PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. WINDYKACJI, EGZEKUCJI I ADMINISTRACJI Będzino oferta pracy Urząd Gminy Będzino
Stanowisko: PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. WINDYKACJI, EGZEKUCJI I ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: terminowe podejmowanie czynności egzekucyjny, sporządzanie tytułów wykonawczych, ustanawianie hipoteki
Data publikacji: 2020-10-21
Lokalizacja: Będzino (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Będzino
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-037 Będzino 19, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
terminowe podejmowanie czynności egzekucyjny, sporządzanie tytułów wykonawczych, ustanawianie hipoteki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 168
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR / INSPEKTOR DS. WINDYKACJI, EGZEKUCJI I ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Będzino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3209
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2020
Data zakończenia pracy: 14.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe ( mile widziane), znajomość przepisów z zakresu windykacji i egzekucji w administracji, podstawowa znajomość języka angielskiego, mile widziani emeryci, szczegółowe informacje na temat zgłoszenia znajdują się na stronie bip.bedziny.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Będzino
danePracodawcy_nip: 4990189291
danePracodawcy_regon: 000532122
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-037 Będzino 19, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00, pierwsza umowa na czas określony do 6 miesięcy docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, szczegółowe informacje na temat oferty znajdują się na stronie bip.bedzino.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: koszaliński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3209
Gmina pracodawcy: Będzino
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Będzino
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0302273
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: urząd gminy, zarządzanie sprawami gminy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.10.2020
Oferta pracy ważna do: 09.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a8b66f12d317329b238d7ae275decc88
Podobne oferty pracy
praca w zawodzie
Przedsiębiorstwo Eko-Bud Ruda Śląska Borkowski Rafał - 2017-08-01 - Ruda Śląska (śląskie)
prace melioracyjne związane z czyszczeniem rowów, cieków wodnych, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2020-03-27 - Żukowice (dolnośląskie)
do uzgodnienia
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży"CARITAS" - 2020-07-20 - Zagórz (podkarpackie)
kierowanie samochodu dostawczego
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-28 - Limanowa (małopolskie)
motaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Olesno (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczenia wychowawczego, prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowie - 2017-02-24 - Bobowo (pomorskie)
Przygotowywanie elementów metalowych do malowania:mycie,czyszczenie oraz wieszanie detalii na linkach lakierniczych.Kontrola jakości,pakowanie elementów pomalowanych.. E-mail: marketing (at) labmar.pl
"LAB-MAR" Marcin Łabentowicz - 2017-10-30 - Kończyce (dolnośląskie)
pielegnacja i upiekszanie skóry i paznokcji u dłoni i stóp
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Gubin (lubuskie)
Do obowiązków będzie należało m.in.:-wykonywanie operacji technologicznych zgodnie z otrzymanym instruktażem,-bieżąca kontrola produkowanych detali,Oferujemy:-stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego,Proponowane warunki pracy:-umowa o pracę na okres próbny do 3 m-cy,-wynagrodzenie miesięczne (2100,- płaca zasadnicza brutto + premia uznaniowa do 15%)-system 3-zmianowy (godz.: 6-14 ; 14-22 ; 22-6)-możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)"WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJI
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-28 - Tczew (pomorskie)
przewóz towaru na terenie unii
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Ustroń (śląskie)
Przygotowywanie, wypiek i rozwożenie pizzy. Praca w godzinach: 15.00-22.00.
Restauracja i Pizzeria PYSZNOŚCI PO CAŁOŚCI Tomasz Gąsiorek - 2017-12-08 - Siedlce (mazowieckie)
Utrzymanie czystości w przydzielonych pokojach, korytarzach i toaletach, mycie okien, drzwi, grzejników, szaf metalowych, utzymanie czystości chodników, dziedzinca, piwnic, strychów wobiektach KWP3/4 etatu, praca w godzinach 6-12kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 340 34 50oferta dostępna w sali B
Komenda Miejska Policji We Wrocławiu - 2017-08-08 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa katera
"KASPRZAK" T.J. Kasprzak Spółka Jawna - 2016-11-22 - Barwałd Średni (małopolskie)
Wykonywanie rozmaitych prac malarskich, takich jak:przygotowywanie powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych pod malowanie, malowanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych różnymi rodzajami farb, tapetowanie, szpachlowanie, kładzenie gładzi, tynkowanieWYMAGANIAWykształcenie:Mile widziany dyplom zawodowy ew. świadectwo pracy, certyfikaty, dyplomy, referencjeDoświadczenie zawodowe: Min. 2 lata, doświadczenie w pracy jako malarzZnajomość języków: Dobra znajomość jęz. angielskiego lub norweskiego w mowie i piśmie.
Jobzone Norge AS - Tromsø - 2017-11-03 - Norwegia (Norwegia)
Przygotowywanie we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych Urzędu, postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych,udział w pracach komisji przetargowych, w tym badanie i ocena ofert,przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie:-propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, -propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty,-unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania.
Urząd Miasta - 2016-07-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1739&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/100/2019 - Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor w Referacie Lokali Użytkowych i Reklam w Wydziale Budynków i Dróg.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła sprawy w zakresie przyznawania dodatkowej powierzchni w ramach poszerzenia najmowanego lokalu użytkowego,- rozpatrywała wnioski o dobranżowienie lub przebranżowienie lokalu użytkowego,- prowadziła sprawy związane z dokonywaniem zmian w umowach najmu lokali użytkowych dotyczących: najemcy lub wynajmującego, powierzchni lokalu wynikającej z kontrolnych pomiarów lub wykonanie inwentaryzacji, okresu zawarcia umowy najmu,- prowadziła sprawy związane z wydawaniem zgody na podnajem części lokalu mieszkalnego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz podnajem części lokalu użytkowego, a także na jego wspólne użytkowanie z osobami trzecimi,- rozpatrywała wnioski o przyznanie poza przetargiem lokalu użytkowego, w którym nie będzie prowadzona działalność gospodarcza na pracownię służącą twórcy do prowadzenia działalności w dziedzinie kultury i sztuki,- opiniowała wnioski o sprzedaż lokalu użytkowego na rzecz najemcy,- prowadziła bazę informatyczną e-lokale w zakresie powierzonych zadań,- prowadziła sprawy związane z przedłużaniem uprawnień do ulg w wysokości 50% stawki czynszu za najem garażu.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. - Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy -od zaraz do ustalenia z pracodawcą.- Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki lub specjalności: prawo, administracja, ekonomia,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,- dobra znajomość przepisów: ustawy Kodeks cywilny - Księga I i III, ustawy Kodeks spółek handlowych - Tytuł I, II oraz III (Dział I), ustawy o samorządzie gminnym, umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych (drukarka, skaner, kopiarka), programów biurowych:MS Office i Open Office oraz Internetu.Wymagania dodatkowe:- umiejętność sporządzania i redagowania pism, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, komunikatywność.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Rynek 1 - budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze oraz w terenie /wizje w lokalach użytkowych/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym,- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Urząd Miasta Katowice - 2019-08-14 - Katowice (śląskie)
pisanie pism urzędowych, praca z interesantem, obsługa e-obiegu, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Mława (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towarów.
PHU " SEZAM " Sp. J. H. Samul, L.Samul - 2017-09-26 - Kolno (podlaskie)
Lakierowanie samochodów.
Blacharstwo-Lakiernictwo Pomoc Drogowa Marek Kołakowski - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych, terenów zielonych na osiedlach mieszkalnych, koszenie traw, odśnieżanie chodników.Praca na umowę zlecenie. Godzina rozpoczęcia pracy 5:00.
kontakt przez PUP - 2020-03-24 - Czeladź (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, rozliczanie kierowców, przyjmowanie zleceń transportowych
Usługi Transportowe - PEGAZ Wiesław Rychel - 2016-03-23 - Głogów (dolnośląskie)
Praca na stanowisku piekarz. Forma kontaktu z pracodawcą: osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym. Wymagania wykształcenie zawodowe piekarz.
Piekarnia "MATEUSZ" - 2018-04-18 - Choczewo (pomorskie)
Wykrawanie materiałów do produkcji apteczek - obsługa siekarki ręcznej, przygotowanie materiałów do szycia. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System dwuzmianowy w godz.: 6.00-22.00. Praca w akordzie.
JUSTYL Justyna Huczek - 2018-10-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca na produkcji, tapicerowanie gotowych elementów.
Fabryka Materaców "RELAKS" Sp. z o.o. - 2018-12-07 - Topole (pomorskie)
Prace tokarskie w metalu
TRAPOL 2 Sp. z o. o. - 2019-02-28 - Libiąż (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Głogów (dolnośląskie)
montowanie elementów automotive
HR POWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-04 - Żory (śląskie)
obsługa jednego ze stanowisk w ciągu produkcyjnym, wymiana, zamiana, naprawa uszkodzonych elementów zawieszenia samochodów osobowych
WORK PARTNER SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-24 - Mokre (kujawsko-pomorskie)