PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Data publikacji: 2019-12-20
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie: - na stanowisko Inspektora wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie elektryki lub elektroenergetyki,- na stanowisko Podinspektora - minimum średnie branżowe/techniczne w zakresie elektryki lub elektroenergetyki;6. staż pracy minimum 3 lata;7. udokumentowany co najmniej 1 rok doświadczenia w charakterze kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru;8. uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 30 grudnia 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 21.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ffd483270d8481bde904786d18faebbf
Podobne oferty pracy
1. Opracowywanie programów, projektów i wniosków w celu pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań MOPR Koszalin oraz na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin. 2.Opiniowanie projektów opracowywanych przez inne komórki organizacyjne MOPR Koszalin pod względem zasadności, racjonalności i gospodarności na etapie ich przygotowywania. 3 Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi MOPR Koszalin w przygotowywaniu i monitorowaniu strategii, programów i projektów. 4. Inicjowanie i analizowanie projektów nowych rozwiązań w systemie wsparcia społecznego, sporządzanie opracowań projektów opinii i wniosków w tym zakresie. 5.Animowanie partnerstw służących realizacji zadań MOPR Koszalin. 6.Organizowanie prac społecznie użytecznych na terenie Miasta Koszalin. 7.Aktualizacja diagnozy problemów społecznych występujących w Mieście Koszalin. 8.Realizacja programów i projektów na rzecz mieszkańców Miasta Koszalin.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-11-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakup, sprzedaż i naprawa sprzętu komputerowego, dojazd do klienta.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Pajęczno (łódzkie)
Obsługa wózka widłowego - załadunek i rozładunek towarów
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2019-01-07 - Myjomice (wielkopolskie)
praca przy obsłudze maszyn produkcyjnych w zakładzie wytwórstwa spożywczego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Duchnice (mazowieckie)
- pomoc przy prowadzeniu domu- praca we wtorki, środy, piatki i soboty- pracodawca zapewnia zakwaterowanie lub refunduje zakup biletu miesięcznego
MAGDALENA LESZCZYŃSKA - 2019-05-15 - Bukowiec (łódzkie)
- zapewnienie usług sieciowych, zarządzanie dostawcami, wsparcie zaplecza administracyjnego,- zarządzanie dostawcami oraz wydatkami,- zarządzanie zaopatrzeniem,- przygotowywanie analiz trendów,-raportowanie,- zapewnienie przestrzegania zasad najlepszych praktyk przez zespoły dostawców / inżynierów
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Operator grawera laserowego
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Opieka nad dziećmi do 3 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Strzałkowo (wielkopolskie)
wspieranie użytkowników generujących raporty, wychwytywanie konfliktów miedzy wyborem użytkownika a techniczną definicją i danymi dostępnymi w zapytaniach; - doradzanie i szkolenie użytkowników w najlepszych narzędziach/ dostępnych raportach, - podnoszenie na drugi poziom wsparcia i rozwoju/ rozwój złożonych zapytań i defektów mogących wymagać rozwoju; - wspieranie superużytkowników w utrzymaniu samoobsługowych folderów obiektów biznesowych - zapewnianie szkolenia superużytkowników oraz wspieranie rozwoju obiektów biznesowych Webi i Lumira systemy do wizualizacji danych - uczestniczenie w raportowaniu rozwoju projektów zapytań na prośbę zespołu rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Końskie (świętokrzyskie)
1. Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy.2. Nadzór nad przygotowaniem (skonsolidowanych) sprawozdań finansowych oraz raportów.3. Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie realizacji.4. Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej.5. Optymalizowanie polityki podatkowej.6. Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych.7. Odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych.8. Kontakty i współpraca z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi.9. Nadzór nad pracą działów: finansowo-księgowego, kontrolingu oraz coraz częściej: IT, administracji i audytu wewnętrznego.10. Polityka zatrudniania.
INVEST-NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o. - 2019-07-24 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
praca w charakterze kelnerki/a, barmanki /na, obsługa gości w restauracji.
ZAJAZD "POD WIERZBĄ" BOGUSŁAW MAKAREWICZ - 2019-05-06 - Świdnica (dolnośląskie)
Pełny wykaz wymagań, zakresu obowiązków oraz wymaganych dokumentów znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-05-10 - Łęczna (lubelskie)
Drukowanie dużych formatów, cięcie wydruków, obróbka wydruków.Tworzenie ofert do klienta.Marketing e-mailowy.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie towaru, sprzedaż, obsługa klienta, kasy fiskalnej, sprzatanie sklepu i wyposażenia
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
UKŁADANIE KOSTKI BRUKOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW
WIELKOPOLSKA GRUPA BRUKARSKA TOMASZ WROTEK - 2019-05-27 - Konin (wielkopolskie)
prace porzadkowe na terenie Gminy Biała Piska
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
szycie na maszynie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; mile widziane doświadczenie; prawo jazdy kat. B; praca na wysokości, praca w zespole- wymagana dobra organizacja; zakres obowiązków: praca przy instalacji sieci teletechnicznej, usuwanie awarii, spawanie światłowodów, obsługa techniczna oraz usuwanie usterek, konfiguracja i wymian urządzeń; jedna zmiana; miejsce pracy: teren woj. śląskiego i opolskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE HeNET HENRYK SADŁO - 2018-08-28 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie pokryć dachowych (blacha gładka i profilowana, dachówka itp.) oraz oblachowań.
Zakład Remontowo-budowlany Krzysztof Czechowski - 2016-07-12 - Nysa (opolskie)
Kierowanie bieżącą działalnością restauracji z sala zabaw. Planowanie pracy sali zabaw oraz dbanie o jego sprawne funkcjonowanie. Zarządzanie zespołem pracowników, w tym: organizowanie i przydzielanie pracy podległemu zespołowi oraz nadzorowanie i kontrolowanie efektów pracy personelu. Zarządzanie procesem rekrutacji, motywowanie i wspieranie pracowników. Określanie celów sprzedażowych usług oferowanych przez restaurację i salę zabaw. Sprawowanie ogólnego nadzoru nad organizacja imprez okolicznościowych. Kontrolowanie prawidłowości wykonywanych usług. Reprezentowanie i kreowanie wizerunku restauracji z sala zabaw na zewnątrz. Zarządzanie działalnością marketingową, określanie standardów obsługi klienta.
PPUH "MOLEX" KONRAD TOCZYŃSKI - 2019-04-02 - Rzeszów (podkarpackie)
rozbieranie na części półtusz, ćwierćtusz oraz tusz ręcznie oraz na taśmie, wykrawanie za pomocą różnych rodzajów noży półtusz, ćwierćtusz , tusz oraz elementów zasadniczych z przeznaczeniem na mięsa drobne oraz do produkcji wędlin, konserw, przygotowywanie elementów do produkcji wędzonek lub przeprowadzanie dodatkowej obróbki, sortowanie mięsa i tłuszczów pochodzących z obróbki elementów na wędzonki, klasyfikowanie otrzymanych tłuszczy, kości, żył, rozbieranie ośrodków wszystkich rodzajów zwierząt rzeźnych, skórowanie ręczne i mechaniczne, ostrzenie i konserwowanie narzędzi (piły, noże, musaty)
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Tomice (małopolskie)
pomoc operatora cnc
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Borownica (lubelskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Stolarski STOLMAR Kaseja Marek Piekarzew - 2016-11-04 - Piekarzew (wielkopolskie)
nauczanie matematyki w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa w Niebieszczanach - 2018-02-21 - Niebieszczany (podkarpackie)
rozwożenie towarów szybkiej paczki .Praca na terenie Europyz jazdy do Polski co 3 tygodnie , tydzień przerwy
PPUH AW - TRANS WIESŁAWA ŻURAWA SYCÓW - 2016-03-24 - Gęsia Górka (wielkopolskie)
Wykształcenie min. gimnazjalne; doświadczenie: brak wymagań; zdolności manualne, dokładność, gotowość do pracy zmianowej; zakres obowiązków: praca na linii montażu amortyzatorów; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice; pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd do pracy;
TENNECO AUTOMOTIVE EASTERN EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Gliwice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Prowadzenie postępowań i wykonywanie czynności w zakresie: wydawania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego; wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu; wydawania uzgodnień dotyczących zgody na odstępstwa od wymogów określonych w przepisach prawa; wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; wydawanie zaświadczeń o zgodności wykonania prac budowlanych z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; wydawanie zaświadczeń o rewitalizacji; przygotowywania wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania; prowadzenie i aktualizacji gminnej ewidencji zabytków; wydawanie opinii w sprawie zgodności występnych projektów podziałów nieruchomości; przygotowywanie uchwał o przystąpieniu do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Przygotowywanie projektów pism, uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy. Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją. Zastępowanie pracownika ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/2/74/Podinspektor_ds_gospodarki_przestrzennej/
Gmina Stegna - 2019-07-23 - Stegna (pomorskie)
1)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy, przebudowy (modernizacji) infrastruktury technicznej oświetleniowej: oświetlenia drogowego i obiektowego zewnętrznego oraz systemów sterowania oświetleniem wraz z przygotowywaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; 2)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań; 3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (zgodnego z zawartymi umowami przyłączeniowymi), w tym: a)nadzór nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowej.b) realizacja zobowiązań wynikająca z zawartych umów;c) nadzór budowy urządzeń i właściwego rozliczanie zadania. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2018-06-21 - Kobylnica (pomorskie)
praca biurowa w biurze ubezpieczeniowym
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)