PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. Krosno Odrzańskie oferta pracy Gmina Krosno Odrzańskie

Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM.

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: 1. Realizacja postanowień ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy o odpadach, a w szczególności: zbieranie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających obowiązek uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami, przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających wysokość zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, realizacja uchwały regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.2. Prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Krosno Odrzańskie.3. Przygotowywanie projektów umów, powierzeń na odbiór odpadów z terenów i obiektów gminnychoraz nadzór nad ich realizacją.4. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi.5. Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.6. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.7. Opracowywanie potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.8. Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbióri zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia.9. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdańi informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi.10. Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krosno Odrzańskie.11. Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.12. Planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami, realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.13. Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców Gminy.14. Opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.15. Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, realizowania obowiązków wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie, oraz z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.16. Przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.17. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.18. Przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.19. Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanejz funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.20. Monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy).21. Przygotowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.22. Prowadzenie spraw dotyczących dzierżaw, gruntów gminnych organizowanie przetargów na dzierżawę nieruchomości gminnych, przedkładanie propozycji ustalania i aktualizacji opłat rocznych za dzierżawę nieruchomości, sporządzanie umów i naliczanie czynszu za dzierżawę.23. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.24. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznychw odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.25. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu.26. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.27. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza lub Naczelnika Wydziału.

Data publikacji: 2021-06-22

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: Gmina Krosno Odrzańskie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Parkowa 1, 60-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Realizacja postanowień ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy o odpadach, a w szczególności: zbieranie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających obowiązek uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami, przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających wysokość zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, realizacja uchwały regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.2. Prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Krosno Odrzańskie.3. Przygotowywanie projektów umów, powierzeń na odbiór odpadów z terenów i obiektów gminnychoraz nadzór nad ich realizacją.4. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi.5. Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.6. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.7. Opracowywanie potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.8. Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbióri zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia.9. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdańi informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi.10. Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krosno Odrzańskie.11. Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.12. Planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami, realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.13. Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców Gminy.14. Opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.15. Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, realizowania obowiązków wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie, oraz z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.16. Przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.17. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.18. Przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.19. Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanejz funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.20. Monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy).21. Przygotowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.22. Prowadzenie spraw dotyczących dzierżaw, gruntów gminnych organizowanie przetargów na dzierżawę nieruchomości gminnych, przedkładanie propozycji ustalania i aktualizacji opłat rocznych za dzierżawę nieruchomości, sporządzanie umów i naliczanie czynszu za dzierżawę.23. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.24. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznychw odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.25. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu.26. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.27. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza lub Naczelnika Wydziału.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek za wieloletnią pracę (od 5% do 20% liczony od wynagrodzenia zasadniczego)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM.

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0802

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a. Wymagania niezbędne:Kandydatem może być osoba która: Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych. Posiada wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu pracy. Posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych. Zna przepisy prawa z zakresu:- ustawy o samorządzie gminnym,- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,- ustawy o odpadach,- ustawy o ochronie środowiska,- ustawy o finansach publicznych,- ustawy prawo zamówień publicznych,- Kodeksu Postępowania Administracyjnego.b. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie preferowane: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, administracja, prawo lub inne odpowiadające zakresowi zadań wykonywanych na stanowisku. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej min. 1 rok. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu min. komunikatywnym. Staranność, samodzielność, obowiązkowość. Umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole, radzenia sobie w sytuacjach trudnych. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: Gmina Krosno Odrzańskie

danePracodawcy_nip: 9261000601

danePracodawcy_regon: 970770267

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
Parkowa 1, 60-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej, list motywacyjny. 2.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem). 4. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem). 5. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu). 6. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. 7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego). 8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1)". Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08

Powiat pracodawcy: krośnieński

danePracodawcy_kodPowiatu: 0802

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988460

Ulica pracodawcy: Parkowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 22.06.2021

Oferta pracy ważna do: 25.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?35d26076f6a38e2a6510413a792733ce

Podobne oferty pracy

KASJER HANDLOWY - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Dęblin (lubelskie)

GŁÓWNY KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości Spółdzielni.Odpowiedzialność za polskie standardy księgowości(sprawozdawczość finansowa i podatkowa),Sporządzanie wymaganych deklaracji do US, ZUS, GUS.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wspólny Dom" Góra - 2016-12-16 - Góra (dolnośląskie)

POKOJOWA - od 2 000 PLN

Praca w hotelu, przy utrzymaniu porządku i czystości w pokojach, na korytarzach i sanitariatach
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Żary (lubuskie)

POMOC W MAGAZYNIE - od 2 250 PLN

pakowanie towaru do wysłania, przyjmowanie towarów do magazynu, odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru, kompletowanie towaru oraz jego wydawanie, kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym, inne wg. uznania pracodawcy
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Łódź (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

praca w kuchni
Firma Budowlana "SKOWRONEK" - 2016-05-04 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT/KA GEODETY - od 2 500 PLN

cv
G-TKW Sp. z o.o. - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż towaru, składanie zamówień, kontrola produktów na sklepie, obsługa kasy, obsługa on-line, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 13 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru, przyjmowanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-02-03 - Wojciechów (opolskie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 3 000 PLN

Załadunek i rozładunek oraz przewóz materiałów budowlanych.
Maksymilian Roman ''ROMAX'' - 2021-03-08 - Łysa Góra (małopolskie)

KIEROWCA KAT. B - od 3 000 PLN

wyjazdy zagraniczne; kontakt z pracodawcą tylko e-mailowy
Firma Handlowa - 2016-04-21 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

OPIEKA NAD STANEM HIGIENICZNYM PORADNI GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH ORAZ ICH WYPOSAŻENIEM, CZYNNE ASYSTOWANIE PODCZAS ZABIEGÓW ITP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)

LAKIERNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 4 500 PLN

PRZYGOTOWANIE DO LAKIEROWANIA I LAKIEROWANIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
MAREK NACZK "TRUCK & TRAILERS" - 2020-05-13 - Miechucino (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie ze strukturą organizacyjna firmy,- przyjmowane telefonów od klientów,- kontakty z klientami - obsługa biura,- przyjmowanie ofert dot. wyrobów.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Rąbień (łódzkie)

SERWISANT INFORMATYK - od 2 250 PLN

Naprawa i serwisowanie sprzętu komputerowego, biurowego, urządzeń fiskalnych. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej, docelowo praca również u klienta na terenie woj. śląskiego.
INFOBIT S.C. GRZEGORZ PORĘBA, MAREK DOBROWOLSKI - 2019-04-03 - Bielsko-Biała (śląskie)

KIEROWCA MECHANIK - od 2 250 PLN

kierowanie ciągnikiem rolniczym, naprawa pojazdów
Hurtownia Artykułów Przemysłowych Stanisław Kołoszyc - 2019-02-04 - Cybinka (lubuskie)

POMOC PIEKARZA - OTRĘBUSY - od 1 000 PLN

przygotowywanie regionalnych ukraińskich wyrobów piekarniczych do wypieku, produkcja pieczywa, praca 20 godzin tygodniowo.
PIEKARNIA CUKIERNIA AK Alicja Kalińska Sp. jawna - 2016-07-26 - Otrębusy (mazowieckie)

HANDLOWIEC - od 1 000 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami chińskimi, sprzedaż, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 200 PLN

Sprzątanie mieszkań i lokali.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Zakroczym (mazowieckie)

OSOBA DO POZYSKIWANIE KLIENTÓW - od 12 PLN

- Pozyskiwanie klientów ze szkodą samochodową wynikającą z AC lub OC. Praca na terenie całej Polski w promieniu 200 kilometrów od Katowic i 200 kilometrów od Pińczowa.- Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina + prowizja od danej szkody rozliczonej na podstawie kosztorysu Audatex. Praca na umowę zlecenie na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczelniana. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 507-814-831) w godzinach: 9:00-18:00.
INFINITTI ANNA WRÓBEL - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)

OPERATOR OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE - od 4 160 PLN

Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne, 3 lata pracy na obrabiarkach numerycznych, dobra znajomość systemu sterowania Heidenhain, uprawnienia do obsługi suwnicy, znajomość rysunku technicznego, umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi. Zakres obowiązków: Wynagrodzenie + premia uzależniona od umiejętności. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-14 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 2 100 - 3 200 PLN

prace przy produkcji okien drewnianych (okuwanie, składanie, lakierowanie)
"STOLLAR-SYSTEMY OKIENNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Olecko (warmińsko-mazurskie)

POMOC W MAGAZYNIE - od 2 250 PLN

pakowanie towaru do wysłania, przyjmowanie towarów do magazynu, odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru, kompletowanie towaru oraz jego wydawanie, kontrola dostaw pod względem ilościowym i jakościowym, inne wg. uznania pracodawcy
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Łódź (łódzkie)

STAŻ - REFERENT - 1 033,7 PLN

Pon-Pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Opole (opolskie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 2 250 PLN

-zakładanie i pielęgnacja terenów zielonych, rabat kwiatowych, pielęgnowanie drzew i krzewów owocowych, żywopłotów-opieka nad zwierzętami ras hodowlanych w zagrodzie edukacyjnej-obsługa maszyn rolniczych, kosiarek-przygotowywanie zadań dla pracowników z niepełnosprawnościami i wdrażanie ich w czynności zawodowe w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych
"FUNDACJA IMIENIA STANISŁAWA KARŁOWSKIEGO" - 2019-10-24 - Juchowo (zachodniopomorskie)

MŁODSZY KONSULTANT DS TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 12 PLN

Telefoniczna obsługa krajowych połączeń przychodzących w zakresie przyjmowania zleceń na transport kurierski, aktywna promocja produktów i usług, udzielanie informacji dotyczących oferty krajowej oraz obsługa wszelkich zapytań klientów.
DHL EXPRESS - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 051 PLN

sprzedaż maszyn rolniczych (tj. ciągniki, kombajny zbożowe, prasy, kosiarki) oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami- część województwa świętokrzyskiego
"TROJAN TECH AGRO" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-25 - Piórków (świętokrzyskie)