PODINSPEKTOR DS.OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ Olsztyn oferta pracy Miejski Zespół do Spraw Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS.OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: obsługa administracyjno-biurowa zespołurealizacja programów celowych PFRONgodziny pracy 8.00-16.00 pon.7.30-15.30 wt-pt
Data publikacji: 2019-11-14
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Miejski Zespół do Spraw Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prosta 23A, 10-029 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa administracyjno-biurowa zespołurealizacja programów celowych PFRONgodziny pracy 8.00-16.00 pon.7.30-15.30 wt-pt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS.OBSŁUGI ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 31.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe magisterskie: administracja, socjologia, polityka społeczna, politologia, pedagogika
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zespół do Spraw Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej Osób Niepełnosprawnych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Prosta 23A, 10-029 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Prosta
Numer budynku pracodawcy: 23A
Profil działalności pracodawcy:
15.01.2016 Wizyta Ośrodek Informacji dla Osób Niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2019
Data dodania oferty pracy: 14.11.2019
Oferta pracy ważna do: 13.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?374731e089dcddf4704706cbdae5464c
Podobne oferty pracy
szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2018-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie, chęć do pracy, wynagrodzenie: 12 zł netto, miejsce pracy: Teren Ostrowa Wielkopolskiego
P.U.B. "CEBUD" CIESIELSKI S.C. L.CIESIELSKI,T.CIESIELSKI - 2016-07-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
drukowanie dokumentów magazynowych, prowadzenie ewidencji, fakturowanie, rozliczanie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Mława (mazowieckie)
naprawa samochodów ciężarowych
SPECTRANS - 2020-01-02 - Zielona Góra (łódzkie)
realizowanie zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czyśtości i porządku w gminach.
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2018-02-09 - Luborzyca (małopolskie)
praca na zestawie ciągnik samochodwy plus kontener, na miejscu Wymagania: prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacji na przewóz rzeczy, karta kierowcy do tachografu
DAKAR TRANS Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
przyjmowanie towaru,, metkowanie towaru, układanie towaru, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Staszów (świętokrzyskie)
Obsługa maszyn.
AUTOMOTIVE ASSEMBLY SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-02 - Kalisz (wielkopolskie)
zszywanie elementów pokryć tapicerskich
Betschesofa Sp z o. o - 2016-10-04 - Pszczew (lubuskie)
Opieka nad dziećmi w czasie letniego wypoczynku w ośrodku stacjonarnym.
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Grzybowo (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych, orhanizacja spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca administracyjno-biurowa w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji-informacja na stronie BIP Łeba w zakładce nabór na stanowiska urzędnicze
Urząd Miejski w Łebie - 2016-06-06 - Łeba (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1791&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/151/2019 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor - w Referacie Wymiaru Podatku od Nieruchomości, Rolnego i Leśnego Osób Fizycznych - Katowice I w Wydziale Podatków i Opłat Lokalnych.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania podatkowe w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych,- prowadziła postępowania odwoławcze, zażalenia, skargi,- prowadziła korespondencję dotyczącą prowadzonych agend,- dokonywała zapisów w ewidencji podatkowej.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek wyposażony w windę, - praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca systematycznego realizowania spraw oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami zewnętrznymi, jak również pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-11-26 - Katowice (śląskie)
Brygadzista do instalacji zewnętrznych WOD-KAN
Marcin Bednarski Firma Handlowo-Usługowa "GAB-MAR" - 2016-08-12 - Pogórska Wola (małopolskie)
KIEROWCA NA TERENE CAŁEGO KRAJU
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Janowo (wielkopolskie)
sprzedaż warzyw i owoców
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Jeleśnia (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe budownictwo lub drogownictwo,b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,b) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy o drogach publicznych- ustawy Prawo budowlane ( Rozdział 1, 2, 3, 4)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 60 %b) praca w terenie 40 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.09.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2019 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Pełnienie funkcji inwestora w zakresie budowy, przebudowy, remontów i utrzymania publicznych i wewnętrznych dróg gminnych oraz drogowych obiektów inżynierskich.2) Prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału.3) Sporządzanie projektów planów rzeczowo finansowych, rocznych i wieloletnich, budowy, przebudowy i remontów, utrzymania i ochrony dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych.4) Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem rowów przydrożnych.5) Koordynowanie prac w zakresie projektów, które uzyskały dofinansowanie ze środków funduszy europejskich i krajowych.6) Koordynowanie prac w zakresie realizacji i rozliczania umów dotacji celowych przeznaczonych na remonty dróg innym zarządcom. Realizacja zadań dotyczących działalności w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzonych przez gminę.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-07-11 - Racibórz (śląskie)
-lagowanie materiału - zgrzewanie materiału na prasie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Sięciaszka Pierwsza (lubelskie)
Organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, język chiński jest niezbędny do porozumiewania się z zarządem i zamawainia towaru, kompetencje sprzedawcy i kasjera, wykonywanie prac zleconych przez zarząd i inne, zastępowanie inych pracowników w razie choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- konstruktor działu technicznego- projektowanie układów energoelektrycznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w programie autocad 3d- uruchomienie układów napędowych i wyłączników próżniowych,- nadzór nad badaniami laboratorium elektrycznym,- prowadzenie rozmów technicznych z klientami z zagranicy,- tworzenie dokumentacji technicznej w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
szukanie frachtów, obsługa zleceń, wysyłanie i dysponowanie kierowców po załadunek, przedstawianie ofert transportowych, pozyskiwanie klientów, prowadzenie taboru
Sikora Lidia Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe LIDEX - 2018-08-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wykształcenie zawodowe fryzjer (czeladnik).
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Krotoszyn (wielkopolskie)
ręczna obróbka kamienia, roztrasowywanie bloków, elementów kamiennych, wykonywanie elementów kamiennych, nagrobnych wg rodzaju i twardości materiałów
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Zgorzelec (dolnośląskie)
1) prowadzenie postępowań w zakresie ustalania uprawnień osób ubiegających się o oddanie w najem komunalnych lokali mieszkalnych; 2) prowadzenie postępowań w zakresie zamiany lokali mieszkalnych; 3) prowadzenie korespondencji dotyczącej gospodarki lokalami mieszkalnymi; 4) opracowywanie list osób uprawnionych do oddania w najem komunalnych lokali mieszkalnych na czas nieokreślony oraz podawanie ich do publicznej wiadomości; 5) przygotowywanie miesięcznych, kwartalnych,półrocznych i rocznych sprawozdań oraz analiz.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferta-pracy/2610/podinspektor-ds-najmu-lokali-mieszkalnych
Urząd Miasta - 2017-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- administrowanie dokumentacji działu,- przydzielanie, wydawanie samochodów służbowych,- zarządzanie flotą,- inne prace pomicnicze w ramach stanowiska.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
Obsługa fryzjerska klientów. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 8-16 lub 10-18.Docelowo praca stała.
GAŁĄZKA OLIWNA - Cecylia Gałązka - 2016-08-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prace ogólnobudowlane: prace brukarskie, układanie glazury, prace remontowo-budowlane, prace ogrodowo-ziemne, hydrauliczne. Wymagania: doświadczenie w pracach brukarskich.
DOMEX DAMIAN SIEWERT - 2016-09-23 - Bojano (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Bukowno (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta, doradztwo w doborze produktów, budowanie długofalowych relacji z klientem, obsługa kasy fiskalnej, komputera oraz terminala
AMICUS STANISŁAW MAZUREK - 2019-02-12 - Lębork (pomorskie)