PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów
Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Data publikacji: 2019-05-17
Lokalizacja: Knurów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 05.06.2019r. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Knurów".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 05.06.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Knurów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Knurów
Ulica pracodawcy: Floriana Ogana
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 17.05.2019
Oferta pracy ważna do: 05.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1190494ec3558f5ad000703cae3dccb4
Podobne oferty pracy
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu:a.ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, b.odstępowania od ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, c.umorzenia należności względem MOPR w Koszalinie, d.rozłożenia na raty należności względem MOPR w Koszalinie, e.przyznania pomocy dot. usamodzielnianych wychowanków z pieczy zastępczej oraz placówek. 2.Występowanie do Sądu z wnioskiemo zasądzenie alimentów na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz o ustanowienie kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu. 3.Przygotowywanie decyzji administracyjnych. 4.Sprawozdawczość. 5.Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akti dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-10-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa gości restauracji.
Dom Architekta SARP Aneta Marciniak, Restauracja KWADRANS - 2017-09-07 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Nadzorowanie raportów dla człoków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników. Zakłdanie i likwidacja rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznm
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;8) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);9) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;10) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;11) wydawanie zaświadczeń:a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,b) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;c) o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;12) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;13) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;14) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.15) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;16) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;17) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:a) oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;18) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;20) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;21)koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;22)redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stornie Urzędu w zakładce "Rozwój miasta planowanie przestrzenne".
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-11 - Płock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy, praca w kuchni
STANKIEWICZ JAROSŁAW JS-REMONT - 2016-11-10 - Sierpc (mazowieckie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW BIZNESOWYCHW BRANŻY ENERGETYCZNEJ- ENERGIA ELEKTRYCZNA, GAZ ZIEMNY ORAZ OZE FOTOWOLTAIKA
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Gdynia (pomorskie)
produkcja wyrobów tekstylnych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
jw
POCZTA POLSKA S.A - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Stolarz meblowy
INTERIOR IS LIFE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-17 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż, odbiór i zamawianie towaru
MIMAR S.C. MARTA DZIEDZIC, MICHAŁ DZIEDZIC - 2016-09-05 - Piotrowice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zdzieszowice (opolskie)
obsługa klientów przy barze oraz pomoc w przygotowaniu prostych posiłków na kuchni
PPHU PIKUNVO VO DANH NAM - 2016-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie potraw kuchni japońskiej
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Puławy (lubelskie)
Tworzenie oprogramowania komputerowego na potrzeby Pracodawcy. Uczestniczenie w testowaniu oprogramowania w miejscu i czasie wskazanym przez Pracodawcę, uczestniczenie w serwisie oprogramowania i urządzeń produkowanych przez Firmę u jej klientów na całym świecie. Tworzenie prezentacji i dokumentacji technicznych.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń (agregaty i pompy wodne)
SLING WANDA LISIECKA I SŁAWOMIR LISIECKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
pracownik ze znajomością systemu dociepleń oraz remontu balkonów
"JAN-MICH" JAN ANIOŁOWSKI FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2017-03-10 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru oraz porządek działu
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ - 2016-07-25 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta restauracji oraz dbanie o czystość lokalu.
Jaciow Dawid Pizzeria & Restauracja Długa 2 - 2016-09-30 - Godów (śląskie)
utrzymanie czystości na terenie placówki medycznej - przychodnia
SOGAMA ECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Ruda Śląska (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Stylizacja paznokci, henna, regulacja brwi, makijaż
Pracownia Sztuki Fryzjerskiej Magda Padiasek - 2018-08-27 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa magazynowa i zleceń, zamówień od klientów, rozwożenie towarów ciągnik siodłowy + naczepa oraz bus,
BOTA PUH - 2016-03-01 - Kawęczyn (lubelskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lębork (pomorskie)
praca w myjni samochodowej
Usługi Motoryzacyjne Krzysztof Gryz - 2016-01-11 - Białystok (podlaskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Dobryszyce (łódzkie)
Kelnerka
kontakt przez OHP - 2019-04-23 - Nysa (opolskie)
- POZYSKIWANIE ZLECEŃ NA RADIOWE KAMPANIE REKLAMOWE,- AKTYWNE POZYSKIWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI HANDLOWYCH Z KLIENTAMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH,- REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
TIME S.A. - 2017-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)