PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania:1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe; b) obywatelstwo polskie;c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;e) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a) 3 letni staż pracy;b) doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych, doświdczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych, w tym studiów wykonalności projektów samorządowych;c) wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja, zarządzanie projektami lub pozyskiwanie funduszy unijnych/zewnętrznych;d) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym;- ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020;- ustawy o funduszu dróg samorządowych;- wytycznych: Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - wersja 18 ( Dz.I, Dz. II.4, II.5, II.6, II.10) - w załączeniu- Przewodnik dla beneficjantów EFRR RPO WSL (wersja 13)- w załączeniu.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca przy komputerze 3) planowany termin rozpoczęcia pracy od 25.05.2020 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2020r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania.2. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia.3. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji.4. Prowadzenie czynności związanych z obowiązkiem wprowadzenia wszystkich informacji oraz wymaganych dokumentów umożliwiających wymianę danych z centralnym systemem teleinformatycznym LSI zgodnie z wytycznymi RPO WSL 2014 - 2020 w związku z przygotowywaniem, realizacją i monitorowaniem projektów.5. Koordynacja czynności finansowych i ekonomicznych przygotowywanych projektów o dofinansowanie.6. Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie.7. Obsługa Instytucji kontrolujących projekty udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.
Data publikacji: 2020-04-27
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania:1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe; b) obywatelstwo polskie;c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;e) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a) 3 letni staż pracy;b) doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych, doświdczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych, w tym studiów wykonalności projektów samorządowych;c) wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja, zarządzanie projektami lub pozyskiwanie funduszy unijnych/zewnętrznych;d) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym;- ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020;- ustawy o funduszu dróg samorządowych;- wytycznych: Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - wersja 18 ( Dz.I, Dz. II.4, II.5, II.6, II.10) - w załączeniu- Przewodnik dla beneficjantów EFRR RPO WSL (wersja 13)- w załączeniu.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca przy komputerze 3) planowany termin rozpoczęcia pracy od 25.05.2020 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2020r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania.2. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia.3. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji.4. Prowadzenie czynności związanych z obowiązkiem wprowadzenia wszystkich informacji oraz wymaganych dokumentów umożliwiających wymianę danych z centralnym systemem teleinformatycznym LSI zgodnie z wytycznymi RPO WSL 2014 - 2020 w związku z przygotowywaniem, realizacją i monitorowaniem projektów.5. Koordynacja czynności finansowych i ekonomicznych przygotowywanych projektów o dofinansowanie.6. Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie.7. Obsługa Instytucji kontrolujących projekty udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2020
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz
danePracodawcy_nip: 6391002175
danePracodawcy_regon: 000649410
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. kwestionariusz osobowy;2. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;3. kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy;4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych;5. oświdczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim;6. oświdczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych;8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;10. oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce " Praca w Urzędzie" - "Druki do pobrania" lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Wytyczne: Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 - wersja 18 oraz Przewodnik dla beneficjantów EFRR RPO WSL (wersja 13) dostępne są wraz z ogłoszeniem o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce " Praca w Urzedzie".Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustawy wymienionych w pkt. I ppkt. 2d. Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją " Nabór na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania środków pozbudżetowych w Wydziale Rozwoju" z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul.Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 07.05.2020 r. w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6( do czasu zamknięcia Urzędu dla interesantów, oferty należy składać w udostępnionej przed Urzędem skrzynce podawczej)Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1282) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469
Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 27.04.2020
Oferta pracy ważna do: 07.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2093f565c58fb4c84d4a64d3fa5dcd15
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta
a/ KRZYSZTOF ŻARNOWSKI b/ "HOTEL CHOPIN S.C." KRZYSZTOF ŻARNOWSKI wspólnik spółki cywilnej - 2019-05-09 - Zamość (lubelskie)
wykaszanie i odmulanie rowów melioracyjnych -praca na terenie gminy Inowrocław (dojazd do pracy we własnym zakresie)
GMINNA SPÓŁKA WODNA W INOWROCŁAWIU - 2018-05-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Trasowanie elementów, cięcie na miarę. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00 - 16.00.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Chorzów (śląskie)
do uzgodnienia
FIRMA BUDOWLANA "FIRBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
Prace biurowe, archiwizacja dokumentów i wpinanie w akta, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie zaswiadczeń, prowadzenie rejestrów działu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Będzin (śląskie)
sprzedaż sprzętu rolniczego, przygotowywanie wycen, obsługa sklepu internetowego
"AGROTUR" JACEK ZBORZYŃSKI - 2017-08-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
praca na magazynie przy rozładunku i zaladunku towarów, wprowadzenie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Rąbień (łódzkie)
opieka nad dziećmiprowadzenie zajęć dydaktycznych
"Ocean Marzeń" Monika Papaj - 2016-04-26 - Kozakowice Górne (śląskie)
Nadzór nad bieżącą konserwacja budynków, przygotowanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych, odbiór.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM" - 2020-03-24 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie dostaw towarów, obsługa urządzeń sklepowych, obsługa klienta, organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie drobnych posiłków dla klienta w BISTRO.
"MD CONNECT" SP. Z O. O. - 2016-12-14 - Dobrodzień (opolskie)
osoba na tym stanowisku przyjmuje towar do magazynu, zapewnia odpowiednie warunki przechowywania towaru, wydaje środki i materiały prowadząc odpowiednią dokumentację, bierze udział w inwentaryzacjach i odpowiada materialnie za powierzone mu mienie
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gorlice (małopolskie)
Zgodny, transport krajowy
F.H.U. SZEWCZYK ROMAN - 2016-05-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur, gwarancje, reklamacje, zwroty, różnice cenowe
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Szamotuły (wielkopolskie)
programowanie obrabiarki w systemie VQC czyszczenie i konserwacja obsługiwanej maszyny i narzędzi nadzór jakościowy nad wykonywanymi detalami dokonywanie zmian i korekt programów obrabiarki cnc dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy
Astromet Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa urządzeń stolarskich; składanie, podawanie drewna; pakowanie wyrobów gotowych. Miejsce wykonywania pracy Przejęsław 22. Pracodawca zapewnia bezpłatny dowóz do pracy. Praca w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00).
Forest Style Industry Bolesławiec Sp z o o - 2018-04-19 - Przejęsław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klientów salonu oraz biura handlowego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie z pełnym ubezpieczeniem na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 + jedna sobota w miesiącu. Wymagane wykształcanie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość handlu stolarką drzwiową. Mile widziana znajomość jeżyków obcych (angielski, niemiecki lub francuski). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-55-36 ) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Magazynowa 21, 40-421 Katowice) lub e-mail: delta (at) delta.net.pl
DELTA ZBIGNIEW RÓŻYCKI - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie wszelkiego rodzaju potraw,deserów,koktaili,sałatek,sosów wg tradycyjnych receptur kuchni ukraińskiej,przestrzeganie przepisów bhp obowiązujących w gastonomii,inne prace zlecone przez pracodawcę w zakresie gastronomii
Vega Food Sp. z o.o - 2016-07-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta Słupska; Nadzorowanie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym wykonawcy wyłonionego w drodze przetargu; Weryfikowanie złożonych przez właścicieli nieruchomości deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami; Szczegółowe informacje dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-02-08 - Słupsk (pomorskie)
Praca na Taxi.
HALOO-TAXI MAREK SMOLIŃSKI - 2020-02-07 - Nysa (opolskie)
dosatarczanie towaru do działów handlowych
Leroy Merlin Polska sp. z o.o. - 2016-06-23 - Cieszyn (śląskie)
Proste prace manualne przy wykańczaniu tapicerki samochodowej. Możliwość podjęcia pracy w jednym z dwóch działów - szycia lub tapicerowania.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-27 - Opole (opolskie)
Montaż instalacji sanitarnych.
HYDRO -SOLAR INSTAL Karol Zboina - 2019-05-06 - Filipówka (mazowieckie)
- Obsługa Klienta w markecie- Dbanie o ekspozycję towaru- Obsługa stoiska miesnego- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z Klientami- Dbanie o porządek na sali- Miejsce pracy: Subkowy - market w budowie, - Praca 2-zmianowa: 6:15-14:15; 1415:22:15 (niedziele 7:00-21:00)- Wynagrodzenie od 2350,00 zł + premie- KONTAKT TELEFONICZNY: 665-941-451
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-01 - Subkowy (pomorskie)
projektowanie szaf sterowniczych automatyki
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radom (mazowieckie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z wieloosobowym stanowiskiem ds. zieleni miejskiej między innymi w zakresie urządzania i kształtowania terenów zieleni miejskiej, w tym wykonywanie wycen brakarskich usuwanych drzew (wycena wartości pozyskanego drewna);2)przygotowywanie projektów zezwoleń i przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości;3)przygotowywanie projektów zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców;4)opiniowanie rocznych planów łowieckich;5)czynności związane z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych;6)czynności związane z ustalaniem wysokości czynszu dzierżawnego i udziałem w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną w przypadku nieusprawiedliwionego niezrealizowania rocznego planu łowieckiego i rozliczaniem otrzymanego czynszu dzierżawnego między nadleśnictwami i gminami;7)zabezpieczanie lasów i zadrzewień komunalnych przed zanieczyszczeniem i pożarami oraz realizacja obowiązku trwałego utrzymywania lasów komunalnych i zapewnienia ciągłości ich użytkowania na zasadach określonych w ustawie o lasach;8)sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;9)przygotowywanie projektów decyzji zadań właścicieli lasów, w przypadku niewykonania obowiązków powszechnej ochrony lasów, w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;10)ocena udatności upraw leśnych;11)cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;12)zlecanie sporządzenia i zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym lasów komunalnych;13)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa, na podstawie inwentaryzacyjnej stanu lasu;14)przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;15)przygotowywanie projektów nakazywania wykonywania obowiązków określonych w art. 13 ustawy o lasach albo zadań zawartych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;16)przygotowywanie zaświadczeń czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasu lub inwentaryzacją stanu lasu;17)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju lasów stanowiących własność komunalną;18)protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych w zakresie utrzymania lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;19)prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie lasów komunalnych;20)współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania i rozwoju terenów lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;21)opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym komunalnych oraz planów zalesiania w zakresie zakładania i modernizacji lasów komunalnych;22)wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach lasów komunalnych;23)podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-06 - Płock (mazowieckie)
Praca jako kosmetyczka.Mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.
RAVITA Sp. z o. o. - 2017-11-24 - Racibórz (śląskie)
Projektowanie materiałów graficznych do druku wg potrzeb klienta
Agencja Reklamowo-Informjno-Usługowo-Handlowa ARIUH DYLEWSKI - 2018-04-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)