PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Data publikacji: 2019-12-20
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2)przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR/INSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie: - na stanowisko Inspektora wyższe minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa - na stanowisko Podinspektora - minimum średnie branżowe/techniczne w zakresie budownictwa;6. staż pracy minimum 3 lata;7. udokumentowany co najmniej 1 rok doświadczenia w charakterze kierownika robót, kierownika budowy lub inspektora nadzoru;8. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 30 grudnia 2019 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 21.12.2019
Oferta pracy ważna do: 30.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d7f3f6f212cc8320252bc69a7ce0d6aa
Podobne oferty pracy
sprzedaż towarów, inkasowanie nalezności za towary
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Zawichost (świętokrzyskie)
Sprzątanie biur w godzinach popołudniowych 13.00-17.00
CLAR SYSTEM S.A - 2019-09-05 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Sadzenie drzew owocowych i roślin, zbiór owoców
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Jastrzębia Stara (mazowieckie)
konstruowanie elementów maszyn i urządzeń hydrauliki siłowej, konstrukcji stalowych, nadzór nad produkcją, prowadzenie uzgodnień technicznych
REMONTOWA HYDROSTER SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-06 - Prabuty (pomorskie)
Prace przy budowach, wykończaniu i ocieplaniu budynków, wiercenie kołków, pomoc przy wapnowanie, tynkowanie, malowanie fasadSala D
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na stanowisku kierownika
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Tuchów (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Świadczenie usług z zakresu koordynacji systemów zabezpieczeń społecznych w części dotyczącej zasiłków dla osób bezrobotnych w krajach EOG i Szwajcarii oraz państw, z którymi Rzeczpospolita Polska zawarła dwustronne umowy międzynarodowe o zabezpieczeniu społecznym. Obsługa klientów osobiście i telefonicznie.
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie podległym zespołem, kompleksowa ochrona obiektu, nadzór i prawidłowa realizacja wymogów kontrahenta, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
GRUPA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Lublin (lubelskie)
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie przyznanie świadczenia wychowawczego,- prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia wychowawczego,- udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczenia wychowawczego,- współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej do przyznawania prawa do powyższego świadczenia,- przygotowywanie projektów decyzji ustalających prawo do świadczenia wychowawczego,- sporządzanie list wypłat świadczeń wychowawczych zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi,- sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci,- prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych,- tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń wychowawczych,- prowadzenie innych spraw wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci.- przyjmowanie, ewidencjonowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń z funduszu alimentacyjnego,- sporządzanie comiesięcznych list wypłat,- sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,- prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, współpraca z sądem oraz komornikami,- przyjmowanie kompletów wniosków w sprawie alimentów i prowadzenie wymaganej dokumentacji do przyznawania świadczeń alimentacyjnych,- sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego ,- przygotowywanie decyzji przyznających świadczenia z funduszu alimentacyjnego,-odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń, prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej,- wykonywanie innych zadań przewidywanych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń Kierownika Ośrodka.http://gopsbobowo.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/podinspektor.html
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie - 2017-05-19 - Bobowo (pomorskie)
Forma zatrudnienia:umowa o pracę,w wymiarze czasu pracy-1/8etatu (z możliwością zatrudnienia 1/8 etatu w Publicznym Przedszkolu, 1/8 etatu w Gminnej Bibliotece Publicznej,1/8/etatu GOKSiR) po dojściu do porozumienia z kierownictwem wymienionych jednostek.1.Kompleksowe prowadzenie akt osobowych.2.Sporządzanie umów o pracę.3.Sporządzanie oraz wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia.4. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich.5.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej wynikającej ze stosunku pracy zgodnie z przepisami ogólnymi i wewnętrznymi regulaminami.6.Wprowadzanie danych dotyczących zatrudnienia i czasu pracy.7.Rozliczanie i kontrola czasu pracy.8.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji,robót publicznych i staży.9.Prowadzenie ewidencji szkoleń.10.Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.11.Sporzadzanie sprawozdań pzrewidzianych przepisami prawa.12.Prowadzenie spraw związanych z ewidencją środków trwałych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji.13.W ramach obowiązków :- naliczanie wynagrodzeń pracowników list płac,- przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych,- sporządzanie i przesyłanie dokumentów do ZUS,- przygotowanie i rozliczanie wniosków o refundację do PUP,- wydawanie skierowań na badania wstępne,okresowe i kontrolne.14.Archiwizowanie dokumentacji wytwarzanej na stanowisku pracy.15.Prowadzenie spraw związanych z BHP.16.Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z badaniami okresowymi,odzieżą ochronną,pracowniczymi książeczkami zdrowia,szkoleniami,z dokonywaniem okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników GOPS.17.Współpraca z bankiem,ZUS-em,Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami.18.Opracownie projektów statutu,uchwał,rególaminów,zarzadzeń kierownika,projektów umów oraz bieżąca ich aktalizacja.19.Sprządzanie okresowych sprawozdań o stanie zatrudnienia jak również innych sprawozdań statystycznych zaleconych do wykonania doraźnie przez GUS i jednostki nadrzędne.20.Wykonanie innych niż wymienione wyżej zadania,wydanych przez kierownika jednostki.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie - 2017-12-06 - Bobowo (pomorskie)
Transport międzynarodowy żywych zwierząt, załadunek, rozładunek, sprawdzanie wypełnianie dokumentów przewozowych
SKUP I SPRZEDAŻ ZWIERZĄT RZEŹNYCH I HODOWLANYCH SYLWESTER WOŹNIECKI - 2016-03-30 - Szczeglin (kujawsko-pomorskie)
- sprawowanie kontroli nad przepiegiem procesu technologicznego,- rozwiązywanie problemów operacyjnych,- prowadzenie analiz laboratoryjnych niezbędnych dla kontroli procesu,- wykonywanie drobnych napraw i usprawnień urzadzeń,- przestrzeganie standardów BHP,- praca w systemie zmianowym ( III zmiany: poniedziałek- piątek)Miejsce pracy: KEMIPOL- Oddział Wrocław ul. Żwirowa 73,Kontakt kandydatów z pracodawcą: jkorbik (at) kemipol.com.pl, amodrzejewski (at) kemipol.com.plSala B, D, F
Kemipol Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-17 - Knurów (śląskie)
montaż urządzeń technicznych, montaż okuć okiennych i drzwiowych, produkcja elementów drewnianych, obsługa pras, nitownic oraz wkrętarek, kontrola jakości zgodna ze wzorem, pakowanie wyrobów gotowych, dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Rydzyna (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć lekcyjnych, wynagrodzenie według stopnia awansu zawodowego
Stowarzyszenie na rzecz Autyzmu "Uczymy się Żyć Razem" - 2017-08-08 - Kup (opolskie)
1.Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną pracą wydziału;2.Przygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej;3.Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziału;4.Doręczanie korespondencji urzędowej do instytucji znajdujących się na terenie miasta Gryfina;5.Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału;6.Sporządzanie opisów teczek;7.Pomoc w przygotowaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziału;8.Obsługa i udzielanie informacji petentom;9.Obsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax).
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Gryfino (zachodniopomorskie)
przyjmowanie należności za zakupy od klientów, przygotowywanie garących posiłków typu HOT-DOG, dbanie o czystość i porządek na sali sprzedaży oraz toalet, dbanie o odpowiednie zatowarowanie sali sprzedaży
ADIGOR Adrian Szkopiński - 2016-06-16 - Obrowo (kujawsko-pomorskie)
Ocieplanie budynków.
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE SEBASTIAN PIELA - 2017-07-10 - Reńska Wieś (opolskie)
- prowadzenie pojazdu- załadunek i rozładunek towarów- nadzór nad w/w czynnościami- obsługa dokumentów przewozowych
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kościerzyna (pomorskie)
Nauka zawodu sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Odbiór towaru, układanie na półkach, kasowanie produktów.
Firma Handlowo Usługowa"NIKO" sp. j. - 2016-04-05 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
OFERTA PRACY Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Nadzór nad pracami podwykonawców i siłami własnymi wraz z kierownikiem budowy, rozliczanie robót w podwykonawstwie, wykonywanie innych czynności niezbędnych do realizacji kontraktu. Wymagania: wykształcenie wyższe - budownictwo, staż pracy 2-5 lat, znajomość j. angielskiego - komunikatywna, prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera, komunikatywność, gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.
INHAUS Spółka z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-08-08 - Rumia (pomorskie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno - budowlanej
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-10-12 - Cieszyn (śląskie)
Posługiwanie się prostymi narzędziami, wykonywanie różnego typu prostych prac fizycznych zleconych w zależności od branży i specyfiki pracy.Praca w delegacji na terenie kraju.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Jarosław (podkarpackie)
1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych. 2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych. 4. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 5. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców - zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2018-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- fakturowanie i księgowanie dokumentów na rachunkach klientów- bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Łódź (łódzkie)
przyjmowanie i wydawanie towaru z magazynu. prowadzenie dokumentacji magazynowej
"AGRO - MAX" Krzysztof Pstrągowski - 2017-07-03 - Będzymin (mazowieckie)
Prace przy montażu konstrukcji stalowych, praca na wysokościach powyżej 3 metrów. Prace porządkowe. Obsługa maszyn budowlanych. Ręczne prace transportowe.
KONSPROJEKT Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Gdynia (pomorskie)
tapicerowanie mebli;
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-08-21 - Opole (opolskie)