PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M Warszawa oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Stanowisko: PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 660 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2019-05-02
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 660 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy+ dodatek motywacyjny do 50% (przyznany po 3 miesiącach pracy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR LUB INSPEKTOR DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 660 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/ inspektora lub st. inspektora w Zespole Finansowo-Księgowym wymiar czasu pracy 1 et. Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: 1. Zapoznawanie się na bieżąco z przepisami prawa dotyczącymi realizacji zadań Zespołu Finansowo Księgowego. 2. Obsługa programu finansowo księgowego Xpertis Finanse i Księgowość dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3. Przygotowywanie przelewów bankowych. 4. Prowadzenie postępowań egzekucyjnych. 5. Prowadzenie rozliczeń dot. podatku od towarów i usług, w tym prowadzenie ewidencji i sporządzanie cząstkowych deklaracji podatkowych. 6. Należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo księgowych. 7. Wykonywanie obowiązków kasjera zgodnie z instrukcją kasową. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : Miejsce pracy: Praca w siedzibie Ośrodka na parterze oraz poza siedzibą. Bezpieczne warunki pracy. Pomieszczenia i ciągi komunikacyjne dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Lokal nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą innych urządzeń biurowych, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018.poz. 1260 z późn. zm.), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe nieposzlakowana opinia wykształcenie średnie wymagany staż pracy dla kandydatów na stanowisko: podinspektora minimum 2 lata pracy w obszarze finanse i rachunkowość inspektora minimum 4 lata pracy, w tym minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość st. inspektora minimum 5 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finanse i rachunkowość Wymagania dodatkowe: profil wykształcenia pożądanego: finanse i rachunkowość, ekonomia znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o finansach publicznych, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym i administracyjnym znajomość pakietu biurowego MS Office (Word, Excel) znajomość programu finansowo-księgowego Xpertis pożądane kompetencje: efektywność działania, komunikatywność, rzetelność Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty i oświadczenia curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej podpisane odręcznie list motywacyjny podpisany odręcznie kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie kserokopie świadectw pracy dokumentujące wymagany staż pracy w lub zaświadczenie o zatrudnieniu-zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy podpisane odręcznie oświadczenie o posiadanym obywatelstwie podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane odręcznie oświadczenie o nieposzlakowanej opinii podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe podpisane odręcznie oświadczenie o treści: Zapoznałem się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy podpisana odręcznie klauzula o treści: Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza dane określone w art. 221 Kodeksu pracy przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w celu wzięcia udziału w naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze do zakończenia terminu przechowywania dokumentów z naboru, określonego w instrukcji kancelaryjnej. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dokumenty sporządzone w języku obcym należy dostarczyć przetłumaczyć na język polski. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów ( w zamkniętych kopertach) do sekretariatu Ośrodka (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00) lub przesłanie na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy 02-361 Warszawa ul. Przemyska 11 z dopiskiem na kopercie: podinspektor/inspektor/st. inspektor ZFK Oferty odrzucone w przypadku ich nieodebrania przez kandydata po upływie 3 miesięcy i nie później niż 4 miesiące od dokonanego wyboru kandydata -zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 13.05.2019 r. do godz. 16.00 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O ZATRUDNIENIE W OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY OCHOTA M.ST. WARSZAWY Administratorem Danych przetwarzanych w ramach niniejszego naboru jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie, ul. Przemyska 11, 02-361Warszawa. W Ośrodku został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pisząc na adres e-mail: iod (at) opsochota.waw.pl lub na adres korespondencyjny Ośrodka. Dane osobowe kandydatów do zatrudnienia przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO, do zakończenia terminu naboru określonego w instrukcji kancelaryjnej. Po tym czasie dane osobowe kandydatów do zatrudnienia zostaną przez Administratora Danych trwale usunięte. Administrator Danych informuje, że nie prowadzi bazy potencjalnych kandydatów do zatrudnienia. Dane osobowe przetwarzane w ramach procesu naboru nie będą wysyłane do państw trzecich. Administrator Danych nie przewiduje też udostępniania danych podmiotom trzecim. Osobom fizycznym, których dane będą przetwarzane w ramach naboru przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych na podstawie art. 21 ust. 4 RODO. Ponadto kandydatom do zatrudnienia przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie przez kandydata do zatrudnienia danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem zatrudnienia. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przemyska 11, 02-360 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Jak w zgłoszeniu
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przemyska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3aef15181533750ba0117c785a605bf0
Podobne oferty pracy
-przyjmowanie towaru, wycena towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Zawichost (świętokrzyskie)
fryzjerstwo
EWELINA SKAJEWSKA SALON FRYZJERSKI "EWELINA" - 2018-08-31 - Chojnice (pomorskie)
prezentacja towaru, sprzedaż towaru, zamawianie towaru, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu sprzedażowo-magazynowego
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Pińczów (świętokrzyskie)
Sortowanie owoców według ustalonych zasad, pakowanie owów i warzyw, układanie towaru w skrzynkach, kontrolowanie jakości, ręczne przenoszenie skrzynek do ciężarówek, praca na taśmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2016-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM w szczególności prowadzenie dokumentacji technicznej, książek obiektów budowlanych, rejestrów, itp. Uczestnictwo w wizjach lokalnych, odbiorach i przekazaniach lokali, odbiorach robót remontowych. Zatrudnienie od lipca, praca na jedną zmianę od 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Chodzież.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-21 - Chodzież (wielkopolskie)
Przygotowanie form przedform na ploterze, programowanie i obsługa plotera, wykończenia wyrobów, obcinanie ,polerowanie, mocowanie elementów metalowych, pakowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Jarosław (podkarpackie)
Zamawianie towaru (profile aluminiowe do produkcji drzwi, fasad i witryn), projektowanie w programie komputerowym - do przyuczenia
FIRMA"BASTION"SPÓŁKA JAWNA BARBARA SYCHOCKA,MARIUSZ CHOJNACKI - 2016-06-01 - Mława (mazowieckie)
docieplanie budynków
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Radom (mazowieckie)
montaż instalcji sanitrarnych
Zakład Usługowo-Handlowy Karmonik Henryk - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-sprawuje bezpośrednia opiekę nad mieszkańcami-wykonuje wszystkie czynności konieczne dla nalezytego pielęgnowania mieszkańców,-podaje mieszkańcom zlecone leki i dopilnowuje, aby leki były przyjęte przez chorego w jej obecności, w godzinach i ilosciach wyznaczonych przez lekarza,-podaje chorym pozywienie, karmi chorych,uczestniczy w obchodzie mieszkańców przez lekarza i pielegniarkę oddziałową, składa w tym czasie sprawozdania o stanie zdrowia i zachowaniu mieszkańców,-pomaga przy badaniu, wpisywaniu otrzymanych zleceń w dokumentacji,-przekazuje swojej następczyni ustnie i pisemnie zlecenia, które powinny być wykonane na innych zmianach,podejmuje decyzję o zastosowaniu przymusu bezpośredniego,sporzadza dokładne sprawozdania w książce raportów pielęgniarskich z poszczególnych obserwacji o stanie zdrowia i zachowaniu sie mieszkańców, zaistniałych zdarzeniach jak np. odwiedziny mieszkańców, kontrole oddziału z zewnątrz,systematycznie uzupełnia leki, zrodki opatrunkowe i dezynfekcyjne gwarantujące bieżące zabezpieczenie potrzeb swojej i następnej zmianie,-pomaga w czynnościach zyciowych i pielegnacyjnych mieszkańca, przemieszczaniu się, przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,-rozpoznaje i rozwiazuje problemy pielęgnacyjno-opiekuńcze,-zmienia bieliznę pościelową i osobistą,-zapewnia bezpieczeństwo mieszkańcom,-na drugiej zmianie, w dni wolne od pracy i w swięta-podczas nieobecności oddziałowej pełni funkcję kierownika działu opiekuńczo-terapeutycznego,- rozwija indywidualne zainteresowania mieszkańców.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piskorowice (podkarpackie)
.
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Yusif Mammadzada - 2016-10-12 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
spawanie stali czarnej, ocynkowanej, nierdzewnej, zgrzewanie punktowe elementów, spawanie metodą 135MIG/MAG i 141TIG
Przedsiębiorstwo "ART Płakowice" Sp. z o. o. - 2018-08-17 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
wznoszenie fundamentów z betonu zbrojonego, betonowanie szczelin w ścianach,
DPNORD SP.Z.O.O. - 2017-06-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych
ZESPÓŁ KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W SZYMBARKU - 2018-08-16 - Szymbark (pomorskie)
tekstylna, krojenie dzianin, tkanin
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głowno (łódzkie)
przyrządzanie różnego rodzaju potraw dla dzieci w wieku przedszkolnym
PRZEDSZKOLE NR 86 "TĘCZOWY ŚWIAT" - 2018-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
PRACA NA TERENIE POWIATU GRYFICKIEGO - TEREN ZAMIESZKANIA
MAREK TALARCZYK VERITAS - 2018-01-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
prowadzenie inwestycji gminnych, realizacja zadan i projektów z zakresu infrastruktury komunalnej, wdrażanie projektów UE
Urząd Gminy Łapsze Niżne - 2019-02-04 - Łapsze Niżne (małopolskie)
naprawa samochodów ciężarowych
Przedsiębiorstwo Transportowo Usługowe KiK Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie postępowań związanych z ustalaniem świadczenia wychowawczego, świadczenia "Dobry start", świadczenia "Za życiem"; wydawanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji za pośrednictwem ePuap, Sygnity; prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości oraz opracowywanie informacji z zakresu swojej działalności; realizacja bieżąco zlecanych zadań w ramach działalności ośrodka
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawigudzie - 2019-01-31 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
Odpowiedni do wskazanych stanowisk pracy.
P.B.M. Remexbud Piekarski Karolak Spółka Jawna - 2019-04-05 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pozyskiwanie klientów na zakup części samochodowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, praca tylko na terenie Krakowa.
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań:1. Sporządzanie decyzji administracyjnych dotyczących zasiłków okresowych i celowych.2. Sporządzanie list wypłat dotyczących zasiłków okresowych i celowych.3. Zatwierdzanie list wypłat w uzgodnieniu z pracownikami ds. świadczeń i kasjerem.4. Sporządzanie sprawozdań z zakresu pomocy społecznej.5. Redagowanie i pisanie pism.6. Obsługa sekretariatu.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w budynku Urzędu Miasta. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej mieści się na najniższej kondygnacji, nie posiada windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w biurze o odpowiedniej szerokości.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2017-12-12 - Ustka (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów kosmetycznych na twarz i ciało, manicure, pedicure.
F.P.U MARIMAR Marek Jarczyński - 2018-09-03 - Tuszyn (łódzkie)
Przewóz towarów na terenie Polski, głównie woj. śląskie.
Bajer Krzysztof Usługi Transportowe - 2017-10-24 - Czyżowice (śląskie)
- praca przy robotach budowlanych - drogowych
TELELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2016-05-12 - Cieplewo (pomorskie)
rozbiórka samochodów, prasowanie foli, załadunek i rozładunek węgla
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Sadki (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze przy produkcji napojów
Flex HR Doradztwo Personalne Agnecja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)