PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Stawiguda oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawigudzie
Stanowisko: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie postępowań związanych z ustalaniem świadczenia wychowawczego, świadczenia "Dobry start", świadczenia "Za życiem"; wydawanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji za pośrednictwem ePuap, Sygnity; prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości oraz opracowywanie informacji z zakresu swojej działalności; realizacja bieżąco zlecanych zadań w ramach działalności ośrodka
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawigudzie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań związanych z ustalaniem świadczenia wychowawczego, świadczenia "Dobry start", świadczenia "Za życiem"; wydawanie zaświadczeń; prowadzenie korespondencji za pośrednictwem ePuap, Sygnity; prowadzenie obowiązkowej sprawozdawczości oraz opracowywanie informacji z zakresu swojej działalności; realizacja bieżąco zlecanych zadań w ramach działalności ośrodka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stawiguda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stawiguda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe; dobra znajomość następujących przepisów prawnych tj. ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych, ustawy z dnia 07 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; znajomość przepisów postępowania administracyjnego; umiejętność obsługi i komunikacji z klientami ośrodka (odporność na stres); umiejętność pracy w zespole;wymagania dodatkowe: znajomość języka obcego, prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stawigudzie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Adres pracodawcy:
Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Stawiguda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stawiguda
Ulica pracodawcy: Olsztyńska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 22.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. pr.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
agent celny
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "OPTIMA" Adam Stefański - 2016-12-22 - Latkowo (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wykładanie towaru.
SPOKOJNA-PARK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)
rejestracja zleceń
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zlecanie i kontrola wykonania prac porządkowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "CLEAN-BUD" SPÓŁKA JAWNA JAROSŁAW ROMANOWSKI, HANNA ROMANOWSKA - 2017-06-05 - Gdynia (pomorskie)
przyjmowanie i wydawanie ładunków, rozmieszczanie ładunków przestrzennych przy pomocy wózków widłowych i paletowych
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Rozpędziny (pomorskie)
Naprawa samochodów osobowych.
Czapik Łukasz PHU LUK-CAR - 2016-06-28 - Lanckorona (małopolskie)
obsługa kasowo-dysponencka
LED MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-22 - Dąbrówka (mazowieckie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
naprawa samochodów osobowych
"AUTO MECHANIKA" Mariusz Fronio - 2018-08-13 - Sosnowiec (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Świdnica (dolnośląskie)
1)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy (modernizacji) infrastruktury technicznej oświetleniowej: oświetlenia drogowego i obiektowego zewnętrznego oraz systemów sterowania oświetleniem wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; 2)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; 3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym: a)nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej.b) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;c) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2018-06-21 - Kobylnica (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO GOTOWANIA, SAMODZIELNE PRZYGOTOWYWANIE POTRAW, PLANOWANIE JADŁOSPISÓW DEKADOWYCH, DEKOROWANIE DAŃ, UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W PIONIE ŻYWIENIAWYKSZTAŁCENIE: ZAWODOWE GASTRONOWMICZNE, ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZYGOTOWYWANIA POTRAW KUCHNNI POLSKIEJ, HACCP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEKONTAKT TELEFONICZNY LUB CV NA ADRES E-MAIL:BIURO (at) LIWENA.SZCZECIN.PL
PRZEDSZKOLE NIEPUBLICZNE LIWENA - 2017-02-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie wniosków do programu Dobry start, 500+ i innych świadczeń rodzinnych, pozyskiwanie danych niezbednych do rozpatrzenia wniosku, przygotowywanie korespondencji dotyczącej złożonych wniosków (wezwania do uzupełnioenia), wprowadzanie danych do systemu i obsługa systemów informatycznych, sporządzanie sprawozdań dot. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustroniu - 2019-01-17 - Ustroń (śląskie)
realizacja zamówień, kompletowanie zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki, praca przy uzyciu skanera, pakowanie produktuGiełda Pracy - 08.06.2017 godz. 10.00, sala 225 ul.MC. Skłodowskiej 5-7 w Świdnicy
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- Układanie masy asfalto - betonowej. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 15 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziane prawo jazdy kat. B lub kat. B+E. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
naprawa samochodów osobowych i ciężarowych, wymiana opon; doświadczenie jako mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Sucha (opolskie)
szycie cholewek
Urbańczyk Janusz Pomoc Drogowa - 2018-10-04 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
Sprzątanie piekarni.
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Stanisław Józefowicz - 2016-02-23 - Oksa (świętokrzyskie)
rozwożenie posiłków
BAR HOANG-SON - VAN KHOI VU - 2016-09-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa lottomatu, obsluga terminalu płatniczego i kart telefonicznych, przyjęcie towaru na półki zgodnie z zasadą i datami itp.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
-praca na linii produkcyjnej w zakresie produkcji okien i drzwi, operowanie elektronarzędziami oraz ręcznymi narzędziamiwykształcenie mni. zawodowe. mile widziane doświadczenie w zakresie obróbki , montażu na linii produkcyjnej, systematyczność, odpowiedzialność , chęć do pracy , zmysł "majsterkowicza"praca dla kobiet i mężczyzn
TeamPlast Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Elektromonter
MM Gacoń Inżynieria s.c. - 2019-01-11 - Tarnów (małopolskie)
prace przy stawianiu budynków wielorodzinnych, prace remontowe, wykończeniowe Wymagania: wykształcenie zawodowe, staż pracy 2 lata jako murarz, umiejętnośc samodzielnej pracy , organizowanie stanowiska pracy, prace na wysokości. Praca w delagacji. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Głoska (dolnośląskie)
Obsługa pacjentów bezpośrednio i telefonicznie, przyjmowanie wpłat, sporządzanie raportów kasowych, prowadzenie dokumnetacji medycznej pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Serock (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji księgowej.Możliwość przyuczenia do pracy.
Prywatne Gospodarstwo Rolne Leszek Boruch - 2017-05-12 - Chojnica (warmińsko-mazurskie)
Praca przy żywieniu zbiorowym w Domu Seniora Villa Kosmowski.
"Zarządzanie Hotelami "Ryszard Kosmowski - 2017-01-26 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego wraz z dodatkami, zasiłku pielęgnacyjnego, świadczenia pielęgnacyjnego, specjalnego zasiłku opiekuńczego jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia się dziecka, świadczenia rodzicielskiego;2) wprowadzanie danych osobowych świadczeniobiorców do programu komputerowego Świadczenia rodzinne;3) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie i wydawanie decyzji dla osób zamieszkałych na terenie miasta Krosno Odrzańskie w zakresie świadczeń rodzinnych zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem;4) prowadzenie postępowań o zwrot nienależnie pobranych świadczeń;5) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;6) zgłaszanie do ubezpieczeń emerytalno-rentowych i zdrowotnych uprawnionych do ubezpieczenia odbiorców świadczeń pielęgnacyjnych;7) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;8) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;9) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1. Prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu:a.ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, b.odstępowania od ustalania odpłatności u rodziców biologicznych za pobyt dziecka w pieczy zastępczej, c.umorzenia należności względem MOPR w Koszalinie, d.rozłożenia na raty należności względem MOPR w Koszalinie, e.przyznania pomocy dot. usamodzielnianych wychowanków z pieczy zastępczej oraz placówek. 2.Występowanie do Sądu z wnioskiemo zasądzenie alimentów na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz o ustanowienie kuratora dla osoby nieznanej z miejsca pobytu. 3.Przygotowywanie decyzji administracyjnych. 4.Sprawozdawczość. 5.Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akti dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-10-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
czyszczenie tapiceki samochodowej
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)