PODINSPEKTOR W BIURZE PRAWNYM - OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Stanowisko: PODINSPEKTOR W BIURZE PRAWNYM - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Data publikacji: 2019-12-19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W BIURZE PRAWNYM - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość oprogramowania Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 31.12.2019 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego, Rynek 4, pokój nr 12.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f7bf460e7aa0600c2ca2dd3a4d41cf05
Podobne oferty pracy
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynowanie współpracy Gminy Miasto Płock z Instytutem ONZ ds. Badańi Szkoleń UNITAR wynikającej z Umowy o Współpracy zawartej w dn. 17 stycznia 2016r.;2) koordynowanie współpracy z afiliowanymi ośrodkami szkoleniowymi UNITAR/CIFAL m.in. w Atlancie, USA; Durbanie, RPA; Jeju, Korei Południowej; Flandrii, Belgii; Kuala Lumpur, Malezji; Kurytybie, Brazylii; Meridzie, Meksyku; Newcastle, Australii; El Salwadorze, Salwadorze; Szanghaju, ChRL; Edynburgu, Szkocji; Quito, Ekwadorze;3) merytoryczne opracowywanie i aktualizowanie oferty szkoleniowej CIFAL Płock, w tym: programów konferencji i szkoleń, współpraca z wykładowcami w tematach zgodnych z zakresem tematycznym CIFAL Płock;4) organizacja szkoleń/konferencji/seminariów i innych wydarzeń związanych z działalnością CIFAL Płock/UNITAR w kraju i zagranicą;5) promowanie oferty gospodarczej Gminy Miasto Płock podczas szkoleń realizowanych przez UNITAR/ sieci CIFAL w Polsce i zagranicą;6) systematyczne raportowanie działań szkoleniowych prowadzonych przez CIFAL Płock do UNITAR;7) opracowywanie materiałów informacyjnych promujących działalność CIFAL Płock/UNITAR;8) współpraca z przedstawicielami sektora publicznego, prywatnego i akademickiego w kraju i za granicą w zakresie działalności CIFAL/Płock;9) poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania na działania realizowane przez CIFAL Płock;10) merytoryczne opracowanie strony internetowej CIFAL Płock;11) przygotowywanie wizyt i wyjazdów krajowych i zagranicznych związanych z zakresem działalności ośrodka CIFAL;12) doradztwo, konsultowanie, przygotowywanie dla Gminy Miasto Płock międzynarodowych projektów współfinansowanych z Komisji Europejskiej;13) wsparcie przy obsłudze inwestorów krajowych i zagranicznych;14) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy,d) współpracę z instytucjami naukowymi i akademickimi,e) współpracę z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów,15) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;16) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;17) monitorowanie realizacji i założeń polityki gospodarczej miasta;18) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej i Facebooka w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;19) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sZYCIE UBRAŃ DZIECIĘCYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Zabrze (śląskie)
Projektowanie oraz konsultowanie elektronicznego sprzętu medycznego.
Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe "IMPULS" mgr inż. Władysław Fediuk Zakład Pracy Chronionej - 2018-01-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prace montażowe instalacji sanitarnych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "HEMONT" HENRYK BIENIEK - 2019-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
montowanie konstrukcji stalowych, obsługa maszyn sadowniczych, rozwożenie pali stalowych, montaż lin podtrzymujących, j. ukraiński w celu porozumiewania się z innymi pracownikami
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Nowy Gózd (mazowieckie)
obsługa klienta, utrzymywanie porzadku w gabinetach, instruktarz osób chodzących na siłownie. Praca na dwie zmiany w godz. 08.00-20.30 (godziny pracy do ustalenia)
Książek Weronika Studio Vera - 2019-09-24 - Wadowice (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Zimnik (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sułoszowa (małopolskie)
Wykonywanie i tapicerowanie mebli nowych lub uszkodzonych, wykonywanie konstrukcji, montaż konstrukcji. Obsługa i konserwacja maszyn i urządzeń związanych z procesem produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Opole (opolskie)
Prace przy komputerze, wykonywanie prac biurowych, tłmaczenia- język polsko-ukraiński, odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie osób do odpowiednich organów w języku polskim i ukraińskim
BGH.WORK SP. Z O.O. - 2016-06-24 - Turek (wielkopolskie)
praca przy komputerze - zwłaszcza w programie Excel, kontakt z klientem indywidualnym i biznesowym oraz opiekunami banków
SUNDAY POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Chrzanów (małopolskie)
SZYCIE ODZIEŻY: KURTKI, SPODNIE, KAMIZELKI
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGRANICZNE ODZIEŻOWE "HIDOTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZINĄ ODPOWIEDZ. - 2016-10-05 - Chwaszczyno (pomorskie)
praca z dostawcami mleka, prowadzenie dokumentacji skupowej, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji
Proszkownia Mleka w Piotrkowie Kujawskim - 2016-06-21 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie postępowania w zakresie bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,2. kontrola w terenie nieruchomości gminnych użytkowanych bez tytułu prawnego,3. uwłaszczanie państwowych i samorządowych osób prawnych, spółdzielni, innych osób prawnych i posiadaczy nieruchomości w odniesieniu do nieruchomości stanowiących własność Gminy,4. współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi i geodetami w zakresie ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych i bezumownego zajęcia nieruchomości gminnych,5. obciążanie nieruchomości gminnych ograniczonymi prawami rzeczowymi za wyjątkiem spraw dotyczących służebności przesyłu, 6. wizje w terenie dotyczące ustanawiania ograniczonych praw rzeczowych, zwłaszcza służebności drogi koniecznej,7. przekazywanie do Wydziału Budżetowo - Finansowego informacji wynikających ze zdarzeń prawnych, które mogą spowodować powstanie zobowiązania podatkowego.
Urząd Miejski - 2016-03-14 - Jaworzno (śląskie)
STANOWISKO: STARSZA SPRZĄTACZKAPRACE PORZĄDKOWE W SZKOLE, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, GODZINY PRACY 6-14; 14-22, MIEJCE PRACY MAŁOPOLSKA 22 W SZCZECINIE, APLIKOWANIE NA STANOWISKO BEPOŚREDNIO DO PRACODAWCY.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPORTOWYCH - 2019-01-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
pokrywanie powierzchni elementów powłoką lakierniczą, prowadzenie magazynu, w którym przechowywane będą farby, dobór rodzaju i metod nakładania farby proszkowej, obsługa pieca
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Bielawa (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Sławków (śląskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Gniezno (wielkopolskie)
- Naprawa pojazdów osobowych i dostawczych- Kontakt tel. 58 531-09-09- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: jmarszalek (at) autocomplextczew.pl
AUTO COMPLEX DZIUBIŃSKI STANISŁAW - 2019-02-04 - Zajączkowo (pomorskie)
załadunek i rozładunek towarów
JOAN ELEKTRONIC Sp.zo.o. - 2015-12-03 - Miedary (śląskie)
Nauczyciel przedszkola- wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne, planowanie i prowadzenie pracy wychowawczej, dydaktycznej, i opiekuńczej, dobry kontakt z dziećmi, kultura osobista, mile widzane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
dbanie o pozytywny wizerunek OSIW, nadzór zgodnie z obowiązującymi przepisami nad prawidłowym funkcjonowaniem internatu, organizacja zajęć uczestników, planu żywienia i zaopatrzenia, nad stanem organizacyjnym i technicznym. Nadzór nad organizacją pracy wychowawców
WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP - 2017-10-24 - Niechanowo (wielkopolskie)
obsługa klientów, dbanie o porządek w sklepie
kontakt przez OHP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego działającymi na terenie miasta Płocka na rzecz jego mieszkańców:a) realizacja rocznych projektów współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznegob) utrzymywanie stałych kontaktów z organizacjami pozarządowymi- informowanie organizacji pozarządowych o inicjatywach i innych wydarzeniach realizowanych przez Gminę-Miasto Płock oraz inne podmioty- realizacja wniosków i postulatów organizacji pozarządowychc) udzielanie pomocy organizacyjnej i merytorycznej organizacjom pozarządowymi i innymi podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego- współudział w rozwiązywaniu problemów lokalnych miasta Płocka- poszerzanie możliwości komunikacji komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka oraz miejskich jednostek organizacyjnych z mieszkańcami w zakresie działania Pełnomocnika ds. Organizacji Pozarządowych- podejmowanie inicjatyw mających na celu promowanie pozytywnych postaw cennych społecznied) informowanie organizacji pozarządowych o przeprowadzanych otwartych konkursach ofert w zakresie realizacji zadań publicznych oraz innych możliwościach pozyskiwania funduszy:- przekazywanie informacji na temat konkursów podczas spotkań, posiedzeń Płockiej Rady Działalności Pożytku Publicznego, Płockiej Radzie Seniorów- udział w szkoleniach dotyczących pozyskiwania funduszy zewnętrznych i przekazywanie materiałów szkoleniowych organizacjom pozarządowym- organizowanie szkoleń przygotowujących organizacje do właściwego wypełniania ofert konkursowych, sprawozdań i rozliczeń- informowanie organizacji pozarządowych o szkoleniach zewnętrznyche) integracja środowiska organizacji pozarządowych- organizowanie forów dyskusyjnych- organizowanie imprez integracyjnych- prezentacja środowiska pozarządowego wewnątrz i na zewnątrz Miasta Płockaf) użyczanie sal organizacjom pozarządowych i grupom nieformalnymg) wsparcie promocyjne organizacji pozarządowych2) koordynacja Centrum Aktywności Seniora w tym:- współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działania w Centrum Aktywności Seniora- wsparcie seniorów uczestniczących w działaniach Centrum Aktywności Seniora3) współpraca z sektorem pozarządowym szczebla ogólnopolskiego, wojewódzkiego i powiatowego w celu wspierania merytorycznego i edukacyjnego organizacji pozarządowych działających w mieście Płocku.4) organizowanie i udział w szkoleniach, seminariach, konferencjach, itp. w zakresie dotyczącym działalności organizacji pozarządowych.5) współpraca z administracją rządową i samorządową, które zajmują się współpracą z organizacjami pozarządowymi.6) uczestnictwo w opracowywaniu i realizacji miejskiej strategii w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi:- konsultacje społeczne z organizacjami pozarządowymi i Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego- zgłaszanie propozycji dotyczących usprawnienia współpracy Gminy - Miasto Płocka z organizacjami pozarządowymi- realizacja zapisów rocznego programu współpracy Gminy-Miasto Płock z organizacjami pozarządowymi poprzez współpracę z organizacjami pozarządowymi, Płocką Radą Działalności Pożytku Publicznego i komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Płocka.7) prowadzenie działań związanych z udziałem w ogólnopolskich kampaniach oraz wprowadzaniem lokalnych inicjatyw dotyczących organizacji pozarządowych.8) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów edukacyjnych i promocyjnych związanych z działalnością organizacji pozarządowych.
Urząd Miasta Płocka - 2017-07-20 - Płock (mazowieckie)
sprzatanie i dbanie o porządek w obiekcie, pomoc przy kuchni
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Przewóz towarów na terenie kraju i zagranicy
HANKUS KAZIMIERZ Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa HANSA-TRANS - 2016-12-16 - Witkowice (małopolskie)
zapewnienie opieki medycznej mieszkańcom DPS
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Tartak Brzózki (mazowieckie)
kontrola i przyjmowanie dostaw oraz wystawianie dokumnetów magazynowych, kontrola stanów magazynowych, wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego, obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stare Kozłowice (mazowieckie)