PODINSPEKTOR DS ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO ORAZ INFORMATYKI Lwówek Śląski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO ORAZ INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opracowanie projektów zarządzeń, przygotowanie amaliz i ocen, opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji
Data publikacji: 2021-03-18
Lokalizacja: Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lwówek Śląski, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opracowanie projektów zarządzeń, przygotowanie amaliz i ocen, opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO ORAZ INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lwówek Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lwówecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0212
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6161413331
danePracodawcy_regon: 230826874
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Podchorążych 15, 58-508 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
danePracodawcy_kodPowiatu: 0261
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935802
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 18.03.2021
Oferta pracy ważna do: 16.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9fdbb97dd361b4f37de19854962b214a
Podobne oferty pracy
kontrola organoleptyczna jakości wyprodukowanych elementów na hali produkcyjnej przeprowadzanie stanowiskowych audytów 5S wdrażanie i egzekwowanie przyjętych w zakładzie standardów monitorowanie procesów, procedur i działań; prowadzenie postępowań wyjaśniających nieprawidłowości w przestrzeganiu procedur; implementowanie działań naprawczych przygotowywanie raportów i wniosków z analiz
kontakt przez OHP - 2021-05-06 - Kuchary (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Prowadzenie i obsługa archiwum zakładowego - zarudnienie na czas określony 1 roku.Wykształcenie: wyższe, spec. archiwista lub zarządzanie dok. współczesną; min. 5 lat pracy zawodowej, w tym co najmniej 3 lata stażu pracy na stan. archiwisty; kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, KPA, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym, instrukcji kancelaryjnej; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-02-26 - Knurów (śląskie)
w zakresie praczki
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Przechlewo (pomorskie)
.
AGRO-TOM Tomasz Kaniewski - 2019-08-06 - Pogorzela (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Jarosław (podkarpackie)
Dbanie o czystość pomieszczeń biurowych i sanitarnych. Zatrudnienie na 1/4 etatu, 2 godziny dziennie.
kontakt przez PUP - 2020-03-06 - Nysa (opolskie)
prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami, gospodarką nieruchomościami i rolnictwem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Błonie (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
-obsługa klienta w biurze (pozyskiwanie klientów, promocja)
"TRANS - BIS" KRZYSZTOF JAKUBOWSKI - 2017-09-13 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Kierowanie pojazdem zgodnie z przepisami ruchu drogowego, przestrzeganie zasad eksploatacji.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-11-02 - Porażyn (wielkopolskie)
wykonywanie intalacji wod-kan. oraz , montaż urządzeń sanitarnych.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 4213 - 2020-05-12 - Jastrzębie (opolskie)
Prace murarskie, stawianie ścian, wylewanie stropów.
JARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Bożnów (lubuskie)
zarządzanie procesem koordynacji wraz z lokalnymi działaniami IT w zakresie programu SAP BW; wspieranie uzytkowników SAP (1-szy, 2 i 3 poziom wsparcie); rozwiązywanie problemów technicznych; projektowanie i wdrażanie rozwiązań zintegrowanych programem SAP; dostarczanie raportów i danych związanych z dostarczanymi usługami; sprawdzanie, przeglądanie i realizacja not w celu zapewnienia wszystkich incydentów; wprowadzenie obowiązkowych i zatwierdzonych wniosków w systemie SAP;
Monier Braas Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Chęciny (świętokrzyskie)
1. Sortowanie i przekazywanie informacji na czas.2. Tworzenie oraz aktualizację ewidencji i zapisków, sprawdzanie ich poprawności.3. Planowanie i umawianie spotkań.4. Monitorowanie poziomu zapasów i składanie zleceń na ich uzupełnienie.5. Informowanie o problemach zgłaszanych do biura.6. Utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, klientami i własnym zespołem.
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Trzebiszyn (opolskie)
kompletowanie w magazynie elementów do wysyłki,paletowanie produktów,uczestnictwo przy składaniu obudów nawiżaczy z płyt i elementów aluminiowych
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu. Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2018-09-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace murarskie, wykończenia wnętrz
Usługi Remontowo - Budowlane Marcin Walenciak - 2018-07-10 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie właściwego poziomu jakości warzyw, kierowanie pracą podległego zespołu, ścisła współpraca z produkcją, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych oraz załadunkiem i rozładunkiem
VeggieFresh Sp. z o.o. - 2020-01-22 - Sucha Wola (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/45/2020 - Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydatów na 3 wolne stanowiska urzędnicze - podinspektor - w Referacie Rejestracji Pojazdów w Wydziale Uprawnień Komunikacyjnych.- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła bezpośrednią obsługę klientów w zakresie rejestracji pojazdów oraz wydawania dokumentów rejestracyjnych, prowadziła postępowania administracyjne w sprawach rejestracji pojazdów, zgodnie z wnioskami właścicieli pojazdów, przygotowywała do wydania dowody rejestracyjne i karty pojazdów otrzymane od producenta.- Warunki pracy na danym stanowisku: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice, ul. Francuska 70 - budynek nie jest wyposażony w windę, praca: przy komputerze, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Katowice. Na ofertę pracy mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.- Naszym pracownikom oferujemy: stabilne zatrudnienie, kwartalne uznaniowe premie motywacyjne, dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka, nagrody jubileuszowe, ruchomy czas pracy, lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej, dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru, możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi, możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów, rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Godziny pracy: od poniedziałku do środy w godzinach: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2020-08-27 - Katowice (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie zestawień sprzedaży
"AGROLEX" Sp. z o.o. - 2020-11-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
przyjmowanie, rozkładanie, wydawanie towarów na linię produkcyjną
ZAKŁAD MECHANIKI MASZYN "AVALON" - WOJCIECH GIBUŁA - 2019-04-16 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
- uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych;- prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych;- prowadzenie spraw wykupu lokali;- dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali tzw. pustostanów; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem; - egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości;- przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;- współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku;- współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami;- współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających;- terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów; - aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ;- dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
MUROWANIE, WZNOSZENIE, OCIEPLANIE, IZOLACJA BUDYNKÓW
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Podańsko (zachodniopomorskie)
1.Prowadzenie kasy zgodnie z przepisami obrotu pieniężnego i zasadami gospodarki kasowej. 2.Wystawianie faktur VAT zgodnie z zasadami podatkowymi; prowadzenie ewidencji faktur. 3.Rozliczanie klientów z pobytu na hali basenowej, z uwzględnieniem: czasu pobytu, zakresu usług z jakich korzystali zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. 4.Prowadzenie sprzedaży towarów oraz artykułów spożywczych w wyznaczonych przez pracodawcęmiejscach oraz obsługa gastronomiczna. 5.Obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług basenowych oraz rekreacyjnych. 6.Pomoc klientomw prawidłowym poruszaniu się po obiekcie oraz nadzorowanie prawidłowego korzystania przez klientów i urządzeń znajdujących się naobiekcie. 7.Budowanie dobrych relacji z klientami 8.Udzielanie klientom informacji związanych z usługami.
Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno - Rehabilitacyjne Spółka Akcyjna - 2019-07-23 - Polkowice (dolnośląskie)
utrzymanie ładu i porzadku w masarni :mycuie,zamiatanie
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
Wszystkie informacje odnośnie naboru na stronie : www.bip.powiatkrapkowicki.plWynagrodzenie do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2021-05-11 - Krapkowice (opolskie)
Zgodny
Zakład Budowlany WAKRO Dąbkiewicz Zbigniew - 2017-02-27 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pakowanie produktów, etykietowanie,paletyzowanie wyrobów gotowych, podstawowa obsługa maszyn produkcyjnych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Morliny (warmińsko-mazurskie)