PODINSPEKTOR W BIURZE RADY MIEJSKIEJ - OFERTA KONKURSOWA Tarnowskie Góry oferta pracy Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: PODINSPEKTOR W BIURZE RADY MIEJSKIEJ - OFERTA KONKURSOWA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR W BIURZE RADY MIEJSKIEJ - OFERTA KONKURSOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość oprogramowania Ms Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 28.02.2020 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego, Rynek 4, pokój nr 12.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 28.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?168c1a91a360e3af09d55b0847ed48bc
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac ślusarskich. Praca na terenie Płocka i całego kraju w godz. 7-15.
KONKRET Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Płock (mazowieckie)
Praca przy liniach produkcyjnych, umieszczanie komponentów na podajnikach, odbieranie części i umieszczanie ich w specjalnych opakowaniach
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Poznań (wielkopolskie)
Telefoniczna obsługa klienta, połączenia przychodzące
Work Service S.A. - 2016-05-16 - Łódź (łódzkie)
Wszelkie prace porządkowe w obiektach należących do firmy; zamiatanie, odkurzanie, mycie okien itp. Praca na na umowę zlecenie, ok. 160 godzin pracy miesięcznie; dyspozycyjność od poniedziałku do soboty w godzinach: 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata .Wynagrodzenie miesięczne ze stawką godzinową: 13,70 zł/godz. brutto. Oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA DZIECKA Z ZESPOŁEM WAD WRODZONYCH W MIEJSCOWOŚCI BŁAŻOWA (15 GODZ. TYGODNIOWO).UCZENIE I ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI NIEZBĘDNYCH DO SAMODZIELNEGO ŻYCIA W TYM:-KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI ZASPOKAJANIA PODSTAWOWYCH POTRZEB ŻYCIOWYCH I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNEGO FUNKCJONOWANIA,-MOTYWOWANIE DO AKTYWNOŚCI,-LECZENIE I REHABILITACJA,- PROWADZENIE TRENINGÓW UMIEJĘTNOŚCI SAMOOBSŁUGI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH, - WSPIERANIE, TAKŻE W FORMIE ASYSTOWANIA W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH ŻYCIOWYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI TAKICH JAK: UTRZYMANIE KONTAKTÓW Z DOMOWNIKAMI, WSPÓLNE ORGANIZOWANIE CZASU,- KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI OSOBY WSPIERANEJ Z OSOBAMI BLISKIMI,- WSPÓŁPRACA Z RODZINĄ,- KSZTAŁTOWANIE ODPOWIEDNICH POSTAW WOBEC DZIECKA.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BŁAŻOWEJ - 2018-12-18 - Błażowa (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Praca w piekarni - cukierni.
PIEKARNIA-CUKIERNIA R. DANIEL NOWICKI - 2017-06-22 - Szemud (pomorskie)
-
P.H.U. "Marcol" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
załadunek wyrobów, rozładunek materiałów, pilnowanie dokumentacji przyjętych materiałów
FAST-FOL GADOMSCY SP.J - 2018-04-18 - Mława (mazowieckie)
kierowanie zesrawem ciagnik siodłowy = naczepa , wywrotka w krakowym transporcie rzeczy, odpowiedzialność za powierzony ładunek,dbanie o stan techniczny pojazdu, przestrzeganie ustawowego czasu pracy kierowcy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Galiny (warmińsko-mazurskie)
- stabilizowanie wyrobów pończoszniczych
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Zgierz (łódzkie)
utrzymanie czystości wokół budynków szpitalakoszenie trawnikówpomoc przy wykładaniu towaruodśnieżanie
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gniezno (wielkopolskie)
częściowe przygotowanie wniosków o płatność w części finansowej, nadzór nad finansami projektu realizowanego zadania, przygotowanie planu wydatków projektu pod kątem wprowadzania środków budżetu do projektu, obsługa księgowa, w tym rozliczanie finansowe projektu, rozliczanie dotacji-bilans, monitoring oraz postęp finansowy projektu, naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS, podatków, przelewy na konta, współpraca z koordynatorem projektu i innymi pracownikami zaangażowanymi w realizację projektu. Umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; Szczegóły oferty oraz wymagane dokumenty na stronie: www.bip.um.ustka.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2019-04-15 - Ustka (pomorskie)
prace kanalizacyjne i brukarskie
Krzysztof Cetnar Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MEGBUD - 2017-09-22 - Komorów (małopolskie)
pomocnik montażysty rolet, żaluzji, moskitier
DOMARANT Lidia Krzywińska-Lipiec - 2016-12-12 - Poznań (wielkopolskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe; znajomość wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-04-01 - Knurów (śląskie)
wg. oferty
Jeronimo Martins Polska Sp. akcyjna - 2016-07-22 - Skarbimierz (opolskie)
-Produkcja i montaż wiązek kablowych zgodnie z dokumentacją techniczną,-Ustawianie parametrów i nadzorowanie pracy maszyn,-Przeprowadzenie regulacji maszyn i urządzeń,-Obsługiwanie urządzeń pomocniczych przy wyginaniu, takich jak: uchwyty, urządzenia podające elementy do wyginania i inne,-Dobieranie odpowiedniego gatunku drutu do produkcji lin,-Dobieranie bębnów w zależności od średnicy, konstrukcji i długości liny.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Tczew (pomorskie)
1. Bieżąca obsługa zgłoszeń, zleceń i zamówień na dokumentację z zasobu; weryfikacja opracowań geodezyjnych i kartograficznych;2. regulacja stanów prawnych nieruchomości;3. prowadzenie postepowań w zakresie zmian ewidencyjnych;4. archiwizacja dokumentacji ewidencyjnej.Praca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6, a także w terenie, związana z oględzinami nieruchomości.Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 31.03.2017r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Głogów (dolnośląskie)
Praca na stanowisku woźnej w przedszkolu. Codzienne sprzątanie sali dydaktycznej wycieranie kurzu, odkurzanie dywanów, mycie podłóg, mycie okien, sprzątanie łazienki i sanitariatów dzieci, mycie korytarzy, szatni dla dzieci, pomoc dzieciom w ubieraniu się w szatni, rozkładanie posiłków, zmywanie naczyń oraz wykonywanie innych czynności wynikających z organizacji przedszkola. Oferta w sali B. Kontakt z pracodawca telefoniczny w celu.Umowa do 31.08.2017 r. - z możliwością przedłużenia umówienia na rozmowę: 71/798-67-56.
Przedszkole nr 113 "Akademia Przedszkolaka" - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obłsuga gości w restauracji, praca na 1 zmianę w godzinach od 14.00 do 22.00
A&B CONSULTING ADAM BUKACZEWSKI - 2015-12-01 - Grudynia Wielka (opolskie)
pracownik ds weryfikacji dokumentów transportowych
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Śrem (wielkopolskie)
1) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń, 2) przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie realizacji świadczeń;3) przetwarzanie danych osobowych w oprogramowaniu komputerowym;4) przechowywanie i archiwizacja akt;5) sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń, okresowych zestawień i sprawozdań;6) prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (skierowanej do klientów i instytucji);7) udzielanie wszelkich niezbędnych informacji dotyczących świadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami;8) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych.Wymagane dokumenty należy składać (osobiście lub pocztą) w zamknięteych kopertachz podanym adresem zwrotnym z dopiskiem: Nabór na stanowisko podinspektor w Dziale Świadczeń Rodzinnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wołowie w terminie do dnia 07.07.2018r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu korespondencji) na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie, ul. Trzebnicka 6, 56-100 Wołów.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołowie - 2018-06-25 - Wołów (dolnośląskie)
- Organizacja, kierowanie oraz nadzór nad pracami przy budowie linii i stacji średnich i wysokich napięć.- Praca na terenie całej Polski oraz niemiec.- Wynagrodzenie: od 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane. Mile widziane doświadczenie w zawodzie. Wymagane uprawnienia budowlane. Pełna gotowość do pracy w delegacji. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice) lub e-mail. Kontakt e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl ---> Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Katowice (śląskie)
montaż stelaży mebli tapicerowanych
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Giedajty (warmińsko-mazurskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie rachunkowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie ewidencji księgowej, przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych, opisywanie wszystkich dokumentów zewnętrznych związanych z bieżącą działalnością ośrodka, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Skarszewach - 2018-12-28 - Skarszewy (pomorskie)
odpowiedzialność za sprzedaż, udział w targach,pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych,realizcja planów sprzedażyzatrudnienie: okres próbny 1-3 miesiące ,docelowo na czas nieokreślony
AVISTAR Dariusz Chełchowski - 2017-01-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w języku niemieckim
OMNI corp - Franciszek Mucek - 2016-09-16 - Brzesko (małopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru, obsługa wewnętrznego systemu informatycznego.
ITURRI POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-02-21 - Żary (lubuskie)