PODINSPEKTOR DS.PŁAC Babimost oferta pracy SZKOŁA PODSTAWOWA W BABIMOŚCIE
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS.PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 820 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie dokumentacji i ewidencji płac pracowników Szkoły Podstawowej w Babimoście oraz zgodnie z zawartym porozumieniem -Zespołu Edukacyjnego w Nowym Kramsku, Zespołu Edukacyjnego w Podmoklach Małych w tym:a) dokumentacji z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznychb) dokumentacji ZUS.2. prowadzenie dokumentacji płac wynikającej z zawartych umów cywilnoprawnych.3. Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu wykonania funduszy płac.4. Współudział oraz pomoc w sporządzaniu rocznych planów budżetowych (obliczanie funduszu płac oraz pochodnych).5. Przeprowadzenie analizy poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli, w odniesieniu do wysokości średnich wynagrodzeń na poszczególnych stopniach awansu zawodowego oraz przygotowanie projektu sprawozdania z poniesionych wydatków na wynagrodzenia nauczycieli.6. rozliczanie miesięcznych ryczałtów pracowników.7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.8. Zabezpieczenie pieczątek.9. Prowadzenie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt.
Data publikacji: 2020-03-23
Lokalizacja: Babimost (lubuskie)
Pracodawca: SZKOŁA PODSTAWOWA W BABIMOŚCIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Urząd Miejski w Babimoście ul. Rynek 3, 66-110 Babimost, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie dokumentacji i ewidencji płac pracowników Szkoły Podstawowej w Babimoście oraz zgodnie z zawartym porozumieniem -Zespołu Edukacyjnego w Nowym Kramsku, Zespołu Edukacyjnego w Podmoklach Małych w tym:a) dokumentacji z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznychb) dokumentacji ZUS.2. prowadzenie dokumentacji płac wynikającej z zawartych umów cywilnoprawnych.3. Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej z zakresu wykonania funduszy płac.4. Współudział oraz pomoc w sporządzaniu rocznych planów budżetowych (obliczanie funduszu płac oraz pochodnych).5. Przeprowadzenie analizy poniesionych w danym roku wydatków na wynagrodzenia nauczycieli, w odniesieniu do wysokości średnich wynagrodzeń na poszczególnych stopniach awansu zawodowego oraz przygotowanie projektu sprawozdania z poniesionych wydatków na wynagrodzenia nauczycieli.6. rozliczanie miesięcznych ryczałtów pracowników.7. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.8. Zabezpieczenie pieczątek.9. Prowadzenie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 820 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS.PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Babimost
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0809
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Babimost
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 820 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: a. posiadanie obywatelstwa polskiego, b. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,c. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,d. wykształcenie wyższe lub średnie i dwa lata stażu pracy,e. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,Wymaganie dodatkowe: f. biegła obsługa komputera,g. pożądane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu, w pracy o podobnym charakterze,h. znajomość zagadnień w zakresie finansów publicznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych,i. inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa kwalifikacji lub certyfikaty,j. predyspozycje osobowościowe: rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, uczciwość,k. samodzielność, komunikatywność,l. ogólna znajomość przepisów z zakresu Kodeksu pracy, Karty Nauczyciela, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty.
Nazwa pracodawcy: SZKOŁA PODSTAWOWA W BABIMOŚCIE
danePracodawcy_nip: 9731044347
danePracodawcy_regon: 970486069
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 3, 66-110 Babimost, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: zielonogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0809
Gmina pracodawcy: Babimost
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Babimost
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988342
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?898aadd03555a340736653cd932e81c7
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Białystok (podlaskie)
Przygotowywanie drewna do dalszej obróbki, ciecie drewna i zbijanie palet
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Salamony (łódzkie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) nadzór nad realizacją zadań publicznych polegających na prowadzeniu klubów profilaktyki środowiskowej oraz świetlic miejskich poprzez prowadzenie działań związanych z tworzeniem, analizą potrzeb oraz prawidłowym funkcjonowaniem placówek, a w szczególności:a) organizacja i przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na prowadzenie placówek,b) zlecanie wybranym w drodze konkursu organizacjom prowadzenia placówek,c) konsultowanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym umów na prowadzenie placówek, przygotowanych przez Oddział Umów i Regulacji Prawnych, rejestracja umów,d) analiza preliminarzy wydatków przygotowanych i przedstawionych przez organizacje w zakresie bieżącej działalności placówek,e) analiza programów pracy z uczestnikami placówek,f) przekazywanie środków finansowych organizatorom zgodnie z preliminarzami zatwierdzonymi przez Dyrektora Wydziału,g) rozliczanie podmiotów prowadzących placówki,h) dokonywanie bieżących kontroli placówek,i) ewidencja wydatków placówek.2) nadzór nad realizacją zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej, a w szczególności:a) przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej,b) zlecanie wybranym w drodze konkursu organizacjom realizacji zadań,c) konsultowanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym umów na realizację zadań zleconych, przygotowanych przez Oddział Umów i Regulacji Prawnych, rejestracja umów,d) przekazywanie i rozliczanie środków finansowych organizacjom zgodnie z zawartymi umowami.3) współpraca z organizacjami pozarządowymi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi organizującymi pomoc dla swoich członków oraz mieszkańców Płocka - realizacja wspólnych zadań i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.4) współpraca z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi, domami pomocy społecznej, ośrodkami interwencji kryzysowej, ośrodkami wsparcia i innymi instytucjami w celu realizacji zadań pomocy społecznej i pieczy zastępczej - prowadzenie korespondencji w tym zakresie.5) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach związanych z placówkami wsparcia dziennego i realizacją projektów przez NGO w ramach dotacji uzyskanych z Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.6) organizowanie spotkań i udział w imprezach integracyjnych i festynach dla dzieci i młodzieży oraz innych podopiecznych organizacji pozarządowych.7) podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania lokali przez organizacje pozarządowe działające na polu pomocy społecznej i ochrony zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem Miejskiego Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku oraz lokali będących w zasobach Gminy Płock.8) współdziałanie z Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na polu pomocy społecznej i ochrony zdrowia.9) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Płocku oraz jednostkami organizacyjnymi i placówkami wchodzącymi w skład Systemu Pomocy Społecznej oraz Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Gminy-Miasto Płock przy realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej.10) opracowywanie projektu budżetu miasta Płocka oraz przygotowywanie sprawozdania z jego realizacji w części dot. zakresu czynności - bieżąca kontrola realizacji wydatków budżetu miasta.11) prowadzenie dialogu z organizacjami pozarządowymi w zakresie ich potrzeb i współpracy z Gminą-Miasto Płock.12) przygotowywanie rekomendacji dla organizacji pozarządowych w zakresie współpracy z Gminą-Miasto Płock.13) przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma osób indywidualnych w zakresie pomocy społecznej oraz wspierania rodziny i pieczy zastępczej.14) wykonywanie technicznej obsługi zespołów i komisji powoływanych doraźnie w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)
praca pod ziemią
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów S.A. - 2019-04-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień telefonicznych, kontrola zapasów, segregacja towarów, składanie zamówień, przyjmowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Długosiodło (mazowieckie)
rozładunek i załadunek towaru, utrzymanie porządku w magazynie
"ExiWork" Sp.z o.o. - 2019-10-01 - Mława (mazowieckie)
Prace porządkowe, pomoc przy produkcji pieczywa
Piekarnia s.c. Kamil Nowakowski, Marianna Stachowicz - 2019-12-09 - Lipiany (zachodniopomorskie)
Prace remontowe, wykończeniowe, budowlane. Układanie glazury, terakoty, gipsowanie, malowanie ścian, montaż sanitariatów, podstawowe czynności związane z elektryką, Wymagana znajomość techniki montażu sufitów podwieszanych i napinanych.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Załadunek,rozładunek, przetransportowanie towaru, przygotowanie wysyłek, wyznaczanie tras,przetwarzanie dokumentów związanych z przesyłkami,znajomość komputera i wyszukiwanie tras.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kutno (łódzkie)
montaż instalacji p/poż w obiektach budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Krośniewice (łódzkie)
sprzedaż art. spożywczo - przemyslowych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Tuczna (lubelskie)
Doręczanie korespondencji oraz przekazów pieniężnych, budowanie pozytywnych relacji z klientem, prowadzenie ewidencji korespondencji, wsparcie placówki w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2019-09-10 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prace na kuchni związane z gotowaniem dla cateringu dietetycznego
Maczfit Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Józefosław (mazowieckie)
obróbka mechaniczna drobiupakowanie elementów drobiowychważenie elementów drobiowych
P.H.U. " OLIMPEK" SP. Z O.O. - 2019-05-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie biur w Tarnowie.
Firma Usługowa BŁYSK Sp. z o.o. - 2019-08-27 - Tarnów (małopolskie)
Naprawa pojazdów samochodowych (pojazdy osobowe i dostawcze).
MOTO - CAMP Kazimierz Młot - 2017-05-16 - Józefów (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Miejsce wykonywania pracy: Bricomarche, Rypin, ul. Mławska 47 B.W dniach 18-19.08.2016r. w godz. 09.00-15.30 w Powiatowym Urzedzie Pracy w Rypinie (Klub Pracy) odbędzie się giełda pracy.Wymagania:min. 1 rok doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac, mile widziana znajomość programu Symfonia
MEDES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie strzyżeń damskich i męskich. Modelowanie, koloryzowanie różnymi metodami włosów. Dbanie o higienę i bezpieczeństwo na stanowisku pracy.
MULIERES BEATA WOJCIECHOWSKA - 2017-11-06 - Gdańsk (pomorskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Obróbka metali
UNOSTAL Mieczysław Kaczkiewicz, Marcin Kaczkiewicz, Malwina Tomas s.c. - 2018-10-08 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
Prace gastronomiczne w restauracji.
AMAZONKA - 2016-11-21 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja bieżących sparw przowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Tworzenie, wysyłanie ofert, dbanie o kontakt z klientem e-mailowy i telefoniczny, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż. Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00-17.00.
BETTINA SP. Z O. O. - 2017-09-13 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- prace stolarskie
Zakład Stolarski Jerzy Żywicki - 2016-06-29 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
mechanik pojadów samochodowychw pierwszej kolejności będzie skierowana osoba odbywająca staż u danego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; komunikatywność; znajomość j. angielskiego oraz rosyjskiego; umiejętność czytania rysunku technicznego; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; Przygotowywanie dokumentacji biurowo-technicznej sprzętu klimatyzacyjnego; umowa zlecenie; praca w Gliwicach oraz na terenie Śląska
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów na stacji LPG
"MOBIL GAS" S.C.MARIUSZ BARYŁA ROBERT BARYŁA - 2018-07-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wsparcie rekrutacji pracowników tymczasowych, kompleksowa obsługa cudzoziemców, opieka nad pracownikiem tymczasowym
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie przyłączy teleinformatycznych; budowa sieci telekomunikacyjnych; serwiswanie sieci; konfigurowanie urządzeń teleinformatycznych
"TP NETS.COM" TOMASZ BATHELT PIOTR MARCINIAK - 2018-06-25 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac regulacyjnych, wykonywanie napraw, kontrola stanu technicznego pojazdów, wymiana opn, oleju, montaż układu wydechowego. Dyspozycyjność w godz.: 10:00-18:00. Proponowany okres wykonywania pracy: rok.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)