PODINSPEKTOR Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie planów i bieżące prowadzenie budżetu wydziału w odniesieniu do zadań własnych i zleconych, sporządzanie sprawozdań półrocznych i rocznych z dochodów i wydatków wydziału, sporządzanie deklaracji rocznych na podatek od nieruchomości, od osób prawnych, terminowe rozliczanie podatku należnego. Przygotowywanie kompletnej dokumentacji dotyczącej windykacji należności cywilnoprawnych, wynikających z opłat z użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa, dla zespołu radców prawnych, w celu skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. Przygotowywanie dokumentacji dla udzielania zamówień publicznych do 3000 euro w zakresie niezbędnym do przygotowania nieruchomości do obrotu.
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie planów i bieżące prowadzenie budżetu wydziału w odniesieniu do zadań własnych i zleconych, sporządzanie sprawozdań półrocznych i rocznych z dochodów i wydatków wydziału, sporządzanie deklaracji rocznych na podatek od nieruchomości, od osób prawnych, terminowe rozliczanie podatku należnego. Przygotowywanie kompletnej dokumentacji dotyczącej windykacji należności cywilnoprawnych, wynikających z opłat z użytkowania wieczystego nieruchomości Skarbu Państwa, dla zespołu radców prawnych, w celu skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego. Przygotowywanie dokumentacji dla udzielania zamówień publicznych do 3000 euro w zakresie niezbędnym do przygotowania nieruchomości do obrotu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo lub administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe - prawo lub administracja
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.02.2019
Data dodania oferty pracy: 05.02.2019
Oferta pracy ważna do: 04.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z wnioskiempraca od poniedziałku do piątku w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wałbrzych (dolnośląskie)
PRACA PRZY URZĄDZENIACH CIĄGU TECHNOLOGICZNEGO, SELEKCJA WYROBÓW POD WZGLĘDEM JAKOŚCIOWYM, SPRZĄTANIE POD ZASYPAMI KRUSZYW I MASZYN. POMOC PRZY ZAKŁADANIU FORM. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA STANOWISKU PRACY. PRZESTRZEGANIE ZASAD BEZPIECZEŃSTWA BHP I PPOŻ
CJ BLOK SP. Z O.O. FABRYKA ELEMENTÓW BUDOWLANYCH - 2017-07-28 - Rudna Mała (podkarpackie)
Obsługa ładowarki czołowej kl. III.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Racibórz (śląskie)
opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunkii metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie, opracowywanie oraz realizacja zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych, przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizacja kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjamifinansowymi i gospodarczymi oraz organizacjami społecznymi w zakresie służącympromocji miasta, w szczególności w pozyskiwaniu wsparcia finansowego, organizacyjnotechnicznego dla inwestycji i rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta, prowadzenie konferencji prasowych, nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi, przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego, organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmioty zewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta, koordynowanie wszelkich działań związanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniem tytułu Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta, obsługa w zakresie wydawania / zamawiania gadżetów z logo miasta, wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta, przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Biura, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- obsługa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w produkcji ( wtryskarki, wytłaczarki, powlekarki)- wsparcie produkcji- montaż - kontrola jakości
Human & Hunter - 2017-06-21 - Częstochowa (śląskie)
Analizawanie palnów tynkarskich. przygotowywanie zapraw tynkarskich. Wykonywanie tynków wodoszczelnych. Montaż płyt suchego tynku gipsowego.
DC. SOLUTION - Dariusz Urych - 2017-01-19 - Żelechów (mazowieckie)
prace nad wprowadzaniem i aktualizacją oferty biura, wprowadzenie bieżących rezerwacji, przygotowywanie ofert biura dla klientów, współpraca z innymi biurami, wysyłka katalogów, obsługa klientów, praca w systemach rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Katowice (śląskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1. Utrzymywanie w sprawności zasobów informatycznych, w szczególności nadzór nad sprzętem, oprogramowaniem systemowym i narzędziowym:- ustalenie przyczyn niesprawności,- przygotowanie niezbędnego sprzętu lub oprogramowania do usunięcia usterki,- usunięcie niesprawności,- prowadzenie wykazu części zamiennych i akcesoriów komputerowych zakupowanych przez Oddział Teleinformatyki,2. Dokonywanie przeglądów, interwencji serwisowych i konserwacji:- zarządzanie aplikacją służącą do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowania,- analiza zasobów podlegających serwisowi lub konserwacji.3. Nabywanie, dystrybucja i instalowanie środków informatycznych.4. Zabezpieczenie sprawności funkcjonowania telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej, zakup telefonów i telefaksów, przekazywanie ich do użytkowania.5. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na usługi telekomunikacyjne.6. Zapewnienie sprawnego działania Infokiosków.7. Obsługa multimedialna narad i konferencji.8. Prowadzenie spraw w zakresie: zabezpieczenia konserwacji i serwisów systemów syganalizacji pożarów ( SAP ), systemów gaszenia gazem (SUG), urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach i lokalach Urzędu oraz mechanizmu sterowania zegarem na wieży Ratusza.9. Współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej w zakresie podłączenia i obsługi urządzeń kopiujących.10. Szkolenia pracowników Urzędu z zakresu obsługi sprzętu komputerowego oraz używanych aplikacji.11. Przygotowywanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami pracy systemów i podsystemów w szczególności w zakresie bezpieczeństwa.12. Współpraca z Biurem Obsługi Technicznej i Gospodarczej przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, określeniu istotnych postanowień umowy na dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i papierniczych, nadzór nad realizacją umowy w zakresie technicznym.
Urząd Miasta Płocka - 2017-11-08 - Płock (mazowieckie)
- przygotowywanie powierzchni do malowania oraz malowanie wyrobów metalowych, części róznego rodzju maszyn, sprzętów i pojazdów mechanicznych- nakladanie powlok lakierniczych z farb i lakierów róznymi technikami- obsluga pistoletu do ręcznego lakierowania AirCombi OPTIMA 2002 oraz agregatu natryskowego WIWA Profit 3010
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie, weryfikacja i prowadzenie zadań inwestycyjnych Gminy
Urząd Miejski Władysławowo - 2017-06-12 - Władysławowo (pomorskie)
Nauczanie techniki w szkole podstawowej. Wymiar czasu pracy 11/18 etatu.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie potraw kuchni arabskiej; nadzór nad pracą kuchni; sprzedaż.
'THE PYRAMID' Hesham Hassan Abdalla Ghonim - 2016-03-10 - Łomża (podlaskie)
a) organizacja biura projektub) zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy zespołem projektowym,c) sprawdzanie zgodności dokumentów z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w oparciuo Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresieEuropejskiego Funduszu Społecznego;d) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zamówień publicznych zgodnie z Ustawą PrawoZamówień Publicznych,e) przygotowanie dokumentacji dotyczącej budżetu projektu niezbędnej do sporządzaniawniosków o płatność, umów, sprawozdań finansowych,f) przestrzeganie terminów i harmonogramu realizacji zadań, budżetu projektu wynikającychz zapisów umowy oraz terminów wyznaczanych przez Instytucję Wdrażającą i Pośredniczącąw projekcie,g) kontrola i monitoring projektu zgodna z zapisami we wniosku o dofinansowanie, m.in. systematyczna weryfikacja postępu i harmonogramu projektu,h) poprawne rozliczanie i nadzór nad finansami projektu w tym sporządzanie wniosków o płatność w systemie teleinformatycznym SL2014 na podstawie samodzielnie realizowanych zadań oraz danych przygotowywanych przez koordynatorów merytorycznych szkół prowadzonych przez Powiat Opolski,i) przygotowywanie innej dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu m.in. niezbędnych dokumentów wskazanych w umowie o dofinansowanie projektu lub pismach z Urzędu Marszałkowskiego,j) bieżące studiowanie przepisów prawnych niezbędnych do realizacji projektu, informowanie zespołu projektowego o wszelkich zmianach,k) sporządzanie projektów pism urzędowych zgodnie z zasadami Instrukcji kancelaryjnej i przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-06-05 - Opole Lubelskie (lubelskie)
załadunek i rozładunek towarów,wykształcenie bez znaczeniadoświadczenie bez znaczenia;miejsce pracy: Odolanów
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Odolanów (wielkopolskie)
Prace kucharza
ROSGARD Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Puck (pomorskie)
OFERTA PRACY POZYSKANA W DRODZE REFUNDACJI KOSZTÓW WYPOSAŻENIA I DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY (art. 46 ust. 1 pkt. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy) PRZEZNACZONA DLA OSÓB BEZROBOTNYCH ZAREJESTROWANYCH W TUTEJSZYM URZĘDZIE PRACY Z II PROFILEM POMOCY.Sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, praca biurowa, wystawianie polis ubezpieczeniowych.Wykształcenie średnie, po zatrudnieniu przeszkolenie przez pracodawcę oraz managerów sprzedaży z poszczególnych towarzystw ubezpieczeniowych.
MULTI UBEZPIECZENIA Izabela Muda - 2017-05-17 - Racibórz (śląskie)
Pomoc nauczyciela w szkole podstawowej dla dziecka z autyzmem w wymiarze 25/40
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Dalachów (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Wymagania:1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo lub studia podyplomowe w zakresie podatków,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)pół roku stażu w administracji publicznej,b)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ordynacji podatkowej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o opłacie skarbowejII.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 95%2)praca w terenie 5%3)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości od osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej, 2)prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową dla osób fizycznych i prawnych oraz opłatą targową,3)ustalenie wymiaru podatku od nieruchomości od osób fizycznych, podatku rolnego od osób fizycznych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego od osób fizycznych na dany rok podatkowy oraz wydawanie decyzji w tym zakresie,4)sporządzanie pism dotyczących odwołań podatników od decyzji podatkowych i zażaleń na postanowienia oraz przekazywanie ich do SKO i WSA,5)całokształt prac związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w tym sporządzanie sprawozdań w zakresie zwrotu podatku akcyzowego ,6)dokonywanie czynności kontrolnych w zakresie wymiaru i prowadzenie spraw dotyczących podatków i opłat lokalnych oraz podatku rolnego,7)opiniowanie wniosków w sprawach ulg podatkowych w podatkach i opłatach lokalnych oraz wystawianie decyzji, wezwań i postanowień w w/w sprawach,8)naliczanie opłaty prolongacyjnej w decyzjach dotyczących rozłożenia na raty podatków i opłat lokalnych.
Urząd Miasta Racibórz - 2016-08-18 - Racibórz (śląskie)
Praca jako perator ładowarki. Miejsce pracy: głównie Wrocław (krókie zlecenia w danym miejscu). Praca dwuzmianowa w godz.: 7-18. Oferta dostępna w sali D.Kontakt z pracodawcą tel.: 604 083 629.
LORAN Lucyna Mikołajczyk - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Koło (wielkopolskie)
Montaż pomp ciepła
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
praca w punkcie: "Kebab Królewski"; zakres obowiązków:-przygotowywanie posiłków według prostych gotowych receptur, -obsługa klienta, -dbanie o czystość w lokalu, -w razie potrzeby dowóz do klienta na terenie miasta; możliwość pracy na pełen lub niepełen etat
Sklep "BAJER"HURT-DETAL ANDRZEJ KRZYSIEK - 2017-02-27 - Skawina (małopolskie)
przygotowanie pizzy i sushi
"RIMAS" CHIBANI BENAMAR SAMIR - 2018-11-20 - Lębork (pomorskie)
Wykonywanie prac spawalniczych. Interpretacja i czytanie specyfikacji techniczno-wykonawczych, w tym w jednym z języków angielski lub rosyjski. Umiejętność posługiwania się podstawowym i specjalistycznym sprzętem pomiarowym (suwmiarka, mikrometr, tabele pomiarowe) oraz wzorcowanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Piotrowice (dolnośląskie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
ochrona obiektu na terenie Lubina
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" sp. z o.o. ZPCH - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
Naprawa i konserwacja urządzeń pralniczych
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DUET" ANTOSZ DOROTA - 2017-09-06 - Jurków (małopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości
NIEPUBLICZNE PLACÓWKI OŚWIATOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Bieżące naprawy, prace porządkowe wokół budynków użyteczności publicznej, naprawa hydrantów i linii wodociągowych, pomoc przy inwestycjach gminnych, inne bieżące prace zlecone przez Organizatora.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Pacyna (mazowieckie)