PODINSPEKTOR DS. WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI, INFORMACJI PUBLICZNEJ I ORGANIZACJI WOLONTARIATU Słupsk oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI, INFORMACJI PUBLICZNEJ I ORGANIZACJI WOLONTARIATU

Wynagrodzenie: od 2 850 PLN

Zakres obowiązków: współpraca z mediami i promocja działań Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, przygotowywanie i redagowanie tekstów, materiałów informacyjnych, promocyjnych, sprawozdawczych i analitycznych; promocja i organizacja wolontariatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku; przygotowywanie i udzielanie informacji w ramach dostępu do informacji publicznej; obsługa Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku; archiwizacja informacji medialnych i materiałów fotograficznych; Umowa na 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30

Data publikacji: 2020-02-26

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
współpraca z mediami i promocja działań Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku, przygotowywanie i redagowanie tekstów, materiałów informacyjnych, promocyjnych, sprawozdawczych i analitycznych; promocja i organizacja wolontariatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku; przygotowywanie i udzielanie informacji w ramach dostępu do informacji publicznej; obsługa Biuletynu Informacji Publicznej oraz strony internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku; archiwizacja informacji medialnych i materiałów fotograficznych; Umowa na 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI, INFORMACJI PUBLICZNEJ I ORGANIZACJI WOLONTARIATU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; staż pracy minimum 1 rok; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenia o stronniczość lub interesowność; wysoka kultura osobista, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów oraz posługiwania się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie; znajomość obsługi komputera;Wymagania dodatkowe: preferowane ukończenie studiów humanistycznych; mile widziana doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządowych lub administracji publicznej; pożądana umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych; znajomość tematyki związanej z pomocą społeczną oraz działalnością lokalnych mediów i organizacji pozarządowych; samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej;Szczegółowe wymagania: bip.mopr.slupsk.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Słoneczna 15d, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Słoneczna

Numer budynku pracodawcy: 15d

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 26.02.2020

Oferta pracy ważna do: 11.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?db7a7202b2d227193d2137881ebf95d9

Podobne oferty pracy

PODINSPEKTOR W SKECJI DRÓG I MOSTÓW - od 2 600 PLN

Informacja na stronie BIP Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2020-08-18 - Krasnystaw (lubelskie)

PODINSPEKTOR DS. KADROWO - PŁACOWYCH - 2 200 - 2 500 PLN

Szczegóły na stronie www.nowy.pcpr-gliwice.pl w zakładce "nabór na stanowiska".Wykształcenie min. średnie; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą kadr i płac w tym dwuletniego stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego; znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych; znajomość obsługi urządzeń informatycznych, w tym programy: kadrowo płacowy oraz ZUS Płatnik Przekaz Elektroniczny; znajomość zasad prowadzenia spraw kadrowo - płacowych; wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, dokładność oraz szybkie podejmowanie decyzji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2017-03-14 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA KAT. B/ KAT. C/ KAT. T - od 2 250 PLN

transport krajowy samochodów ciężarowych pow. 12t lub mniejsze. W sezonie (kwiecień-wrzesień) wyjazdy 2-3 dniowe, w pozostałe miesiące na miejscu
Ogrofol Sp. z o.o. - 2019-12-05 - Włoszakowice (wielkopolskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - 10 - 11,56 PLN

Opieka ,pielęgnacja podopiecznychpomoc w karmieniu pomoc w czynnościach higienicznych
CENTRUM OPIEKI REHABILITACYJNEJ "DĘBOGÓRZE" HANNA PISARSKA - 2016-09-21 - Dębogórze (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 1 900 - 2 100 PLN

Pakowanie produkcji, obsługa maszyn produkcyjnych, kontrola jakości gotowych wyrobów, prowdzenie dokumentacji związanej z procesem produkcyjnym.Mile widziane doświadczenie w przetwórstwie tworzyw sztucznych lub do przyuczenia.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE FOLIMPEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-27 - Sulejówek (mazowieckie)

MŁODSZY ASYSTENT- POMOC W SEKCJI EPIDEMIOLOGII - 1 440 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-23 - Żuromin (mazowieckie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ARCHITEKTURY, INWESTYCJI I DRÓG MIEJSKICH - od 2 700 PLN

Oferta konkursowa: https://bip.gmwodzislawsl.finn.pl/bipkod/015
Urząd Miasta w Wodzisławiu Śląskim - 2019-11-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PODINSPEKTOR D/S ROZLICZENIA PODATKU VAT - od 2 100 PLN

wszelkie informacje w Ogłoszeniu nr 4/2018 na stronie www.bip.mrocza.pl.
Urząd Miasta i Gminy Mrocza - 2018-08-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)

PODINSPEKTOR PRACY - od 4 000 PLN

zgodny z ustawa z dnia 13.04.2007 r o Panstwowej Inspekcji Pracy, praca w terenie , realizacja czynności kntrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie woj.opolskiego
Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Opolu - 2020-06-09 - Opole (opolskie)

SZLIFIERZ-POLEROWACZ SZKŁA OPTYCZNEGO - od 1 850 PLN

centrowanie soczewek okularowych, montowanie w uchwycie szlifierki, programowanie szlifierki, zamontowanie oszlifowoanych soczewek w oprawach okularowych, formowanie opraw do kształtu głowy
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Piła (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR/ INSPEKTOR - 2 000 - 2 500 PLN

Realizacja zadań związanych z administrowaniem nieruchomościami użytkowanymi przez MOPR w Koszalinie. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem Zakładowej Składnicy Akt. Realizacja zadań związanych z prowadzeniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, a w szczególności przygotowywanie podziału środków, preliminarza wydatków i tabel opłat do różnych form wypoczynku. Prowadzenie konserwacji, napraw i renowacji sprzętu będącego w wyposażeniu MOPR w Koszalinie.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

EKSPERT (0,5 ETATU) K/M - od 1 659,9 PLN

- sporządzanie, ewidencjonowanie i archiwizację dokumentacji dotyczącej prowadzonych prac remontowych i naprawczych przez zespoły wydziału - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji technicznej i projektowej dla potrzeb prowadzonych robót - opracowywanie i kompletowanie dokumentacji kolaudacyjnej dla realizowanych zadań, - weryfikowanie zużycia materiałowego przez poszczególne zespoły- ewidencjonowanie zleceń na realizację robót oraz usuwanie awarii przez zespoły remontowe wydziału- ewidencjonowanie Decyzji Państwowego Inspektora Sanitarnego MSW oraz realizowanych zaleceń pokontrolnych dotyczących obiektów Komendy Stołecznej Policji i jednostek organizacyjnych Policji funkcjonujących na jej obszarze, a także przygotowywanie stosownych informacji/odpowiedzi w tym zakresie- monitorowanie stanu realizacji prac konserwacyjno-remontowych realizowanych przez poszczególne zespoły Sekcji I- sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących stanu realizacji prac przez poszczególne zespoły- codzienne ewidencjonowanie stanu osobowego na poszczególnych obiektach- ewidencja zleceń, obsługa w zakresie drobnych remontów i usuwania awarii w budynkach zbiorowego zakwaterowania przez zespoły remontowe Sekcji I- prowadzenie ewidencji zleceń i korespondencji w sprawie ustawiania i demontażu policyjnych płotów zaporowych dla obsługi imprez masowych i zgromadzeń publicznych- koordynowanie międzybranżowe przy wynajmie sprzętu, w celu maksymalnego ograniczenia kosztów przez poszczególne branże- sporządzanie projektów pism do poszczególnych użytkowników obiektów, jeżeli jest to wymagane, dotyczących prac remontowo-konserwacyjnych- niezwłoczne powiadamianie przełożonego o każdej okoliczności utrudniającej lub uniemożliwiającej realizację zadania lub polecenia, dostrzeżonych możliwościach wykonania polecenia w sposób sprawniejszy lub skuteczniejszy, niż określony poleceniem- uczestniczenie w pracach zespołów lub komisji powołanych przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów- przechowywanie dokumentów sporządzonych oraz związanych z realizacją zadań na danym stanowisku, w sposób uporządkowany, kompletny i systematyczny, umożliwiający szybkie ich odnalezienie przez wszystkich pracowników Wydziału- archiwizowanie lub wybrakowywanie nieaktualnych dokumentów sporządzonych na stanowisku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie- samodzielne zapoznawanie się z nowo publikowanymi przepisami prawnymi, ich stosowanie i przestrzeganie- niezwłoczne przekazywanie dokumentów będących podstawą wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych) do osób uprawnionych do prowadzenia ewidencji SWOP, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami- udział w szkoleniach organizowanych w Wydziale i poza Wydziałem
Komenda Stołeczna Policji - 2019-08-30 - Warszawa (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ Z URZĘDEM SKARBOWYM Z TYTUŁU PODATKU VAT W WYDZIALE FINASOWYM - od 2 100 PLN

odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży/wystawianie faktur VAT/,b) odliczanie podatku naliczonego związanego z czynnościami opodatkowanymi,c) stosowanie zwolnień przewidzianych w przepisach,d) sporządzanie cząstkowych rejestrów sprzedaży i zakupu Starostwa Powiatowego oraz cząstkowejdeklaracji VAT,e) prowadzenie scentralizowanego rozliczania podatku VAT polegającego na agregacji danychzawartych w cząstkowych rejestrach sprzedaży i zakupu oraz cząstkowych deklaracjach,f) sporządzanie zbiorczej deklaracji dla Powiatu Opolskiego na podstawie deklaracji cząstkowych,g) sporządzanie zbiorczego rejestru sprzedaży i zakupu Powiatu Opolskiego w postaci Jednolitego PlikuKontrolnego,h) prowadzenie weryfikacji poprawności danych przekazywanych przez jednostki budżetowe oraznadzór nad terminowością przekazywanych dokumentów,i) terminowe przekazywanie podatku od towarów i usług do Urzędu Skarbowego,j) współpraca z organami podatkowymi w zakresie rozliczania podatku VAT oraz czynnościamikontrolnymi,k) przygotowywanie aktów prawnych i ich zmian związanych z prowadzeniem scentralizowanegorozliczenia podatku VAT przez Powiat Opolski,l) prace administracyjne w zakresie Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2018-04-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)

WYCHOWAWCA ŚWIETLICY - od 2 100 PLN

zajecia opiekuńczo wychowawcze:planowanie działań wychowawczych w stosunku do grupy dzieci i młodzieży w placówce wychowawczej;sprawowanie nadzoru na realizacją planu zajęć wychowanków; udzielanie pomocy w nauce, w czynnościach samoobsługowych tj. myciu, sprzątaniu;udzielanie pomocy w sprawach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów itp.;organizowanie i nadzorowanie zajęć rekreacyjnych, sportowych, wypoczynku i rozrywki;prowadzenie zajęć animacyjnych i socjoterapeutycznych, w szczególności w działalności wychowawczej prowadzonej na podwórkach i ulicach, dla dzieci zaniedbanych wychowawczo;udzielanie wsparcia, rady i pomocy w trudnych sytuacjach i problemach rozwojowych i życiowych wychowanków przez prowadzenie rozmów indywidualnych, spotkań grupowych poświeconych omawianiu interesujach problemów;współdziałanie z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi placówkami diagnostycznymi przez korzystanie z konsultacji i diagnoz psychologiczno-pedagogicznych;organizowanie zajęć socjoterapeutycznych, terapeutycznych, korekcyjnych, kompensacyjnych oraz logopedycznych;prowadzenie indywidualnego programu korekcyjnego lub profilaktycznego, w szczególności terapii pedagogicznej, psychologicznej i socjoterapii;współpraca z rodzicami i opiekunami wychowanków w zakresie problemów rozwojowych, postępów w nauce, problemów i metod wychowawczych w formie: systematycznych spotkań, wizyt w domu wychowanków, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych;prowadzenie pedagogizacji rodziców w formie spotkań, rozmów, wspierania rodziców niewydolnych wychowawczo przez prowadzenie doradztwa indywidualnego lub współdziałania z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i innymi instytucjami w celu zapewnienia wychowankom warunków do prawidłowego rozwoju a także udzielania pomocy w trudnych sytuacjach.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - do 2 600 PLN

obsługa klienta w sklepie wg standardów PKN Orlen, obsługa stanowiska Bistro, nalewanie paliwa
Firma Handlowo Usługowa Rafał Musiński - 2020-01-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)

DEKARZ - PAPIARZ - od 2 750 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warka (mazowieckie)

STOLARZ - od 2 600 PLN

Stolarz
kontakt przez PUP - 2020-09-15 - Raciążek (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY + ST POWER IV - 1 017,4 PLN

-Obsługa klientów biura,- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej,- Obsługa poczty i prowadzenie rozrachunków z klientami biura,- Nauka obsługi programów księgowych w zakresie uproszczonej księgowości.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Łódź (łódzkie)

ZBIERACZ PIECZAREK - od 600 PLN

Zbiór, ważenie, segregacja pieczarek, odnoszenie pełnych i pobieranie pustych pojemników na pieczarki oraz pozostałości po nich, sprzątanie swojego stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Krześlinek (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - KIEROWCA - od 4 130 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej, prawo jazdy kat. BZakres obowiązków: sprzedaż towarów i ich dostawapraca Krotoszyn
P.P.U.H. JACEK GRUSZKA - 2020-10-26 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA- KASJER - 2 800 - 3 000 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Zatowarowanie regałów sklepowych, dbanie o estetyczny wygląd towarów. Dbanie o czystość na stanowisku pracy.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2019-12-18 - Chwaszczyno (pomorskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA URZĘDU MIASTA KNURÓW - 2 600 - 3 000 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2020-08-20 - Knurów (śląskie)

TERAPEUTA TERAPII ZAJĘCIOWEJ - od 1 850 PLN

opieka i dbałość o bezpieczeństwo osób niepełnosprawnych, praca terapeutyczna z mieszkańcami zgodnie z opracowanymi programami, tworzenie we współpracy z opiekunami indywidualnych planów wsparcia, udział w zebraniach i szkoleniach, prowadzenie dokumentacji pracy z uwzględnieniem stosownych metod i form pracy, organizowanie imprez kulturalno-rekreacyjnych zgodnie z harmonogramem, współpraca z pracownikami innych komórek domu i jednostek organizacyjnych, przestrzeganie przepisów wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących placówek oraz przepisów BHP, dbanie o estetyke poszczególnych pracowni
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 2 000 PLN

utrzymanie w czystości pomieszczeń socjalnych pokoji, korytarzy domu, dbałość o ład i porządek
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KELNER/ KELNERKA - od 2 250 PLN

Przyjmowanie zamówień,obsługa klienta, wydawanie posiłków.Dyspozycyjność w weekendy, chęci do pracy.Możliwość zatrudnienia po okresie próbnym na umowę o pracę na czas nieokreślony na 1/2, 3/4 lub cały etat.Umowę zlecenie lub samozatrudnienie.
K&N Kacper Turko - 2019-09-20 - Racibórz (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY - od 2 300 PLN

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY
Steinform Produktion Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Witnica (lubuskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 060 - 3 000 PLN

pełnienie funkcji opiekuńczo- wychowawczej i edukacyjnej
Przedszkole Samorządowe w Bobrowicach - 2016-06-15 - Bobrowice (lubuskie)