PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zbieranie materiałów i opracowanie planów zamówień publicznych, opracowywanie danych do sprawozdań dot. zamówień publicznych, zbieranie materiałów na komisje problemowe Rady Miasta, wprowadzanie do obowiązujących w wydziale rejestrów spraw i danych, zgodnie z Instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt, przygotowywanie - we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych Urzędu - postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych w tym badanie i ocena ofert, przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie: - propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, - propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty; - unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania, zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz opracowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego, obsługa kancelaryjna procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej.
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zbieranie materiałów i opracowanie planów zamówień publicznych, opracowywanie danych do sprawozdań dot. zamówień publicznych, zbieranie materiałów na komisje problemowe Rady Miasta, wprowadzanie do obowiązujących w wydziale rejestrów spraw i danych, zgodnie z Instrukcja kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt, przygotowywanie - we współpracy z kierownikami właściwych komórek organizacyjnych Urzędu - postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym obsługa kancelaryjna komisji przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych w tym badanie i ocena ofert, przedkładanie wniosków komisji przetargowej lub kierownika Wydziału Zamówień Publicznych w sprawie: - propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, - propozycji wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty; - unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia osobom uprawnionym do dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważniania postępowania, zawiadamianie wykonawców o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz opracowanie umowy w sprawie zamówienia publicznego, obsługa kancelaryjna procesu udziału Gminy w postępowaniu odwoławczym i skargowym w przedmiocie zamówień publicznych, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. PRZEPROWADZANIA POSTĘPOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyk. wyższe, posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe z jednego z następujących zakresów: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, budownictwo, znajomość przepisów z zakresu: Prawa zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, Kodeksu cywilnego, co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach związanych z prowadzeniem postępowań z zakresu zamówień publicznych, ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych, umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego Microsoft Office (Word, Excel). Więcej na stronie (www.bip.kedzierzynkozle.pl). Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni, list motywacyjny, kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), staż pracy (np. świadectw pracy), posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.), niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny), oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych. Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na: 1) przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, 2) przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach mojej pracy i nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przeze mnie nieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko podinspektora ds. przeprowadzania postępowań w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902);
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca w Dziale Eksploatacji w tym sekcja Aparatury Medyczne SP ZOZ MSW i A w Białymstoku
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji - 2018-07-11 - Białystok (podlaskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym. Przygotowanie stanowiska pracy. Rejestracja telefoniczna. Wprowadzanie danych do komputera.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa klienta w zakresie prowadzonej działalnościStaz bedzie odbywał się w dzielnicy: Wyżyny
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy sporzadzaniu różnego rodzaju potraw z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń. Obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna), gastronomiczny rozbiór mięsa, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego).
Szpital Powiatowy w Zawierciu - 2018-03-26 - Zawiercie (śląskie)
Przygotowanie i wydawanie posiłków, zmywanie, sprzątanie kuchni i stłówki.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Żagań (lubuskie)
Utrzymywanie ruchu produkcji od strony automatyki i sterowania
SCANDIC FOOD Sp. z o.o. W-wa Zakład Produkcyjny w Lipsku - 2016-04-14 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego). Po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Zabrze (miejsce pracy organizuje pracodawca). Możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.Pozyskiwanie nowych klientów, spotkania z klientami, raportowanie sprzedaży, dbanie o dobre kontakty z klientami, praca w programie pakiecie Office (Word, Excel),tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbałość o czystość sali sprzedaży, składanie zamówień
CAMPO Katarzyna Andrzejczyk-Żyto - 2016-11-10 - Milicz (dolnośląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Radomsko (łódzkie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie:bip.powiat.slupsk.pl
Starostwo Powiatowe w Słupsku - 2017-12-20 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: min. zawodowe, spec. mechanik; 2 lat doświadczenia na ww. stanowisku; uprawnienia spawalnicze (MIG/MAG i TIG będą dodatkowym atutem); zakres obowiązków: usuwanie awarii maszyn i urządzeń, przeprowadzanie przeglądów prewencyjnych, prac konserwacyjnych i remontowych, uczestnictwo w projektach modyfikacji i modernizacji maszyn, regulacja, ustawianie maszyn i urządzeń, nadzór nad pracą maszyn i urządzeń w cyklu produkcyjnym, dbałość o stan techniczny maszyn zapewniający ich nieprzerwaną pracę, nadzór nad podległą dokumentacją techniczną; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności;
UNIFET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Gliwice (śląskie)
Szczegóły na stronie internetowej: bip.powiat.slupsk.pl; pierwsza umowa o pracę na 6 m-cy, następna na czas nieokreślony; godz. pracy 7.30-15.30
Starostwo Powiatowe - 2018-07-30 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja lub w zakresie zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy unijnych/zewnętrznychb)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracyb)doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznychc)doświadczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych w tym studiów wykonalności projektów komunalnychd)znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020e)znajomość wytycznych: Szczegółowy opis osi priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 wersja 8.0 ( Dział I, Dział II.2, II.4, II.5, II.7, II9, II.10) oraz Podręcznik Wnioskodawcy Programu Interreg VA Rep Czeska Polska Wersja 3 ( Lista pojęć; pkt 1; 2; 3 A, B, C, D; 4A i D).II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu marcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania2)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia3)Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji4)Prowadzenie czynności związanych z budżetem miasta w zakresie zadań realizowanych przez Wydział5)Aktualizacja prowadzonej przez Wydział podstrony internetowej Urzędu Miasta Racibórz dotyczącej przygotowywanych / zrealizowanych projektów Urzędu Miasta Racibórz 6)Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie7)Udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.V. Wymagane dokumenty:1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt 2a,5.kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2b i 2c,6.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,7.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)8.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,9.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,10.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Wytyczne, o których mowa w pkt. I ppkt. 2e dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw i wytycznych wymienionych w pkt. I ppkt. 2d i 2e Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-04-12 - Racibórz (śląskie)
jw.
SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY KATARZYNA KRUPA - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Koszenie trawy, przycinanie krzewów i żywopłotów, grabienie liści, w sezonie zimowym odśnieżanie, drobne prace porządkowe na terenach przyległych do budynków należących do wspólnot mieszkaniowych.Umowa zlecenie 3 m-ce, następnie możliwość umowy o pracę, około 160 godzin w miesiącu.Praca na terenie: Wrocławia i okolicBiuro i warsztat - miejsce rozpoczęcia pracy to al. Kasztanowa 18-20 budynek BKontakt z pracodawcą: emanuela.banasiak (at) siton.pl lub 509-279-969
ADVISER MANAGEMENT Rafał Banasiak - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. zawoduIstnieje możliwość negocjacji wysokości wynagrodzenia.Doświadczenie w zawodzie mile widziane
Firma Remontowo- Budowlana Samoraj Zbigniew - 2018-01-02 - Rydwągi (warmińsko-mazurskie)
pomoc kucharzowi przy przygotowaniu półproduktów do dań ciepłych kuchni kaukaskiejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, praca 5 dni w tygodniu według grafiku, dyspozycyjność w godzinach 11:00-23:00oferta dostępna w sali G
"ARKTUR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Leszno (wielkopolskie)
Samodzielne szycie odzieży damskiej- tkanina.
JUST - 2017-03-02 - Zgierz (łódzkie)
mechanik maszyn rolniczych
Usługi Leśne Rafał Hartfich Buszkowo - 2015-12-10 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
dokładne informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie BIP - STAROSTWA POWIATOWEGO oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie STAROSTWA, termin składania dokumentów w Biurze Obsługi Interesanta - parter do dnia 26.02.2016r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko podinspektora
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2016-02-05 - Wolsztyn (wielkopolskie)
praca przy hodowli krów
Gospodarstwo Rolne Dąbrowski Andrzej - 2016-12-22 - Zębowo (kujawsko-pomorskie)
Nauczanie języka angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. PSP - 15/18, PG - 8/18.
Zespół Szkół i Przedszkola im. Ks. Prof. Józefa Tischnera - 2016-08-24 - Domosławice (małopolskie)
Wykonywanie prac protetycznych.
Pracownia Dentystyczna GEBIS Krzysztof Borkowski - 2015-11-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca sprzątaczki
Piast Business Service Sp. z o.o. Legnica - 2018-04-30 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe; 2 lata doświadczenia; uprawnienia SEP do 1 kV do obsługi urządzeń, umiejętność czytania schematów elektrycznych; zakres obowiązków: montaż elementów i zespołów elektrycznych; umowa zlecenie; miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza;
JOSTAL Jolanta Kaczmarek - 2017-09-11 - Gliwice (śląskie)
- praca na produkcji, praca przy obsłudze maszyn i urządzeń (krajalnica, smarowaczka, piec, linia do produkcji czekolady)
Fabryka Wyrobów Cukierniczych "JAGO" Jan Gogolewski - 2017-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktow, opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
TOMADEX s.c. Tomasz Szulc, Adam Czajka - 2017-10-30 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
przyjmowanie zleceń usług w zakresie: przeróbki i naprawy biżuterii z metali szlachetnych, wykonywanie wystaw biżuterii, opieka i utrzymanie czystości w salonie jubilerskim
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Świętochłowice (śląskie)