PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz


Największy wybór odzieży

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: I. Wymagania:1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe; b) obywatelstwo polskie;c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;e) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a) 3 letni staż pracy;b) doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych, doświdczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych, w tym studiów wykonalności projektów samorządowych;c) wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja, zarządzanie projektami lub pozyskiwanie funduszy unijnych/zewnętrznych;d) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym;- ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020;- ustawy o funduszu dróg samorządowych;- wytycznych: Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - wersja 18 ( Dz.I, Dz. II.4, II.5, II.6, II.10) - w załączeniu- Przewodnik dla beneficjantów EFRR RPO WSL (wersja 13)- w załączeniu.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca przy komputerze 3) planowany termin rozpoczęcia pracy od 25.05.2020 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2020r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania.2. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia.3. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji.4. Prowadzenie czynności związanych z obowiązkiem wprowadzenia wszystkich informacji oraz wymaganych dokumentów umożliwiających wymianę danych z centralnym systemem teleinformatycznym LSI zgodnie z wytycznymi RPO WSL 2014 - 2020 w związku z przygotowywaniem, realizacją i monitorowaniem projektów.5. Koordynacja czynności finansowych i ekonomicznych przygotowywanych projektów o dofinansowanie.6. Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie.7. Obsługa Instytucji kontrolujących projekty udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.

Data publikacji: 2020-04-27

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
I. Wymagania:1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe; b) obywatelstwo polskie;c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;e) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a) 3 letni staż pracy;b) doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków pozabudżetowych krajowych i zagranicznych, doświdczenie w zakresie opracowania wniosków aplikacyjnych, w tym studiów wykonalności projektów samorządowych;c) wykształcenie wyższe o kierunku: ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, administracja, zarządzanie projektami lub pozyskiwanie funduszy unijnych/zewnętrznych;d) znajomość:- ustawy o samorządzie gminnym;- ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020;- ustawy o funduszu dróg samorządowych;- wytycznych: Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - wersja 18 ( Dz.I, Dz. II.4, II.5, II.6, II.10) - w załączeniu- Przewodnik dla beneficjantów EFRR RPO WSL (wersja 13)- w załączeniu.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 100%2) praca przy komputerze 3) planowany termin rozpoczęcia pracy od 25.05.2020 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2020r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych, na etapie inicjowania / aplikowania.2. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zarządzania / wdrożenia / rozliczenia.3. Prowadzenie wymaganych czynności w zakresie pozyskiwania środków z funduszy europejskich i krajowych na etapie zapewnienia trwałości i ewaluacji.4. Prowadzenie czynności związanych z obowiązkiem wprowadzenia wszystkich informacji oraz wymaganych dokumentów umożliwiających wymianę danych z centralnym systemem teleinformatycznym LSI zgodnie z wytycznymi RPO WSL 2014 - 2020 w związku z przygotowywaniem, realizacją i monitorowaniem projektów.5. Koordynacja czynności finansowych i ekonomicznych przygotowywanych projektów o dofinansowanie.6. Monitorowanie, aktualizowanie oraz nadzór nad funkcjonowaniem Instrukcji przy pozyskiwaniu środków pomocowych w Urzędzie.7. Obsługa Instytucji kontrolujących projekty udostępnianie dokumentów i udzielania odpowiedzi na pytania kontrolującym i audytującym w zakresie projektów współfinansowanych z funduszy europejskich i krajowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W WYDZIALE ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2020

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz

danePracodawcy_nip: 6391002175

danePracodawcy_regon: 000649410

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. kwestionariusz osobowy;2. kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie;3. kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy;4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych;5. oświdczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim;6. oświdczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;7. oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych;8. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9. oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;10. oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce " Praca w Urzędzie" - "Druki do pobrania" lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Wytyczne: Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 - wersja 18 oraz Przewodnik dla beneficjantów EFRR RPO WSL (wersja 13) dostępne są wraz z ogłoszeniem o naborze w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce " Praca w Urzedzie".Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustawy wymienionych w pkt. I ppkt. 2d. Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją " Nabór na stanowisko podinspektora ds. pozyskiwania środków pozbudżetowych w Wydziale Rozwoju" z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul.Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 07.05.2020 r. w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6( do czasu zamknięcia Urzędu dla interesantów, oferty należy składać w udostępnionej przed Urzędem skrzynce podawczej)Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U z 2019 r. poz. 1282) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: raciborski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2411

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469

Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242109

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 27.04.2020

Oferta pracy ważna do: 07.05.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2093f565c58fb4c84d4a64d3fa5dcd15

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY (NR 1685) - od 2 100 PLN

wykaszanie i odmulanie rowów melioracyjnych -praca na terenie gminy Inowrocław (dojazd do pracy we własnym zakresie)
GMINNA SPÓŁKA WODNA W INOWROCŁAWIU - 2018-05-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ - 2 250 - 2 300 PLN

Trasowanie elementów, cięcie na miarę. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 8.00 - 16.00.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Chorzów (śląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

Prace biurowe, archiwizacja dokumentów i wpinanie w akta, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie zaswiadczeń, prowadzenie rejestrów działu
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Będzin (śląskie)

SPRZEDAWCA/INFORMATYK - od 2 000 PLN

sprzedaż sprzętu rolniczego, przygotowywanie wycen, obsługa sklepu internetowego
"AGROTUR" JACEK ZBORZYŃSKI - 2017-08-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

praca na magazynie przy rozładunku i zaladunku towarów, wprowadzenie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Rąbień (łódzkie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

opieka nad dziećmiprowadzenie zajęć dydaktycznych
"Ocean Marzeń" Monika Papaj - 2016-04-26 - Kozakowice Górne (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH - od 5 000 PLN

Nadzór nad bieżącą konserwacja budynków, przygotowanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych, odbiór.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM" - 2020-03-24 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA (STAŻ) - 997,4 PLN

przyjmowanie dostaw towarów, obsługa urządzeń sklepowych, obsługa klienta, organizowanie zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Lubin (dolnośląskie)

SPAWACZ GAZOWY - od 2 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie drobnych posiłków dla klienta w BISTRO.
"MD CONNECT" SP. Z O. O. - 2016-12-14 - Dobrodzień (opolskie)

MAGAZYNIER (REFUNDACJA CZĘŚCI KOSZTÓW ZATRUDNIENIA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 1 850 PLN

osoba na tym stanowisku przyjmuje towar do magazynu, zapewnia odpowiednie warunki przechowywania towaru, wydaje środki i materiały prowadząc odpowiednią dokumentację, bierze udział w inwentaryzacjach i odpowiada materialnie za powierzone mu mienie
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gorlice (małopolskie)

KIEROWCA C+E - od 2 350 PLN

Zgodny, transport krajowy
F.H.U. SZEWCZYK ROMAN - 2016-05-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Wystawianie faktur, gwarancje, reklamacje, zwroty, różnice cenowe
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Szamotuły (wielkopolskie)

OPERATOR FREZARKI CNC - od 2 800 PLN

programowanie obrabiarki w systemie VQC czyszczenie i konserwacja obsługiwanej maszyny i narzędzi nadzór jakościowy nad wykonywanymi detalami dokonywanie zmian i korekt programów obrabiarki cnc dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy
Astromet Sp. z o.o. - 2016-05-16 - Leszno (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 100 PLN

Obsługa urządzeń stolarskich; składanie, podawanie drewna; pakowanie wyrobów gotowych. Miejsce wykonywania pracy Przejęsław 22. Pracodawca zapewnia bezpłatny dowóz do pracy. Praca w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00).
Forest Style Industry Bolesławiec Sp z o o - 2018-04-19 - Przejęsław (dolnośląskie)

KSIĘGOWY-STAŻ 50+ - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)

HANDLOWIEC STOLARKI DRZWIOWEJ - od 2 500 PLN

- Obsługa klientów salonu oraz biura handlowego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie z pełnym ubezpieczeniem na 1 miesiąc, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 + jedna sobota w miesiącu. Wymagane wykształcanie min. średnie. Wymagane doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość handlu stolarką drzwiową. Mile widziana znajomość jeżyków obcych (angielski, niemiecki lub francuski). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-256-55-36 ) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Magazynowa 21, 40-421 Katowice) lub e-mail: delta (at) delta.net.pl
DELTA ZBIGNIEW RÓŻYCKI - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ - do 1 400 PLN

przygotowywanie wszelkiego rodzaju potraw,deserów,koktaili,sałatek,sosów wg tradycyjnych receptur kuchni ukraińskiej,przestrzeganie przepisów bhp obowiązujących w gastonomii,inne prace zlecone przez pracodawcę w zakresie gastronomii
Vega Food Sp. z o.o - 2016-07-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

PODINSPEKTORA DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI - od 2 350 PLN

Realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta Słupska; Nadzorowanie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym wykonawcy wyłonionego w drodze przetargu; Weryfikowanie złożonych przez właścicieli nieruchomości deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami; Szczegółowe informacje dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-02-08 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO - od 2 600 PLN

Praca na Taxi.
HALOO-TAXI MAREK SMOLIŃSKI - 2020-02-07 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 400 PLN

dosatarczanie towaru do działów handlowych
Leroy Merlin Polska sp. z o.o. - 2016-06-23 - Cieszyn (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 500 PLN

Proste prace manualne przy wykańczaniu tapicerki samochodowej. Możliwość podjęcia pracy w jednym z dwóch działów - szycia lub tapicerowania.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-27 - Opole (opolskie)

MONTER HYDRAULIK - od 3 500 PLN

Montaż instalacji sanitarnych.
HYDRO -SOLAR INSTAL Karol Zboina - 2019-05-06 - Filipówka (mazowieckie)

KASJER SPRZEDAWCA (SUBKOWY) - od 2 350 PLN

- Obsługa Klienta w markecie- Dbanie o ekspozycję towaru- Obsługa stoiska miesnego- Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z Klientami- Dbanie o porządek na sali- Miejsce pracy: Subkowy - market w budowie, - Praca 2-zmianowa: 6:15-14:15; 1415:22:15 (niedziele 7:00-21:00)- Wynagrodzenie od 2350,00 zł + premie- KONTAKT TELEFONICZNY: 665-941-451
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-01 - Subkowy (pomorskie)

PROJEKTANT IMSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - od 3 493 PLN

projektowanie szaf sterowniczych automatyki
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radom (mazowieckie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OCHRONY PRZYRODY, LEŚNICTWA I ŁOWIECTWA - od 2 250 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)współpraca z wieloosobowym stanowiskiem ds. zieleni miejskiej między innymi w zakresie urządzania i kształtowania terenów zieleni miejskiej, w tym wykonywanie wycen brakarskich usuwanych drzew (wycena wartości pozyskanego drewna);2)przygotowywanie projektów zezwoleń i przyjmowanie zgłoszeń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości;3)przygotowywanie projektów zezwoleń na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych i ich mieszańców;4)opiniowanie rocznych planów łowieckich;5)czynności związane z wydzierżawianiem obwodów łowieckich polnych;6)czynności związane z ustalaniem wysokości czynszu dzierżawnego i udziałem w kosztach ochrony lasu przed zwierzyną w przypadku nieusprawiedliwionego niezrealizowania rocznego planu łowieckiego i rozliczaniem otrzymanego czynszu dzierżawnego między nadleśnictwami i gminami;7)zabezpieczanie lasów i zadrzewień komunalnych przed zanieczyszczeniem i pożarami oraz realizacja obowiązku trwałego utrzymywania lasów komunalnych i zapewnienia ciągłości ich użytkowania na zasadach określonych w ustawie o lasach;8)sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;9)przygotowywanie projektów decyzji zadań właścicieli lasów, w przypadku niewykonania obowiązków powszechnej ochrony lasów, w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;10)ocena udatności upraw leśnych;11)cechowanie drewna pozyskanego w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;12)zlecanie sporządzenia i zatwierdzanie uproszczonych planów urządzenia i inwentaryzacji stanu lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym lasów komunalnych;13)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa, na podstawie inwentaryzacyjnej stanu lasu;14)przygotowywanie projektów decyzji na pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa, niezgodnie z uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją określającą zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;15)przygotowywanie projektów nakazywania wykonywania obowiązków określonych w art. 13 ustawy o lasach albo zadań zawartych w uproszczonym planie urządzenia lasu lub decyzji określającej zadania z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, niestanowiących własności Skarbu Państwa;16)przygotowywanie zaświadczeń czy dana nieruchomość objęta jest uproszczonym planem urządzenia lasu lub inwentaryzacją stanu lasu;17)opracowywanie planów rzeczowo - finansowych rocznych i wieloletnich w zakresie konserwacji i rozwoju lasów stanowiących własność komunalną;18)protokolarne przejęcia we władanie nieruchomości niezabudowanych będących w posiadaniu Miasta bądź przez niego nabytych w zakresie utrzymania lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;19)prowadzenie spraw związanych z czasowym zajęciem przejętych we władanie lasów komunalnych;20)współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie utrzymania i rozwoju terenów lasów komunalnych na terenie miasta Płocka;21)opiniowanie i uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy, celu publicznego, projektów budowlanych oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, w tym komunalnych oraz planów zalesiania w zakresie zakładania i modernizacji lasów komunalnych;22)wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących roboty na terenach lasów komunalnych;23)podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania środków zewnętrznych w zakresie utrzymania i kształtowania terenów lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa.
Urząd Miasta Płocka - 2019-03-06 - Płock (mazowieckie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

Praca jako kosmetyczka.Mile widziane doświadczenie na danym stanowisku.
RAVITA Sp. z o. o. - 2017-11-24 - Racibórz (śląskie)

GRAFIK - od 2 100 PLN

Projektowanie materiałów graficznych do druku wg potrzeb klienta
Agencja Reklamowo-Informjno-Usługowo-Handlowa ARIUH DYLEWSKI - 2018-04-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)