PODINSPEKTOR DS. WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI, INFORMACJI PUBLICZNEJ I ORGANIZACJI WOLONTARIATU Słupsk oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI, INFORMACJI PUBLICZNEJ I ORGANIZACJI WOLONTARIATU
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z mediami i promocja działań Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, przygotowywanie i redagowanie tekstów, materiałów informacyjnych, promocyjnych, sprawozdawczych i analitycznych; promocja i organizacja wolontariatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku; przygotowywanie i udzielanie informacji w ramach dostępu do informacji publicznej; obsługa Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku; archiwizacja informacji medialnych i materiałów fotograficznych; Umowa na 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Data publikacji: 2020-02-26
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z mediami i promocja działań Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, przygotowywanie i redagowanie tekstów, materiałów informacyjnych, promocyjnych, sprawozdawczych i analitycznych; promocja i organizacja wolontariatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku; przygotowywanie i udzielanie informacji w ramach dostępu do informacji publicznej; obsługa Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku; archiwizacja informacji medialnych i materiałów fotograficznych; Umowa na 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI, INFORMACJI PUBLICZNEJ I ORGANIZACJI WOLONTARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; staż pracy minimum 1 rok; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenia o stronniczość lub interesowność; wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie; znajomość obsługi komputera;Wymagania dodatkowe: preferowane ukończenie studiów humanistycznych; mile widziana doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej; pożądana umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych; znajomość tematyki związanej z pomocą społeczną oraz działalnością lokalnych mediów i organizacji pozarządowych; samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej;Szczegółowe wymagania: bip.mopr.slupsk.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 15d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db7a7202b2d227193d2137881ebf95d9
Podobne oferty pracy
Informacja na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2020-08-18 - Krasnystaw (lubelskie)
Szczegóły na stronie www.nowy.pcpr-gliwice.pl w zakładce "nabór na stanowiska".Wykształcenie min. średnie; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą kadr i płac w tym dwuletniego stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; znajomość obsługi urządzeń informatycznych, w tym programy: kadrowo płacowy oraz ZUS Płatnik Przekaz Elektroniczny; znajomość zasad prowadzenia spraw kadrowo - płacowych; wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, dokładność oraz szybkie podejmowanie decyzji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)
transport krajowy samochodów ciężarowych pow. 12t lub mniejsze. W sezonie (kwiecień-wrzesień) wyjazdy 2-3 dniowe, w pozostałe miesiące na miejscu
Ogrofol Sp. z o.o. - 2019-12-05 - Włoszakowice (wielkopolskie)
Opieka ,pielęgnacja podopiecznychpomoc w karmieniu pomoc w czynnościach higienicznych
CENTRUM OPIEKI REHABILITACYJNEJ "DĘBOGÓRZE" HANNA PISARSKA - 2016-09-21 - Dębogórze (pomorskie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn produkcyjnych, kontrola jakości gotowych wyrobów, prowdzenie dokumentacji związanej z procesem produkcyjnym.Mile widziane doświadczenie w przetwórstwie tworzyw sztucznych lub do przyuczenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE FOLIMPEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Sulejówek (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-23 - Żuromin (mazowieckie)
Oferta konkursowa: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2019-11-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wszelkie informacje w Ogłoszeniu nr 4/2018 na stronie www.bip.mrocza.pl.
Urząd Miasta i Gminy Mrocza - 2018-08-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
zgodny z ustawa z dnia 13.04.2007 r o Panstwowej Inspekcji Pracy, praca w terenie , realizacja czynności kntrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie woj.opolskiego
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Opolu - 2020-06-09 - Opole (opolskie)
centrowanie soczewek okularowych, montowanie w uchwycie szlifierki, programowanie szlifierki, zamontowanie oszlifowoanych soczewek w oprawach okularowych, formowanie opraw do kształtu głowy
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Piła (wielkopolskie)
zh
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Szymonowo (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami użytkowanymi przez MOPR w Koszalinie. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem Zakładowej Składnicy Akt. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, a w szczególności przygotowywanie podziału środków, preliminarza wydatków i tabel opłat do różnych form wypoczynku. Prowadzenie konserwacji, napraw i renowacji sprzętu będącego w wyposażeniu MOPR w Koszalinie.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- sporządzanie, ewidencjonowanie i archiwizację dokumentacji dotyczącej prowadzonych prac remontowych i naprawczych przez zespoły wydziału - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji technicznej i projektowej dla potrzeb prowadzonych robót - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji kolaudacyjnej dla realizowanych zadań, - weryfikowanie zużycia materiałowego przez poszczególne zespoły- ewidencjonowanie zleceń na realizację robót oraz usuwanie awarii przez zespoły remontowe wydziału- ewidencjonowanie Decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego MSW oraz realizowanych zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów Komendy Stołecznej Policji i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na jej obszarze, a także przygotowywanie stosownych informacji/odpowiedzi w tym zakresie- monitorowanie stanu realizacji prac konserwacyjno-remontowych realizowanych przez poszczególne zespoły Sekcji I- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących stanu realizacji prac przez poszczególne zespoły- codzienne ewidencjonowanie stanu osobowego na poszczególnych obiektach- ewidencja zleceń, obsługa w zakresie drobnych remontów i usuwania awarii w budynkach zbiorowego zakwaterowania przez zespoły remontowe Sekcji I- prowadzenie ewidencji zleceń i korespondencji w sprawie ustawiania i demontażu policyjnych płotów zaporowych dla obsługi imprez masowych i zgromadzeń publicznych- koordynowanie międzybranżowe przy wynajmie sprzętu, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów przez poszczególne branże- sporządzanie projektów pism do poszczególnych użytkowników obiektów, jeżeli jest to wymagane, dotyczących prac remontowo-konserwacyjnych- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- samodzielne zapoznawanie się z nowo publikowanymi przepisami prawnymi, ich stosowanie i przestrzeganie- niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami- udział w szkoleniach organizowanych w Wydziale i poza Wydziałem
Komenda Stołeczna Policji - 2019-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży/wystawianie faktur VAT/,b) odliczanie podatku naliczonego związanego z czynnościami opodatkowanymi,c) stosowanie zwolnień przewidzianych w przepisach,d) sporządzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu Starostwa Powiatowego oraz cząstkowejdeklaracji VAT,e) prowadzenie scentralizowanego rozliczania podatku VAT polegającego na agregacji danychzawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach,f) sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Powiatu Opolskiego na podstawie deklaracji cząstkowych,g) sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu Powiatu Opolskiego w postaci Jednolitego PlikuKontrolnego,h) prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe oraznadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów,i) terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego,j) współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościamikontrolnymi,k) przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanegorozliczenia podatku VAT przez Powiat Opolski,l) prace administracyjne w zakresie Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-04-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
zajecia opiekuńczo wychowawcze:planowanie działań wychowawczych w stosunku do grupy dzieci i młodzieży w placówce wychowawczej;sprawowanie nadzoru na realizacją planu zajęć wychowanków; udzielanie pomocy w nauce, w czynnościach samoobsługowych tj. myciu, sprzątaniu;udzielanie pomocy w sprawach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów itp.;organizowanie i nadzorowanie zajęć rekreacyjnych, sportowych, wypoczynku i rozrywki;prowadzenie zajęć animacyjnych i socjoterapeutycznych, w szczególności w działalności wychowawczej prowadzonej na podwórkach i ulicach, dla dzieci zaniedbanych wychowawczo;udzielanie wsparcia, rady i pomocy w trudnych sytuacjach i problemach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów indywidualnych, spotkań grupowych poświeconych omawianiu interesujach problemów;współdziałanie z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi placówkami diagnostycznymi przez korzystanie z konsultacji i diagnoz psychologiczno-pedagogicznych;organizowanie zajęć socjoterapeutycznych, terapeutycznych, korekcyjnych, kompensacyjnych oraz logopedycznych;prowadzenie indywidualnego programu korekcyjnego lub profilaktycznego, w szczególności terapii pedagogicznej, psychologicznej i socjoterapii;współpraca z rodzicami i opiekunami wychowanków w zakresie problemów rozwojowych, postępów w nauce, problemów i metod wychowawczych w formie: systematycznych spotkań, wizyt w domu wychowanków, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych;prowadzenie pedagogizacji rodziców w formie spotkań, rozmów, wspierania rodziców niewydolnych wychowawczo przez prowadzenie doradztwa indywidualnego lub współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi instytucjami w celu zapewnienia wychowankom warunków do prawidłowego rozwoju a także udzielania pomocy w trudnych sytuacjach.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w sklepie wg standardów PKN Orlen, obsługa stanowiska Bistro, nalewanie paliwa
Firma Handlowo Usługowa Rafał Musiński - 2020-01-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warka (mazowieckie)
Stolarz
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Raciążek (kujawsko-pomorskie)
-Obsługa klientów biura,- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- Obsługa poczty i prowadzenie rozrachunków z klientami biura,- Nauka obsługi programów księgowych w zakresie uproszczonej księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Łódź (łódzkie)
Zbiór, ważenie, segregacja pieczarek, odnoszenie pełnych i pobieranie pustych pojemników na pieczarki oraz pozostałości po nich, sprzątanie swojego stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Krześlinek (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej, prawo jazdy kat. BZakres obowiązków: sprzedaż towarów i ich dostawapraca Krotoszyn
P.P.U.H. JACEK GRUSZKA - 2020-10-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Karlino (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Zatowarowanie regałów sklepowych, dbanie o estetyczny wygląd towarów. Dbanie o czystość na stanowisku pracy.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2019-12-18 - Chwaszczyno (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2020-08-20 - Knurów (śląskie)
opieka i dbałość o bezpieczeństwo osób niepełnosprawnych, praca terapeutyczna z mieszkańcami zgodnie z opracowanymi programami, tworzenie we współpracy z opiekunami indywidualnych planów wsparcia, udział w zebraniach i szkoleniach, prowadzenie dokumentacji pracy z uwzględnieniem stosownych metod i form pracy, organizowanie imprez kulturalno-rekreacyjnych zgodnie z harmonogramem, współpraca z pracownikami innych komórek domu i jednostek organizacyjnych, przestrzeganie przepisów wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących placówek oraz przepisów BHP, dbanie o estetyke poszczególnych pracowni
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
utrzymanie w czystości pomieszczeń socjalnych pokoji, korytarzy domu, dbałość o ład i porządek
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień,obsługa klienta, wydawanie posiłków.Dyspozycyjność w weekendy, chęci do pracy.Możliwość zatrudnienia po okresie próbnym na umowę o pracę na czas nieokreślony na 1/2, 3/4 lub cały etat.Umowę zlecenie lub samozatrudnienie.
K&N Kacper Turko - 2019-09-20 - Racibórz (śląskie)
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY
Steinform Produktion Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Witnica (lubuskie)
pełnienie funkcji opiekuńczo- wychowawczej i edukacyjnej
Przedszkole Samorządowe w Bobrowicach - 2016-06-15 - Bobrowice (lubuskie)