PODINSPEKTOR W WYDZIAŁE INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH

Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIAŁE INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
Data publikacji: 2018-05-04
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIAŁE INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: budownictwo
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
roczne doświadczenie w administracji publicznej, Szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje w ogłoszeniu o naborze na stronie: www.bip.tarnogorski.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Karłuszowiec
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy budownictwa
Data dodania oferty pracy: 04.05.2018
Oferta pracy ważna do: 25.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z zakresem obowiazków
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Białobrzegi (mazowieckie)
Obsługa klienta, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Śmielin (kujawsko-pomorskie)
Administrowanie systemami operacyjnymi (domeną opartą o Active Directory, bazami danych) i programami dziedzinowymi (nadawanie uprawnień, archiwizacja), administrowanie stroną internetową Gminy i Miasta Nowogrodziec i Biuletynem Informacji Publicznej, realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnianiem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów, zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w urzędzie gminy, wykonywanie zadań uwzględnionych w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024) oraz znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2012 poz. 526),dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów, oraz usuwanie usterek sprzętu komputerowego lub zlecanie napraw podmiotom zewnętrznym, rozwiązywanie problemów powstałych podczas pracy użytkowników, profilaktyka antywirusowa.Obsługa informatyczna Zakładu Obsługi Szkół, wykonywanie zadań z zakresu promocji gminy Nowogrodziec, digitalizowanie zasobów dokumentowych,pełnienie zastępstwa za osobę na stanowisku ds. promocji.
Urząd Miejski w Nowogrodźcu - 2016-07-05 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Ochrona spokoju i porządku publicznego, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego, ratowanie zdrowia i życia obywateli, udział w usuwaniu skutków awarii klęsk żywiołowych, zabezpieczanie miejsc przestępstw, katastrof i inne zadania określone w ustawie o strażnikach gminnych. Wykształcenie średnie lub wyższe ogólne lub inne, mile widziany staż pracy w straży gminnej lub miejskiej, znajomość dowolnego języka obcego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem, dobry stan zdrowia, wysoka sprawność fizyczna, prawo jazdy min. kat. B, znajomość obsługi komputera , gotowość odbycia przeszkolenia, dyspozycyjność, niekaralność.
Straż Miejska w Rumi - 2016-01-08 - Rumia (pomorskie)
Spawanie konstrukcji metalowych metodą MIG - MAG, montaż spawanych konstrukcji.
GEWE AUTO-EXPRES GRZEGORZ PIĄTEK - 2018-03-02 - Jastków (lubelskie)
według planu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn, monitorowanie pracy maszyny, obsługa i załadunek taśm transportowych
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Ciechanów (mazowieckie)
Montaż instalacji elektrycznych. Montaż opraw oświetleniowych. Układanie przewodów. Montaż rozdzielni. Montaż tras kablowych. Praca w delegacji na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej
AD REM sp. z o.o. - 2015-09-24 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
sprzątaczka3/4 etatuczas pracy06.00-12.00
Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów "MUSI" - 2017-02-08 - Mielec (podkarpackie)
Monitorowanie stanu realizacji uchwalonej przez Radę Miasta strategii rozwoju Gminy oraz strategicznych programów rozwoju gospodarczego Gminy, a także dokonywanie w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta - ewaluacji wpływu zrealizowanych zadań na osiągnięcie ustalonych w nich celów i opracowywanie projektów ich aktualizacji, wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, zadań Gminy związanych z współudziałem w opracowywaniu programów rozwojowych o zasięgu gminnym, ponadgminnym, regionalnym lub krajowym, określonych w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,opracowywanie projektów aktów prawnych organów Gminy w sprawie operacyjnych programów rozwoju gospodarczego Gminy, zawierających propozycje priorytetów inwestycji komunalnych i rozwiązań organizacyjno-prawnych służących temu rozwojowi, współdziałanie z Biurem Informacji i Promocji Miasta w zakresie opracowywania dokumentów strategicznych i programowych o zasięgu gminnym i ponadgminnym, określających działania organów Gminy w zakresie: a) rozwoju aktywności gospodarczej, innowacji i przedsiębiorczości, w szczególności w zakresie współpracy sektora prywatnego, sfery naukowo-badawczej oraz sektora publicznego; b) informacji o możliwościach inwestowania lub podjęcia działalności gospodarczej na terenie Gminy,opracowywanie wieloletnich prognoz, analiz oraz projektów programów niezbędnych w procesie aplikowania o środki pomocowe,prowadzenie postępowań w sprawie pozyskania przez Gminę dotacji oraz innych środków pomocowych na dofinansowanie projektów służących realizacji zadań publicznych Gminy, w tym:a) przygotowywanie stosownych projektów aktów prawnych organów Gminy, b) sporządzanie stosownych wniosków o dofinansowanie, kierowanych do instytucji udzielających pomocy, w oparciu o dokumentację przedłożoną przez komórki organizacyjne merytorycznie odpowiedzialne za realizację zadań, które mają zostać objęte dofinansowaniem, c) przygotowanie, gromadzenie i przedkładanie instytucjom udzielającym pomocy dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów o dofinansowanie projektów, d) zbieranie danych o planowanych i realizowanych projektach; e) sporządzanie oceny oraz propozycji selekcji, ustalenia wagi i kolejności realizacji planowanych projektów; f) prognozowanie i monitorowanie zaangażowania środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w budżecie Gminy,wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, czynności w zakresie zarządzania realizowanymi przez Gminę projektami, dofinansowanymi w ramach środków pomocowych pozyskanych w ramach postępowań, o których mowa w pkt. 6,opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego objętego zadaniami Wydziału Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych, przeznaczonych do zamieszczenia na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Biuletynu Informacji Publicznej lub portalu internetowym Gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami,wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność i poleceniami Prezydenta Miasta, a w szczególności pozyskiwanie środków finansowych i pomocy materialnej dla działań w zakresie usuwania zniszczeń i innych skutków utrudniających rozwój miasta.
Urząd Miasta - 2016-06-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta, rozpatrywanie wniosków, przygotowywanie decyzji administracyjnych, wypłata świadczeń.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czarnkowie - 2018-04-10 - Czarnków (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków, udostępnianie danych, prowadzenie korespondencji, rejestru cen i wartości nieruchomości, wydawanie zaświadczeń, inne. Pełna treść ogłoszenia o naborze: http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-08-17 - Łęczna (lubelskie)
Obsługa kelnerska klientów lokalu, przyjmowanie zapłaty, przygotowywanie lokalu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Stalowa Wola (podkarpackie)
1.Przyjmowanie i analiza wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.2. Prowadzenie postępowań w sprawach o przyznanie funduszu alimentacyjnego.3.Opracowywanie decyzji administracyjnych.4.Prowadzenie dokumentacji prowadzonych spraw. 5.Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych. 6.Przeprowadzanie wywiadów z dłużnikami alimentacyjnymi.7.Współpraca z komornikami sądowymi.8.Ustalanie należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaconych świadczeń.9.Rozliczanie należności z tytułu świadczeń z funduszu alimentacyjnego wyegzekwowanych od dłużników. 10.Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych.11.Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.12.Obsługa systemu informatycznego FA13. Terminowe sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dywitach - 2018-01-04 - Tuławki (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
FUNDACJA ALPHA INSTiTUTE - 2016-09-16 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów spożywczych, obsługa klienta. Wykładanie towaru, metkowanie.
ARTYKUŁY SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWE URSZULA GĘBKA - 2018-03-23 - Uniszowice (lubelskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Czerwonak (wielkopolskie)
- Transport towarów na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na min. 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku kierowcy samochodu o ładowności min. 5T z przyczepą. Wymagana niekaralność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-55-36 ) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Magazynowa 21, 40-421 Katowice) lub e-mail: delta (at) delta.net.pl
DELTA ZBIGNIEW RÓŻYCKI - 2018-07-26 - Katowice (śląskie)
Konstruktor stolarki aluminiowej
TRIPOLIS Sp z o.o. - 2016-05-25 - Olszyny (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sprzatanie mobilne domów, mieszkań, pomieszczeń biurowych
Clean-Service Agnieszka Bzdoń - 2017-03-09 - Chorzów (śląskie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Choceń (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, towarowanie sklepu, prace porzadkowe
kontakt przez OHP - 2016-05-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pakowanie art. świątecznych; praca w Pabianicach; trzy zmiany;
TOOLIP HR Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Pabianice (łódzkie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie kontaktów ze stałymi. Wypełnianie planów sprzedażowych. Rozwijanie sieci sprzedaży i budowanie relacji z siecią Partnerów zewnętrznych. Doszkalanie się w zakresie oferowanych produktów. Prowadzenie korespondencji handlowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Lublin (lubelskie)
wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, gleboznawcza klasyfikacja gruntów i aktualizacja użytków gruntowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, udzielanie informacji i obsługa interesantów, wydawanie wyrysów i wypisów oraz innych danych z widencji gruntów
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-05-10 - Opole Lubelskie (lubelskie)
praca przy linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów w zakresie modelowania włosów, strzyzenie, farbowanie, trwała ondulacja, upięcie włosów
VENUS Salon Fryzjerski Ewelina Suligowska - 2017-04-25 - Orońsko (mazowieckie)