PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW Knurów oferta pracy Urząd Miasta Knurów

Stanowisko: PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW

Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Data publikacji: 2019-05-17

Lokalizacja: Knurów (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Knurów

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Knurów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gliwicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Knurów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Knurów

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne składać do dnia 05.06.2019r. osobiście lub drogą pocztową z dopiskiem na kopercie "Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miasta Knurów".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 05.06.2019

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: gliwicki

Gmina pracodawcy: Knurów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Knurów

Ulica pracodawcy: Floriana Ogana

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 17.05.2019

Oferta pracy ważna do: 05.06.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1190494ec3558f5ad000703cae3dccb4

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR - 2 400 - 2 880 PLN

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu:a.ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, b.odstępowania od ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, c.umorzenia należności względem MOPR w Koszalinie, d.rozłożenia na raty należności względem MOPR w Koszalinie, e.przyznania pomocy dot. usamodzielnianych wychowanków z pieczy zastępczej oraz placówek. 2.Występowanie do Sądu z wnioskiemo zasądzenie alimentów na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz o ustanowienie kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu. 3.Przygotowywanie decyzji administracyjnych. 4.Sprawozdawczość. 5.Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akti dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-10-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KELNER - od 2 000 PLN

Obsługa gości restauracji.
Dom Architekta SARP Aneta Marciniak, Restauracja KWADRANS - 2017-09-07 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWOW- KSIĘGOWYM - od 4 760 PLN

Nadzorowanie raportów dla człoków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników. Zakłdanie i likwidacja rachunków bankowych klientów. Bezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznm
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PROCEDUR PLANISTYCZNYCH, ANALIZ I OPRACOWAŃ PROJEKTÓW URBANISTYCZNYCH - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;8) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);9) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;10) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;11) wydawanie zaświadczeń:a) o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,b) o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;c) o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego;12) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;13) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;14) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.15) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;16) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;17) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:a) oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;18) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;20) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;21)koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;22)redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stornie Urzędu w zakładce "Rozwój miasta planowanie przestrzenne".
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-11 - Płock (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy, praca w kuchni
STANKIEWICZ JAROSŁAW JS-REMONT - 2016-11-10 - Sierpc (mazowieckie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

POZYSKIWANIE KLIENTÓW BIZNESOWYCHW BRANŻY ENERGETYCZNEJ- ENERGIA ELEKTRYCZNA, GAZ ZIEMNY ORAZ OZE FOTOWOLTAIKA
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Gdynia (pomorskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 850 PLN

produkcja wyrobów tekstylnych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)

LISTONOSZ PIESZY K/M - od 2 350 PLN

jw
POCZTA POLSKA S.A - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż, odbiór i zamawianie towaru
MIMAR S.C. MARTA DZIEDZIC, MICHAŁ DZIEDZIC - 2016-09-05 - Piotrowice (małopolskie)

KUCHARZ (J. ARABSKI) - od 1 800 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)

OBSŁUGA KLIENTA(NR 4702) - od 2 300 PLN

obsługa klientów przy barze oraz pomoc w przygotowaniu prostych posiłków na kuchni
PPHU PIKUNVO VO DANH NAM - 2016-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KUCHARZ - od 3 500 PLN

przygotowywanie potraw kuchni japońskiej
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Puławy (lubelskie)

INŻYNIER DS. PROJEKTOWANIA OPROGRAMOWANIA - do 14 166,66 PLN

Tworzenie oprogramowania komputerowego na potrzeby Pracodawcy. Uczestniczenie w testowaniu oprogramowania w miejscu i czasie wskazanym przez Pracodawcę, uczestniczenie w serwisie oprogramowania i urządzeń produkowanych przez Firmę u jej klientów na całym świecie. Tworzenie prezentacji i dokumentacji technicznych.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - do 2 500 PLN

Naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń (agregaty i pompy wodne)
SLING WANDA LISIECKA I SŁAWOMIR LISIECKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-12-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

pracownik ze znajomością systemu dociepleń oraz remontu balkonów
"JAN-MICH" JAN ANIOŁOWSKI FIRMA BUDOWLANO-REMONTOWA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2017-03-10 - Suwałki (podlaskie)

SPRZEDAWCA - PRACOWNIK HALI /NIEPEŁNOSPRAWNI - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru oraz porządek działu
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPOŁECZNEJ - 2016-07-25 - Płock (mazowieckie)

KELNER - 2 000 - 2 500 PLN

Obsługa klienta restauracji oraz dbanie o czystość lokalu.
Jaciow Dawid Pizzeria & Restauracja Długa 2 - 2016-09-30 - Godów (śląskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 1 000 PLN

utrzymanie czystości na terenie placówki medycznej - przychodnia
SOGAMA ECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-16 - Ruda Śląska (śląskie)

KOSMETYCZKA - od 2 100 PLN

Stylizacja paznokci, henna, regulacja brwi, makijaż
Pracownia Sztuki Fryzjerskiej Magda Padiasek - 2018-08-27 - Przemyśl (podkarpackie)

KIEROWCA B+C+E - od 2 780 PLN

obsługa magazynowa i zleceń, zamówień od klientów, rozwożenie towarów ciągnik siodłowy + naczepa oraz bus,
BOTA PUH - 2016-03-01 - Kawęczyn (lubelskie)

POMOC KSIĘGOWEJ - 997,4 PLN

w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Lębork (pomorskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ - od 1 850 PLN

praca w myjni samochodowej
Usługi Motoryzacyjne Krzysztof Gryz - 2016-01-11 - Białystok (podlaskie)

KELNERKA - od 12 PLN

Kelnerka
kontakt przez OHP - 2019-04-23 - Nysa (opolskie)

ACCOUNT MANAGER - od 3 000 PLN

- POZYSKIWANIE ZLECEŃ NA RADIOWE KAMPANIE REKLAMOWE,- AKTYWNE POZYSKIWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI HANDLOWYCH Z KLIENTAMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH,- REALIZOWANIE ZAŁOŻONYCH PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.
TIME S.A. - 2017-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)