PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI W BIURZE INFORMACJI I PROMOCJI MIASTA Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Urząd Miasta


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI W BIURZE INFORMACJI I PROMOCJI MIASTA

Wynagrodzenie: do 2 400 PLN

Zakres obowiązków: 1) opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnegoi wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie; 2) opracowywanie oraz realizacja zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych; 3) przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizacja kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjamifinansowymi i gospodarczymi oraz organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, w szczególności w pozyskiwaniu wsparcia finansowego, organizacyjnotechnicznego dla inwestycji i rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta; 4) prowadzenie konferencji prasowych, 5) nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego. 6) organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmiotyzewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta; 7) koordynowanie wszelkich działań związanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniem tytułu Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta; 8) obsługa w zakresie wydawania / zamawiania gadżetów z logo miasta; 9) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta; 10) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Biura, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103

Data publikacji: 2017-05-24

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: Urząd Miasta

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnegoi wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie; 2) opracowywanie oraz realizacja zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych; 3) przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizacja kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjamifinansowymi i gospodarczymi oraz organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, w szczególności w pozyskiwaniu wsparcia finansowego, organizacyjnotechnicznego dla inwestycji i rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta; 4) prowadzenie konferencji prasowych, 5) nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego. 6) organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmiotyzewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta; 7) koordynowanie wszelkich działań związanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniem tytułu Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta; 8) obsługa w zakresie wydawania / zamawiania gadżetów z logo miasta; 9) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta; 10) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Biura, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI W BIURZE INFORMACJI I PROMOCJI MIASTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowaniawinien spełniać: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe.Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów: a) ustawy o samorządzie gminnym, b) prawa zamówień publicznych, 2) znajomość zasad komunikacji publicznej oraz umiejętności projektowania i prowadzenia działań promocyjnych, 3) znajomość języka angielskiego (w stopniu komunikatywnym), 4) doświadczenie zawodowe.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
PIRAMOWICZA 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni; 2) list motywacyjny; 3) kopia lub odpis dokumentów potwierdzających: a) wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), b) staż pracy (np. świadectw pracy), c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (uprawnień, dyplomów, zaświadczeń itp.), d) niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych; 4) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny); 5) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych.Załączone: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na: 1) przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, 2) przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach mojej pracy i nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przeze mnie nieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko podinspektora ds. promocji w Biurze Informacji i Promocji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902); 6) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów na stanowisko podinspektorads. promocji w Biurze Informacji i Promocji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle uprawniona będzie do ewentualnego żądania dostarczenia brakujących lub uzupełnienia dokumentów złożonych w ofercie pracy w trakcie trwania procesu naboru. Administratorem podanych danych osobowych jest Gmina Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle. Podstawą prawną przetwarzania ww. danych jest Kodeks pracy. Dane są podawane dobrowolnie i będą przetwarzane w celu prowadzenia procesu naboru. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.Przebieg postępowania: Etap pierwszy: 1) ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Oferta pracy - nabór na stanowisko podinspektora ds. promocji w Biurze Informacji i Promocji Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta pokój 139 w godz. 8:00 - 15:00 lub pocztą w terminie do dnia 9.06.2017 r.;Oferty pracy, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie, nie będąrozpatrywane; 2) postępowanie w sprawie naboru będzie prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902); 3) komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, zwana dalej Komisją, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełniania przez kandydatów wymagań niezbędnych; 4) po upływie terminu do złożenia ofert pracy na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.kedzierzynkozle.pl w zakładce Oferty pracy upowszechniona zostanie informacja o terminie rozmów kwalifikacyjnych; Etap drugi: 5) z każdym z kandydatów spełniającym wymagania niezbędne Komisja przeprowadzi, w terminie podanym w informacji opublikowanej w BIP, rozmowy kwalifikacyjne, obejmujące niezbędny sprawdzian umiejętności (w formie ustnego lub pisemnego testu weryfikującego wymaganą znajomość przepisów prawa); 6) Prezydent Miasta dokona wyboru kandydata na stanowisko będące przedmiotem naboru lub rozstrzyga o zakończeniu naboru bez wyboru żadnego z uczestniczących w nim kandydatów. Informacji o przebiegu postępowania udzielają: 1) Urszula Brudnowska - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym - pok. 211, tel. 77 40-50-333,kadry (at) kedzierzynkozle.pl, 2) Bożena Kudlek - Inspektor w Wydziale Organizacyjnym pok. 211, tel. 77 40-50-337,bozena.kudlek (at) kedzierzynkozle.pl.Informacja o wyniku naboru:Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na: 1) stronie podmiotowej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.kedzierzynkozle.pl); 2) tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Piramowicza 32.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Ulica pracodawcy: PIRAMOWICZA

Numer budynku pracodawcy: 32

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.05.2017

Data dodania oferty pracy: 24.05.2017

Oferta pracy ważna do: 09.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TELEINFORMATYK - od 2 600 PLN

KONFIGUROWANIE URZĄDZEŃ KOMUTACYJNYCH I TRANSMISYJNYCH SOT, ZGODNIE Z PRZEZNACZENIEM I PODSTAWOWYMI ZADANIAMI, UTRZYMYWANIE W CIAGŁEJ SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ SPRZĘTU KOMUTACYJNEGO I TELETRANSMISYJNEGO ORAZ WYKONYWANIE CODZIENNYCH I OKRESOWYCH PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH: INSTALOANIE I KONFIGURACJA URZĄDZEŃ ABONENCKICH, PROWAZENIE DOKUMENTACJI TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNEJ
Jednostka Wojskowa Nr 4658 - 2016-10-11 - Bytom (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI KLIENTA - GASTRONOMIA - od 2 000 PLN

- obsługa klientów korzystających z bistro – udzielanie informacji (nie wydawanie posiłków)- obsługa płatności bezgotówkowych- obsługa gastronomicznych zamówień e-mailowych- obsługa strony internetowej
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Gdańsk (pomorskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 13 PLN

PRACA W SKLEPIE SPOŻYWCZYM
MARKET ABC S.J. - 2017-08-10 - Chocianów (dolnośląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowanie potraw zgodnie z menu
Michał Rejs Firma Handlowo- Usługowa - 2016-12-08 - Rakowo (kujawsko-pomorskie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

przygotowanie i wydawanie posiłków, dbanie o czystość w kuchni i pomieszczeń przykuchennych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Łabuńki Pierwsze (lubelskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE LOKALOWYM W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 750 PLN

Zakres zadań: 1. przyjmowanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych i prowadzenie postępowań administracyjnych w tym zakresie, 2. wprowadzanie danych dotyczących przyznania dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych do komputerowej bazy danych, 3. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wywiadów środowiskowych, 4. przeprowadzanie wywiadów środowiskowych u osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy, 5. rozpatrywanie wniosków o przyznanie dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie, 6. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych o wygaśnięciu, wstrzymaniu, zmianie lub uchyleniu uprawnień do dodatku mieszkaniowego oraz dodatków energetycznych , 7. prowadzenie postępowania w sprawie nienależnie pobranych dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych i współpraca z Wydziałem Budżetowo-Finansowym w tym zakresie, 8. rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawach przyznania dodatków mieszkaniowych i dodatków energetycznych oraz przekazywanie odwołań do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, 9. udzielanie wyjaśnień i informacji w sprawach przyznania dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych , 10. współpraca z innymi wydziałami Urzędu Miejskiego w zakresie wspólnym, 11. załatwianie skarg i wniosków mieszkańców, 12. przygotowanie i przekazywanie akt dotyczących spraw dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych do archiwum zakładowego, 13. sporządzanie comiesięcznych list wypłat i poleceń ich przelewu dla poszczególnych zarządców oraz osób otrzymujących dodatki energetyczne
Urząd Miejski - 2015-12-21 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-07-17 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

- przygotowanie gabinetu do pracy, sterylizacja narzędzi- obsługa pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - od 2 100 PLN

SPRZEDAŻ TOWARÓW, MONITOROWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE
"INSTAL - MET" Wojciech Nowrot - 2018-02-27 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH - od 2 100 PLN

Obsługiwanie i nazworowanie automatycznej linii do komponowania i rozlewu różnego rodzaju bezalkoholowych napojów gazowanych. Prowadzenie procesu produkcji z zachowanie właściwych warunków higieniczno-sanitarnych oraz przestrzegajac przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Jawor (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI I WYNAJMU NIERUCHOMOŚCI - od 2 100 PLN

Prowadzenie nieruchomości do wynajmu, ogłoszenia, prezentacja, sporządzanie umów, protokołów.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Kraków (małopolskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I KADR URZĘDU MIASTA KNURÓW - od 2 000 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe, pożądane informatyczne; pożądane doświadczenie zawodowe w systemie EZD lub elektronicznym obiegu dokumentów; umiejętność biegłej obsługi komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: UM Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-01-13 - Knurów (śląskie)

PSYCHOLOG - od 1 100 PLN

pomoc rodzinom w rozwiązywaniu problemów, wywiad przeprowadzanie i dobieranie odpowiednich testów
Specjalistyczny Ośrodek Poradnictwa Rodzinnego i Int.Kryzyso - 2018-06-21 - Łuków (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 2 000 - 2 500 PLN

wykonywanie prac biurowych,przygotowywanie raportów, zestawień segregowanie dokumentacji, prowadzenie rejestrów korespondencji. przychodzacej i wychodzacej
IRS Capital Pirs & CO Sp. z o.o. Sp.J. - 2017-06-14 - Gdańsk (pomorskie)

DOJARZ - od 2 000 PLN

dojenie i karmienie bydła
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Sieradz (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - 997,4 PLN

prace porządowe w kuchni, obróbka techniczna surowców i półproduktów, wykonywanie obróbki wstępnej warzyw
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Złotoryja (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR DS.ŚWIADCZEŃ (0,5 ETATU) - 1 250 - 1 500 PLN

1. Prowadzenie obsługi interesantów ubiegających się o przyznanie świadczeń,2. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym,3. Opracowywanie decyzji administracyjnych i innej korespondencji w zakresie prowadzonych postępowań w sprawach świadczeń,4. Prowadzenie obsługi dokumentacji w sprawie świadczeń w formie elektronicznej i tradycyjnej, w tym teczki świadczeniobiorców,5. Współpraca z organami administracji samorządowej i rządowej oraz z innymi instytucjami w celu skutecznej i właściwej realizacji świadczeń,6. Samodzielne pozyskiwanie lub weryfikowanie informacji niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń, 7. Wprowadzanie danych do aplikacji programu obsługującego świadczenia.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-12-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SORTOWACZ - od 1 850 PLN

Sortowanie odpadów i złomu
NICROMETAL S.A. - 2016-01-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Czarnocin (łódzkie)

KASJER- SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej, praca z towarem, prace porządkowe na sklepie
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-16 - Wieliczka (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - 997,4 PLN

Asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Bierzwnik (zachodniopomorskie)

DYSPOZYTOR DS. PRZEWOZÓW MIĘDZYNARODOWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

Planowanie i kontrola tras dla kierowców. Dbanie o dobre relacje z klientami i podwykonawcami, monitorowanie przebiegu realizacji zleceń transportowych.
FIRMA TRANSPORTOWO-SPEDYCYJNA LASTRA DOROTA BAŁUT - 2016-02-26 - Brzesko (małopolskie)

MALARZ KONSTRUKCJI STALOWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

malowanie konstrukcji stalowych
Ad-Mal Adam Kowalczyk - 2018-06-15 - Ruda Śląska (śląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zabrodzie (mazowieckie)


Wybierz powiat