PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Świnoujście oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych.Sporządzanie pism i decyzji administracyjnych.Wypłata świadczeń.
Data publikacji: 2021-03-17
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 4/pok. 314, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych.Sporządzanie pism i decyzji administracyjnych.Wypłata świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3 300 zł. + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: pok. 314
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
danePracodawcy_nip: 8551494769
danePracodawcy_regon: 005473105
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 4/pok. 314, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
danePracodawcy_kodPowiatu: 3263
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0979722
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
danePracodawcy_nrLokalu: pok. 314
Profil działalności pracodawcy: opieka socjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|335390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.03.2021
Oferta pracy ważna do: 26.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2f3d903e48f1db2aa6cf8fbe320bbdd4
Podobne oferty pracy
wykonywanie pracy w oparciu o obowiazujaca dokumentację- rysunek techniczny, montowanie elementów stalowych
Schneider Pojemniki Transportowe Sp. z. o.o. Sp. k - 2018-08-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów finansowych, bieżąca analiza wydatków i zaangażowania z planami finansowymi, prowadzenie ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, analizowanie i zatwierdzenie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych. Obsługa realizacji projektów współfinasowanych ze środków pozabudżetowych centrum, sporządzenie rachunków i list płac dotyczących umów zleceń. Umowa o pracę na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ - 2016-04-04 - Lublin (lubelskie)
przewóz towarów na terenie Polski i Europy
Ukraina Promotion Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
produkcja kubeczków plastikowych
kontakt przez OHP - 2017-05-11 - Czeladź (śląskie)
wg zakresu obowiązków
"TECHNOMATIC" Sp.zo.o. - 2015-12-01 - Zagórki (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych; Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych; Uczestniczenie w pracach związanych z realizacją zamówień publicznych, których wartości nie przekracza 30 000 euro; Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów finansowo-księgowych związanych z dokonywanymi zamówieniami publicznymi; Przygotowywanie i sporządzanie pism i innych dokumentów, w szczególności z zakresu zamówień publicznych; Przygotowywanie zestawień, sprawozdań związanych z zajmowanym stanowiskiem; Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych stanowiących wyposażenie Centrum; Obsługa administracyjna Centrum. dodatkowe informacje na BIK CIK Lublin:http://cik.bip.lublin.eu w zakładce: Praca
CENTRUM INTERWENCJI KRYZYSOWEJ W LUBLINIE - 2019-01-08 - Lublin (lubelskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2020-10-23 - Płock (mazowieckie)
Przygotowanie zaprawy murarskiej, mieszanie betonu, rozładunek materiałów budowlanych, proste prace rozbiórkowe.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Modlnica (małopolskie)
- samodzielne prowadzenie rejestrów VAT, także rozliczeń walutowych- księgowanie dokumentów w systemie finansowo-księgowym- przygotowywanie deklaracji i kalkulacji podatkowych- sporządzanie bilansów, sprawozdań i raportów okresowych oraz innych niestandardowych zestawień- prowadzenie kadr- naliczanie wynagrodzeń- sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON
ANTONIUK RESIDENCE Sp. z o.o. - 2021-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie celów sprzedażowych poprzez aktywne sprzedawanie reklam internetowych i innych usług, jak na przykład pozycjonowanie stron internetowych, podejmowanie działań na rzecz promowania marki serwisu, prowadzenie kampanii reklamowych, w tym nawiązywanie pracy z mediami domowymi; pozyskiwanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami sektora B2B (reklama internetowa) w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy; doradzanie klientom w zakresie kompleksowych rozwiązań reklamowych w produktach internetowych; zapewnianie posprzedażowej obsługi klientów; podejmowanie działań na rzecz realizacji budżetu sprzedażowego; rejestrowanie klientów w elektronicznej bazie klientów; monitorowanie rynku reklamy internetowej, śledzenie zmian, nowości i aktualnych trendów na rynku, raportowanie wyniku sprzedaży; rozliczenie finansowe klientów z tytułu realizacji usługi.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gorlice (małopolskie)
.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2019-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie pracami wydziału, w szczególności: Zarządzanie produkcją
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2018-08-31 - Zawadzkie (opolskie)
prowadzenie spraw związanych z inwestycjami na drogach powiatowych, w tym nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych, przygotowywanie dokumentów do przeprowadzenia procedury przetargowej, sporządzanie wniosków o dofinansowanie i realizacja umów, prowadzenie spraw związanych z inżynierią ruchu, w tym sprawdzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu, opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych, wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny, prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych.
STAROSTWO POWIATOWE WE WRZEŚNI - 2017-06-26 - Września (wielkopolskie)
Zadania remontowe i inwestycyjne w zakresie robót drogowych prowadzone wg procedur i obowiązujacych przepisów prawa.Praca w systemie równoważnym:pon.8-18/wt-czw 8-16/pt.8-14
URZĄD GMINY RASZYN - 2018-06-24 - Nowe Grocholice (mazowieckie)
Wydawanie i przyjmowanie towaru
Swaczyna Krzysztof Firma Handlowa Ramis - 2019-08-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
1) prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań.2) przygotowywanie decyzji i dokumentów dotyczących przyznania:- zasiłków stałych,- zasiłków okresowych,- umieszczenia w domu pomocy społecznej,- świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,- wynagrodzenia za sprawowanie opieki,3) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,4) rozliczanie przyznanej pomocy,5) sporządzanie sprawozdań, analiz i oceny zasobów pomocy społecznej,
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-12-06 - Gubin (lubuskie)
jw.
Przedszkole Publiczne nr 283 - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie surowców i półproduktów garmażeryjnych do przerobu, sporządzenie różnymi technikami i metodami wyrobów garmażeryjnych, kontrolowanie jakości procesów, półproduktów i garmażeryjnych wyrobów gotowych, praca w różnych temperaturach od 0 do+5 stopni Celsjusza, od +25-+35 stopni Celsjusza, umowa o pracę tymczasową z Agencją Zatrudnienia
KWEDAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-11 - Zawiercie (śląskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-10-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Ochrona Fizyczna Osób i Mienia. Godz. pracy 18.00-07.00, dwa dni przerwy.
Ochrona KONSAL Sp. z o.o. - 2018-09-24 - Słupsk (pomorskie)
Wymiana płynów eksploatacyjnych w pojazdach, wykonywanie prac demontażowo-montażowych, ustalanie i usuwanie usterek w pojazdach, wymiana części eksploatacyjnych.
kontakt przez PUP - 2021-03-17 - Płoskie (lubelskie)
-
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY IM. DR WANDY BŁEŃSKIEJ W NIEPRUSZEWIE - 2021-04-16 - Niepruszewo (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w dokumentach firmy, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ochrona mienia; kontrola ruchu samochodowego i pieszego; ( w zakresie wymagań: ważne posiadanie orzeczenia o niepełnosprawności)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MSU Sp. z o.o. - 2019-11-07 - Ciechów (dolnośląskie)
j,w
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy komputerze; wysyłanie zapytań ofertowych; analiza spływających ofert; sporządzanie oraz wysyłanie zamówień;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Radzionków (śląskie)
-
Firma Usługowo-Handlowa Wiesław Janusz - 2017-08-08 - Nowa Karczma (pomorskie)
rozdawanie materiałów promocyjnych, pomoc przy promocji sklepu
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
dostarczanie posiłków do klientów, przygotowanie posiłków
SMACZNY BAREK Aneta Iwanowicz - 2015-12-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-pomoc dzieciom w czynnościach - wspólne gry i zabawy- udział w spacerach- udział w przygotowaniu pomocy do zajęć dydaktycznych - wspieranie nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)