PODINSPEKTOR DS. FINANSOWANIA POZABUDŻETOWEGO Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. FINANSOWANIA POZABUDŻETOWEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie stanu realizacji uchwalonej przez Radę Miasta strategii rozwoju Gminy oraz strategicznych programów rozwoju gospodarczego Gminy, a także dokonywanie w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta - ewaluacji wpływu zrealizowanych zadań na osiągnięcie ustalonych w nich celów i opracowywanie projektów ich aktualizacji, wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, zadań Gminy związanych z współudziałem w opracowywaniu programów rozwojowych o zasięgu gminnym, ponadgminnym, regionalnym lub krajowym, określonych w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,opracowywanie projektów aktów prawnych organów Gminy w sprawie operacyjnych programów rozwoju gospodarczego Gminy, zawierających propozycje priorytetów inwestycji komunalnych i rozwiązań organizacyjno-prawnych służących temu rozwojowi, współdziałanie z Biurem Informacji i Promocji Miasta w zakresie opracowywania dokumentów strategicznych i programowych o zasięgu gminnym i ponadgminnym, określających działania organów Gminy w zakresie: a) rozwoju aktywności gospodarczej, innowacji i przedsiębiorczości, w szczególności w zakresie współpracy sektora prywatnego, sfery naukowo-badawczej oraz sektora publicznego; b) informacji o możliwościach inwestowania lub podjęcia działalności gospodarczej na terenie Gminy,opracowywanie wieloletnich prognoz, analiz oraz projektów programów niezbędnych w procesie aplikowania o środki pomocowe,prowadzenie postępowań w sprawie pozyskania przez Gminę dotacji oraz innych środków pomocowych na dofinansowanie projektów służących realizacji zadań publicznych Gminy, w tym:a) przygotowywanie stosownych projektów aktów prawnych organów Gminy, b) sporządzanie stosownych wniosków o dofinansowanie, kierowanych do instytucji udzielających pomocy, w oparciu o dokumentację przedłożoną przez komórki organizacyjne merytorycznie odpowiedzialne za realizację zadań, które mają zostać objęte dofinansowaniem, c) przygotowanie, gromadzenie i przedkładanie instytucjom udzielającym pomocy dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów o dofinansowanie projektów, d) zbieranie danych o planowanych i realizowanych projektach; e) sporządzanie oceny oraz propozycji selekcji, ustalenia wagi i kolejności realizacji planowanych projektów; f) prognozowanie i monitorowanie zaangażowania środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w budżecie Gminy,wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, czynności w zakresie zarządzania realizowanymi przez Gminę projektami, dofinansowanymi w ramach środków pomocowych pozyskanych w ramach postępowań, o których mowa w pkt. 6,opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego objętego zadaniami Wydziału Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych, przeznaczonych do zamieszczenia na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Biuletynu Informacji Publicznej lub portalu internetowym Gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami,wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność i poleceniami Prezydenta Miasta, a w szczególności pozyskiwanie środków finansowych i pomocy materialnej dla działań w zakresie usuwania zniszczeń i innych skutków utrudniających rozwój miasta.
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie stanu realizacji uchwalonej przez Radę Miasta strategii rozwoju Gminy oraz strategicznych programów rozwoju gospodarczego Gminy, a także dokonywanie w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta - ewaluacji wpływu zrealizowanych zadań na osiągnięcie ustalonych w nich celów i opracowywanie projektów ich aktualizacji, wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, zadań Gminy związanych z współudziałem w opracowywaniu programów rozwojowych o zasięgu gminnym, ponadgminnym, regionalnym lub krajowym, określonych w przepisach o zasadach prowadzenia polityki rozwoju,opracowywanie projektów aktów prawnych organów Gminy w sprawie operacyjnych programów rozwoju gospodarczego Gminy, zawierających propozycje priorytetów inwestycji komunalnych i rozwiązań organizacyjno-prawnych służących temu rozwojowi, współdziałanie z Biurem Informacji i Promocji Miasta w zakresie opracowywania dokumentów strategicznych i programowych o zasięgu gminnym i ponadgminnym, określających działania organów Gminy w zakresie: a) rozwoju aktywności gospodarczej, innowacji i przedsiębiorczości, w szczególności w zakresie współpracy sektora prywatnego, sfery naukowo-badawczej oraz sektora publicznego; b) informacji o możliwościach inwestowania lub podjęcia działalności gospodarczej na terenie Gminy,opracowywanie wieloletnich prognoz, analiz oraz projektów programów niezbędnych w procesie aplikowania o środki pomocowe,prowadzenie postępowań w sprawie pozyskania przez Gminę dotacji oraz innych środków pomocowych na dofinansowanie projektów służących realizacji zadań publicznych Gminy, w tym:a) przygotowywanie stosownych projektów aktów prawnych organów Gminy, b) sporządzanie stosownych wniosków o dofinansowanie, kierowanych do instytucji udzielających pomocy, w oparciu o dokumentację przedłożoną przez komórki organizacyjne merytorycznie odpowiedzialne za realizację zadań, które mają zostać objęte dofinansowaniem, c) przygotowanie, gromadzenie i przedkładanie instytucjom udzielającym pomocy dokumentacji niezbędnej do zawarcia umów o dofinansowanie projektów, d) zbieranie danych o planowanych i realizowanych projektach; e) sporządzanie oceny oraz propozycji selekcji, ustalenia wagi i kolejności realizacji planowanych projektów; f) prognozowanie i monitorowanie zaangażowania środków finansowych przeznaczonych na realizację projektów w budżecie Gminy,wykonywanie, w zakresie ustalonym przez Prezydenta Miasta, czynności w zakresie zarządzania realizowanymi przez Gminę projektami, dofinansowanymi w ramach środków pomocowych pozyskanych w ramach postępowań, o których mowa w pkt. 6,opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego objętego zadaniami Wydziału Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych, przeznaczonych do zamieszczenia na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Biuletynu Informacji Publicznej lub portalu internetowym Gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami,wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność i poleceniami Prezydenta Miasta, a w szczególności pozyskiwanie środków finansowych i pomocy materialnej dla działań w zakresie usuwania zniszczeń i innych skutków utrudniających rozwój miasta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. FINANSOWANIA POZABUDŻETOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: ekonomia, zarządzanie i marketing; europeistyka; prawo; administracja, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, posiadanie obywatelstwa polskiego, znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w mowie i piśmie,doświadczenie w zakresie przygotowywania wniosków o dotacje ze źródeł pozabudżetowych, ukończenie kierunkowych podyplomowych studiów obejmujących swym zakresem problematykę europejską, w tym funduszy strukturalnych UE, umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Office (Word, Excel). Znajomość przepisów regulujących: funkcjonowanie, a w szczególności gospodarkę finansową jednostek samorządu terytorialnego, procedury pozyskiwania zewnętrznych środków pomocowych, zasady zawierania i realizacji porozumień publicznoprawnych, zasady pozyskiwania dotacji, kredytów i pożyczek.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,list motywacyjny,kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), b) staż pracy (np. świadectw pracy), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.), d) niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny), oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych. Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na: przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach mojej pracy i nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przeze mnie nieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko podinspektora ds. finansowania pozabudżetowego w Wydziale Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1202 z późn.zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 12.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami w Polski oraz Wietnamu. Nawiązywanie współpracy z firma rekrutacyjnymi z Polski oraz Wietnamu. Delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Miejsce wykonywania pracy: główne: woj. śląskie, woj. ościenne, delegacje zagraniczne do Wietnamu.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00 + sobota, niedziela. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana dyspozycyjność, asertywność, zdolność do pracy w warunkach stresowych, komunikatywność. Wymagana znajomość wietnamskiego rynku pracy i znajomość potrzeb branży.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Radom (mazowieckie)
Dobra znajomość programów graficznych ADOBE;InDesign,ILLUSTRATOR,Photoshop.Umiejetność przygotowania materiałów do druku.
JOT-ES PREPRESS - Jolanta Smorąg - 2016-06-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Kierownik sali sprzedaży
ADLER INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-01 - Lesko (podkarpackie)
kontrola sprawności i naprawa sprzętu szkolnego,konserwacja ,naprawa zamków ,konserwacja CO,koszenie trawników
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Będzin (śląskie)
kierowca
Marcin Mosiek RAGAZZI - 2016-05-09 - Krzywiń (wielkopolskie)
- Współpraca oraz budowanie relacji z klientami poprzez bezpośrednie spotkania w kraju i zagranicą - Tworzenie działań korygujących realizowane procesy produkcji - Utrzymywanie wymagań dotyczących jakości produktu, podejmowanie decyzji oprzyjęciu lub odrzuceniu danych detali - Sporządzanie zgodnie z otrzymanymi wytycznymi raportów dotyczących działańdoskonalących procesy - Współpraca z pracownikami innych działów
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Żory (śląskie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie spraw związanych z egzekucją administracyjną należności pieniężnych w zakresie podatkówi opłat ustalanych i pobieranych przez miasto zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególnościz ustawą z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w szczególności: prowadzenie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych, dla których właściwym organemegzekucyjnym jest Prezydent Miasta Jaworzna, przyjmowanie tytułów wykonawczych, badanie ich prawidłowości i dopuszczalności egzekucjiadministracyjnej, stosowanie środków egzekucyjnych prowadzących do realizacji obowiązków objętych tytułami wykonawczymi, dokonywanie czynności egzekucyjnych niezbędnych do realizacji tytułów wykonawczych, wydawanie postanowień w toku prowadzonego postępowania egzekucyjnego, występowanie do organów administracji publicznej i innych podmiotów w sprawach niezbędnychdo prowadzenia egzekucji, dokonywanie zabezpieczeń należności pieniężnych, z tytułu podatków i opłat lokalnych, poprzez obciążenienieruchomości zobowiązanego hipoteką przymusową, przydział i odbiór tytułów wykonawczych od poborców, kontrola pracy poborców w terenie.
Urząd Miejski - 2016-01-15 - Jaworzno (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
"GRUPA24 PIOTROWSCY" SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Sprzedaż odzieży w sklepie sieci "Tifo",obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej,dbanie o ład i porządek na sklepie
TIFOTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa klientów i sprzedaż artykułów dostępnych w ofercie, przygotowywanie i podawanie deserów lodowych zgodnie z recepturami, wykonywanie prac związanych z przygotowaniem oraz uruchomieniem punktu, utrzymywanie czystości w miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Zielona Góra (lubuskie)
OSOBA SPRZĄTAJĄCA W ZAKŁADZIE PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "ZĄBEK" ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO ROBERT ZĄBEK - 2017-04-18 - Dębica (podkarpackie)
Kucharz do wypieku pizzy.
EMKA s.c. Magdalena Liss, Kinga Kowal - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Magazynierprzyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Wierzbna (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie, min. 5 lat doświadczenia, dobra orientacja w terenie, punktualność, karta kierowcy. Charakterystyka pracy: prowadzenie/kierowanie pojazdem powyżej 3,5 tony typu lora, przewożenie samochodów z Polski do innych krajów Unii Europejskiej. Praca wg czasu pracy kierowcy. Kontakt z pracodawcą osobisty.
LATOŚKIEWICZ ADAM SAVAAUTO - 2017-09-26 - Rybnik (śląskie)
obsługa maszyn barwiących, przygotowywanie recept, inne prace zlecone
CAREN Daria Oset - 2016-08-25 - Pabianice (łódzkie)
Praca kierowcy pojazdu sanitarnego; zabezpieczenie bieżącej działalności jednostki; codzienna obsługa techniczna pojazdu; prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej i ewidencyjnej
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-05-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Utrzymanie czystości i porządku na terenie szkoły, koszenie traw, pielęgnacja drzewek i krzewów rosnących na terenie szkoły
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Szprotawa (lubuskie)
zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów, aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach, dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI, utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI
SUPERHOBBY MARKET BUDOWLANY Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Tychy (śląskie)
sporządzanie postanowień i decyzji na zajęcie pasa drogowego, sporządzanie opinii dot. wniosków o udzielenie wskazań lokalizacyjnych w pasie drogowym, uczestnictwo w przeglądach obiektów budowlanychzlokalizownych w pasie drogowym oraz przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych, sporządzanie opinii dot. wniosków o pozwolenie na budowę oraz opinii wniosków o wydanie warunków zabudowy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wykonywanie dokumentacji projektowej w branży drogowej, prowadzenie dokumentacji celem uzyskiwania pozwolenia na budowę
Usługi Projektowe "Mimar" Michał Adamczak - 2017-09-06 - Ruszowice (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; ks. sanitarno-epidemiologiczna lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: kierowanie zespołem, dobra organizacja opracy, obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie zmiany zgodnie ze standardami sieci; dbanie o zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta; zarządzanie procesami na sali sprzedaży; motywowanie pracowników, delegowanie i weryfikowanie zadań; aktywne wspieranie pracowników w ich zadaniach; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Knurów (śląskie)
ROBOTY DROGOWE W CZASIE PRACY WALCA DROGOWEGO.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Trzcińsko-Zdrój (zachodniopomorskie)
obsluga sklepów internetowych
GRUPA FERRO - 2017-01-20 - Granowo (wielkopolskie)
Prace przy przetwórstwie grzybów
Przetwórstwo Warzywno-Owocowe "FUNGO" S.C. - 2017-10-30 - Skrzyszów (śląskie)
1. Obsługa systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, w tym między innymi: - rejestracja pism przychodzących do kancelarii ogólnej, - wprowadzenie do systemu wszystkich danych o dokumencie, - zamiana postaci papierowej dokumentów w wersję elektroniczną poprzez skanowanie i dołączanie do systemu, - przekazywanie dokumentów do rozpatrzenia dysponentom. 2. Obsługa poczty elektronicznej.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)
Przewóz materiałów sypkich wywrotką lub patelnią na terenie powiatu nowosądeckiego (Piwniczna - Zdrój, Łomnica-Zdrój, Nowy Sącz).
FHU "Bigos" Wacław Żywczak - 2018-05-07 - Łomnica-Zdrój (małopolskie)
- Obsługi tokarki,- Wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą,- Kontakt telefoniczny 58-530-50-81,- Adres e-mail: m.nuernberg (at) mtm-gmbh.com
M+P PRZEMYSŁOWE URZĄDZENIA MYJĄCE S.A. - 2018-05-18 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości, sporządzanie planów finansowych, sprawozdawczości, kontrola operacji gospodarczych
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2017-02-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wykonywanie przewozu towarów ciągnikiem siodłowym z naczepą. Praca na terenie Unii Europejskiej.
Przedsiębiorstwo Handlow-Usługowe WANTRANS Wanke Andrzej - 2017-05-10 - Leźno (pomorskie)