PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH W REFERACIE SPOŁECZNO - ADMINISTRACYJNYM URZĘDU GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA Goleszów oferta pracy Urząd Gminy Goleszów
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH W REFERACIE SPOŁECZNO - ADMINISTRACYJNYM URZĘDU GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: obsługa organizacyjna Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza Gminy, prowadzenie ewidencji wydanych poleceń wyjazdu służbowego, zamawianie pieczątek i prowadzenie ich rejestru, przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktu z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem Gminy, prowadzenie spraw związanych z opłatami abonamentowymi za radioodbiorniki znajdujące się w urzędzie, prowadzenie spraw związanych z zakupem telefonii stacjonarnej, komórkowej i dostępu do internetu, zamieszczanie Zarządzeń Wójta na BIP Urzędu Gminy oraz w rejestrze zarządzeń wewnętrznych, prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, prowadzenie spraw dot. zbiórek publicznych, zgromadzeń oraz imprez masowych, zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe i środki czystości
Data publikacji: 2020-09-01
Lokalizacja: Goleszów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Goleszów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa organizacyjna Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza Gminy, prowadzenie ewidencji wydanych poleceń wyjazdu służbowego, zamawianie pieczątek i prowadzenie ich rejestru, przyjmowanie interesantów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktu z Wójtem, Zastępcą Wójta lub Sekretarzem Gminy, prowadzenie spraw związanych z opłatami abonamentowymi za radioodbiorniki znajdujące się w urzędzie, prowadzenie spraw związanych z zakupem telefonii stacjonarnej, komórkowej i dostępu do internetu, zamieszczanie Zarządzeń Wójta na BIP Urzędu Gminy oraz w rejestrze zarządzeń wewnętrznych, prowadzenie Centralnego Rejestru Umów, prowadzenie spraw dot. zbiórek publicznych, zgromadzeń oraz imprez masowych, zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe i środki czystości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
szczegółowe informacje na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.plwynagrodzenie zgodnie z regulaminem wynagradzania
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH W REFERACIE SPOŁECZNO - ADMINISTRACYJNYM URZĘDU GMINY GOLESZÓW - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goleszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2403
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Goleszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Goleszów zamieszczonym w Urzędzie Gminy Goleszów oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Goleszów
danePracodawcy_nip: 5481226386
danePracodawcy_regon: 000539928
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
1 maja 5, 43-440 Goleszów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej www.goleszow.bip.net.plDokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem "nabór na stanowisko podinspektora ds. organizacyjnych" w godzinach pracy urzędu lub przestłać pocztą w terminie do dnia 16 września 2020. (liczy się dzień wpływu do Urzędu Gminy).Urząd Gminy Goleszówul. 1 Maja 543-440 Goleszówparter, biuro podawcze
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: cieszyński
danePracodawcy_kodPowiatu: 2403
Gmina pracodawcy: Goleszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Goleszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0052327
Ulica pracodawcy: 1 maja
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.09.2020
Oferta pracy ważna do: 16.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40aa8614d2d042e3a9b3a5c38d7cbb98
Podobne oferty pracy
Wg załączenia
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Radom (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów świeżych, obsługa kasy. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-14.15 i 14.00-22.15
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie zabiegów masażu i zabiegów kosmetycznych na ciało. Dbanie o higienę stanowiska pracy.
Hotel Warszawa Sp. z o.o. - 2019-05-02 - Augustów (podlaskie)
Podawanie potraw gościom, sprzątanie zastawy stołowej ze stolików, podawanie win, uzupełnianie barów, utrzymanie czystości w restauracji/
ZDROJOWA HOTELS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
montaz pomp ciepła
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE EKOINSTAL Sebastian Dudek - 2020-05-26 - Przasnysz (mazowieckie)
koszenie terenów zielonych, roboty brukarskie, remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowej
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Łagiewniki Nowe (łódzkie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2020-02-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Białystok (podlaskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń socjalnych oraz toalet
ABC-Service Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Polwica (dolnośląskie)
Wymagana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu lub telefoniczny.
PIZZERIA 105 RYBNIK ŻANETA WIECZOREK - 2018-10-04 - Rybnik (śląskie)
instalacja i serwis kotłów węglowych i pelletowych
"METALTERES" S.C. M&T RYBCZYŃSCY - 2020-02-06 - Nakło Śląskie (śląskie)
Codzienna opieka nad osobami starszymi; wsparcie w codziennych obowiązkach; zakupy; pielęgnacja ciała; pomoc przy prowadzeniu gospodarstwa domowego;
BERLIN AGENCJA PRACY TYMCZASOWEJ - 2018-08-10 - Niemcy (Niemcy)
1. Wprowadzanie danych do aplikacji użytkowych. 2. Obsługa wniosków o świadczenia realizowane przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 3. Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych. 4. Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących wniosków realizowanych przez Centrum Świadczeń Rodzinnych. 5. Prowadzenie dokumentacji, segregowanie, opisywanie akt i dokumentacji bieżącej oraz przygotowywanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentów wnioskodawców - zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Koszalinie - 2018-03-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pełna treść wymagań i obowiązków: https://umprzemkow.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/14198_podinspektor-ds-ksiegowosci-finansowo-budzetowej.html
Urząd Miejski w Przemkowie - 2020-09-29 - Przemków (dolnośląskie)
Pracownik działu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Tarnów (małopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) wykształcenie wyższe b) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) wykształcenie wyższe na kierunku rolnictwo, melioracja, inżynieria i gospodarka wodna, b) 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji,c) znajomość: - ustawy o samorządzie gminnym- ustawy Prawo wodne (Dział I, V, VI rozdz. 1)- ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, - ustawy Prawo geologiczne i górnicze ( Dział I, III rozdz. 1, Dział V rozdz. 1 i 2)II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 70 %b) praca w terenie 30 %c) praca przy komputerzed) pełny wymiar czasu pracy.e) planowany termin zatrudnienia 01.08.2019 r.III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu maju 2019r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń melioracji szczegółowych i udział w odbiorach robót konserwacyjnych tych urządzeń, przygotowywanie wniosków do przetargów na roboty konserwacyjne i odbudowę urządzeń melioracyjnych zgodnie z zasadami ustawy o zamówieniach publicznych,2) Współpraca z instytucjami i organizacjami rolniczymi oraz rolnikami prowadzącymi gospodarstwa rolne w celu zapewnienia właściwej i prawidłowej gospodarki w produkcji roślinnej jak i zwierzęcej,3) Realizacja zadań gminy z zakresu rolnictwa,4) Prowadzenie kontroli z zakresu ubezpieczeń rolniczych,5) Szacowanie szkód powstałych w uprawach rolnych, współpraca przy szacowaniu i likwidacji skutków nieprzewidzianych zdarzeń,6) Przygotowywanie opinii i postanowień z zakresu prawa geologicznego i górniczego,7) Realizowanie zadań gminy z zakresu łowiectwa,8) Organizowanie opieki weterynaryjnej zwierząt wolnożyjących i odbioru padłych zwierząt,9) Prowadzenie zagadnień z zakresu ochrony roślin, a także zadań związanych z uprawą maku lub konopi włóknistych.
Urząd Miasta Racibórz - 2019-06-25 - Racibórz (śląskie)
MONTAŻ, SZLIFOWANIE, ODBIÓR ELEMENTÓW STALOWYCH I PLASTIKOWYCH Z LINII PRODUKCYJNEJ LUB STANOWISK PRACY, PRACE ZLECONE
MEGASTAFF SP. Z O.O. - 2019-11-12 - Tułowice (opolskie)
Praca jako sprzedawca kasjer-branżaq spożywcza, dbanie o stanowisko pracy, wykładanie towaru
PHU "HENIA" - 2016-01-08 - Łaziska Górne (śląskie)
opieka nad dziećmi, wychowanie, edukacja, pomoc w czynnościach higienicznych
"AKWARELKI" PRYWATNE PRZEDSZKOLE JĘZYKOWO - ARTYSTYCZNE A.MICHALEWSKA, G.ZAWISTOWS - 2020-01-28 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie: 2-3 lata; uprawnienia na wózki widłowe, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: przyjmowanie, wydawanie i ewidencjonowanie towarów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY MARKOR JAN MARSZAŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-29 - Gliwice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, redagowanie pism, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2020-02-28 - Skoczów (śląskie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;2) koordynacja sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta lub jego zmiany;3) sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta;4) wydawanie zaświadczeń:- o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub o kierunku zagospodarowania terenu w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Płocka,- o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,- o zgodności budowy z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w postępowaniu prowadzonym przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- o zgodności lokalizacji magazynu z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;7) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;8) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:- oceny aktualności miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta,- przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta a także ich zmiany;9) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;10) prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany;11) prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym uchylonych i nieobowiązujących oraz gromadzenie materiałów z nimi związanych;12) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta, a także z projektów planów wykładanych do publicznego wglądu;13) przekazywanie kopii miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego do Referatu Administracji Architektoniczno Budowlanej;14) opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;15) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;16) formułowanie założeń polityki przestrzennej Miasta;17) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;18) konsultacje z innymi jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;19) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;20) przygotowywanie projektów zarządzeń i regulaminów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA);21) udział w posiedzeniach MKUA oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;22) przeprowadzanie konkursów urbanistyczno - architektonicznych;23) redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie Urzędu w zakładce Rozwój miasta planowanie przestrzenne;24) aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla miasta Płocka;25) obsługa programu Dysponent w zakresie Zespołu Planowania Przestrzennego.
Urząd Miasta Płocka - 2020-06-25 - Płock (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie czystości i porządku, pielęgnacja trawników dywanowych na terenie płaskim, skarpach łąk parkowych i kwietników.
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Kowalanka (mazowieckie)
Malowanie elementów osi i półosi
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Zagórz (podkarpackie)
Produkcja żaluzji, rolet, plis, montaż u klienta. Okres próbny do 3 m-cy. Godz. pracy 8-16. Kontakt kandydata z pracodawcą w godz. 8-16.
Zakład Wyrobu Żaluzji "Gama Color" Stefan Podbielski - 2019-01-23 - Słupsk (pomorskie)
SPORZĄDZANIE UMÓW, PROWADZENIE ROZMÓW Z ZAMAWIAJĄCYMI, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY, SPRAWDZANIE POTWIERDZEŃ KONSERWACJIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MILE WIDZIANE WYŻSZE UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU;kontakt z pracodawcą- telefoniczny lub cv na e-mail: kadry (at) pilawa.plMIEJSCE PRACY: SZCZECIN
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWO-PRODUKCYJNE PILAWA EUGENIUSZ PILAWA - 2017-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
KURIER EXPRES TRANSPORT sp zo.o. - 2017-09-18 - Kielce (świętokrzyskie)