PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Wynagrodzenie: od 3 300 PLN

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych.Sporządzanie pism i decyzji administracyjnych.Wypłata świadczeń.

Data publikacji: 2021-03-17

Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Dąbrowskiego 4/pok. 314, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych.Sporządzanie pism i decyzji administracyjnych.Wypłata świadczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3 300 zł. + dodatki

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: pok. 314

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

danePracodawcy_nip: 8551494769

danePracodawcy_regon: 005473105

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4/pok. 314, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32

Powiat pracodawcy: m. Świnoujście

danePracodawcy_kodPowiatu: 3263

Gmina pracodawcy: Świnoujście

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Świnoujście

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722

Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego

Numer budynku pracodawcy: 4

danePracodawcy_nrLokalu: pok. 314

Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335390

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 18.03.2021

Oferta pracy ważna do: 26.03.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f3d903e48f1db2aa6cf8fbe320bbdd4

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

wykonywanie pracy w oparciu o obowiazujaca dokumentację- rysunek techniczny, montowanie elementów stalowych
Schneider Pojemniki Transportowe Sp. z. o.o. Sp. k - 2018-08-03 - Złotoryja (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ - od 2 200 PLN

Księgowanie dokumentów finansowych, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych. Obsługa realizacji projektów współfinasowanych ze środków pozabudżetowych centrum, sporządzenie rachunków i list płac dotyczących umów zleceń. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ - 2016-04-04 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 13 - 13,41 PLN

produkcja kubeczków plastikowych
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Czeladź (śląskie)

ELEKTRYK, AUTOMATYK-PROGRAMISTA - od 2 500 PLN

wg zakresu obowiązków
"TECHNOMATIC" Sp.zo.o. - 2015-12-01 - Zagórki (pomorskie)

PODINSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 PLN

Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych; Uczestniczenie w pracach związanych z realizacją zamówień publicznych, których wartości nie przekracza 30 000 euro; Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów finansowo-księgowych związanych z dokonywanymi zamówieniami publicznymi; Przygotowywanie i sporządzanie pism i innych dokumentów, w szczególności z zakresu zamówień publicznych; Przygotowywanie zestawień, sprawozdań związanych z zajmowanym stanowiskiem; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych stanowiących wyposażenie Centrum; Obsługa administracyjna Centrum. dodatkowe informacje na BIK CIK Lublin:http://cik.bip.lublin.eu w zakładce: Praca
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE - 2019-01-08 - Lublin (lubelskie)

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH - od 2 600 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-10-23 - Płock (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

Przygotowanie zaprawy murarskiej, mieszanie betonu, rozładunek materiałów budowlanych, proste prace rozbiórkowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Modlnica (małopolskie)

KSIĘGOWA - od 3 500 PLN

- samodzielne prowadzenie rejestrów VAT, także rozliczeń walutowych- księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym- przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych- sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów okresowych oraz innych niestandardowych zestawień- prowadzenie kadr- naliczanie wynagrodzeń- sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON
ANTONIUK RESIDENCE Sp. z o.o. - 2021-04-02 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA REKLAM INTERNETOWYCH - 997,4 PLN

Realizowanie celów sprzedażowych poprzez aktywne sprzedawanie reklam internetowych i innych usług, jak na przykład pozycjonowanie stron internetowych, podejmowanie działań na rzecz promowania marki serwisu, prowadzenie kampanii reklamowych, w tym nawiązywanie pracy z mediami domowymi; pozyskiwanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami sektora B2B (reklama internetowa) w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy; doradzanie klientom w zakresie kompleksowych rozwiązań reklamowych w produktach internetowych; zapewnianie posprzedażowej obsługi klientów; podejmowanie działań na rzecz realizacji budżetu sprzedażowego; rejestrowanie klientów w elektronicznej bazie klientów; monitorowanie rynku reklamy internetowej, śledzenie zmian, nowości i aktualnych trendów na rynku, raportowanie wyniku sprzedaży; rozliczenie finansowe klientów z tytułu realizacji usługi.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gorlice (małopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI ROZJAZDY KOLEJOWE - 6 000 - 9 000 PLN

Kierowanie pracami wydziału, w szczególności: Zarządzanie produkcją
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2018-08-31 - Zawadzkie (opolskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE DRÓG POWIATOWYCH - od 2 300 PLN

prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych, w tym nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych, przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia procedury przetargowej, sporządzanie wniosków o dofinansowanie i realizacja umów, prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu, w tym sprawdzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu, opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI - 2017-06-26 - Września (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR/INSPEKTOR DS.ROBÓT DROGOWYCH - od 4 300 PLN

Zadania remontowe i inwestycyjne w zakresie robót drogowych prowadzone wg procedur i obowiązujacych przepisów prawa.Praca w systemie równoważnym:pon.8-18/wt-czw 8-16/pt.8-14
URZĄD GMINY RASZYN - 2018-06-24 - Nowe Grocholice (mazowieckie)

MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

Wydawanie i przyjmowanie towaru
Swaczyna Krzysztof Firma Handlowa Ramis - 2019-08-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ - od 2 600 PLN

1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań.2) przygotowywanie decyzji i dokumentów dotyczących przyznania:- zasiłków stałych,- zasiłków okresowych,- umieszczenia w domu pomocy społecznej,- świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- wynagrodzenia za sprawowanie opieki,3) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,4) rozliczanie przyznanej pomocy,5) sporządzanie sprawozdań, analiz i oceny zasobów pomocy społecznej,
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-12-06 - Gubin (lubuskie)

GARMAŻER - od 2 200 PLN

przygotowywanie surowców i półproduktów garmażeryjnych do przerobu, sporządzenie różnymi technikami i metodami wyrobów garmażeryjnych, kontrolowanie jakości procesów, półproduktów i garmażeryjnych wyrobów gotowych, praca w różnych temperaturach od 0 do+5 stopni Celsjusza, od +25-+35 stopni Celsjusza, umowa o pracę tymczasową z Agencją Zatrudnienia
KWEDAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Zawiercie (śląskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDOWNICTWA - od 2 000 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-10-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 1 575 PLN

Ochrona Fizyczna Osób i Mienia. Godz. pracy 18.00-07.00, dwa dni przerwy.
Ochrona KONSAL Sp. z o.o. - 2018-09-24 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 800 PLN

Wymiana płynów eksploatacyjnych w pojazdach, wykonywanie prac demontażowo-montażowych, ustalanie i usuwanie usterek w pojazdach, wymiana części eksploatacyjnych.
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Płoskie (lubelskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU I IMPORTU - od 14 PLN

dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 250 PLN

ochrona mienia; kontrola ruchu samochodowego i pieszego; ( w zakresie wymagań: ważne posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MSU Sp. z o.o. - 2019-11-07 - Ciechów (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Praca przy komputerze; wysyłanie zapytań ofertowych; analiza spływających ofert; sporządzanie oraz wysyłanie zamówień;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Radzionków (śląskie)

HOSTESSA - od 14 PLN

rozdawanie materiałów promocyjnych, pomoc przy promocji sklepu
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 1 750 PLN

dostarczanie posiłków do klientów, przygotowanie posiłków
SMACZNY BAREK Aneta Iwanowicz - 2015-12-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC NAUCZYCIELA - 1 017,4 PLN

-pomoc dzieciom w czynnościach - wspólne gry i zabawy- udział w spacerach- udział w przygotowaniu pomocy do zajęć dydaktycznych - wspieranie nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)