsługa systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. sporządzanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej,Wystawianie dowodów PK Polecenie księgowania,Prowadzenie ewidencji bilansowej gruntów stanowiących własność Miasta Kalisza lub Miasta Kalisza miasta na prawach powiatu,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,Prowadzenie ewidencji pozabilansowej gruntów w trwałym zarządzie,Prowadzenie wszelkiej korespondencji w zakresie gruntów będących na stanie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji, Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzenie do systemu finansowoksięgowego dokumentów zakupu tj. faktur VAT i rachunków oraz pozostałych dokumentów kosztowych (m.in. rozliczenie delegacji służbowych, noty księgowe, oświadczenie o używaniu samochodów prywatnych do celów służbowych)Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzanie do systemu finansowo księgowego dokumentów z wyciągów bankowych z rachunku podstawowego - wyciąg z ostatniego dnia miesiąca wprowadzony do systemu najpóźniej do drugiego dnia roboczego miesiąca następnego,Bieżąca analiza sald kont rozrachunkowych konta 201 i 234, bieżące uzgadnianie sald z dostawcami, bieżące uzgadnianie sald na koniec roku obrotowego, inwentaryzacja rozrachunków w drodze weryfikacji sald oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie,Uzgadnianie wydatków z kosztami za każdy miesiąc w terminie do dnia 8-ego następnego miesiąca,Uzgadnianie konta 810 z kontem 130 w zakresie wydatków inwestycyjnych,Stosownie wyróżników w zakresie realizowanych inwestycji i powstających w ich wyniku środków trwałych zgodnie z opisem zawartym na fakturach oraz uzgadnianie zapisów na danym wyróżniku z pracownikamiwystawiającymi dowodów OT z Wydziału Inwestycji,Wprowadzenie do systemu finansowo- księgowego planu finansowego oraz jego zmian na podstawie zarządzeń Prezydenta Miasta Kalisza oraz uchwał Rady Miejskiej,Bieżąca analiza i kontrola wydatków budżetowych w celu nie dopuszczenia do przekroczenia wielkości planowanych,Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i sporządzanie analiz w zakresie nierozliczonych nakładów inwestycyjnych,Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących wydatków i dochodów budżetowych,Współudział przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej, analiz i planów finansowych, sporządzanie sprawozdań (RB-28S, Rb-28NWS, Rb-23)Sporządzanie aktualizacji i tekstów jednolitych przepisów wewnętrznych z zakresu gospodarki finansowej.Potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem,Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,Znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach w Wydziale Finansowo-Księgowym i pełnienie zastępstwa podczas ich nieobecności, w tym zastępstwo pracownika sporządzającego wnioski w sprawie zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-14 - Kalisz (wielkopolskie)
WEDŁUG WNIOSKU
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wysoka (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2017-10-03 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Szlifowanie i obcinanie elementów z aluminium. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00
"WAKO"S.C.ODLEWNIA METALI,WACHNIK ST.,WACHNIK A.,KOZIŃSKI A.,KOZIŃSKA E. - 2017-08-22 - Pruszków (mazowieckie)
Sprzedaż detaliczna artykułów spożywczo - przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowegozgłoszenia kandydatów najpóźniej do dnia 14.08.2015 r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie wydruków. Umiejętność obsługi i konserwacji drukarek cyfrowych wielkoformatowych.
"PROGRAF SG" Grzędzielski, Stróżyński Spółka Jawna - 2016-09-08 - Milanówek (mazowieckie)
Prace ślusarsko-spawalnicze, cięcie i gięcie
STALMAX- S.C. Wojciech Giec & Dariusz Giec - 2016-07-05 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Tworzenie raportów analitycznych (finansowo-technicznych), opracowywanie strategii oraz ofert komercyjnych, tworzenie planów audytów działalności, zarządzanie audytem, wystawianie opinii w językach rojyjskim, angielskim i ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-12-08 - Kraków (małopolskie)
Umiejętność ukladania glazury
PPHU "ARBUD" Pichla Wiesław - 2017-11-23 - Legnica (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów spożywczych
Ślązak s.c. Zając G., Milewski B., Świętek I - 2017-07-27 - Bytom (śląskie)
wypiek pieczywa
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Fakturzystka - wystawianie faktur i odbieranie należności od klientów.
Firma "Pawlus & Pawlus" s.c. - 2018-08-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowywanie niezbędnych dokumentów do wszczęcia postępowania przetargowego;2) prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. "Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku";3) przygotowywanie umów i aneksów dla zamówień zlecanych poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych;4) sporządzanie sprawozdań, bilansów i informacji z zakresu prowadzonych inwestycji oraz sprawozdań zbiorczych;5) analiza kosztów inwestycyjnych i współudział w weryfikowaniu wszystkich kosztorysów stanowiących podstawę do przeprowadzenia przetargów, wyboru ofert, zlecenia robót dodatkowych oraz rozliczeń powykonawczych;6) przyjęcie dokumentacji wraz ze sprawdzeniem pod względem kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;7) analizowanie niezbędnych dokumentów techniczno-rozliczeniowych i po sprawdzeniu ich zgodności z warunkami podpisanych umów i zatwierdzeniu przez upoważnione osoby przekazywanie ich do Oddziału Finansowo-Księgowego;8) przygotowywanie danych wyjściowych do projektowania oraz kosztorysowania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami;9) prowadzenie ustaleń z wykonawcami, projektantami i innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, dotyczących przydzielonych do realizacji zadań;10) prowadzanie spraw dotyczących przekazywanych do dalszej realizacji inwestycji miejskich Referatowi Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego;11) uczestnictwo w komisjach przetargowych;12) przygotowywanie wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie, kredytowanie inwestycji miejskich wraz z rozliczaniem uzyskanych dofinansowań;13) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;14) koordynacja i nadzór wykonywanych dokumentacji projektowych opracowywanych dla inwestycji miejskich;15) współudział w rozliczaniu zadań, na które uzyskano fundusze ze źródeł zewnętrznych dla uzyskania ulg i zwolnień;16) współudział w analizowaniu i opiniowaniu projektów, aneksów i załączników do podpisywanych umów pod względem zasadności i zobowiązania gminy;17) współudział przy opracowywaniu harmonogramów umownych i realizacyjnych nadzorowanych inwestycji;18) współdziałanie i współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a także z zarządcami istniejących dróg oraz sieci i urządzeń infrastruktury miejskiej;19) wspieranie i pomoc inwestorom zewnętrznym w prowadzeniu procesu inwestycyjnego;20) współpraca w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym z radcą prawnym;21) przekazywanie Wykonawcy (Wykonawcom) terenu placu budowy;22) współudział w odbiorach końcowych zadań inwestycyjnych;23) przygotowywanie i zlecanie niezbędnych opinii i ekspertyz do rzeczoznawców (ekspertów).
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-06 - Płock (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie dań, dbanie o czystość na stanowisku pracy; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe kucharz, kucharka, minimum 1 rok doświadczenia lub do przyuczenia
P.P.H.U. AD-BUD" - Adam Pyka - 2017-09-05 - Lisów (śląskie)