PODINSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I FUNDUSZY EUROPEJSKICH Września oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: nformacje dotyczące zakresu czynności znajdują się na stronie internetowej www.bip.wrzesnia.powiat.pl w zakładce komunikaty i ogłoszenia.
Data publikacji: 2017-08-11
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chopina 9, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nformacje dotyczące zakresu czynności znajdują się na stronie internetowej www.bip.wrzesnia.powiat.pl w zakładce komunikaty i ogłoszenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: ukończone studia wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku ( tj. wykształcenie budowlane, o specjalności architektoniczneji konstrukcyjno-budowlanej) lub wykształcenie średnie odpowiedniej specjalności umożliwiając. żnajomość procesu inwestycyjnego oraz przepisów prawa niezbędnych przy wykonywaniu powierzonego zakresu czynności w zakresie Prawa budowlanego i administracyjnego,1) mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, obowiązkowość, dyspozycyjność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Chopina 9, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty, określenie terminu i miejsca składania dokumentów oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.bip.wrzesnia.powiat.pl w zakładce komunikaty i ogłoszenia.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08.00-13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 11.08.2017
Oferta pracy ważna do: 18.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Spawanie konstrukcji stalowych, prace ślusarskie i montażowe.
Bakron - Białoszycki Stanisław - 2017-02-22 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
ochrona fizyczna banku
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dostarczanie pizzy do klienta na terenie Radymna i okolic. Praca w godz. 14:00-22:00WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. "B", znajomość topografii Radymna i okolicKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 600 327 971
Firma Handlowa Wielobranżowa Hurt Detal "ASTRA" Bożena Fleszar Krok - 2016-12-29 - Radymno (podkarpackie)
Pomocnik stolarza
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Wakus" s.c. Roman Kusy Jerzy Wachniew - 2015-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych.2. Zabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyrobów gotowych.3. Obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna).4. Posługiwanie się narzędziami, maszynami i urządzeniami przy przygotowywaniu potraw i napojów oraz bieżąca konserwacja tych urządzeń.5. Wykańczanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wyrobów kulinarnych.6. Sporządzanie potraw kuchni regionalnych, kuchni polskiej i innych narodów oraz podstawowych potraw dla różnych diet.7. Utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego), a także porządkowanie pomieszczeń produkcyjnych po zakończeniu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Babi Dół (pomorskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) rozpatrywanie, zatwierdzanie czasowych i przygotowywanie do zatwierdzenia stałych projektów organizacji ruchu zapewniających bezpieczeństwo i płynność ruchu drogowego;2) przekazywanie zatwierdzonych czasowych i stałych organizacji ruchu do wdrożenia wnioskodawcom;3) kontrola w terenie zgodności wdrożenia stałych organizacji ruchu z zatwierdzonymi projektami;4) kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;5) ewidencja czasowych oraz stałych projektów organizacji ruchu;6) opiniowanie geometrii dróg w projektach budowlanych dotyczących dróg publicznych oraz rozwiązań dotyczących inżynierii ruchu w koncepcjach oraz opracowaniach z zakresu drogownictwa lub komunikacji;7) przygotowywanie uwag i zaleceń dla właściwych komórek organizacyjnych Urzędu lub jednostek organizacyjnych Miasta dotyczących usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości w istniejącej organizacji ruchu oraz zagrożeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych;8) współpraca z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, w zakresie: rozpatrywania czasowych, stałych organizacji ruchu, bezpieczeństwa ruchu drogowego, wprowadzania priorytetów dla zbiorowego transportu publicznego, realizowania zintegrowanego systemu zarządzania ruchem;9) przygotowywanie projektów zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny;10) analiza uregulowań prawnych dotyczących zarządzania ruchem oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie;11) przygotowywanie planu rzeczowo-finansowego dochodów i wydatków budżetowych Zespołu;12) opracowywanie projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, postulaty, petycje i interpelacje dotyczące organizacji ruchu drogowego;13) organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia (w tym do Wydziału Zamówień Publicznych) do postępowań przetargowych związanych merytorycznie z zadaniami Zespołu.
Urząd Miasta Płocka - 2018-03-22 - Płock (mazowieckie)
praca w kuchni
Firma Handlowa K.E.J. Katarzyna Kulik - 2016-05-09 - Łeba (pomorskie)
podstawowe prace biurowe; zatrudnienie w wymiarze 1/2 etatu
SHARDA EUROPE Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Pabianice (łódzkie)
Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych, Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców -zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2016-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ścinka drzew,wyrabianie sortymentów
WIELOBRANŻOWE USŁUGI LEŚNE RYSZARD SZELIGA - 2015-11-30 - Stary Chwalim (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; uprawnienia na wózki widłowe; praca fizyczna, zmianowa przy polerowaniu wyrobów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie: do uzgodnienia z pracodawcą
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa myjni ręcznej
"IRHAN" Ireneusz Hyrycz - 2017-01-04 - Malbork (pomorskie)
wykonywanie napraw na elementach karoserii
Clavey Personal Power Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie średnie lub wyższe, pożądane wyższe ze specjalnością archiwistyka lub zarządzanie dokumentacją współczesną; znajomość konkretnych przepisów określonych w ogłoszeniu o naborze; umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-10-13 - Knurów (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: administracja, ekonomia lub prawo b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; Kodeksu cywilnego ( księga pierwsza, księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie); ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 90 %b)praca w terenie 10 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 01.11.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu sierpniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali mieszkalnych.2.Prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem zapewnienia lokali zamiennych.3.Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na lokale mieszkalne.4.Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Racibórz i zarządzeń Prezydenta Miasta Racibórz dotyczących zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Racibórz, wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.5.Prowadzenie obsługi administracyjno-technicznej posiedzeń Społecznej Komisji Mieszkaniowej.6.Przyjmowanie od zarządców nieruchomości danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego celem przygotowania zestawienia wyżej wymienionych danych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-09-07 - Racibórz (śląskie)
Praca na otwartej przestrzeni przy utrzymaniu dróg
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIĘDZYRZECZU - 2018-07-26 - Skoki (lubuskie)
wywóz nieczystości płynnych
Firma "GRZEŚ" Wywóz Nieczystości Płynnych - 2017-11-15 - Moszczanka (lubelskie)
Nadzór nad przestrzeganiem norm technologicznych, opracowywanie nowych wyrobów i ocena ich opłacalności, wdrażanie nowych wyrobów do produkcji, kontrola stosowania receptur i parametrów technologicznych w trakcie realizacji procesu produkcji. Wymagane: wykształcenie średnie lub wyższe w kierunku branży spożywczej (mile widziane o specjalności cukierniczo-piekarniczej), umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku technologa lub pokrewnym. Praca - Sulęcin, Gorzów Wlkp., Tarnów Bycki. Tel.: 501 867 006 Justyna Kostka. Adres e-mail: justyna.kostka (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Sulęcin (lubuskie)
Kierowca ciągnika siodłowego
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Cieszyny (kujawsko-pomorskie)
KONKURS, dokumenty należy składać do 17.08.2018r. w Urzędzie Miejskim w Pyskowicach w Biurze Obsługi Interesantów pok. 107; więcej inf. na stronie: www.bip.pyskowice.pl / nabór na stanowisko urzędnicze / dokumenty do pobraniaWykształcenie: wyższe; zakres obowiązków: prowadzenie spraw z zakresu ewidencji syntetycznej wartości majątku gminy obejmującej: środki trwałe, wartości materialne i prawne, finansowy majątek trały, umorzenie środków trwałych, sporządzanie sprawozdań; jedna zmiana; miejsce pracy: siedziba UM Pyskowice
GMINA PYSKOWICE - 2018-08-03 - Pyskowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
- przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Mirzec-Majorat (świętokrzyskie)
Zabiezpieczanie ładunku, wypisywanie dokumentów przewozowych, obsługa GPS, znajomość procedury odpraw celnych.
J.M. - USŁUGI TRANSPORTOWE Jan Miękina - 2018-03-21 - Rożnowa (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Rawica (mazowieckie)
roboty budowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Zakopane (małopolskie)
wg. stanowiska
MEDIA24 Iwona Cząstka - 2016-01-05 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Chodzież (wielkopolskie)
-
Zakład Instalacji Wod.-Kan., C.O., GAZ Andrzej Ścibut - 2017-01-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie psychologiczne uczestników ŚDS, dokonywanie diagnoz dotyczących stanu psychicznego i emocjonalnego podopiecznych oraz współpraca z zespołem terapeutycznym.
Środowiskowy Dom Samopomocy we Wronkach - 2018-08-08 - Wronki (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie dań kuchni ukraińskiej (wschodniej) wg tradycyjnych przepisów, zapewnienie wysokiej jakości przygotowywanych potraw zgodnie ze standardami, komponowanie karty menu.
PARK WODNY SOPOT SP. Z O.O. - 2017-02-24 - Sopot (pomorskie)