PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna informacja o wymaganiach kwalifikacyjnych i szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów oraz sposób złożenia - zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze - na stronie Starostwa Powiatowego - http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 22.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8fe08a29d664a9250946e3fae040897f
Podobne oferty pracy
Administracja i projektowanie stron internetowych, wykonywanie fotografii reklamowej produktów, przygotowanie materiałów reklamowych do druku, opracowywanie aplikacji internetowych, multimedialnych, na komputery stacjonarne i mobilne. Zakres obowiązków wg. klasyfikacji zawodów i specjalności będzie obejmować następujące profile pracy jako: administarator stron internetowych, fotoedytor, fotograf S, grafik komputerowy DTP, grafik komputerowy multimediów, programista aplikacji.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Opole (opolskie)
wyrób ciasta do pizzy
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
ukłądanie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Podinspektor ds. gospodarki odpadamiTermin składania ofert: do dnia 17 lipca 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-07-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc w kuchni i stołówce, sprzątanie stołówki po przerwach obiadowych, międzylekcyjne bieżące sprzątanie toalet i zamiatanie korytarzy, dozór na korytarzu i przy szatni uczniów klas młodszych.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie - 2016-12-14 - Kielno (pomorskie)
- wgstanowiska- wykonywanie pracy na ternie PL i krajów UE
GOLDEN FIELD Mirosław Wójcik Kwilcz - 2016-11-21 - Kwilcz (wielkopolskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Mońki (podlaskie)
Kierowanie pojazdem, załadunek i rozładunek - praca fizyczna.
KING-TRANS S.C. PAWEŁ SEWERYN, KRZYSZTOF WIEJ - 2018-11-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa podnośnika na terenie województwa świętokrzyskiego
WJAP SP. Z O.O. - 2018-07-06 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
sortowanie i pakowanie pomidorów
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Karczew (mazowieckie)
przce porządkowe na zewnątrz: zamiatanie, odżnieżanie, dbanie o czystość wokół budynku, obsługa traktorka do sprzątania
ELMAG-TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-19 - Chełm (lubelskie)
przygotowywanie dań tradycyjnej kuchni orientalnej, samosy, kulfi, biryani, dolma, sarma, przygotowywanie sosów i napojów
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Mława (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Olsztyn (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
BEM PPH - 2017-07-27 - Zgierz (łódzkie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - miesięczna analiza wydatków pracowniczych (rzetelna analiza wynagrodzeń, świadczeni dodatkowych, dodatków, odszkodowań motywacyjnych, podatków itp.); - rozpoczęcie korekt księgowych w przypadku wykrycia niespójności (np. dla błędnie przypisanych rodzajów wynagrodzeń); - przygotowanie i wysłanie comiesięcznych rozliczeń międzyokresowych dla emigrantów z hosta dla partnera stowarzyszonego; - konsolidacja i składanie kwartalnych rozliczeń międzyokresowych dotyczących świadczeń po okresie zatrudnienia oraz zapewnienie ich bieżącej spójności; - zapewnienie sprawozdawcom odszkodowawczym odpowiednich wynagrodzeń dla Emigrantów i STA w celu spełnienia szwajcarskich i zagranicznych zobowiązań podatkowych oraz terminowej spłaty krajowych i zagranicznych zobowiązań podatkowych w celu uniknięcia kar dla Spółki; - dokładne, kompletne i terminowe prowadzenie ewidencji księgowej dla odpowiednich oddziałów spółki; zapewnienie terminowych i znaczących dla biznesu uzgodnień kosztów zatrudnienia związanych z kontami BS; - praca zgodnie z US GAAP oraz ustawowymi przepisami rachunkowości i polityki i procedur firmy;
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
obsługa koparko-ładowarki
POL-DAR Usługi Budowlane i Brukarskie Dariusz Umecki - 2018-06-29 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Nowy Targ (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Grodków (opolskie)
Prace porządkowe w magazynie i na placu składowym, układanie i dbałość o ekspozycję towaru w magazynie i na placu składowym,prowadzenie prac załadunkowych i rozładunkowych towaru
Gdańskie Składy Drzewne Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z:- dzierżawą nieruchomości na terenie miasta i gminy Oborniki,- prawem użytkowania wieczystego nieruchomości,- zezwoleniami na czasowe zajęcia nieruchomości oraz zezwoleniami na zakładanie, przeprowadzenie i wykonanie na nieruchomościach urządzeń technicznych,- szczegóły oferty na stronie: www.bip.oborniki.pl zakładka Oferty pracy
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2018-03-28 - Oborniki (wielkopolskie)
świadczenie pomocy administracyjnej głównemu księgowemu; pomoc w formalno rachunkowej kontroli dokumentów księgowych; przygotowywanie dowodów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach operacji gospodarczych; bieżąca ewidencja operacji budżetowych; wprowadzanie danych do elektronicznego systemu księgowego; realizacja dyspozycji przelewów zatwierdzonych przez upoważnione osoby; prowadzenie kasy Ośrodka, w tym m. in.: pobieranie gotówki z banku obsługującego Ośrodek, przyjmowanie wpłat gotówki, dokonywanie wypłat w oparciu o zatwierdzone dokumenty, przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych, zapewnienie należytej ochrony wartości pieniężnych w kasie i podczas transportu, sporządzanie raportów kasowych; weryfikacja dokumentów księgowych w zakresie rozliczenia podatku VAT; prowadzenie rejestrów podatku należnego i naliczonego na potrzeby rozliczenia podatku VAT przez Ośrodek; weryfikacja zapisów księgowych z rejestrami VAT; sporządzanie deklaracji VAT 7 za okresy miesięczne; współpraca z Gminą w zakresie rozliczeń podatku od towarów i usług.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-10-10 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykonywanie czynności pomocniczych przy przychodzącej korespondencji. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pakowanie mebli tapicerowanych.
MEBLOMAK SP. Z O.O. - 2018-09-25 - Rumia (pomorskie)
REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY Z DN. 28.11.2003 R. O ŚWIADCZENIACH RODZINNYCH, USTAWY Z DN. 7.09.2007R. O POMOCY OSOBOM UPRAWNIONYM DO ALIMENTÓW, USTAWY Z DN. 11.02.2016R. O POMOCY PAŃSTWA W WYCHOWYWANIU DZIECI. SZCZEGÓŁY NA TEMAT NABORU NA STANOWISKA PRACY NA STRONIE: WWW.BIP.OPSBLAZOWA.PL ZAKŁADKA: NABORY NA WOLNE STAWISKA PRACY.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁAŻOWEJ - 2016-06-15 - Błażowa (podkarpackie)
prace remontowo-budowlane na terenie Śląska
VICTORIA RECYCLING Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Sosnowiec (śląskie)
SKŁADANIE PODZESPOŁÓWPRZYNOSZENIE I UZUPEŁNIANIE BRAKU POTRZEBNYCH ELEMENTÓW SPRAWDZANIE MECHANIZMUPAKOWANIE GOTOWYCH ROLET. Praca na dwie zmiany w godz: 6-14,14-22.(czasami 3 zmiana 22-6).
Work Service S.A - 2019-04-19 - Gościcino (pomorskie)
Zgodny z wnioskiemPraca od poniedziałku do czwartku w godz.: 7.30-15.30, w piątki w godz.: 7.30-14.30
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)
przyjmowanie towaru, ewidencja towaru, zastępstwo na stanowisku sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Zakopane (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:a) osobowego funduszu płac pracowników administracji, robót publicznych i prac interwencyjnych,b) umowy zlecenia i umowy o dzieło,c) prowizji sołtysów.2. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych.3. Prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych.4. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek, podatkówi ubezpieczeń.5. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów.6. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.7. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.8. Prowadzenia spraw dotyczących świadczeń socjalnych dla pracowników Urzędu Gminy.9. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu;10. Wydawanie zaświadczeń, poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń.11. Obsługa programu Płatnik zgłoszenia/wyrejestrowywania z ZUS pracowników, zleceniobiorców, sporządzanie comiesięcznych deklaracji o wysokości składek społecznych i zdrowotnych, FP, dokonywanie korekt dokumentów, kompletowanie i przekazywanie do ZUS innych dokumentów niezbędnych do realizacji świadczeń.12. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa, zasiłków rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych.13. Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych pracowników, zleceniobiorców.14. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT dla wszystkich pracowników, zleceniobiorców i terminowe przekazywanie pracownikom, zleceniobiorcom i Urzędom Skarbowym.15. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących wynagrodzeń.16. Prenumeraty czasopism.17. Dokonywania analizy kosztów funkcjonowania Urzędu oraz pilnowanie terminowego regulowania opłat.18. Prowadzenie gospodarki formularzami i drukami.19. Zaopatrzenia Urzędu w niezbędny sprzęt, wyposażenie i materiały eksploatacyjne biurowe i środki czystości.20. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.21. Zlecania konserwacji i drobnych napraw w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urzędu gminy.22. Nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w budynkach administracyjnych Urzędu Gminy.23. Nadzór nad aktualizacją polis ubezpieczeniowych na zabezpieczenie mienia gminnego, OC, NW oraz realizację umowy z BROKEREM w zakresie organizacji przetargów na ubezpieczenia.24. Nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych;- w tym wymiany i uaktualnianie pieczątek gminnych oraz ich rejestracja.25. Archiwizacja dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.26. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.27. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.28. Kontrola pod względem merytorycznym, legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.29. Zastępowanie pracownika ds. kadr i archiwum.30.Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://bip.stegna.pl/wakaty/8/62/Podinspektor_ds__administracyjnych_i_plac/
Gmina Stegna - 2019-06-07 - Stegna (pomorskie)