Praca PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM. - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM., które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 1 ofert pracy PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA W KROŚNIE ODRZAŃSKIM..
1. Realizacja postanowień ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i ustawy o odpadach, a w szczególności: zbieranie, weryfikacja i wprowadzanie do systemu Deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających obowiązek uiszczania opłat za gospodarowanie odpadami, przygotowywanie decyzji Burmistrza ustalających wysokość zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, realizacja uchwały regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.2. Prowadzenie spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy Krosno Odrzańskie.3. Przygotowywanie projektów umów, powierzeń na odbiór odpadów z terenów i obiektów gminnychoraz nadzór nad ich realizacją.4. Obsługa systemu informatycznego obsługującego system gospodarki odpadami komunalnymi.5. Utworzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi.6. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.7. Opracowywanie potrzebnych dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja.8. Współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbióri zagospodarowanie odpadów komunalnych, opracowanie SIWZ do zamówienia.9. Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdańi informacji dot. gospodarowania odpadami komunalnymi.10. Kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Krosno Odrzańskie.11. Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.12. Planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami, realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanej z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.13. Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców Gminy.14. Opracowywanie informacji do zamieszczenia na stronach internetowych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi.15. Prowadzenie postępowań administracyjnych, w tym opracowywanie projektów decyzji w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, realizowania obowiązków wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie, oraz z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.16. Przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.17. Sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi.18. Przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.19. Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby związanejz funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.20. Monitoring prawidłowości realizacji umowy na wywóz odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę (zgodność z harmonogramem, odbiór odpadów wielkogabarytowych, prawidłowość wystawianych sprawozdań kwartalnych oraz kart odpadów i realizacji pozostałych obowiązków wynikających z umowy).21. Przygotowywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.22. Prowadzenie spraw dotyczących dzierżaw, gruntów gminnych organizowanie przetargów na dzierżawę nieruchomości gminnych, przedkładanie propozycji ustalania i aktualizacji opłat rocznych za dzierżawę nieruchomości, sporządzanie umów i naliczanie czynszu za dzierżawę.23. Odpowiedzialność materialna za powierzone mienie.24. Prowadzenie wymaganej dokumentacji dla procedur wynikających z prawa zamówień publicznychw odniesieniu do zakupów i zamówień dokonywanych na stanowisku pracy.25. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przy obsłudze i przetwarzaniu bazy danych osobowych i współpraca z administratorem bezpieczeństwa informacji Urzędu.26. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.27. Wykonywanie innych prac zleconych przez Burmistrza lub Naczelnika Wydziału.
Gmina Krosno Odrzańskie - 2021-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)