PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Mszanowo oferta pracy URZĄD GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE Z/S MSZANOWO
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: szczegółowe informacje w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem http://bip.gminanml.pl
Data publikacji: 2019-12-24
Lokalizacja: Mszanowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE Z/S MSZANOWO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podleśna 1, 13-300 Mszanowo, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
szczegółowe informacje w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem http://bip.gminanml.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie do uzgodnienia wg Regulaminu wynagradzania, data początku zatrudnienia -do uzgodnienia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mszanowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasto Lubawskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem http://bip.gminanml.pl.Wynagrodzenie do uzgodnienia wg Regulaminu wynagradzania, data początku zatrudnienia -do uzgodnienia.system i rozkład czasu pracy:1. od godz. 7:30 do godz. 16:00-poniedziałek, wtorek2. od godz. 7:30 do godz. 15:30-środa, czwartek 3. od godz. 7:30 do godz. 14:30-piątekUmowa na czas określony z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY NOWE MIASTO LUBAWSKIE Z/S MSZANOWO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
Podleśna 1, 13-300 Mszanowo, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Odsyłam do ogłoszenia konkursuBip. htt://bip.gminanml.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasto Lubawskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mszanowo
Ulica pracodawcy: Podleśna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 24.12.2019
Oferta pracy ważna do: 13.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0dcd8e5f59cdb3ee92ce0d2ca3c981ac
Podobne oferty pracy
Rozładunek, przygotowanie i pakowanie opału (węgla i eko groszku) do wywozu.
SYNERGIO GROUP SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-02 - Gdańsk (pomorskie)
Transport krajowy
Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe Paweł Lizak, Piotr Lizak - 2016-02-10 - Otfinów (małopolskie)
Podgarnianie przy mechanicznym rozładunku wagonów.
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego - 2016-02-24 - Otwock (mazowieckie)
dozór budowy na ul.Jasnogórskiej
FIRMA OCHRONIARSKA "OMEGA NOW-KOLT" SP. ZO.O. - 2018-01-22 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
praca na kuchni
BOGUSŁAW RYSZARD PIETRZAK AZYL PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - 2017-02-21 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Końskie (świętokrzyskie)
zarządzanie lokalem
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
- Wystawianie faktur. Korespondencja z klientami (e-mail, poczta). - Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (dowolne). Doświadczenie nie jest wymagane. Obsluga komputera. Kontakt telefoniczny (722-200-323) w godzinach: 8:00-17:00.
IWEX - TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
l. Prowadzenia spraw związanych z programem Praca za czynsz, w tym w szczególności:l) sporządzanie list obecności osób uczestniczących w programie,2)sporządzanie zestawień ilości godzin przepracowanych dla każdego uczestnika programu,3)prowadzenie dokumentacji z przebiegu realizacji programu odrębnie dla każdego uczestnika,4)sporządzanie wszelkich, niezbędnych zestawień związanych z funkcjonowaniem programu dla potrzeb wewnętrznych Zakładu oraz dla jednostek zewnętrznych,5)prowadzenie wszelkiej wewngtrznej i zewnętrznej korespondencji związanej z programem,6)ustalanie harmonoeramu zadań realizowanvch przez uczestników programu,7)koordynacja zadań przydzielonych poszczególnym uczestnikom programu,8)bieżąca kontrola prawidłowości wvkonania zadań przez uczestników programu,9)zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji wyznaczonych zadań,10)prowadzenie dokumentacji potwierdzającej realizację poszczególnych zadań,I l)ustalanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy realizowanej przez osoby świadczące pracę w ramach prac społeczno-uytecznych oraz kontrolowangi nieodpłatnej pracy na cele społeczne,12) współpraca z pozostałymi komórkami Zakładu w celu maksymalizacji efektywności programu.
Zakład Komunalny Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-12-18 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie wyższe; pół roku doświadczenia; komunikatywna znajomość języka angielskiego; kontrolowanie zamówień; monitorowanie wysyłek; przygotowywanie raportów; sporządzanie faktur sprzedażowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice, ul. Bojkowska
KPI ( KOREA PLASTIC INDUSTRY) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-18 - Gliwice (śląskie)
naprawa i obsługa autobusów
KUJAWSKO POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
szlifowanie blach, cięcie rur.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Szyszków (śląskie)
-prowadzenie dyżurów w lokalnych punktach pomocy psychologicznej,-prowadzenie dyżurów w placówkach oświatowych,-prowadzenie zajęć psycho-edukacyjnych.
Nowak Paweł - Centrum "PROGRES" - 2019-09-25 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
g
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dodatkowych obowiazkowych zajęć lekcvyjnych z przedmiotu techniki interwencji
Zespół Szkół w Dubience - 2017-08-31 - Dubienka (lubelskie)
Technik administracji
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykłdanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) utrzymywanie w sprawności zasobów informatycznych, w szczególności nadzór nad sprzętem, oprogramowaniem systemowym i narzędziowym:- ustalenie przyczyn niesprawności,- przygotowanie niezbędnego sprzętu lub oprogramowania do usunięcia usterki,- usunięcie niesprawności,- prowadzenie wykazu części zamiennych i akcesoriów komputerowych zakupowanych przez Referat Teleinformatyki,- współpraca i współdziałanie z użytkownikami podsystemów oraz pozostałymi pracownikami Referatu Teleinformatyki, zwłaszcza w usuwaniu niesprawności i awarii;2) dokonywanie przeglądów, interwencji serwisowych i konserwacji:- zarządzanie aplikacją służącą do inwentaryzacji stacji roboczych i oprogramowania,- analiza zasobów podlegających serwisowi lub konserwacji,- zgromadzenie sprzętu,- wymiana;3) nabywanie, dystrybucja i instalowanie środków informatycznych;4) zabezpieczenie sprawności funkcjonowania telefonii stacjonarnej i bezprzewodowej, zakup telefonów i telefaksów, przekazywanie ich do użytkowania;5) prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na usługi telekomunikacyjne;6) zapewnienie sprawnego działania Infokiosków;7) obsługa multimedialna narad i konferencji;8) prowadzenie spraw w zakresie zabezpieczenia konserwacji i serwisów systemów sygnalizacji pożarów (SAP), systemów gaszenia gazem (SUG), urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach i lokalach Urzędu oraz mechanizmu sterowania zegarem na wieży Ratusza w postaci zleceń zewnętrznych, nadzór nad realizacją umów, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących konserwacji , napraw i remontów;9) zapewnienie ciągłości pracy urządzeń klimatyzacyjnych oraz systemów gaszenia gazem - w formie zleceń zewnętrznych-inicjowanie, nadzorowanie i odbiór prac;10) współpraca z Wydziałem Techniczno - Gospodarczym w zakresie podłączenia i obsługi urządzeń kopiujących;11) szkolenia pracowników Urzędu z zakresu obsługi sprzętu komputerowego oraz używanych aplikacji szczególnie pakietów biurowych;12) przygotowywanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami pracy systemów i podsystemów teleinformatycznych w szczególności w zakresie bezpieczeństwa;13) prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z realizowanym zakresem czynności;14) współpraca z Wydziałem Techniczno - Gospodarczym przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, określeniu istotnych postanowień umowy na dostarczenie materiałów eksploatacyjnych i papierniczych, nadzór nad realizacją umowy w zakresie technicznym;15) przygotowanie kart w ramach projektu "Płocka Karta Familijna 3+".
Urząd Miasta Płocka - 2019-05-31 - Płock (mazowieckie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontrolowanie poprawności mierzenia jelit naturalnych
"SARRIS DARM" Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Czechów (lubuskie)
montowanie elementów automotive
Max Power Sp. z o.o. - 2019-08-26 - Żory (śląskie)
rozbieranie uszkodzonych nawierzchni oraz układanie nowych
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Zgierz (łódzkie)
Praca na produkcji
Herkules Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Jastrowo (wielkopolskie)
Nauczyciel przedszkola
"Entliczek Pentliczek" Niepubliczne Przedszkole Magdalena Żywczak - 2019-01-28 - Zawoja (małopolskie)
Wykonywanie prac ślusarskich na podstawie rysunków technicznych i izometrycznych (wiercenie, szlifowanie, gwintowanie, szczepianie materiałów ze stali czarnej i kwasowej za pomocą spoin szczepnych przed spawaniem, wyważanie statyczne wałów).
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DREWMAX TADEUSZ SĄSIADEK IWSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-01 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kontrola jakości i pakowanie elementów wyrobów gotowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWY ,,FORMES TOYS" MGR INŻ. GRZEGORZ CHUDY - 2019-06-12 - Wręczyca Wielka (śląskie)
- praktyczna umiejętność wykonywania zabiegów kosmetycznych twarzy i ciała, manicure, pedicure, hybrydy,- promocja oraz sprzedaż zabiegów i produktów, - dbałość o porządek w gabinetach.-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą podczas rozmowy kwalifikacyjnej,-Kontakt telefoniczny: 734-155-229-Kontakt e-mail: a.kujawa (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SP. Z O.O - 2019-03-04 - Gniew (pomorskie)
kontrola stanów magazynowych, przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, sporzadzanie dokumentacji, załadunek i rozładunek towaru; praktyczne doświadczenie w magazynie; mile widziane doiświadczenie w pracy z SAP
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-16 - Zimna Wódka (opolskie)
•Utrzymywanie dobrych relacji (telefonicznych i mailowych) z dedykowanymi klientami;•Koordynowanie procesu realizacji zamówienia handlowego, w tym m.in. wprowadzanie nowych zamówień do systemu, udzielanie informacji o produktach, generowanie dokumentów sprzedażowych, przygotowywanie ofert i cenników, przekazywanie i nadzorowanie realizacji zamówienia na poziomie produkcji i wysyłki towaru do klienta;•Ścisła współpraca z terenowymi Przedstawicielami Handlowymi, Działem Planowani Produkcji oraz z Działem Logistyki
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-16 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)